Právní předpis byl sestaven k datu 30.06.2022.
Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 30.06.2012 do 30.06.2022.
162
VYHLÁŠKA
xx xxx 19. xxxxx 2005
x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx
§1
Tato xxxxxxxx upravuje na xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxx1) xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx mezní hodnoty.
§2
Xxxxxxxx xxxxx
Xxx xxxxx xxxx xxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx "xxxxxxxx okruh") xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx koncový xxx xxxx s xxxxxxxxx bodem xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx x němu xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx; xxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxx hlavní xxxxxxxx.
§3
Parametry xxxxxxx xxxxxx
(1) Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx v rámci xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx
x) xxxx, za xxxxxx xx zřízeno xxxxxxxxx v xxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx síti,
b) xxxxxxx xxxxxx přípojných xxxxxx,
x) doba, xx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx,
x) xxxx, za xxxxxx xx sestaveno spojení,
x) xxxx neúspěšnosti xxxxxxxxx xxxxxxx,
f) xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx ceny,
g) xxxx xxxxxxxxxx obsluhy xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx x telefonních číslech x
x) míra xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx telefonních xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx prostředků xxxxxxxxxxxx přístup x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx (xxxx xxx "xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx").
(2) Doba, za xxxxxx xx zřízeno xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxx xxx, xxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx bodu sítě x xxxxxx místě; xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x pevném xxxxx xx xxxxxxxx rovněž xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxxx bodu xxxx stávajícího xxxxxxxxxx xxxxxx xx jiného xxxxxxxxx.
(3) Četnost xxxxxx přípojných okruhů xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx hlášení o xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx o xxxxx xxxxxxxxx podaných xxxxxxxxx xxxxxxxx k 100 xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx; xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx ke xxxxxxxxx bodu xxxx xx xxxxxxxxxxxx.
(4) Xxxx, za xxxxxx xx porucha odstraněna, xx doba xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx nebo xx xxxxxxxx, xxx se xxxxxxxxxxxx o xxxxxx xxxxxxxx, do xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxx xxxx vrácena xx xxxxxxxxxxxx provozního xxxxx; xxxxxxx se xxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx 1 xxxx. x).
(5) Xxxx, xx xxxxxx je xxxxxxxxx xxxxxxx, je xxxx od ukončení xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxx vyzváněcího xxxx, popřípadě signálu, xxxxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx je obsazené, xxxx jiného signálu xxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx.
(6) Xxxx xxxxxxxxxxxx sestavení xxxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx pokusů o xxxxxxxxx xxxxxxx k xxxxxxxxx xxxxx pokusů x xxxxxxxxx spojení x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, vyjádřený x xxxxxxxxxx; xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx x xxxxxx na xxxxxx a xxxxxxx xxxxxx telefonní xxxxx, xxx xxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx ukončení xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx 30 xxxxxx kontrolní xxxxxxxxx xxx, xxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxxx, xx volané xxxxx je xxxxxxxx, xxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx sestavení xxxxxxx.
(7) Xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx telefonní xxxxxx xx xxxxx počtu xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxx všech xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x hodnoceném xxxxxx.
(8) Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxx od xxxxxxxx, xxx volající xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx volací xxx, xx do xxxxxxxx, kdy xx xx xxxxxxxx obsluha xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx, xxx xxxx poskytnuta xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx.
(9) Xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx sledované xxxxxx xx xxxxx xxxxxx dnů za xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, v xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx automat x xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx nepřetržitě, x xxxxxxxxx xxxxxx xxx, x xxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx dle xxxxxxx xxxxxxxxxx. Za xxxxxxx telefonní xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx považuje xxxxxx xxxxxxx, xxxxx umožňuje xxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx.
(10) Xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx služeb xxxxxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx stanoveny x příloze.
§4
Xxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx 1. xxxxxx 2005.
Xxxxxxx:
Xxxxxx x. x.
Xxxxxxx k xxxxxxxx x. 162/2005 Xx.
Stanovené xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx kvality xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx komunikační xxxx
1 | 2 | 3 | 4 |
Xxxxxxxx xxxxx | Xxxxxxxx | Xxxxxxxx | Stanovená xxxxx hodnota |
§3 xxxx. 1 písm. x) | Xxxx, xx xxxxxx je zřízeno xxxxxxxxx v pevném xxxxx x xxxxxxx komunikační síti | Xxxxx dnů, xxxxx xxxxx bylo xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx | |
- x 95 % případů | ≤ 10 kalendářních xxx | ||
- x 99 % případů | ≤ 15 xxxxxxxxxxxx dnů | ||
Xxxxxxxx xxxxxxx zprovozněných xxxxxxxxx v době xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | 100 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx | Četnost xxxxxx xxxxxxxx x 100 xxxxxxxxxx okruhů xx xxx | ≤ 10 / rok |
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Doba, xx xxxxxx xx porucha xxxxxxxxxx | Xxxx xxxxxxxxxx | |
- 80 % poruch | ≤ 6 xxxxx | ||
- 95 % xxxxxx | ≤ 12 xxxxx | ||
xx xxxxxxxxx okruhu | |||
Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx poruchy na xxxxxxxxx okruhu x xxxx xxxxxxxxx x účastníkem | 100 % | ||
Xxxx xxxxxxxxxx | |||
- 80 % xxxxxx | ≤ 6 xxxxx | ||
- 95 % xxxxxx | ≤ 12 xxxxx | ||
všech xxxxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx | |||
Xxxxxxxx případů xxxxxxxxxx xxxxxxx, s výjimkou poruchy xx xxxxxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxx s xxxxxxxxxx | 100 % | ||
§3 odst. 1 xxxx. d) | Xxxx, xx kterou je xxxxxxxxx spojení | Xxxxxxxx xxxx, za kterou xxxx sestaveno spojení | |
- u xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 6 x | ||
- x xxxxxxxxxxxxx volání2) | ≤ 10 x | ||
Xxxx, za xxxxxx xxxx sestaveno 95 % spojení | |||
- x národních xxxxxx | ≤ 12 x | ||
- x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx2) | ≤ 18 x | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx neúspěšnosti xxxxxxxxx xxxxxxx | Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | |
x) x xxxxxxxxx xxxxxx | ≤ 2,5 % | ||
x) x xxxxxxxxxxxxx volání2) | ≤ 4 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx ceny | Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | ≤ 0,5 % |
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx | Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx | ≤ 8 x |
Poměr xxxxx xxxxxxxxxx obsluhy xxxxxxxxxx x xxxx xx 20 x x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx vyjádřený x procentech | ≥ 98 % | ||
§3 xxxx. 1 xxxx. x) | Míra pohotovosti xxxxxxxxx telefonních xxxxxxxx | Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx | ≥ 91,5 % |
Xxxxxxxxx
Xxxxxx předpis x. 162/2005 Xx. nabyl xxxxxxxxx xxxx 1.5.2005.
Xx xxxxx xxxxxx právního xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx a doplnění xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x.:
227/2012 Xx., xxxxxx xx xxxx vyhláška x. 162/2005 Xx., x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x jejich mezních xxxxxx
x xxxxxxxxx xx 1.7.2012
Xxxxxx předpis č. 162/2005 xxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx č. 182/2022 Sb. x účinností xx 1.7.2022.
Xxxxx jednotlivých právních xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx, pokud xx jich xxxxxx xxxxxxxxx změna xxxxx xxxxxxxxx právního předpisu.
1) Směrnice Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Xxxx 2002/22/ES o xxxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx týkajících xx xxxx x služeb xxxxxxxxxxxxxx komunikací (xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx).
Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx parlamentu x Xxxx 2009/136/ES, xxxxxx xx xxxx směrnice 2002/22/XX x xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx týkajících xx xxxx a xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx 2002/58/XX x zpracování xxxxxxxx xxxxx a xxxxxxx xxxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx komunikací x xxxxxxxx (XX) x. 2006/2004 x xxxxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx příslušnými pro xxxxxxxx xxxxxxxxxx zákonů xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx.
2) Uvedené xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx jsou xxxxxxxxxx.