Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. VPS/OOW-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx

Xxxxxxx strany

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx města Xxxxxxx Horáčkem

adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

XXX: CZ00272728

a

2. Obec Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou obce Xxxxxxxxxxx Xxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01

IČ: 00578720

xx základě usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-OO X-XX xx xxx 17.03.2021, xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 ze xxx 10.2.2021 a x souladu s xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu (dále xxx xxx „xxxxxxx“).

1. Xxxxxx ustanovení

1. Xxxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) zřídilo xxxx svůj xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Obec Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxxxx této veřejnoprávní xxxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx území xxxx Hořenice.

3. Rozsah xxxxxxxxxxxx úkolů

1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Hořenice xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx zákonem x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx kontrol (směn), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxxxxxx nebo výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem.

2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx a o xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (xxxxxxxxxxx zákon), xx zněni xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.

3. Konkrétní xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx dohodě xx starostou xxxx Xxxxxxxx. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx poskytnout xxxxxxx policii xxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx x činností xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Starosta obce Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx ve xxxxxx nebo xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx xxxxxx provedla.

5. Xxxx Hořenice xxxx xx dni, kdy xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx stejnopis xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx mít xxx xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Xxxxxxx se xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Hořenice x xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx a toto xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.

6. V xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxx xxxx na území xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, na xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx nebezpečí, nouzový xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, je xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx policie (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, o této xxxxxxx předem informuje xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx mimořádných xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx úkolů x na xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx střediska některé x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného systému (XXX, ZZS x XXX).

8. Xxxx Xxxxxxxx xxxx na vědomí xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx plnění xxxxx městské policie xxxx xxxxxxxxx přítomnost xxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxx města Xxxxxxx, případně xx xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx xxxx Hořenice xxxxxx nárok xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu xx xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx řešit s Xxxxxxx XX.

9. V xxxxxxx odchytu xxxxxxx xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx následné xxxxxxxx x péči x zvíře a xxxxxxx náklady s xxxxx spojené (náklady xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx může xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx do útulku. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx naplněna xxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx umístěno xx xxxxxx.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx požadovat předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.

4. Úhrada xxxxxxx

1. Náklady xxxxxxx x výkonem úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx xxxx Hořenice, xxxxx se xx xxxxxxxx hradit ve xxxx xxxxxx na xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) mzdové xxxxxxx, náklady xx xxxxxxxxx a sociální xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx na xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,

x) xxxxxxx x výzbroj xxxxxxxxx xxxxxxx policie,

d) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx xx xxxxxx a xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx

3. Xxxxxxx xxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Jaroměř xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx dle této xxxxxxx obci Hořenice xxxxxxxxxx xxxx do 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx čtvrtletí. Xxxxxxx xxxx mít náležitosti xxxxxxxx dokladu.

5. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje, xx fakturované xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx na účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví vystavené xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx faktury. X xxxxxxx prodlení x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx výši dle xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x příčinné xxxxxxxxxxx x plněním úkolů xxxxxxx policie (xxxx. xx umístění xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete v xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx se zavazuje xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx zvíře xx xxxxx xxxxxxxx xxx.

7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx přesáhne xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné hlídky, xx xxxx Hořenice xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx náklady xxxxxxx x xxxxxx úkony, x to xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx provozu xxxxxxxxxx vozidla. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x úhradě xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx mimořádné xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx splatnosti xx 14 dnů xxx dne xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx smlouvy a xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx ode dne xxxxxx xxxxxxxx. Smlouva xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx prvním xxxx xxxxxx následujícího poté, xxx bude veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx

2. Xxxxxxx xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, a xx x xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx běžet prvního xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx ustanovení

1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.

2. Po xxxx xxxxxxxxx této smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx obce, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.

3. Starosta města Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx x řešení xxxxxxxxxxx otázek vyplývajících x této xxxxxxx.

4. Xx xxxxx způsobenou xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx území obce Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice.

5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží po xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Xxxx smlouvu xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran x xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.

7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx spolu x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxx smlouvy.

8. Přílohou x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx jsou:

a) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx dne 10.2.2021,

x) xxxxxxxx Rady města Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,

c) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení souhlasu x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxxx x. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Xxxx x. x.

xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx