21/XX/2021 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 x udělení xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx dne 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. VPS/OOW-0122/2021 x xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Městem Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx strany
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Obec Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01
XX: 00578720
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-XX W-RM xx xxx 17.03.2021, xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 a x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx ustanovení
1. Xxxxx Xxxxxxx na základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., o obecni xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx o xxxxxx policii”) zřídilo xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (xxxx jen „městská xxxxxxx”).
2. Obec Hořenice xxxxxxxxx xxxxxx policii.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 zákona x xxxxxx policii xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxxxxxxxxx místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku x xxxxx další xxxxx xxxxx zákona o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákona, v xxxxxxx vymezeném touto xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Hořenice.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx zákonem o xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx obce Hořenice, x to formou xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (směn), x xx x xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x služebním xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx policie xxxx xx území xxxx Xxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx a o xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx určí xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx.
4. Starosta xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx v xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx v obci Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx zákrok, xxxxxxx xxxxxxx dle možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx úkoly) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx dni, xxx xxxx smlouva bude xxxxxxxx, každému strážníkovi xxxxxxx policie xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx pravomoci xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx bude xxxxxxxxx xxx potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx strážník xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx strážníků. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice x xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx pověření, xxx není xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, resp. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx a xxxx xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
6. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, na xxxxxx xxxxx městská xxxxxxx vykonává úkoly xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, nouzový xxxx nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkolů xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx upravit rozsah xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x této xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx oprávnění xxxxxxxxx x plnění xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx výzvy xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Xxxx Hořenice xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, že v xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně na xxxxx xxxxxxx obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Hořenice xxxxxx xxxxx na xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx této xxxx x neodbytné a xxxxxxxx případy xxxx xxxx xxxxx s Xxxxxxx XX.
9. V xxxxxxx odchytu xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx spojené (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx zvířete x xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx může na xxxxxxx xxxxxxx starosty xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx útulku. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx být xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx vlastnosti xxxxxxx. Změní-li se xxxxxxxx tak, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx bez xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Starosta xxxx Hořenice xx xxxxxxxx požadovat xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Náklady spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxxxx článku 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx se xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Výdaje xxxxxxx s plněním xxxxx městské xxxxxxx xxxxx zejména:
a) xxxxxx xxxxxxx, náklady xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,
c) xxxxxxx a výzbroj xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx odborné způsobilosti xxxxxxxxx.
x) náklady na xxxxxx x péči x odchycené xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx spojené x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx z celkových xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Města Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 hodina výkonu xxxxxxxxxx hlídky x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním xxxx x služebním vozidlem).
4. Xxxxx Jaroměř xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx každého xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx fakturované xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Jaroměř uvedený x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x xxxxxx x ve xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx prodlení x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx povinna xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x příčinné souvislosti x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (např. xx umístění xxxxxxx xx útulku xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx fakturovány xxxxxxx xxx zvířata xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxx xxxxxxx xx výši 150,- Kč/jedno xxxxx xx každý xxxxxxxx xxx.
7. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx obec Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx úkony, x xx ve xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx náklady xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx řádné (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx splatnosti xx 14 dnů xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Příjem x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Doba xxxxxx smlouvy x xxxxxx jejího xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Smlouva xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx právní xxxx rozhodnutí Krajského xxxxx Královéhradeckého xxxxx x udělení souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Úkoly dle xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx prvním dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx poté, xxx bude veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx
2. Smlouva xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx běžet xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx ustanovení
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Po dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x jejím xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx přístupná xx obecním (Městském) xxxxx xxxx, která xx xxxx smluvní xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Hořenice se xxxxxxxx k řešení xxxxxxxxxxx otázek vyplývajících x této smlouvy.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech stejnopisech, x nichž smluvní xxxxxx obdrží xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx měnit xxxx xxxxxxxxx jen na xxxxxxx písemné dohody xxxxxxxxx stran a xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx dne 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého kraje x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
starosta města Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Volf v. x.
xxxxxxxx xxxx Hořenice