21/VS/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x obecní policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. VPS/OOW-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx města Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Jaroměř
IČ: 00272728
XXX: CZ00272728
a
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Hořenice 42, 551 01
IČ: 00578720
xx základě usnesení Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx xxx jen „smlouva“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., o obecni xxxxxxx, ve znění xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „zákon x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx policii.
2. Xxxxxxx smlouvy
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx x ustanovením §3a xxxx. 1 zákona x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly při xxxxxxxxxxxxx místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Hořenice.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákony a xxxxxx závaznými právními xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 kontrola se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx vozidlem.
2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x koček, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a xxxx zajišťovat xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., o xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx některých xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární zákon), xx zněni xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx závazné právní xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx ji o xxxxxxxxx provedených změnách x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Starosta xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx v xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx v xxxx Xxxxxxxx úkoly městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx zákrok, xxxxxxx xxxxxxx dle možností (xxxx-xx xxxxxxxxx ve xxxxxx nebo xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx zákrok provedla.
5. Xxxx Hořenice xxxx xx xxx, xxx xxxx smlouva xxxx xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xx xxxxx území. Xxxxx stejnopis xxxxxxx xxxxxxxx bude poskytnut xxx xxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx je strážník xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, že xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx pověření, xxx není strážníkem xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx x toto xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), kdy xxxx xx území xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx obce, xx xxxxxx xxxxx městská xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, nouzový xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx státu, je xxxxxxxx xxxxxxxx plněním xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx obecní xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, x této xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx této smlouvy.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx při mimořádných xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx oprávnění xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x na základě xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx záchranného systému (XXX, XXX x XXX).
8. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx v xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx přítomnost xxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx obcí, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx na xxxxx xxxx xxxx x neodbytné a xxxxxxxx případy xxxx xxxx řešit s Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx zvířete xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx x xxxxx x xxxxxxx náklady s xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxxxxx starosty xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxx do xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx dobu (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx držet v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx zvíře bez xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxx Hořenice, xxxxx se je xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské policie xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, náklady na xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) náklady xx xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,
x) xxxxxxx x výzbroj xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, školení x xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.
x) náklady xx xxxxxx a xxxx x odchycené xxxxx xxxxxxxx xx záchytného xxxxx
3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx budou xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx na Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s výkonem xxxxx městské xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x služebním vozidlem).
4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx každého xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx mít náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx fakturované xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx k xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Jaroměř xxxx x xxxxxxxx xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x příčinné xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx péči xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx xxxxxxx přímo xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xx zavazuje xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx každý xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx smlouvy, při xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx uhradit xxxxx Xxxxxxx náklady spojené x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx obec Xxxxxxxx zaplatí příkazem x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx v záhlaví xxxxxxxxx řádné (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx a xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx dne xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Příjem x pokut xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx příjmem rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx smlouvy a xxxxxx jejího ukončení
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena dnem, xxx nabude xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx smlouvy bude xxxxxxx policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího poté, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx jakoukoliv xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx výpovědi xxxxx smluvní xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx nejméně xx xxxx 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní strany xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, která xx její xxxxxxx xxxxxxx.
3. Starosta xxxxx Xxxxxxx a starosta xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx x řešení xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x xxxx xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx xx území obce Xxxxxxxx při plnění xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice.
5. Xxxx xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx měnit xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran a xxxxxxxx krajského xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 a x xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx xxxx xxxxxxx jsou:
a) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx dne 10.2.2021,
b) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dne 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx obce Xxxxxxxx