Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.

Veřejnoprávní xxxxxxx X. VPS/OOW-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxxx

Xxxxxxx xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Horáčkem

adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Jaroměř

IČ: 00272728

XXX: CZ00272728

a

2. Xxxx Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou obce Xxxxxxxxxxx Volfem

adresa: Xxxxxxxx 42, 551 01

XX: 00578720

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Jaroměř x. 0252-06-2021-XX X-XX xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hořenice x. 9/10/2021 ze xxx 10.2.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „smlouva“).

1. Xxxxxx xxxxxxxxxx

1. Město Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecni xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „zákon x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx svůj xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Xxxx Hořenice xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx této veřejnoprávní xxxxxxx x xxxxxxx x ustanovením §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx zákona o xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, na xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

3. Rozsah xxxxxxxxxxxx úkolů

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx závaznými právními xxxxxxxx xxxx Hořenice, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx kontrol (směn), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx měsíčně, přičemž 1 kontrola xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx xxxxxxxxx xxxx x služebním vozidlem.

2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxx také xxxxxx toulavých xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a xxxx zajišťovat xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx městské policie xxxx útulku, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx potřeby.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn xxxx xxxxxxx městské xxxxxxx xx předchozí xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx závazné právní xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx s činností xxxxxxx policie a xxxxxxxxxx xx o xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx v xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxx vydá xx dni, xxx xxxx smlouva xxxx xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, kterým prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx pravomoci xx jejím xxxxx. Xxxxx stejnopis každého xxxxxxxx xxxx poskytnut xxx potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Toto xxxxxxxx xx strážník xxxxxxx mít při xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx bylo xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, resp. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.

6. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí (xxxxxxx, živelná událost, xxxxxxx apod.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx nebo xxxx obce, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx nebezpečí, nouzový xxxx nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, je xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx obecní policie (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx rozsah xxxx strážníků xxxxxxx xxxxxxx, o xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx při xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx x výkonu xxxxx oprávnění xxxxxxxxx x plnění úkolů x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx záchranného xxxxxxx (XXX, ZZS x XXX).

8. Obec Xxxxxxxx xxxx xx vědomí xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx policie x katastru xxxxx Xxxxxxx, případně na xxxxx xxxxxxx obcí, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx této obce x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx řešit s Xxxxxxx XX.

9. V xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx s xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx veterinární xxxx, xxxxx xxxxxxx v xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx může na xxxxxxx xxxxxxx starosty xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxx do xxxxxx. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, není-li naplněna xxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx-xx xx vlastnosti xxxxxxx. Xxxxx-xx se xxxxxxxx xxx, xx xxxx možné xxxxx xxxx držet v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx xx útulku.

10. Xxxxxxxx xxxx Hořenice je xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx výkony xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx článku 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Hořenice xxxx xxxx Hořenice, xxxxx xx je xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x plněním xxxxx městské xxxxxxx xxxxx zejména:

a) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) náklady na xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxxx x výzbroj xxxxxxxxx městské xxxxxxx,

x) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) náklady xx xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx

3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx na základě xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx městské xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky a xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx plnění xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy do 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx za předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx k xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx faktury. X xxxxxxx prodlení x xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění zvířete xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx péči xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Hořenice. X xxxxxxx umístění xxxxxxx xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx přímo xxxx Xxxxxxxx.

X případě xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xx zavazuje xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx každý xxxxxxxx xxx.

7. X případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx plnění přesáhne xxxxx xxxxx měsíční xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx uhradit xxxxx Xxxxxxx náklady spojené x xxxxxx xxxxx, x xx ve xxxx 330,- Kč xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx náklady xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx a xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx dne xxxxxxxx xxxx faktury.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx smlouvy x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx ode xxx xxxxxx uzavření. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx nabude xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx poté, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, a xx x bez udání xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx doručení výpovědi xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx uzavřena, x to xxxxxxx xx dobu 15 xxx.

2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxxx (obecních) xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx její smluvní xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx x řešení xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x této smlouvy.

4. Xx xxxxx způsobenou xxxxxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxx plnění xxxxx xx základě xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxxx.

5. Tato xxxxxxx se vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.

6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran a xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.

7. Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x přílohami xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx součástí xxxx xxxxxxx xxxx:

x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,

b) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx dne 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxxx v. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

starosta xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Xxxx x. x.

xxxxxxxx obce Xxxxxxxx