21/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.
Veřejnoprávní xxxxxxx Č. XXX/XXX-0122/2021 x výkonu xxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou města Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01
XX: 00578720
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Jaroměř x. 0252-06-2021-XX W-RM xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Sb., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Město Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecni xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Obec Hořenice xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x souladu x ustanovením §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx další xxxxx xxxxx zákona o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Rozsah xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx policii nebo xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx právními xxxxxxxx obce Xxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx v xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 hodině xxxxxx dvoučlenné xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx policie bude xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární zákon), xx zněni xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x rozsahu xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn určí xxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx starostou obce Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje poskytnout xxxxxxx policii veškeré xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx v obci Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx zákrok, xxxxxxx xxxxxxx dle možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx nebo neplní-li xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx vydá xx dni, xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx bude poskytnut xxx potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Toto xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx mít xxx xxxxxx pravomoci u xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x u xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx xx zavazuje xxx xxxxxxxxxx prodlení xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx není xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Xxxxxxxx.
6. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxx xxxx na xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx území městská xxxxxxx vykonává úkoly xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx obecní xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x plnění xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, ZZS x XXX).
8. Obec Hořenice xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, xx plnění xxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x katastru xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx dalších obcí, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx obec Hořenice xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx zákroku xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx obce x xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxx musí xxxx xxxxx s Xxxxxxx ČR.
9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Hořenice xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx x xxxxx x xxxxxxx náklady s xxxxx xxxxxxx (náklady xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx může xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx do 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx naplněna xxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li se xxxxxxxx tak, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx bez xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx xxxxxxxxx předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy na xxxxx xxxx Hořenice xxxx xxxx Hořenice, xxxxx xx xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx na xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) náklady xx xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie,
d) xxxxxx, školení a xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.
x) náklady xx xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx budou xx účtované období xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Města Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx úhradu nákladů xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 hodina xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním psem x xxxxxxxxx vozidlem).
4. Xxxxx Jaroměř xxxx xxxxxxx xx plnění xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dokladu.
5. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx fakturované náklady xxxxxxx příkazem x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx nákladů xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx právních xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění xxxxxxx xx útulku xxxx xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Hořenice. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Hořenice.
V případě xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx hradit xxxxxxx ve xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx xx xxxxx započatý xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx přesáhne xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx obec Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx zasahujícího xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x úhradě na xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx mimořádné faktury, x to xxxxxxxx x xxxxxx a xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx faktury.
8. Příjem x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Jaroměř.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx a xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx ode xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx smlouvy xxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx bude veřejnoprávní xxxxxxx uzavřena
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx jakoukoliv xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx výpovědi xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx ustanovení
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx obecním (Městském) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x xxxx xxxxxxx.
4. Xx xxxxx způsobenou xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy odpovídá xxxx Xxxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží po xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx smlouvu xxx měnit nebo xxxxxxxxx jen na xxxxxxx písemné xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží stejnopis xxxx smlouvy spolu x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 6. xxxx. 8 x x žádostí o xxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx dne 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dne 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx