Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

Právní předpis byl sestaven k datu 30.06.2022.

Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 30.06.2012 do 30.06.2022.


Vyhláška o stanovení parametrů kvality univerzální služby a jejich mezních hodnot

162/2005 Sb.

Vymezení pojmů §2
Parametry kvality služeb §3
Účinnost §4
Příloha - Stanovené mezní hodnoty parametrů kvality univerzální služby ve veřejné komunikační síti
162
VYHLÁŠKA
xx xxx 19. xxxxx 2005
x xxxxxxxxx parametrů xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx mezních hodnot
Xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx podle §150 xxxx. 2 zákona x. 127/2005 Sb., x xxxxxxxxxxxxxx komunikacích x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxx o xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx), (dále xxx "xxxxx") k xxxxxxxxx §47 xxxx. 5 xxxxxx:
§1
Xxxx xxxxxxxx upravuje xx xxxxxxx práva Xxxxxxxx xxxx1) xxxxxxxxx kvality xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxx.
§2
Vymezení xxxxx
Pro xxxxx xxxx xxxxxxxx xx xxxxxx účastnickým přípojným xxxxxxx (dále xxx "xxxxxxxx xxxxx") komunikační xxxxx xxxxxxxxx koncový xxx xxxx s xxxxxxxxx bodem xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx, sestávající x xxxxxxxxxxxx přípojného vedení xxxxxx k xxxx xxxxxxxxxxxxxx technického xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx uskutečňování xxxxxx; přípojným xxxxx xx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
§3
Parametry xxxxxxx služeb
(1) Xxxxxxxxx xxxxxxx služeb xxxxxxxxxxxxx x rámci xxxxxxxxxxx služby jsou
x) doba, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx v pevném xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx síti,
b) xxxxxxx xxxxxx přípojných xxxxxx,
x) xxxx, xx kterou xx xxxxxxx xxxxxxxxxx,
x) xxxx, xx xxxxxx xx sestaveno spojení,
x) xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxxxxx xxxx,
x) xxxx xxxxxxxxxx obsluhy xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx x
x) míra xxxxxxxxxxx veřejných telefonních xxxxxxxx xxxx jiných xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx prostředků xxxxxxxxxxxx přístup x xxxxxxx xxxxxxxx telefonní xxxxxx (xxxx xxx "xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx").
(2) Xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx x pevném xxxxx x veřejné xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxx xxx, xxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx x připojení, xx xxxxxxxx zprovoznění xxxxxxxxx xxxx xxxx x xxxxxx místě; xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x pevném xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxxxx přípojného xxxxxx xx jiného xxxxxxxxx.
(3) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx platných xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx služby xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx okruhů x xxxxxxxxxx xxxxxxx období; xxxxxxx koncových telekomunikačních xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx bodu xxxx xx xxxxxxxxxxxx.
(4) Xxxx, za kterou xx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xx doba od xxxxxxxx nahlášení poruchy xxxxxxxxxx poskytovateli této xxxxxx nebo xx xxxxxxxx, xxx se xxxxxxxxxxxx o poruše xxxxxxxx, do okamžiku, xxx xxxx služba xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx stavu; xxxxxxx xx pouze xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx 1 písm. x).
(5) Xxxx, xx xxxxxx je xxxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxx xx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx čísla xx xxxxxx xxxxxxxxxxx vyzváněcího xxxx, xxxxxxxxx signálu, xxxxxxxxxxxx, že volané xxxxx xx xxxxxxxx, xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx úspěšné xxxxxxxxx xxxxxxx.
(6) Míra xxxxxxxxxxxx sestavení xxxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx počtu xxxxxx x xxxxxxxxx spojení x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx; xxxxxxxxxx xxxxxxx xx rozumí xxxxx x volání xx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, xxx kterém xxxxxxxx xx okamžiku xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx číslice xxxxxxxx xx 30 xxxxxx xxxxxxxxx vyzváněcí xxx, popřípadě signál, xxxxxxxxxx, xx volané xxxxx xx xxxxxxxx, xxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx.
(7) Xxxxxxx xxxxxxxxx na vyúčtování xxxx za veřejně xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx x celkovému xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxx.
(8) Xxxx xxxxxxxxxx obsluhy pracoviště xxxxxxxxxxxx xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xx xxxxxxxx, xxx xxxxxxxx obdržel xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxx, xx xx xxxxxxxx, xxx se xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx, xxx byla poskytnuta xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx.
(9) Xxxx xxxxxxxxxxx veřejných xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxx dnů xx xxxxx provozovaný veřejný xxxxxxxxx xxxxxxx, v xxxxx byl xxxxxxx xxxxxxxxx automat v xxxxxxxxxxxxxxx stavu xxxxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xxxxxx xxx, v xxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx automaty v xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx dle xxxxxxx xxxxxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x provozuschopném stavu xx xxxxxxxx takový xxxxxxx, xxxxx umožňuje xxxxxxxxxxxx národní x xxxxxxxxxxx volání a xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx.
(10) Xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx poskytovaných x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx x příloze.
§4
Xxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxx nabývá xxxxxxxxx xxxx 1. xxxxxx 2005.
Xxxxxxx:
Xxxxxx v. x.
Xxxxxxx k xxxxxxxx x. 162/2005 Xx.
Stanovené mezní xxxxxxx xxxxxxxxx kvality xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx

1

2

3

4

Xxxxxxxx xxxxx

Xxxxxxxx

Xxxxxxxx

Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Doba, za xxxxxx xx zřízeno xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx síti

Xxxxx xxx, během xxxxx bylo zprovozněno xxxxxxxxx


- x 95 % případů

≤ 10
kalendářních xxx

- x 99 % případů

≤ 15
kalendářních xxx

Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx

100 %

§3 odst. 1 xxxx. x)

Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx

Četnost xxxxxx xxxxxxxx k 100 xxxxxxxxxx okruhů xx xxx

≤ 10 / xxx

§3 xxxx. 1 písm. x)

Xxxx, za xxxxxx xx porucha xxxxxxxxxx

Doba xxxxxxxxxx


- 80 % xxxxxx

≤ 6 xxxxx

- 95 % xxxxxx

≤ 12 hodin

xx xxxxxxxxx xxxxxx


Xxxxxxxx případů xxxxxxxxxx xxxxxxx na xxxxxxxxx okruhu x xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx

100 %

Xxxx xxxxxxxxxx


- 80 % poruch

≤ 6 xxxxx

- 95 % xxxxxx

≤ 12 xxxxx

všech xxxxxxxxx, x xxxxxxxx poruch xx xxxxxxxxx xxxxxx


Xxxxxxxx případů xxxxxxxxxx xxxxxxx, s výjimkou poruchy xx xxxxxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx

100 %

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxx, xx kterou xx xxxxxxxxx spojení

Xxxxxxxx xxxx, za kterou xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx


- x xxxxxxxxx volání

≤ 6 x

- x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2)

≤ 10 s

Xxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx 95 % xxxxxxx


- u národních xxxxxx

≤ 12 x

- x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2)

≤ 18 x

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx

Poměr xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx


x) x národních xxxxxx

≤ 2,5 %

x) x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2)

≤ 4 %

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx ceny

Xxxxx vyjádřený v xxxxxxxxxx

≤ 0,5 %

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxx přihlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxx xxxx přihlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx

≤ 8 x

Xxxxx xxxxx přihlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx v době xx 20 x k celkovému xxxxx volání xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx

≥ 98 %

§3 xxxx. 1 xxxx. x)

Xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx automatů

Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx

≥ 91,5 %

Informace
Právní předpis č. 162/2005 Xx. nabyl xxxxxxxxx xxxx 1.5.2005.
Xx xxxxx xxxxxx právního xxxxxxxx xxxx podchyceny xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x.:
227/2012 Sb., xxxxxx xx xxxx xxxxxxxx x. 162/2005 Xx., x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx univerzální xxxxxx x jejich mezních xxxxxx
x xxxxxxxxx xx 1.7.2012
Xxxxxx xxxxxxx č. 162/2005 byl zrušen xxxxxxx xxxxxxxxx č. 182/2022 Sb. x účinností xx 1.7.2022.
Xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx v odkazech xxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx shora xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
1) Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx a Rady 2002/22/ES o xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx se xxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (směrnice x univerzální službě).
Směrnice Xxxxxxxxxx parlamentu x Xxxx 2009/136/ES, kterou xx mění xxxxxxxx 2002/22/XX o xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx týkajících xx xxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx komunikací, xxxxxxxx 2002/58/XX x xxxxxxxxxx xxxxxxxx údajů x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx elektronických komunikací x xxxxxxxx (ES) x. 2006/2004 x xxxxxxxxxx xxxx vnitrostátními xxxxxx xxxxxxxxxxx pro xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx.
2) Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx.