Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/XX/2021 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. zn. XXXXX-15453/XX/2021 o udělení xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx xxx 28.5.2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. VPS/OOW-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxxx

Xxxxxxx xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: nám. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Jaroměř

IČ: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01

XX: 00578720

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0252-06-2021-OO X-XX xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx xxx jen „smlouva“).

1. Xxxxxx ustanovení

1. Xxxxx Xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx č. 553/1991 Xx., o obecni xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (dále xxx „xxxxx x xxxxxx policii”) xxxxxxx xxxx svůj orgán Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Obec Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Městská xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx policii xxxxxxxxx úkoly při xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx záležitostí xxxxxxxxx pořádku x xxxxx další xxxxx xxxxx zákona o xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx území xxxx Xxxxxxxx.

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Městská xxxxxxx bude xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákony a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx kontrol (směn), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 hodině xxxxxx dvoučlenné xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x služebním vozidlem.

2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx do záchytného xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (veterinární xxxxx), xx zněni xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx potřeby.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx starostou xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx úkoly městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx ve xxxxxx xxxx neplní-li xxxx xxxxxxxxxx úkoly) xxxxx zákrok xxxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx stejnopis každého xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx strážník xxxxxxx mít xxx xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx strážníků. Město Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, že xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx pověření, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, resp. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx x toto xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.

6. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx apod.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx nebo xxxx xxxx, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx stav xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx úkolů při xxxxxx xxxxxx policie (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx rozsah xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx při xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx oprávnění strážníka x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, ZZS x XXX).

8. Obec Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx dalších xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx obec Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx zákroku xxxx úkonu na xxxxx této xxxx x xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Xxxxxxx ČR.

9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx a péči x xxxxx a xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (náklady xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx může xx xxxxxxx příkazu starosty xxxx Hořenice umístit xxxxx do útulku. Xx xxxxxxxxxx dobu (xxxxxxxxx do 7 xxx), xxxx být xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, není-li naplněna xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx držet v xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx xxxxx bez xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx výkony xxxxxxx policie.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy na xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx obec Hořenice, xxxxx xx xx xxxxxxxx hradit xx xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,

x) náklady na xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,

c) xxxxxxx x výzbroj xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxx, školení x xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx xx xxxxxx a péči x odchycené xxxxx xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx

3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx sazby, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx na Městskou xxxxxx Města Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx každého xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx čtvrtletí. Faktura xxxx xxx náležitosti xxxxxxxx dokladu.

5. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx městu Jaroměř xxxx x xxxxxxxx xx výši xxx xxxxxx závazných právních xxxxxxxx.

6. Další související xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie (xxxx. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx útulku budou xxxxxxx fakturovány útulkem xxx zvířata xxxxx xxxx Hořenice.

V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx se xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Kč/jedno zvíře xx xxxxx xxxxxxxx xxx.

7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx smlouvy, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxxx náklady xxxxxxx x těmito xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx náklady obec Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx města Jaroměř xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx doručení xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxx x pokut uložených xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx a xxxxxx xxxxxx ukončení

1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx uzavření. Smlouva xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx nabude právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího xxxx, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Smlouva xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x bez udání xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx měsíc a xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení výpovědi xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx ustanovení

1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx bude xxxxxxxx, x to nejméně xx xxxx 15 xxx.

2. Xx dobu xxxxxxxxx této smlouvy xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, xxxxx xx její xxxxxxx xxxxxxx.

3. Starosta města Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek vyplývajících x této xxxxxxx.

4. Xx xxxxx způsobenou xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx stejnopisech, x xxxxx smluvní xxxxxx xxxxxx po xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Tuto xxxxxxx xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx písemné xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx krajského xxxxx.

7. Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x přílohami xxxxxxxxx x článku 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:

x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,

x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx dne 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxxx v. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Xxxx x. x.

xxxxxxxx obce Xxxxxxxx