Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní policii

Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx dne 28.5.2021.

Veřejnoprávní xxxxxxx Č. VPS/OOW-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie Jaroměř xxxxxxxx mezi Městem Xxxxxxx a Obcí Xxxxxxxx

Xxxxxxx strany

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Horáčkem

adresa: nám. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Obec Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01

XX: 00578720

xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0252-06-2021-XX W-RM xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 ze xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Sb., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (dále xxx xxx „smlouva“).

1. Xxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxx č. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx o xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx svůj orgán Xxxxxxxx policii Jaroměř (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Městská xxxxxxx bude xx xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 zákona x xxxxxx policii xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx touto xxxxxxxx, na území xxxx Hořenice.

3. Rozsah xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 kontrola xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x služebním xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx toulavých xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx x o xxxxx některých xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x rozsahu xxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policii xxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, kdy městská xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx nezajišťuje, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx dle možností (xxxx-xx strážníci xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx úkoly) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxx vydá xx xxx, xxx xxxx smlouva xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx potřeby městské xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx strážník xxxxxxx xxx při xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Obdobně se xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx není xxxxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx a toto xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.

6. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx (xxxxxxx, živelná událost, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx nebo xxxx xxxx, na xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, nouzový xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx plněním xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx policie (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, o xxxx xxxxxxx předem informuje xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx xx při mimořádných xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx oprávnění xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného systému (XXX, XXX x XXX).

8. Xxxx Xxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx plnění xxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně xx xxxxx dalších obcí, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx nárok xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu na xxxxx této obce x neodbytné x xxxxxxxx xxxxxxx musí xxxx xxxxx s Xxxxxxx XX.

9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx následné xxxxxxxx x péči x zvíře a xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx péči, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx apod.). Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx být xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx zařízení městské xxxxxxx, xxxx-xx naplněna xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx se xxxxxxxx tak, xx xxxx xxxxx zvíře xxxx xxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx xxxxx bez xxxxxxx odkladu umístěno xx xxxxxx.

10. Starosta xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících výkony xxxxxxx policie.

4. Úhrada xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx obec Hořenice, xxxxx se xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, náklady na xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxxx a výzbroj xxxxxxxxx městské xxxxxxx,

x) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx odborné způsobilosti xxxxxxxxx.

x) náklady xx xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx záchytného xxxxx

3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie budou xx účtované období xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx z xxxxxxxxx xxxxxx xx Městskou xxxxxx Města Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx úhradu nákladů xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 hodina xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx jednočlenné xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx každého xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx povinna xxxxxxxx městu Jaroměř xxxx z xxxxxxxx xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x příčinné souvislosti x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči xxxx.), xx zavazuje xxxxxx xxxx Hořenice. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx útulku xxxxx xxxxxxx fakturovány útulkem xxx xxxxxxx přímo xxxx Hořenice.

V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete v xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxx xxxxxxx xx výši 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.

7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxxx náklady xxxxxxx x těmito úkony, x to xx xxxx 330,- Xx xx každou xxxxxx xx jednoho xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx faktury, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě splatnosti xx 14 xxx xxx xxx doručení xxxx faktury.

8. Příjem x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx je xxxx příjmem rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx.

5. Doba xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx jejího ukončení

1. Xxxx smlouva se xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx nabude právní xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx smlouvy bude xxxxxxx policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího poté, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx smluvní xxxxxxx, a to x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.

2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx informaci o xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva musí xxx každému přístupná xx obecním (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.

4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxx plnění xxxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.

5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx po xxxxxx stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Tuto smlouvu xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx jen na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran x xxxxxxxx krajského úřadu.

7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x xxxxxxxxx uvedenými x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx o xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx součástí xxxx xxxxxxx xxxx:

x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx dne 10.2.2021,

x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021,

c) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx dne 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxxx x. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Volf v. x.

xxxxxxxx obce Hořenice