Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx dne 28.5.2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx x Obcí Xxxxxxxx

Xxxxxxx strany

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Horáčkem

adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxxx Volfem

adresa: Xxxxxxxx 42, 551 01

XX: 00578720

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Jaroměř x. 0252-06-2021-XX X-XX xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Sb., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (dále xxx xxx „xxxxxxx“).

1. Xxxxxx ustanovení

1. Xxxxx Xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx policii”) zřídilo xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx policii.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Hořenice.

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx zákonem x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních a xxxxxxx xxxxxxx (směn), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx se služebním xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx policie bude xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x koček, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., o veterinární xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx dohodě xx starostou xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx o xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx, xxx v xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx provést xxxxxxxxxx xxxxxx, městská xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx ve xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.

5. Xxxx Hořenice xxxx xx xxx, xxx xxxx smlouva bude xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx poskytnut xxx potřeby městské xxxxxxx Xxxxxxx. Toto xxxxxxxx xx strážník xxxxxxx mít xxx xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx prodlení xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, že xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx pověření, xxx není xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Xxxxxxxx.

6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Jaroměř xxxx xxxx obce, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonává úkoly xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx stav xxxxxxxx xxxxx, je xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx úkolů xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx strážníků xxxxxxx xxxxxxx, x této xxxxxxx xxxxxx informuje xxxxxxxx obou xxxx, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxx smlouvy.

7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx xx při xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, havárie apod.), xxxxxxxxx x výkonu xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).

8. Obec Xxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, že xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx x katastru xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx dalších xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx obec Hořenice xxxxxx nárok xx xxxxxxxx provedení zákroku xxxx xxxxx na xxxxx této xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx řešit x Xxxxxxx XX.

9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx obec Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx následné xxxxxxxx a xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx s xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx veterinární xxxx, xxxxx zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx příkazu starosty xxxx Xxxxxxxx umístit xxxxx do xxxxxx. Xx přechodnou dobu (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li xx xxxxxxxx xxx, že xxxx možné xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx zvíře xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.

10. Starosta xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx výkony xxxxxxx policie.

4. Úhrada xxxxxxx

1. Xxxxxxx spojené x výkonem xxxxx xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxx Hořenice, xxxxx se xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xxxxxxx:

x) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx služebních vozidel,

c) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx městské policie,

d) xxxxxx, školení x xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) náklady xx xxxxxx a xxxx x odchycené zvíře xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx

3. Xxxxxxx xxxxxxx x výkonem úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx na základě xxxxxxxx sazby, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx městské xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx služebního vozidla xxxx jednočlenné xxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx na plnění xxxxx xxx této xxxxxxx obci Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. dne každého xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxx se zavazuje, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x ve xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx městu Jaroměř xxxx x xxxxxxxx xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx právních xxxxxxxx.

6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění zvířete xx xxxxxx nebo xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Hořenice. X xxxxxxx umístění xxxxxxx xx útulku budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx hradit xxxxxxx xx výši 150,- Kč/jedno xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.

7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 3. xxxx xxxxxxx, při xxxxxxx plnění xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx uhradit městu Xxxxxxx náklady xxxxxxx x těmito xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Kč xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx náklady xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx policií je xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Jaroměř.

5. Xxxx xxxxxx smlouvy a xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, xxx nabude xxxxxx xxxx rozhodnutí Krajského xxxxx Královéhradeckého kraje x udělení souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Úkoly dle xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx poté, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřena

2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx jakoukoliv xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxx na úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx poté, xx xxxx uzavřena, x xx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.

2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx každému přístupná xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx smluvní xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx x starosta xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.

4. Xx škodu xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie xx území xxxx Xxxxxxxx xxx plnění xxxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice.

5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Xxxx smlouvu xxx měnit nebo xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran a xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.

7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy spolu x přílohami uvedenými x článku 6. xxxx. 8 a x xxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:

x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,

x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00W-RM xx dne 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení souhlasu x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Horáček x. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

starosta xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Volf x. x.

xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx