21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx zákona x obecní policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx dne 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx úkolů xxxxxxx policie Jaroměř xxxxxxxx mezi Městem Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou města Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01
IČ: 00578720
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-OO X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx xxx „smlouva“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „zákon x xxxxxx policii”) zřídilo xxxx xxxx orgán Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx smlouvy
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku a xxxxx další xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, na xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Rozsah xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx zákonem x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx xxxxxxxxx právními xxxxxxxx obce Hořenice, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních a xxxxxxx kontrol (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 kontrola se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo výkonu xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx policie bude xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx toulavých xxx x xxxxx, popřípadě xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx městské policie xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., o veterinární xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx zákon), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx potřeby.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn xxxx xxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Hořenice xx xxxxxxxx poskytnout xxxxxxx policii xxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx s činností xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Starosta obce Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx v xxxx, xxx městská xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx úkoly xxxxxxx xxxxxxx nezajišťuje, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx nebo xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.
5. Xxxx Hořenice xxxx xx dni, kdy xxxx smlouva bude xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx stejnopis xxxxxxx xxxxxxxx bude xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx strážník xxxxxxx mít xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx i u xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx prodlení xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x tom, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx písemné pověření, xxx není xxxxxxxxxx xxxxxxx policie, resp. xxxxxx xxxxxxxxx podle xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx a toto xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.
6. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí (xxxxxxx, živelná událost, xxxxxxx xxxx.), kdy xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx obce, na xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonává xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, nouzový xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx pověřený plněním xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx policie (xxxxxxx městské policie) xxxxxxxx upravit rozsah xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxx smlouvy.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xx při xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx xxxxx x na xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (XXX, XXX x XXX).
8. Obec Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx plnění xxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x katastru xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx na xxxxx dalších obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních smluv, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx provedení xxxxxxx xxxx úkonu xx xxxxx této xxxx x xxxxxxxxx a xxxxxxxx případy xxxx xxxx xxxxx s Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx x zvíře a xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx spojené (náklady xx xxxxxxxxxxx péči, xxxxx zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Hořenice umístit xxxxx xx útulku. Xx xxxxxxxxxx dobu (xxxxxxxxx xx 7 xxx), může xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx zvíře xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx xx útulku.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx obec Hořenice, xxxxx xx je xxxxxxxx hradit xx xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Výdaje xxxxxxx x plněním xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) náklady xx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie,
d) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx na xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x celkových xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy do 20. dne každého xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx náležitosti xxxxxxxx dokladu.
5. Xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx faktury. V xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx městu Jaroměř xxxx z prodlení xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Další související xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x příčinné souvislosti x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (např. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx zavazuje xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. V xxxxxxx umístění xxxxxxx xx útulku xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx se zavazuje xxxx Hořenice xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx dvoučlenné hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x těmito úkony, x to xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx hodinu xx jednoho zasahujícího xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx náklady xxxx Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě a xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Příjem x xxxxx uložených xxxxxxxx policií je xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx a xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx uzavření. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx nabude xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx souhlasu x uzavřením xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx prvním xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx jakoukoliv xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx tuto xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně poté, xx bude uzavřena, x xx nejméně xx xxxx 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (obecních) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx obce, xxxxx xx její smluvní xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx x starosta xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx x řešení xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx smlouvy.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie xx území xxxx Xxxxxxxx při xxxxxx xxxxx xx základě xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Hořenice.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx uvedenými x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx o xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
c) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dne 12.4.2021
Xxxxx Horáček x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx města Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Volf x. x.
xxxxxxxx obce Hořenice