21/XX/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxx - výkon xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x výkonu xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Hořenice 42, 551 01
XX: 00578720
xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 a x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Sb., x xxxxxx policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (dále xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx ustanovení
1. Xxxxx Xxxxxxx na základě xxxxxx č. 553/1991 Xx., o obecni xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (dále xxx „xxxxx o xxxxxx xxxxxxx”) zřídilo xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (xxxx xxx „městská xxxxxxx”).
2. Obec Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 zákona x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxx úkoly xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx území xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx obce Hořenice xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (směn), x to v xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x služebním xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a xxxx zajišťovat jejich xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx útulku, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx a o xxxxx některých souvisejících xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx předchozí xxxxxx xx starostou obce Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx x činností xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x těmito předpisy xxxxxxxxx.
4. Starosta xxxx Xxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx provést xxxxxxxxxx zákrok, městská xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Hořenice xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx území. Xxxxx xxxxxxxxx každého xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx potřeby městské xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx mít při xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx i u xxxxxx strážníků. Xxxxx Xxxxxxx se zavazuje xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx písemné xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx vrátit starostovi xxxx Xxxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx na xxxxx xxxxx Xxxxxxx nebo xxxx xxxx, na xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx úkoly xxxxx zákona, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, nouzový xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx pověřený plněním xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx obecní xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx upravit rozsah xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, x této xxxxxxx předem informuje xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx policie Jaroměř xx při mimořádných xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx úkolů x na xxxxxxx xxxxxxx xx výzvy xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX a XXX).
8. Xxxx Xxxxxxxx xxxx na vědomí xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x katastru xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx dalších obcí, xxxxx jsou smluvními xxxxxxxx veřejnoprávních smluv, xxxx obec Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu na xxxxx xxxx xxxx x neodbytné x xxxxxxxx xxxxxxx musí xxxx xxxxx s Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx odchytu xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx náklady x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx veterinární péči, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx zařízení městské xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení nebo xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx zvíře xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx xx útulku.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx předložení xxxxxxxx prokazujících xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Náklady spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx obec Hořenice, xxxxx xx xx xxxxxxxx hradit xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Výdaje xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie,
d) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx a xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx záchytného xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx období xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x celkových xxxxxx xx Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) měsíčně (1 hodina xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Jaroměř bude xxxxxxx xx plnění xxxxx xxx této xxxxxxx obci Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. dne každého xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx k úhradě x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx městu Jaroměř xxxx x prodlení xx xxxx dle xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (např. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči apod.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx. V xxxxxxx umístění zvířete xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Hořenice.
V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské policie Xxxxxxx se zavazuje xxxx Hořenice xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx xx každý započatý xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x článku 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx přesáhne xxxxx xxxxx měsíční xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx náklady spojené x xxxxxx xxxxx, x xx ve xxxx 330,- Xx xx každou hodinu xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx obec Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx faktury, x xx příkazem x xxxxxx a xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx doručení xxxx xxxxxxx.
8. Příjem x pokut xxxxxxxxx xxxxxxxx policií je xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Jaroměř.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx jejího ukončení
1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Smlouva xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x uzavřením xxxx xxxxxxx. Úkoly xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx policie vykonávat xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx smluvní xxxxxxx, a xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx běžet xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx výpovědi xxxxx xxxxxxx straně.
6. Xxxxxxxxx ustanovení
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní strany xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx informaci x xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx obecním (Xxxxxxxx) xxxxx obce, xxxxx xx její xxxxxxx xxxxxxx.
3. Starosta xxxxx Xxxxxxx x starosta xxxx Hořenice se xxxxxxxx k řešení xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx smlouvy.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské policie xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxx plnění xxxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Hořenice.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech stejnopisech, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx stejnopis obdrží Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx smlouvu xxx měnit nebo xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx písemné xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx uvedenými x článku 6. xxxx. 8 a x žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
c) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dne 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx v. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx