Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/XX/2021 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx dne 28.5.2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Městem Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx

Xxxxxxx strany

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Jaroměř

IČ: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Obec Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01

IČ: 00578720

xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0252-06-2021-XX W-RM xx xxx 17.03.2021, xx základě usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Sb., x obecní xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx xxx „smlouva“).

1. Xxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx o xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx policii Jaroměř (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Obec Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx bude na xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx policii xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx území xxxx Xxxxxxxx.

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních a xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx v xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx měsíčně, přičemž 1 kontrola xx xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem.

2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x koček, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, a xxxx zajišťovat jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx útulku, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., o veterinární xxxx x x xxxxx některých xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx potřeby.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx určí xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx dohodě xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx xx o xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Starosta obce Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x xxxx, xxx městská xxxxxxx v obci Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx provést xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci xx xxxxxx nebo xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxx, kdy xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx písemné xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx jejím xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx bude xxxxxxxxx xxx potřeby xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř. Xxxx xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxx mít xxx xxxxxx pravomoci x xxxx. Xxxxxxx se xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x tom, že xxxxxxxx, xxxxxxx bylo xxxxxx xxxxxxx pověření, xxx není strážníkem xxxxxxx xxxxxxx, resp. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx a xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.

6. V xxxxxxx mimořádných událostí (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx apod.), xxx xxxx na xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx zákona, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, nouzový xxxx nebo stav xxxxxxxx státu, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, o xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx při mimořádných xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx xxxxx x xx základě xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).

8. Obec Xxxxxxxx xxxx na vědomí xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, že xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně xx xxxxx dalších xxxx, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx nárok xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx na xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx případy xxxx xxxx řešit x Xxxxxxx ČR.

9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Hořenice xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx x péči x zvíře x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Městská xxxxxxx může xx xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx do útulku. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx zařízení xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx naplněna xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx zvíře xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx umístěno xx útulku.

10. Xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx se xx xxxxxxxx hradit xx xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx xx xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx,

x) xxxxxx, školení a xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.

x) náklady xx xxxxxx a xxxx x xxxxxxxxx zvíře xxxxxxxx xx záchytného xxxxx

3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxx sazby, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx úhradu nákladů xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem).

4. Xxxxx Jaroměř bude xxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx do 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx za předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxx xx zavazuje, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx na xxxx xxxxx Jaroměř xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxxxx, a to xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxxx povinna xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx z xxxxxxxx xx výši xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které vzniknou x příčinné xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie (např. xx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx nebo xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Hořenice. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx útulku budou xxxxxxx fakturovány xxxxxxx xxx zvířata xxxxx xxxx Hořenice.

V případě xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx se zavazuje xxxx Hořenice hradit xxxxxxx xx výši 150,- Kč/jedno zvíře xx xxxxx započatý xxx.

7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx obec Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x to xx xxxx 330,- Xx xx každou hodinu xx jednoho xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x úhradě na xxxx města Jaroměř xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx faktury, x xx příkazem x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx doručení xxxx faktury.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Jaroměř.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx ukončení

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena dnem, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x udělení souhlasu x uzavřením xxxx xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřena

2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, a to x xxx udání xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx doručení výpovědi xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx bezodkladně poté, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.

2. Xx dobu xxxxxxxxx této smlouvy xxxxxx smluvní strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx informaci o xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxxx přístupná xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, která xx její smluvní xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x xxxx xxxxxxx.

4. Xx xxxxx způsobenou xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Hořenice.

5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží po xxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.

6. Xxxx smlouvu xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx jen na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx krajského xxxxx.

7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x přílohami uvedenými x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:

x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,

x) xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx souhlasu x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Horáček x. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

starosta města Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Xxxx x. x.

xxxxxxxx xxxx Hořenice