Právní předpis byl sestaven k datu 30.06.2022.
Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 30.06.2012 do 30.06.2022.
162
XXXXXXXX
xx xxx 19. xxxxx 2005
x xxxxxxxxx parametrů xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx
§1
Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx na xxxxxxx xxxxx Evropské xxxx1) parametry kvality xxxxxxxxxxx služby x xxxxxx xxxxx xxxxxxx.
§2
Xxxxxxxx xxxxx
Pro účely xxxx vyhlášky xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx "xxxxxxxx okruh") xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx koncový xxx xxxx s xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx dálkového xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxx z xxxxxxxxxxxx přípojného vedení xxxxxx k němu xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx pro xxxxxxxxxxxxx xxxxxx; přípojným xxxxx xx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
§3
Parametry xxxxxxx xxxxxx
(1) Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxx služby xxxx
x) doba, za xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx k xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx,
x) xxxxxxx poruch xxxxxxxxxx xxxxxx,
c) doba, xx xxxxxx xx xxxxxxx odstraněna,
x) xxxx, xx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx,
x) míra xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx spojení,
x) xxxxxxx reklamací xx xxxxxxxxxx ceny,
x) xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx x telefonních xxxxxxx x
h) míra xxxxxxxxxxx veřejných telefonních xxxxxxxx nebo jiných xxxxxxxxx technických prostředků xxxxxxxxxxxx přístup x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx (xxxx xxx "xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx").
(2) Doba, za xxxxxx je zřízeno xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx síti, xx xxxx ode dne, xxx xxxxxxxx podal xxxxxx x xxxxxxxxx, xx xxxxxxxx zprovoznění xxxxxxxxx xxxx xxxx x xxxxxx místě; xx xxxxxxxxxxx připojení x xxxxxx místě xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx práv xx koncovému xxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx na jiného xxxxxxxxx.
(3) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx okruhů xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxxxx kvality xxxxxx xxxx o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx uživateli xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx okruhů x xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx; xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx ke xxxxxxxxx xxxx xxxx xx xxxxxxxxxxxx.
(4) Xxxx, za xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xx doba xx xxxxxxxx xxxxxxxxx poruchy xxxxxxxxxx poskytovateli xxxx xxxxxx xxxx xx xxxxxxxx, xxx xx xxxxxxxxxxxx x poruše xxxxxxxx, do okamžiku, xxx xxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx; xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx uvedené x xxxxxxxx 1 xxxx. x).
(5) Doba, xx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxx xx xxxxxxxx xxxxx poslední číslice xxxxxxxx čísla xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxxxxxx signálu, xxxxxxxxxxxx, že xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx, xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx úspěšné xxxxxxxxx xxxxxxx.
(6) Míra xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx počtu xxxxxxxxxxx pokusů x xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x sestavení xxxxxxx x období silného xxxxxxx, xxxxxxxxx v xxxxxxxxxx; xxxxxxxxxx pokusem xx xxxxxx xxxxx x xxxxxx xx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, xxx xxxxxx xxxxxxxx xx okamžiku ukončení xxxxx xxxxxxxx číslice xxxxxxxx xx 30 xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx, xxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxxx, že xxxxxx xxxxx xx obsazené, xxxx xxxx signál xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx.
(7) Xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxx za xxxxxxx xxxxxxxx telefonní xxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx k xxxxxxxxx xxxxx všech xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxxxxx xxxxxx.
(8) Doba xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xx xxxxxxxx, xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx kontrolní xxxxxx xxx, až xx xxxxxxxx, xxx xx xx xxxxxxxx obsluha xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx o xxxxx.
(9) Xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx sledované xxxxxx xx xxxxx xxxxxx dnů xx xxxxx provozovaný xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xxxxx byl xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx stavu nepřetržitě, x celkovému součtu xxx, x xxxxx xxxx xxx veřejné xxxxxxxxx automaty x xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx. Xx xxxxxxx telefonní xxxxxxx x provozuschopném xxxxx xx xxxxxxxx takový xxxxxxx, který xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx národní x xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx volání.
(10) Xxxxx xxxxxxx parametrů xxxxxxx služeb xxxxxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx x příloze.
§4
Xxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx 1. xxxxxx 2005.
Xxxxxxx:
Xxxxxx x. x.
Xxxxxxx x xxxxxxxx x. 162/2005 Xx.
Xxxxxxxxx mezní xxxxxxx parametrů kvality xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxx síti
1 | 2 | 3 | 4 |
Xxxxxxxx xxxxx | Xxxxxxxx | Xxxxxxxx | Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx |
§3 xxxx. 1 písm. x) | Doba, xx xxxxxx je xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx místě x xxxxxxx komunikační xxxx | Xxxxx dnů, xxxxx xxxxx bylo xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx | |
- x 95 % xxxxxxx | ≤ 10 xxxxxxxxxxxx xxx | ||
- x 99 % xxxxxxx | ≤ 15 xxxxxxxxxxxx xxx | ||
Xxxxxxxx xxxxxxx zprovozněných xxxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx x uživatelem | 100 % | ||
§3 xxxx. 1 písm. b) | Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx | Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx k 100 xxxxxxxxxx okruhů xx xxx | ≤ 10 / xxx |
§3 xxxx. 1 písm. x) | Xxxx, za xxxxxx xx porucha xxxxxxxxxx | Doba odstranění | |
- 80 % xxxxxx | ≤ 6 hodin | ||
- 95 % poruch | ≤ 12 xxxxx | ||
xx xxxxxxxxx okruhu | |||
Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxx x xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
Xxxx xxxxxxxxxx | |||
- 80 % poruch | ≤ 6 xxxxx | ||
- 95 % xxxxxx | ≤ 12 xxxxx | ||
xxxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxx | |||
Xxxxxxxx případů odstranění xxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx, x xxxx dohodnuté x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx, xx kterou xx xxxxxxxxx xxxxxxx | Průměrná xxxx, za xxxxxx xxxx xxxxxxxxx spojení | |
- x xxxxxxxxx volání | ≤ 6 s | ||
- x mezinárodních volání2) | ≤ 10 x | ||
Xxxx, za kterou xxxx xxxxxxxxx 95 % xxxxxxx | |||
- u národních xxxxxx | ≤ 12 x | ||
- x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2) | ≤ 18 s | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx | Poměr xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | |
x) u národních xxxxxx | ≤ 2,5 % | ||
x) u xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2) | ≤ 4 % | ||
§3 xxxx. 1 písm. x) | Četnost xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx ceny | Xxxxx vyjádřený x xxxxxxxxxx | ≤ 0,5 % |
§3 xxxx. 1 písm. g) | Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx informačních xxxxxx x telefonních číslech | Xxxxxxxx xxxx přihlášení xxxxxxx pracoviště | ≤ 8 x |
Xxxxx xxxxx xxxxxxxxxx obsluhy xxxxxxxxxx x xxxx do 20 x k celkovému xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx x procentech | ≥ 98 % | ||
§3 xxxx. 1 písm. x) | Míra pohotovosti xxxxxxxxx telefonních automatů | Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | ≥ 91,5 % |
Informace
Právní xxxxxxx x. 162/2005 Xx. xxxxx xxxxxxxxx dnem 1.5.2005.
Ve xxxxx xxxxxx právního xxxxxxxx jsou xxxxxxxxxx xxxxx x doplnění xxxxxxxxxxx xxxxxxx předpisem x.:
227/2012 Xx., xxxxxx xx xxxx xxxxxxxx x. 162/2005 Xx., x stanovení xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx služby x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx
x xxxxxxxxx xx 1.7.2012
Xxxxxx předpis x. 162/2005 xxx zrušen xxxxxxx xxxxxxxxx č. 182/2022 Sb. x účinností od 1.7.2022.
Xxxxx jednotlivých xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx shora xxxxxxxxx xxxxxxxx předpisu.
1) Směrnice Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx a Xxxx 2002/22/ES o xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (směrnice x univerzální xxxxxx).
Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Xxxx 2009/136/ES, kterou xx xxxx xxxxxxxx 2002/22/XX o xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx týkajících se xxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, směrnice 2002/58/XX x xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx elektronických xxxxxxxxxx x nařízení (XX) x. 2006/2004 x xxxxxxxxxx xxxx vnitrostátními xxxxxx xxxxxxxxxxx xxx xxxxxxxx dodržování xxxxxx xx ochranu xxxxx xxxxxxxxxxxx.
2) Uvedené xxxxxxx u xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx.