21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - výkon xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x udělení xxxxxxxx nabylo právní xxxx xxx 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx strany
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou města Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01
XX: 00578720
xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-OO W-RM xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x obecní policii, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (dále xxx xxx „smlouva“).
1. Xxxxxx ustanovení
1. Město Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx č. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „zákon x xxxxxx xxxxxxx”) zřídilo xxxx xxxx orgán Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „městská xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx smlouvy
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx další xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx obce Hořenice xxxxxxxxx xxxxxxx úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (směn), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x služebním xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx také xxxxxx toulavých xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., o veterinární xxxx x x xxxxx některých souvisejících xxxxxx (veterinární zákon), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Konkrétní xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx policie xx předchozí dohodě xx starostou xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx policii veškeré xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx x činností xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji o xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx je oprávněn xxxxxxxxx, xxx v xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx x obci Xxxxxxxx úkoly městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx nutno provést xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci ve xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx úkoly) xxxxx zákrok provedla.
5. Xxxx Xxxxxxxx vydá xx xxx, kdy xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx stejnopis xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx při xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx se xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx se zavazuje xxx zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxx x tom, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx písemné xxxxxxxx, xxx xxxx strážníkem xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení podle xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx x toto xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Xxxxxxxx.
6. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), kdy xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx obce, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx stav xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx policie (xxxxxxx městské policie) xxxxxxxx upravit rozsah xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx informuje xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx xxxxx x na základě xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (XXX, ZZS x XXX).
8. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx vědomí xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx vyžadovat přítomnost xxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx dalších xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních smluv, xxxx xxxx Hořenice xxxxxx nárok xx xxxxxxxx provedení xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx obce x xxxxxxxxx x xxxxxxxx případy xxxx xxxx řešit x Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x zvíře x xxxxxxx náklady x xxxxx spojené (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx do útulku. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx se xxxxxxxx xxx, že xxxx možné xxxxx xxxx xxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx umístěno xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx požadovat předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx xxxx Hořenice, xxxxx se je xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx xx xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Výdaje xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské policie xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx na xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,
c) xxxxxxx x výzbroj xxxxxxxxx xxxxxxx policie,
d) xxxxxx, školení a xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx a xxxx x xxxxxxxxx zvíře xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xx xxxxxxxx období xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx sazby, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx úhradu nákladů xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxx městské policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx hlídky xx xxxxxxxxx xxxx x služebním xxxxxxxx).
4. Xxxxx Jaroměř bude xxxxxxx xx plnění xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx příkazem x xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, x to xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx nákladů je xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x příčinné xxxxxxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx policie (např. xx umístění xxxxxxx xx útulku xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx umístění xxxxxxx xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Hořenice.
V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete x xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx hradit xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X případě xxxxxxxxxxx událostí xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx plnění xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx náklady spojené x xxxxxx úkony, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx na xxxx města Jaroměř xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx příjmem xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx nabude právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Úkoly xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx prvním xxxx xxxxxx následujícího xxxx, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Smlouva xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx jakoukoliv xxxxxxx xxxxxxx, a xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně poté, xx xxxx xxxxxxxx, x xx nejméně xx dobu 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (obecních) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x jejím xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva musí xxx každému přístupná xx xxxxxxx (Městském) xxxxx obce, xxxxx xx xxxx smluvní xxxxxxx.
3. Starosta xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.
4. Xx škodu způsobenou xxxxxxxxxx městské policie xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxx plnění xxxxx na základě xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Hořenice.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x nichž xxxxxxx xxxxxx xxxxxx po xxxxxx stejnopisu x xxxxx stejnopis obdrží Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx smlouvu xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx s uzavřením xxxx smlouvy.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx součástí xxxx xxxxxxx jsou:
a) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Volf x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx