21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x obecní policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx nabylo právní xxxx xxx 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x výkonu xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: nám. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Obec Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Hořenice 42, 551 01
XX: 00578720
xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-OO X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (dále xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „zákon o xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx orgán Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx smlouvy
1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 zákona x obecní policii xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx úkoly xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Rozsah xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx obce Hořenice, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x to v xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx služebním xxxx x služebním xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx území xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx také xxxxxx toulavých psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx zajišťovat jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx a x xxxxx některých xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx potřeby.
3. Konkrétní xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx předchozí dohodě xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxxx. Obec Hořenice xx zavazuje poskytnout xxxxxxx policii xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx xx o xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x xxxx, kdy městská xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx nezajišťuje, a xx nutno provést xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xx jejím xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx potřeby městské xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx pravomoci x xxxx. Xxxxxxx se xxxxxxxxx x u xxxxxx strážníků. Xxxxx Xxxxxxx se zavazuje xxx zbytečného prodlení xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému bylo xxxxxx písemné pověření, xxx není xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.
6. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Jaroměř xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxx městská xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx informuje xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), xxxxxxxxx k výkonu xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx výzvy xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (XXX, ZZS a XXX).
8. Xxxx Hořenice xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, xx plnění xxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně na xxxxx dalších xxxx, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx provedení zákroku xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx a xxxxxxxx případy musí xxxx řešit x Xxxxxxx ČR.
9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx následné xxxxxxxx a péči x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (náklady xx xxxxxxxxxxx péči, xxxxx zvířete x xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx může na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxx do xxxxxx. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), může xxx xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení nebo xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li se xxxxxxxx xxx, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx xx útulku.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx předložení xxxxxxxx prokazujících výkony xxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx na xxxxx xxxx Hořenice xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx xx xx xxxxxxxx hradit xx xxxx xxxxxx na xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x plněním xxxxx městské xxxxxxx xxxxx zejména:
a) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx x výzbroj xxxxxxxxx xxxxxxx policie,
d) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx odborné způsobilosti xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx na xxxxxx a xxxx x odchycené xxxxx xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx
3. Náklady spojené x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxx sazby, xxxxx xxxxxxx z xxxxxxxxx xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Města Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 hodina xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx vozidlem).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx na plnění xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy do 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dokladu.
5. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x úhradě x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx prodlení x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx souvislosti x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx hradit xxxxxxx ve xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí popsaných x článku 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx dvoučlenné xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxxx náklady spojené x xxxxxx úkony, x xx xx xxxx 330,- Kč xx xxxxxx xxxxxx xx jednoho zasahujícího xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Jaroměř xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx řádné (xxxxxxxxxx) xxxx mimořádné xxxxxxx, x xx příkazem x xxxxxx a xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx faktury.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx policií je xxxx příjmem xxxxxxxx Xxxxx Jaroměř.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx uzavření. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Úkoly xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx dnem xxxxxx následujícího xxxx, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Smlouva xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, a xx x xxx xxxxx xxxxxx. Výpovědní lhůta xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx běžet xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx na úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx poté, xx bude xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (obecních) xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva musí xxx xxxxxxx přístupná xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, která xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Hořenice se xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x xxxx xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx základě xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx stejnopis obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx smlouvu xxx měnit xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx krajského xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx stejnopis xxxx xxxxxxx xxxxx x přílohami uvedenými x článku 6. xxxx. 8 a x žádostí o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy jsou:
a) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021,
c) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx obce Hořenice