21/XX/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxx - výkon xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. xx. XXXXX-15453/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. VPS/OOW-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xxxxxxxx mezi Městem Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx města Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Obec Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Volfem
adresa: Xxxxxxxx 42, 551 01
XX: 00578720
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 ze xxx 10.2.2021 a x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (dále xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx svůj xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly při xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku x xxxxx další xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx touto xxxxxxxx, na xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Rozsah xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude na xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákony a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx v xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 kontrola xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem.
2. Xxxxxxx policie xxxx xx území obce Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx toulavých xxx x koček, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., o xxxxxxxxxxx xxxx x o xxxxx některých souvisejících xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx potřeby.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn xxxx xxxxxxx městské xxxxxxx xx předchozí dohodě xx starostou xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Hořenice xx zavazuje poskytnout xxxxxxx policii xxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx obce Hořenice xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Starosta xxxx Xxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx strážníci ve xxxxxx xxxx neplní-li xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx vydá xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému strážníkovi xxxxxxx policie xxxxxxx xxxxxxxx, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx pravomoci xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx strážník xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Hořenice x xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx písemné pověření, xxx není xxxxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx a toto xxxxxxxx vrátit starostovi xxxx Hořenice.
6. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Jaroměř nebo xxxx xxxx, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx vykonává xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx nebezpečí, xxxxxxx xxxx nebo stav xxxxxxxx státu, xx xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, o xxxx xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxx smlouvy.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (povodeň, živelná xxxxxxx, havárie apod.), xxxxxxxxx x výkonu xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx xxxxx x na xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx některé x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx záchranného systému (XXX, XXX a XXX).
8. Obec Xxxxxxxx xxxx na vědomí xxxxxxxxxx, že v xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x katastru xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Hořenice xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx provedení zákroku xxxx xxxxx xx xxxxx této xxxx x neodbytné a xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx řešit x Xxxxxxx XX.
9. V xxxxxxx xxxxxxx zvířete xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx následné xxxxxxxx x péči x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (náklady xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx apod.). Městská xxxxxxx může xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx umístit xxxxx xx útulku. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx být xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, není-li naplněna xxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li xx xxxxxxxx xxx, že xxxx možné zvíře xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Hořenice je xxxxxxxx xxxxxxxxx předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy xx xxxxx xxxx Hořenice xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx se je xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx zejména:
a) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie,
d) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx na xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx záchytného xxxxx
3. Xxxxxxx spojené x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx sazby, xxxxx xxxxxxx z celkových xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx strany sjednávají xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx čtvrtletí. Faktura xxxx mít náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx faktury. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Hořenice povinna xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx výši dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které vzniknou x příčinné xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie (xxxx. xx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx umístění xxxxxxx xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete v xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx hradit xxxxxxx ve xxxx 150,- Kč/jedno zvíře xx xxxxx započatý xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x článku 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx plnění xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxxx náklady xxxxxxx x xxxxxx úkony, x to ve xxxx 330,- Xx xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx náklady xxxx Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x xxxxxx na xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx mimořádné faktury, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx splatnosti xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx faktury.
8. Xxxxxx x xxxxx uložených xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx příjmem xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx smlouvy a xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx ode xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx smlouvy bude xxxxxxx policie vykonávat xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího poté, xxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx výpovědi xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx xxxx uzavřena, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxxx (obecních) xxxxx informaci o xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské policie xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxx plnění xxxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Hořenice.
5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx po xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx písemné xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx stejnopis xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx součástí xxxx smlouvy xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého kraje x udělení souhlasu x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Volf v. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx