21/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx úkolů xxxxxxx policie Jaroměř xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Obcí Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Horáčkem
adresa: nám. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Jaroměř
IČ: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01
XX: 00578720
xx základě xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 a x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Město Xxxxxxx na základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx policii”) zřídilo xxxx svůj xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx obecní xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx této veřejnoprávní xxxxxxx v souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 zákona x obecní policii xxxxxxxxx úkoly při xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx záležitostí xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx další xxxxx xxxxx xxxxxx o xxxxxx policii nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx vymezeném touto xxxxxxxx, xx území xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx obce Hořenice, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních a xxxxxxx kontrol (směn), x xx x xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x služebním xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx toulavých psů x koček, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a xxxx zajišťovat xxxxxx xxxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx útulku, xx xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx a o xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x rozsahu xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxxx. Xxxx Hořenice xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx obce Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx v xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, městská xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx nebo xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx vydá xx dni, kdy xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx písemné xxxxxxxx, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx pravomoci xx xxxxx území. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx pravomoci u xxxx. Xxxxxxx se xxxxxxxxx i x xxxxxx strážníků. Xxxxx Xxxxxxx se zavazuje xxx zbytečného prodlení xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx není strážníkem xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx podle xxxxxx x obecní xxxxxxx a xxxx xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx zákona, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, nouzový xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, je xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx městské policie) xxxxxxxx upravit rozsah xxxx strážníků městské xxxxxxx, x této xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx obou obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx xx při mimořádných xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx výzvy xxxxxxxxxx xxxxxxxxx některé x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Obec Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx plnění xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxx města Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx dalších xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu na xxxxx xxxx xxxx x neodbytné a xxxxxxxx případy musí xxxx xxxxx s Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx odchytu xxxxxxx xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx následné xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx náklady s xxxxx spojené (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx může na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx do útulku. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx zvíře xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx útulku.
10. Xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx obec Hořenice, xxxxx xx xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx zejména:
a) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx na xxxxxx x péči x odchycené xxxxx xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx jednočlenné xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x služebním xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx na plnění xxxxx xxx xxxx xxxxxxx obci Xxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dokladu.
5. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx fakturované xxxxxxx xxxxxxx příkazem x xxxxxx na účet xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x úhradě x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx nákladů xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx městu Jaroměř xxxx z xxxxxxxx xx výši xxx xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx související xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx souvislosti x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění zvířete xx xxxxxx nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Hořenice. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx útulku xxxxx xxxxxxx fakturovány xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Hořenice.
V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx xxxx Hořenice hradit xxxxxxx ve xxxx 150,- Kč/jedno zvíře xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, při xxxxxxx plnění xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx uhradit xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Kč xx každou xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx zaplatí příkazem x úhradě xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxx faktury.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx policií je xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Jaroměř.
5. Xxxx xxxxxx smlouvy x xxxxxx xxxxxx ukončení
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx uzavření. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx prvním xxxx xxxxxx následujícího poté, xxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x to x bez xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxx xxxxx prvního xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx smluvní straně.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx uzavřena, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x jejím předmětu. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, která xx její smluvní xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x této smlouvy.
4. Xx škodu xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx při xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x nichž xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx jen xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx krajského úřadu.
7. Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x xxxxxxxxx uvedenými x článku 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
b) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021,
c) xxxxxxxxxx rozhodnutí Krajského xxxxx Královéhradeckého kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Jaroměř dne 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx města Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx v. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx