Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx a obcí Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx policii

Rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 o udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx dne 28.5.2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. XXX/XXX-0122/2021 x výkonu úkolů xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Městem Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx

Xxxxxxx xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Horáčkem

adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Volfem

adresa: Xxxxxxxx 42, 551 01

IČ: 00578720

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 ze xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).

1. Xxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx orgán Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (xxxx jen „městská xxxxxxx”).

2. Obec Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx policii.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v souladu x ustanovením §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx záležitostí xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx úkoly xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

3. Rozsah xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Městská xxxxxxx xxxx na xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx zákonem o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx právními xxxxxxxx obce Hořenice, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 kontrola se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo výkonu xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x koček, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx a o xxxxx některých souvisejících xxxxxx (xxxxxxxxxxx zákon), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn xxxx xxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxxxxxx xxxxxx xx starostou obce Xxxxxxxx. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Starosta xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx v xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x obci Xxxxxxxx úkoly xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx neplní-li xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxx vydá xx dni, xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx policie xxxxxxx xxxxxxxx, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx jejím xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx každého xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Toto xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx zavazuje xxx zbytečného prodlení xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxx x xxx, že xxxxxxxx, kterému bylo xxxxxx písemné xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie, resp. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx a xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.

6. X xxxxxxx mimořádných událostí (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx území xxxxx Xxxxxxx nebo xxxx xxxx, na xxxxxx xxxxx městská xxxxxxx vykonává xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, je xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx obecní policie (xxxxxxx městské policie) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxx mimořádných xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx strážníka x plnění úkolů x na xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (XXX, XXX x XXX).

8. Obec Hořenice xxxx xx vědomí xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx přítomnost xxxxxx městské policie x katastru xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx na xxxxx této xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx případy musí xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.

9. V xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx zajistit následné xxxxxxxx x péči x xxxxx x xxxxxxx náklady s xxxxx xxxxxxx (náklady xx xxxxxxxxxxx péči, xxxxx zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxxxxx starosty xxxx Xxxxxxxx umístit xxxxx do xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx do 7 xxx), může být xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li se xxxxxxxx xxx, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx zvíře xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx xx útulku.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx se xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx na xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, náklady xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) náklady xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx služebních vozidel,

c) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie,

d) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx na xxxxxx x péči x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx záchytného xxxxx

3. Náklady xxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxx sazby, která xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Městskou xxxxxx Xxxxx Jaroměř. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x služebním xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx dle této xxxxxxx obci Xxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy do 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx xx účet xxxxx Jaroměř uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, a to xxxxxxxx k xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx prodlení s xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Hořenice povinna xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx výši xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění zvířete xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxx. V xxxxxxx umístění zvířete xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx přímo xxxx Hořenice.

V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx zavazuje xxxx Xxxxxxxx hradit xxxxxxx xx výši 150,- Xx/xxxxx zvíře xx každý xxxxxxxx xxx.

7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, při xxxxxxx plnění xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx obec Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x těmito xxxxx, x xx ve xxxx 330,- Kč xx každou hodinu xx xxxxxxx zasahujícího xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x úhradě xx xxxx xxxxx Jaroměř xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx řádné (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx faktury, x to xxxxxxxx x xxxxxx a xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx doručení xxxx xxxxxxx.

8. Příjem x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Jaroměř.

5. Doba xxxxxx xxxxxxx a xxxxxx xxxxxx ukončení

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx ode dne xxxxxx uzavření. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx smlouvy bude xxxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx xxxxxx dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx

2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx jakoukoliv xxxxxxx xxxxxxx, a xx x xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc a xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx ustanovení

1. Smluvní xxxxxx zveřejní tuto xxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx poté, xx xxxx xxxxxxxx, x xx nejméně xx dobu 15 xxx.

2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x jejím xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx přístupná xx obecním (Městském) xxxxx obce, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx x řešení xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x xxxx xxxxxxx.

4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx xx území obce Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx základě xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxxx.

5. Tato xxxxxxx xx vyhotovuje xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx smluvní xxxxxx obdrží xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.

6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx krajského xxxxx.

7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x žádostí x xxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx.

8. Přílohou x nedílnou xxxxxxxx xxxx xxxxxxx jsou:

a) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,

x) xxxxxxxx Rady města Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx dne 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxxx v. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Xxxx v. x.

xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx