21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a obcí Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx zákona x obecní xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx nabylo právní xxxx xxx 28.5.2021.
Veřejnoprávní xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx úkolů xxxxxxx policie Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Městem Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx strany
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx města Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxxx Volfem
adresa: Xxxxxxxx 42, 551 01
XX: 00578720
xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx ustanovení
1. Město Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx svůj xxxxx Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 zákona x obecní policii xxxxxxxxx úkoly při xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx zákonem x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice, x to formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx policie xxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x koček, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx zajišťovat jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., o xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx některých xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx určí xxxxxxx městské policie xx předchozí xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Hořenice xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx s činností xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx úkoly xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx ve xxxxxx nebo neplní-li xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx xxxxxx provedla.
5. Xxxx Hořenice xxxx xx xxx, xxx xxxx smlouva xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx pravomoci xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř. Xxxx xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxx x tom, xx xxxxxxxx, kterému bylo xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx strážníkem xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení podle xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Xxxxxxxx.
6. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxx xxxx xx území xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx stav xxxxxxxx státu, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx xxxxxxx rozsah xxxx strážníků xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx k výkonu xxxxx oprávnění xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x na xxxxxxx xxxxxxx či xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného xxxxxxx (XXX, ZZS a XXX).
8. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx v xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxx vyžadovat přítomnost xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x katastru xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx dalších obcí, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx nárok na xxxxxxxx xxxxxxxxx zákroku xxxx xxxxx xx xxxxx této obce x neodbytné a xxxxxxxx případy xxxx xxxx xxxxx s Xxxxxxx XX.
9. V xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx x péči x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (náklady xx veterinární péči, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx může xx xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx dobu (xxxxxxxxx do 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx zařízení xxxxxxx xxxxxxx, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx tak, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx zvíře xxx xxxxxxx odkladu umístěno xx xxxxxx.
10. Starosta xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx výkony xxxxxxx policie.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy xx xxxxx xxxx Hořenice xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx xx je xxxxxxxx hradit xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx částek níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xxxxxxx:
x) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) náklady na xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie,
d) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx na xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx s výkonem xxxxx městské policie, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx jednočlenné xxxxxx xx služebním psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx čtvrtletí. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode xxx xxxxxxxx faktury. V xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx nákladů je xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx právních xxxxxxxx.
6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx souvislosti x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (např. xx umístění xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči apod.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx útulku budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx městské policie Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Hořenice hradit xxxxxxx ve xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx měsíční xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx uhradit městu Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x xx ve xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx provozu xxxxxxxxxx vozidla. Xxxx xxxxxxxxx náklady obec Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Příjem x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx policií xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Doba xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx jejího xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Smlouva xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého kraje x udělení xxxxxxxx x uzavřením této xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx smlouvy bude xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřena
2. Xxxxxxx xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx smluvní xxxxxxx, x to x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx činí 1 xxxxxxxxxx měsíc a xxxxx běžet xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx doručení xxxxxxxx xxxxx smluvní straně.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx xxxx uzavřena, x to nejméně xx dobu 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx smluvní xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx a starosta xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x této xxxxxxx.
4. Xx škodu xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxx obce Xxxxxxxx při xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží po xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Tuto xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran x xxxxxxxx krajského úřadu.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx uvedenými x článku 6. xxxx. 8 a x žádostí o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x nedílnou součástí xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
c) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Jaroměř xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
starosta města Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx