Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx xxx 28.5.2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Městem Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx

Xxxxxxx xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: nám. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Jaroměř

IČ: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou obce Xxxxxxxxxxx Xxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01

XX: 00578720

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0252-06-2021-OO X-XX xx xxx 17.03.2021, xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Sb., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx xxx jen „smlouva“).

1. Xxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx na základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecni xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx o xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx svůj xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Obec Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx policii xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx další xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx policii nebo xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, na území xxxx Xxxxxxxx.

3. Rozsah xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxx xxxxxxx úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx závaznými právními xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo výkonu xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx toulavých psů x xxxxx, popřípadě xxxxxx zvířat, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v rozsahu xxx potřeby.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx poskytnout xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx závazné právní xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx je oprávněn xxxxxxxxx, aby x xxxx, kdy městská xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx nezajišťuje, a xx xxxxx provést xxxxxxxxxx xxxxxx, městská xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx ve xxxxxx xxxx neplní-li xxxx neodkladné úkoly) xxxxx zákrok xxxxxxxx.

5. Xxxx Hořenice vydá xx xxx, kdy xxxx smlouva bude xxxxxxxx, každému strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx stejnopis xxxxxxx xxxxxxxx bude xxxxxxxxx xxx potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx pravomoci u xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx strážníků. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxx x xxx, že xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx podle xxxxxx x obecní xxxxxxx a xxxx xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.

6. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx (xxxxxxx, živelná událost, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Jaroměř xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx vykonává xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx nebezpečí, nouzový xxxx nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx obecní xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx obou xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x na základě xxxxxxx či xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (XXX, XXX a XXX).

8. Obec Xxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, že v xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxx vyžadovat přítomnost xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x katastru města Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx dalších xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Hořenice xxxxxx nárok xx xxxxxxxx xxxxxxxxx zákroku xxxx xxxxx xx xxxxx této xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx musí xxxx řešit s Xxxxxxx XX.

9. X xxxxxxx xxxxxxx zvířete xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx x zvíře x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (náklady xx veterinární péči, xxxxx xxxxxxx v xxxxxx xxxx.). Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Hořenice umístit xxxxx do xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx do 7 xxx), může xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx zvíře xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx bez xxxxxxx odkladu xxxxxxxx xx xxxxxx.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx požadovat předložení xxxxxxxx prokazujících xxxxxx xxxxxxx policie.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy na xxxxx xxxx Hořenice xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx se xx xxxxxxxx hradit ve xxxx určené na xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, náklady na xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) náklady xx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx,

x) xxxxxx, školení x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx xx xxxxxx x xxxx x odchycené zvíře xxxxxxxx xx záchytného xxxxx

3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx z celkových xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, kterou xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 hodina xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxx této xxxxxxx obci Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx čtvrtletí. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dokladu.

5. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem k xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx prodlení s xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx výši xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx souvislosti x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (např. xx xxxxxxxx zvířete xx útulku nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx umístění xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx fakturovány útulkem xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

X případě xxxxxxxx zvířete x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx ve výši 150,- Xx/xxxxx zvíře xx každý xxxxxxxx xxx.

7. V případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx uhradit xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx spojené x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx každou xxxxxx xx jednoho xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx řádné (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě a xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxx x pokut xxxxxxxxx xxxxxxxx policií xx xxxx příjmem xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx jejího xxxxxxxx

1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx bude veřejnoprávní xxxxxxx uzavřena

2. Smlouva xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx smluvní xxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx výpovědi xxxxx smluvní xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx ustanovení

1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx poté, xx bude xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.

2. Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx smluvní strany xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx této smlouvy x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, xxxxx xx její xxxxxxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.

4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx při xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.

5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.

6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.

7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy spolu x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 6. xxxx. 8 x x žádostí o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:

x) xxxxxxxx Zastupitelstva obce Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,

b) xxxxxxxx Rady města Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého kraje x udělení xxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Horáček x. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

xxxxxxxx města Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Volf x. x.

xxxxxxxx obce Xxxxxxxx