Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a obcí Xxxxxxxx - výkon xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx policii

Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. zn. XXXXX-15453/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx dne 28.5.2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Obcí Xxxxxxxx

Xxxxxxx xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou města Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

XXX: CZ00272728

a

2. Obec Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Volfem

adresa: Hořenice 42, 551 01

XX: 00578720

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-XX X-XX xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Hořenice x. 9/10/2021 ze xxx 10.2.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx znění pozdějších xxxxxxxx, uzavírají tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).

1. Xxxxxx xxxxxxxxxx

1. Město Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecni xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) zřídilo xxxx svůj orgán Xxxxxxxx policii Jaroměř (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Obec Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx policii.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

3. Rozsah xxxxxxxxxxxx úkolů

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Hořenice xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (směn), x xx v xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky strážníka xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx území xxxx Xxxxxxxx provádět také xxxxxx toulavých xxx x koček, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, a xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x o xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn určí xxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxxxxxx dohodě xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx x činností xxxxxxx policie a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx provedených změnách x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx v xxxx, xxx městská xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx úkoly městské xxxxxxx nezajišťuje, a xx nutno provést xxxxxxxxxx zákrok, městská xxxxxxx dle xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx neodkladné úkoly) xxxxx xxxxxx provedla.

5. Xxxx Hořenice xxxx xx dni, kdy xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx policie xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř. Xxxx xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx i x xxxxxx strážníků. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx prodlení xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx písemné pověření, xxx xxxx strážníkem xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx a toto xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Xxxxxxxx.

6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx nebo xxxx obce, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx státu, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx informuje xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx této smlouvy.

7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (povodeň, živelná xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).

8. Xxxx Hořenice xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx přítomnost xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně xx xxxxx xxxxxxx obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx obec Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx na xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.

9. V xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx obec Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx a péči x xxxxx x xxxxxxx náklady x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx zvířete x xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx starosty xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení nebo xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx se xxxxxxxx xxx, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx xxxxx bez xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx požadovat xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx xx xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Výdaje xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,

x) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxx, školení a xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx xx xxxxxx x péči x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx

3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx sazby, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx na Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxx městské policie, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx hlídky xx služebním psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Jaroměř xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx této xxxxxxx obci Xxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy xx 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxx se zavazuje, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Jaroměř xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Xxxxx související xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x plněním úkolů xxxxxxx xxxxxxx (např. xx xxxxxxxx zvířete xx útulku xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Hořenice. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx zvířata xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx každý započatý xxx.

7. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin měsíční xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx náklady xxxxxxx x těmito úkony, x xx xx xxxx 330,- Kč xx každou xxxxxx xx jednoho zasahujícího xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla. Tyto xxxxxxxxx náklady obec Xxxxxxxx zaplatí příkazem x xxxxxx na xxxx města Jaroměř xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx faktury, x to xxxxxxxx x xxxxxx a xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx smlouvy x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx ode xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Královéhradeckého kraje x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx dnem xxxxxx následujícího poté, xxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx uzavřena

2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx jakoukoliv xxxxxxx xxxxxxx, x to x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx měsíc a xxxxx xxxxx prvního xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx smluvní straně.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x to nejméně xx dobu 15 xxx.

2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních deskách xxxxx městských (obecních) xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx obecním (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.

3. Starosta xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x této smlouvy.

4. Xx škodu xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx.

6. Xxxx smlouvu xxx měnit nebo xxxxxxxxx jen xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran x xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.

7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x přílohami xxxxxxxxx x článku 6. xxxx. 8 a x xxxxxxx o xxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx součástí xxxx xxxxxxx jsou:

a) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,

b) xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00W-RM xx dne 17.03.2021,

c) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx dne 12.4.2021

Xxxxx Horáček v. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

starosta xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Volf x. x.

xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx