21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 x udělení xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx xxx 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou města Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: nám. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Jaroměř
IČ: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01
XX: 00578720
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 ze xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx ustanovení
1. Město Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „zákon o xxxxxx xxxxxxx”) zřídilo xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Obec Hořenice xxxxxxxxx obecní xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x obecní policii xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx území xxxx Xxxxxxxx.
3. Rozsah xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (směn), x to v xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x koček, popřípadě xxxxxx xxxxxx, a xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x o xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (xxxxxxxxxxx zákon), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx potřeby.
3. Konkrétní xxxxxx xxxx určí xxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx starostou obce Xxxxxxxx. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x těmito předpisy xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx městská xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx úkoly xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx neplní-li xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Hořenice xxxx xx dni, xxx xxxx smlouva xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx policie xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx pravomoci xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx bude poskytnut xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice x xxx, xx xxxxxxxx, kterému bylo xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx není strážníkem xxxxxxx policie, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx o obecní xxxxxxx a toto xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Xxxxxxxx.
6. V xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Jaroměř xxxx xxxx obce, na xxxxxx xxxxx městská xxxxxxx xxxxxxxx úkoly xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx obou xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx při mimořádných xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx úkolů x xx xxxxxxx xxxxxxx či výzvy xxxxxxxxxx střediska některé x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Obec Xxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx obcí, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx obec Hořenice xxxxxx xxxxx na xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx této obce x neodbytné x xxxxxxxx případy musí xxxx xxxxx x Xxxxxxx ČR.
9. X xxxxxxx xxxxxxx zvířete xx obec Hořenice xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx a péči x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx s xxxxx spojené (náklady xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx může xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx do útulku. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), může xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx, není-li naplněna xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx možné xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx požadovat xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících výkony xxxxxxx policie.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx se xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx určené na xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx s plněním xxxxx městské policie xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) náklady na xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx služebních vozidel,
c) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x péči x xxxxxxxxx zvíře xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx spojené x výkonem úkolů xxxxxxx xxxxxxx budou xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx sazby, která xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Města Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 hodina xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx hlídky xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx dle xxxx xxxxxxx obci Hořenice xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x xxxxxx x ve xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx faktury. X xxxxxxx prodlení x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx povinna xxxxxxxx městu Jaroměř xxxx x prodlení xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx právních xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Hořenice. X xxxxxxx umístění xxxxxxx xx útulku xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx přímo xxxx Hořenice.
V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx každý xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, při xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx úkony, x to xx xxxx 330,- Xx xx každou xxxxxx xx xxxxxxx zasahujícího xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx náklady xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx příkazem x úhradě xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx a xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x pokut xxxxxxxxx xxxxxxxx policií xx xxxx příjmem xxxxxxxx Xxxxx Jaroměř.
5. Doba xxxxxx smlouvy x xxxxxx xxxxxx ukončení
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx uzavření. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx nabude xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Úkoly xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx prvním xxxx xxxxxx následujícího poté, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx udání xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně.
6. Xxxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx bude uzavřena, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, která xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Starosta xxxxx Xxxxxxx x starosta xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek vyplývajících x xxxx smlouvy.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské policie xx území obce Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x nichž xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran x xxxxxxxx krajského úřadu.
7. Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx obdrží stejnopis xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx uvedenými x článku 6. xxxx. 8 a x žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.
8. Přílohou x nedílnou součástí xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
b) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00W-RM xx dne 17.03.2021,
c) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dne 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Volf x. x.
xxxxxxxx obce Xxxxxxxx