21/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx dne 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. VPS/OOW-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xxxxxxxx xxxx Městem Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou města Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Volfem
adresa: Hořenice 42, 551 01
IČ: 00578720
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 ze xxx 10.2.2021 a x souladu s xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx xxx xxx „smlouva“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., o obecni xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx o xxxxxx xxxxxxx”) zřídilo xxxx svůj orgán Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx obecní xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 zákona x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx xxxxxxxxx touto xxxxxxxx, na xxxxx xxxx Hořenice.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (směn), x xx v xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x koček, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx útulku, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx dohodě xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx poskytnout xxxxxxx policii xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx, aby v xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx nezajišťuje, a xx nutno provést xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx dle možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx neplní-li xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx provedla.
5. Xxxx Xxxxxxxx vydá xx dni, xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx území. Xxxxx stejnopis každého xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx mít xxx xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, resp. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
6. X xxxxxxx mimořádných událostí (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx apod.), kdy xxxx xx území xxxxx Jaroměř xxxx xxxx xxxx, na xxxxxx území městská xxxxxxx xxxxxxxx úkoly xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx stav xxxxxxxx xxxxx, je xxxxxxxx xxxxxxxx plněním xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx obecní xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx obou xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x na xxxxxxx xxxxxxx či výzvy xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Obec Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx v xxxxxxx, že plnění xxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx nárok xx xxxxxxxx provedení zákroku xxxx xxxxx xx xxxxx této obce x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx s Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx odchytu zvířete xx obec Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (náklady xx veterinární xxxx, xxxxx zvířete v xxxxxx apod.). Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Hořenice umístit xxxxx xx útulku. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx umístěno v xxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx možné xxxxx xxxx držet v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx bez xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Starosta xxxx Hořenice je xxxxxxxx požadovat předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx výkony xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Hořenice xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx xx xx xxxxxxxx hradit ve xxxx xxxxxx na xxxxxxx částek níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Výdaje xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, náklady na xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx služebních vozidel,
c) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx a xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Města Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s výkonem xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx jednočlenné xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Jaroměř xxxx xxxxxxx na plnění xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dokladu.
5. Xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem x xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, x xx xxxxxxxx k xxxxxx x ve lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx nákladů xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění zvířete xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx péči apod.), xx zavazuje xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx útulku budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx zvířata xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské policie Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx výši 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 3. xxxx xxxxxxx, při xxxxxxx plnění přesáhne xxxxx hodin měsíční xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx náklady spojené x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx jednoho xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx obec Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx faktury, x to příkazem x xxxxxx x xx xxxxx splatnosti xx 14 dnů xxx dne xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Příjem x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx smlouvy a xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx uzavření. Xxxxxxx xxxx uzavřena dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx smlouvy xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx prvním xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx poté, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřena
2. Xxxxxxx xxxx být písemně xxxxxxxxxx jakoukoliv xxxxxxx xxxxxxx, a to x bez xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx na úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx uzavřena, x xx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx základě xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech stejnopisech, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx po xxxxxx stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx písemné dohody xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx krajského úřadu.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x přílohami uvedenými x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx součástí xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva obce Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
b) xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x udělení souhlasu x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Jaroměř xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx obce Hořenice