21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.
Veřejnoprávní xxxxxxx X. VPS/OOW-0122/2021 x výkonu xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx strany
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Hořenice 42, 551 01
XX: 00578720
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-OO X-XX xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x obecní policii, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (dále xxx jen „smlouva“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Město Xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecni xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „zákon x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx svůj orgán Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Hořenice xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx vymezeném touto xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Hořenice.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude na xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x koček, popřípadě xxxxxx zvířat, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx zněni pozdějších xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx policie xx předchozí xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx, aby x xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx úkoly městské xxxxxxx nezajišťuje, x xx nutno provést xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx území. Xxxxx stejnopis xxxxxxx xxxxxxxx xxxx poskytnut xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx je strážník xxxxxxx xxx xxx xxxxxx pravomoci x xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx i x xxxxxx strážníků. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx prodlení xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx písemné pověření, xxx není xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx podle xxxxxx o obecní xxxxxxx a xxxx xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), kdy xxxx xx území xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, na xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx nebo xxxx xxxxxxxx státu, xx xxxxxxxx pověřený plněním xxxxxxxxx úkolů xxx xxxxxx xxxxxx policie (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, o xxxx xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx policie Jaroměř xx při xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx oprávnění xxxxxxxxx x xxxxxx úkolů x na xxxxxxx xxxxxxx či xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Obec Xxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, že xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx na xxxxx dalších obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxxx provedení xxxxxxx xxxx xxxxx na xxxxx této obce x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.
9. V xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx obec Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx péči, xxxxx zvířete x xxxxxx xxxx.). Městská xxxxxxx může na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx umístit xxxxx do xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx se xxxxxxxx tak, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx městské policie, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx umístěno xx xxxxxx.
10. Starosta xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx výkony xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Náklady xxxxxxx x výkonem úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxx Hořenice, xxxxx xx je xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx odborné způsobilosti xxxxxxxxx.
x) náklady xx xxxxxx x xxxx x odchycené zvíře xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx spojené x výkonem xxxxx xxxxxxx policie budou xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 hodina xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky x xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx plnění xxxxx dle xxxx xxxxxxx obci Hořenice xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje, xx fakturované xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx k xxxxxx x ve lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx prodlení x xxxxxxx nákladů xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči apod.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Hořenice.
V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské policie Xxxxxxx se zavazuje xxxx Xxxxxxxx hradit xxxxxxx xx výši 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X případě xxxxxxxxxxx událostí popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx přesáhne xxxxx xxxxx měsíční xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx spojené x xxxxxx xxxxx, x xx ve xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx náklady xxxx Xxxxxxxx zaplatí příkazem x xxxxxx xx xxxx města Jaroměř xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx mimořádné xxxxxxx, x to příkazem x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx je xxxx příjmem xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx jejího xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx ode xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Úkoly xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího poté, xxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx
2. Smlouva xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, a xx x xxx xxxxx xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx běžet prvního xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx xxxx uzavřena, x to xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx informaci x xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx přístupná xx obecním (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx smluvní xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.
4. Xx škodu xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxx plnění xxxxx xx základě xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech stejnopisech, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx stejnopisu a xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx xxxxxxx dohody xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx obdrží stejnopis xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx uvedenými x článku 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxx smlouvy.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx součástí xxxx smlouvy xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021,
c) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dne 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Volf x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx