Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx sp. xx. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx dne 28.5.2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x výkonu xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx

Xxxxxxx xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx města Xxxxxxx Horáčkem

adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01

XX: 00578720

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Jaroměř x. 0252-06-2021-OO X-XX xx dne 17.03.2021, xx základě usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Sb., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (dále xxx jen „smlouva“).

1. Xxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecni xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx orgán Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Obec Hořenice xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx smlouvy

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx této veřejnoprávní xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx záležitostí xxxxxxxxx pořádku x xxxxx další úkoly xxxxx zákona o xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx území xxxx Hořenice.

3. Rozsah xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx, x to formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 kontrola xx xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx se služebním xxxxxxxx nebo výkonu xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x služebním xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., o veterinární xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární zákon), xx zněni xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx potřeby.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn xxxx xxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje poskytnout xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx policie a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx provedených změnách x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx v obci Xxxxxxxx úkoly městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx provést xxxxxxxxxx zákrok, městská xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx dni, kdy xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému strážníkovi xxxxxxx policie xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xx xxxxx území. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx bude poskytnut xxx potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Toto xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx při xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Obdobně se xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx se zavazuje xxx zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x tom, že xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx pověření, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie, resp. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx o obecní xxxxxxx x toto xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Xxxxxxxx.

6. X xxxxxxx mimořádných událostí (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx apod.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, na xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonává úkoly xxxxx zákona, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx státu, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx upravit rozsah xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx předem informuje xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx xxxx smlouvy.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx při xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx či xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx některé x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (XXX, XXX x XXX).

8. Xxxx Hořenice xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, že xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxx města Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx obcí, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx zákroku xxxx úkonu xx xxxxx xxxx obce x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx řešit x Xxxxxxx ČR.

9. X xxxxxxx xxxxxxx zvířete xx obec Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx spojené (xxxxxxx xx veterinární péči, xxxxx xxxxxxx v xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx může na xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx útulku. Xx xxxxxxxxxx dobu (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx naplněna xxxxxxxx zařízení nebo xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx se xxxxxxxx xxx, xx xxxx možné xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx umístěno xx útulku.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx požadovat předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx xx xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx na xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,

c) xxxxxxx a výzbroj xxxxxxxxx městské xxxxxxx,

x) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx odborné způsobilosti xxxxxxxxx.

x) náklady na xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx

3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Jaroměř. Xxxxxxxx částka, kterou xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s výkonem xxxxx městské policie, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla xxxx xxxxxxxxxxx hlídky xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx plnění xxxxx xxx této xxxxxxx obci Hořenice xxxxxxxxxx xxxx xx 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx čtvrtletí. Xxxxxxx xxxx xxx náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx k xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx prodlení s xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx xxxx xxx xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx umístění xxxxxxx xx útulku xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx ve výši 150,- Xx/xxxxx zvíře xx xxxxx započatý xxx.

7. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx smlouvy, při xxxxxxx plnění xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x to xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx zasahujícího xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx v záhlaví xxxxxxxxx řádné (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxx xxxxxxxx prvním dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Xxxxxxx xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx smluvní xxxxxxx, a to x xxx udání xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx ustanovení

1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx bude uzavřena, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.

2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních deskách xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx obce, která xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x této xxxxxxx.

4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.

5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x nichž smluvní xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Tuto xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.

7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x přílohami xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x žádostí o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:

x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,

x) xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx dne 12.4.2021

Xxxxx Horáček x. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

starosta města Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Xxxx x. x.

xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx