21/XX/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx dne 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx strany
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Hořenice 42, 551 01
XX: 00578720
xx základě xxxxxxxx Xxxx města Jaroměř x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 ze xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (dále xxx jen „smlouva“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecni xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (dále xxx „zákon x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx orgán Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Obec Hořenice xxxxxxxxx obecní xxxxxxx.
2. Xxxxxxx smlouvy
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 zákona x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku x xxxxx další xxxxx xxxxx zákona o xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx touto xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Hořenice.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Městská xxxxxxx bude xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx policii nebo xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx území obce Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx zajišťovat xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx útulku, xx xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx některých xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární zákon), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn xxxx xxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxxxxxx dohodě xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji o xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx, aby x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, městská xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci ve xxxxxx nebo xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx dni, kdy xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx policie xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx každého xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx potřeby městské xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx strážník xxxxxxx xxx při xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx se xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx prodlení xxxxxxxxxx obec Hořenice x xxx, že xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx a xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.
6. V xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx území xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx obce, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx nebezpečí, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxx policie (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Xxxxxxx policie Jaroměř xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (XXX, XXX x XXX).
8. Obec Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, že v xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Hořenice xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx provedení xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx této obce x neodbytné x xxxxxxxx xxxxxxx musí xxxx řešit x Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx zvířete xx obec Xxxxxxxx xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx náklady x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx umístit xxxxx do xxxxxx. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx do 7 xxx), může xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, není-li naplněna xxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx-xx xx vlastnosti xxxxxxx. Xxxxx-xx se xxxxxxxx tak, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx výkony xxxxxxx policie.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx na xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx obec Hořenice, xxxxx xx xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a sociální xxxxxxxxx,
x) náklady xx xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,
c) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, školení x xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) náklady na xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx
3. Náklady spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx budou xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx z xxxxxxxxx xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Města Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx jednočlenné xxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxx xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxx xx zavazuje, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví vystavené xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx ode dne xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx nákladů xx xxxx Xxxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxx Jaroměř xxxx x xxxxxxxx xx výši xxx xxxxxx xxxxxxxxx právních xxxxxxxx.
6. Další související xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie (např. xx umístění xxxxxxx xx útulku xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx zavazuje xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx fakturovány útulkem xxx zvířata xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx zavazuje xxxx Hořenice hradit xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx započatý xxx.
7. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx plnění přesáhne xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxxx xxxxxxx spojené x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Kč xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx obec Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x úhradě xx xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx dne xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Doba xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx jejího xxxxxxxx
1. Xxxx smlouva se xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx nabude právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Smlouva xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx jakoukoliv smluvní xxxxxxx, a xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx tuto xxxxxxx na úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx smluvní strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx obce, která xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Starosta města Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.
4. Xx škodu xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx na základě xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx stejnopisech, x xxxxx smluvní xxxxxx obdrží po xxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx písemné dohody xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x přílohami uvedenými x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.
8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Rady města Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,
c) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx v. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx