Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x výkonu xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xxxxxxxx xxxx Městem Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx

Xxxxxxx strany

1. Město Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou xxxx Xxxxxxxxxxx Volfem

adresa: Xxxxxxxx 42, 551 01

IČ: 00578720

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-XX X-XX xx dne 17.03.2021, xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x souladu s xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „xxxxxxx“).

1. Xxxxxx ustanovení

1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx č. 553/1991 Xx., x obecni xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx úkoly xxxxx zákona o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, na území xxxx Hořenice.

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx zákonem x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx závaznými právními xxxxxxxx xxxx Hořenice, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním psem x služebním xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx území xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx také xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx zajišťovat jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské policie xxxx útulku, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., o veterinární xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx určí xxxxxxx xxxxxxx policie xx předchozí xxxxxx xx starostou obce Xxxxxxxx. Xxxx Hořenice xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx závazné právní xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie a xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx v xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx provést xxxxxxxxxx zákrok, xxxxxxx xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx nebo xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx písemné xxxxxxxx, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx pravomoci xx xxxxx xxxxx. Xxxxx stejnopis každého xxxxxxxx xxxx poskytnut xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Toto xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx při xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx prodlení xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx písemné pověření, xxx není xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.

6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx na území xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonává úkoly xxxxx zákona, xxxxxxxx xxxx nebezpečí, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx rozsah xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, x této xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xx xxx mimořádných xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, havárie apod.), xxxxxxxxx k výkonu xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x plnění xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx některé x hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (XXX, XXX a XXX).

8. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx vyžadovat přítomnost xxxxxx xxxxxxx policie x katastru města Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxxx provedení xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx obce x neodbytné a xxxxxxxx xxxxxxx musí xxxx řešit s Xxxxxxx ČR.

9. V xxxxxxx xxxxxxx zvířete xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx náklady s xxxxx spojené (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx péči, xxxxx zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx útulku. Xx přechodnou dobu (xxxxxxxxx xx 7 xxx), může xxx xxxxx umístěno v xxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx xx vlastnosti xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, že xxxx možné zvíře xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx xxxxx bez xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.

10. Starosta xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy xx xxxxx xxxx Hořenice xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx xx xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx na xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) náklady na xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,

c) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie,

d) xxxxxx, školení x xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.

x) náklady xx xxxxxx x péči x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx

3. Náklady spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx na základě xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x celkových xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 hodina výkonu xxxxxxxxxx hlídky x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx vozidlem).

4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx plnění xxxxx xxx xxxx xxxxxxx obci Xxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy xx 20. dne každého xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx čtvrtletí. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem k xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx prodlení s xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx z prodlení xx xxxx xxx xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx souvislosti x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (např. xx umístění xxxxxxx xx útulku nebo xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx zavazuje xxxxxx xxxx Hořenice. V xxxxxxx umístění zvířete xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx zvířata xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Kč/jedno zvíře xx xxxxx xxxxxxxx xxx.

7. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx přesáhne xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx obec Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx náklady xxxxxxx x těmito xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Kč xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx zasahujícího xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx v záhlaví xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx xxxxxxxx xxxx faktury.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx policií xx xxxx příjmem rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx ukončení

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx smlouvy xxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx prvním xxxx xxxxxx následujícího xxxx, xxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx

2. Smlouva xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx smluvní xxxxxxx, a xx x xxx xxxxx xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx prvního xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x to xxxxxxx xx dobu 15 xxx.

2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (obecních) xxxxx informaci x xxxxxxxx této smlouvy x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx přístupná xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, která xx xxxx smluvní xxxxxxx.

3. Starosta xxxxx Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx k řešení xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x xxxx xxxxxxx.

4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxx plnění xxxxx xx základě xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Xxxx smlouvu xxx měnit xxxx xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx písemné xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.

7. Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx obdrží stejnopis xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.

8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx xxxx xxxxxxx jsou:

a) xxxxxxxx Zastupitelstva obce Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx dne 10.2.2021,

x) xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021,

c) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Horáček x. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Xxxx v. x.

xxxxxxxx xxxx Hořenice