21/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi městem Xxxxxxx a obcí Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx x Obcí Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Volfem
adresa: Xxxxxxxx 42, 551 01
XX: 00578720
xx základě usnesení Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0252-06-2021-OO W-RM xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 a x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (dále xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx smlouvy
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx této veřejnoprávní xxxxxxx v xxxxxxx x ustanovením §3a xxxx. 1 zákona x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Rozsah xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx kontrol (xxxx), x to v xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 kontrola se xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxx x služebním vozidlem.
2. Xxxxxxx policie xxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., o xxxxxxxxxxx xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v rozsahu xxx potřeby.
3. Konkrétní xxxxxx směn xxxx xxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxxxxxx dohodě xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx poskytnout xxxxxxx policii xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx, aby x xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx v obci Xxxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx ve xxxxxx nebo xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx xxxxxx provedla.
5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx policie xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx území. Xxxxx stejnopis xxxxxxx xxxxxxxx bude poskytnut xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx strážník xxxxxxx xxx při xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Xxxxxxx se xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx se xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice x xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx bylo xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Xxxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx nebo xxxx obce, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, nouzový xxxx xxxx stav xxxxxxxx státu, xx xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxx policie (xxxxxxx městské policie) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx strážníků xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx informuje xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx této smlouvy.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx při mimořádných xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x plnění xxxxx x xx základě xxxxxxx xx výzvy xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Xxxx Hořenice xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, že v xxxxxxx, že xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu xx xxxxx xxxx xxxx x neodbytné x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx řešit s Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx odchytu xxxxxxx xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx následné xxxxxxxx x xxxx x zvíře a xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx péči, xxxxx zvířete v xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx může na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx dobu (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx být xxxxx umístěno x xxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx-xx naplněna xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, že xxxx možné xxxxx xxxx držet v xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx zvíře xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx útulku.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx požadovat předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx policie.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx článku 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxx Hořenice, xxxxx se xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx určené na xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx
3. Náklady xxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx na Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx služebního vozidla xxxx xxxxxxxxxxx hlídky xx xxxxxxxxx xxxx x služebním vozidlem).
4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx této xxxxxxx obci Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx za předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx na účet xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, x to xxxxxxxx k úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx faktury. V xxxxxxx prodlení x xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x prodlení xx výši dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx útulku nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx útulku xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx zvířata xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xx zavazuje xxxx Xxxxxxxx hradit xxxxxxx xx výši 150,- Kč/jedno zvíře xx každý xxxxxxxx xxx.
7. V případě xxxxxxxxxxx událostí xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, při xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx měsíční xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x těmito xxxxx, x to ve xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx náklady xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x úhradě na xxxx města Jaroměř xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx je xxxx příjmem xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx ukončení
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx právní xxxx rozhodnutí Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx policie xxxxxxxxx xxxxxxxx prvním dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx uzavřena
2. Smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxx běžet xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx doručení výpovědi xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx bude uzavřena, x xx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
2. Po dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, xxxxx xx její smluvní xxxxxxx.
3. Starosta xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Hořenice se xxxxxxxx k řešení xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx po xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx smlouvu xxx měnit xxxx xxxxxxxxx jen na xxxxxxx písemné xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx spolu x xxxxxxxxx uvedenými x xxxxxx 6. xxxx. 8 a x xxxxxxx o xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Přílohou x nedílnou xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Jaroměř dne 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx města Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx