Právní předpis byl sestaven k datu 01.07.2012.
Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 30.06.2012 do 30.06.2022.
162
XXXXXXXX
xx xxx 19. xxxxx 2005
x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx hodnot
§1
Tato xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxx1) xxxxxxxxx kvality xxxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxx xxxxxxx.
§2
Xxxxxxxx xxxxx
Xxx účely xxxx xxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx "xxxxxxxx xxxxx") komunikační xxxxx spojující xxxxxxx xxx xxxx x xxxxxxxxx bodem xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx přípojného xxxxxx xxxxxx x němu xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx zařízení xxxxxxxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx; přípojným xxxxx xx rozumí hlavní xxxxxxxx.
§3
Xxxxxxxxx xxxxxxx služeb
(1) Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x rámci xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx
x) xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx,
x) xxxxxxx poruch přípojných xxxxxx,
c) doba, xx kterou xx xxxxxxx xxxxxxxxxx,
d) xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx,
x) míra neúspěšnosti xxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx reklamací na xxxxxxxxxx xxxx,
g) xxxx xxxxxxxxxx obsluhy xxxxxxxxxx informačních xxxxxx x telefonních xxxxxxx x
x) míra xxxxxxxxxxx veřejných telefonních xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx (xxxx jen "xxxxxxx xxxxxxxxx automat").
(2) Xxxx, za xxxxxx xx zřízeno xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x veřejné xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxx dne, xxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx, xx okamžiku xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxx x pevném xxxxx; xx zprovoznění xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xx považuje rovněž xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xx koncovému xxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx.
(3) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx hlášení o xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx časovém období; xxxxxxx koncových telekomunikačních xxxxxxxx xxxxxxxxxxx ke xxxxxxxxx bodu sítě xx nezapočítají.
(4) Xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xx doba xx xxxxxxxx nahlášení poruchy xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx této xxxxxx xxxx xx xxxxxxxx, xxx xx xxxxxxxxxxxx x poruše xxxxxxxx, xx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx stavu; xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx 1 písm. x).
(5) Xxxx, xx kterou xx xxxxxxxxx xxxxxxx, je xxxx xx ukončení xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx do xxxxxx kontrolního vyzváněcího xxxx, xxxxxxxxx signálu, xxxxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xx obsazené, xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx úspěšné xxxxxxxxx xxxxxxx.
(6) Xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx počtu xxxxxxxxxxx pokusů x xxxxxxxxx xxxxxxx k xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x sestavení xxxxxxx x období silného xxxxxxx, xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx; xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx x xxxxxx na xxxxxx a správně xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, xxx xxxxxx volající xx okamžiku xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx do 30 xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx, xxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxxx, xx volané xxxxx je xxxxxxxx, xxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx sestavení xxxxxxx.
(7) Četnost xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxx za veřejně xxxxxxxx telefonní xxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx k xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x hodnoceném xxxxxx.
(8) Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx pracoviště xxxxxxxxxxxx služeb o xxxxxxxxxxx číslech xx xxxx od okamžiku, xxx xxxxxxxx obdržel xxxxx kontrolní xxxxxx xxx, xx do xxxxxxxx, xxx xx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx informace x xxxxx.
(9) Míra xxxxxxxxxxx veřejných telefonních xxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx automat, v xxxxx xxx veřejný xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx, x celkovému xxxxxx xxx, v nichž xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx stavu dle xxxxxxx xxxxxxxxxx. Xx xxxxxxx telefonní automat x provozuschopném xxxxx xx xxxxxxxx takový xxxxxxx, xxxxx umožňuje xxxxxxxxxxxx národní a xxxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx.
(10) Xxxxx hodnoty parametrů xxxxxxx služeb xxxxxxxxxxxxx x rámci xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx x příloze.
§4
Účinnost
Xxxx xxxxxxxx nabývá xxxxxxxxx xxxx 1. xxxxxx 2005.
Xxxxxxx:
Mlynář v. x.
Xxxxxxx x xxxxxxxx č. 162/2005 Xx.
Stanovené xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx ve xxxxxxx komunikační xxxx
1 | 2 | 3 | 4 |
Xxxxxxxx xxxxx | Xxxxxxxx | Xxxxxxxx | Stanovená xxxxx hodnota |
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Doba, xx xxxxxx je zřízeno xxxxxxxxx v pevném místě x xxxxxxx komunikační xxxx | Xxxxx dnů, xxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx | |
- x 95 % xxxxxxx | ≤ 10 kalendářních xxx | ||
- x 99 % xxxxxxx | ≤ 15 xxxxxxxxxxxx xxx | ||
Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx x uživatelem | 100 % | ||
§3 odst. 1 písm. x) | Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx | Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx xxxxxx za xxx | ≤ 10 / xxx |
§3 xxxx. 1 písm. x) | Doba, za xxxxxx je porucha xxxxxxxxxx | Xxxx odstranění | |
- 80 % xxxxxx | ≤ 6 xxxxx | ||
- 95 % xxxxxx | ≤ 12 xxxxx | ||
xx přípojném okruhu | |||
Procento xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxx xxxxxxxxx s účastníkem | 100 % | ||
Doba xxxxxxxxxx | |||
- 80 % xxxxxx | ≤ 6 hodin | ||
- 95 % xxxxxx | ≤ 12 xxxxx | ||
xxxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxx poruch xx xxxxxxxxx okruhu | |||
Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, s výjimkou poruchy xx xxxxxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
§3 odst. 1 xxxx. d) | Xxxx, xx xxxxxx je xxxxxxxxx spojení | Xxxxxxxx xxxx, za xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx | |
- x xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 6 x | ||
- x xxxxxxxxxxxxx volání2) | ≤ 10 x | ||
Xxxx, za xxxxxx xxxx sestaveno 95 % xxxxxxx | |||
- x xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 12 x | ||
- x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2) | ≤ 18 s | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx neúspěšnosti xxxxxxxxx spojení | Poměr xxxxxxxxx v procentech | |
x) x národních xxxxxx | ≤ 2,5 % | ||
x) x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2) | ≤ 4 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Četnost xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxx | Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | ≤ 0,5 % |
§3 odst. 1 xxxx. x) | Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx informačních xxxxxx x telefonních číslech | Xxxxxxxx xxxx přihlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx | ≤ 8 x |
Xxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx v době do 20 s x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | ≥ 98 % | ||
§3 xxxx. 1 písm. x) | Míra xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx telefonních xxxxxxxx | Xxxxx xxxxxxxxx v xxxxxxxxxx | ≥ 91,5 % |
Xxxxxxxxx
Xxxxxx xxxxxxx x. 162/2005 Sb. nabyl xxxxxxxxx xxxx 1.5.2005.
Xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxxxx právním xxxxxxxxx x.:
227/2012 Xx., xxxxxx xx mění vyhláška x. 162/2005 Xx., x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby x xxxxxx mezních xxxxxx
x xxxxxxxxx xx 1.7.2012
Xxxxxx xxxxxxx x. 162/2005 xxx xxxxxx xxxxxxx předpisem č. 182/2022 Sb. x xxxxxxxxx xx 1.7.2022.
Xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx jiných xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxx netýká xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
1) Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx a Xxxx 2002/22/ES x xxxxxxxxxxx xxxxxx a právech xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx x služeb xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (směrnice x univerzální xxxxxx).
Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx parlamentu x Xxxx 2009/136/ES, xxxxxx xx xxxx xxxxxxxx 2002/22/XX o univerzální xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx týkajících xx xxxx a služeb xxxxxxxxxxxxxx komunikací, xxxxxxxx 2002/58/XX x xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx komunikací x xxxxxxxx (ES) x. 2006/2004 o xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxx xxxxxxxx dodržování zákonů xx ochranu zájmů xxxxxxxxxxxx.
2) Uvedené xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx jsou xxxxxxxxxx.