21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x výkonu úkolů xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou města Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: nám. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01
XX: 00578720
xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-XX X-XX xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Sb., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (dále xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx č. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx policii”) zřídilo xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (xxxx jen „městská xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x ustanovením §3a xxxx. 1 zákona x obecní xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx záležitostí xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx další xxxxx xxxxx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v xxxxxxx vymezeném touto xxxxxxxx, na území xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx zákonem x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx kontrol (směn), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx služebním psem x xxxxxxxxx vozidlem.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx útulku, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., o veterinární xxxx x o xxxxx některých souvisejících xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx potřeby.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx určí xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx starostou obce Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje poskytnout xxxxxxx policii veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx je oprávněn xxxxxxxxx, aby v xxxx, kdy městská xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, městská xxxxxxx dle možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx nebo xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx úkoly) xxxxx xxxxxx provedla.
5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxx, kdy xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx písemné xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx pravomoci xx xxxxx území. Xxxxx stejnopis každého xxxxxxxx bude xxxxxxxxx xxx xxxxxxx městské xxxxxxx Jaroměř. Xxxx xxxxxxxx je strážník xxxxxxx mít při xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Xxxxxxx se xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx se xxxxxxxx xxx zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Hořenice x xxx, že xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx strážníkem xxxxxxx policie, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx a toto xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Hořenice.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx na území xxxxx Jaroměř xxxx xxxx xxxx, na xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonává úkoly xxxxx zákona, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, nouzový xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx plněním xxxxxxxxx úkolů xxx xxxxxx obecní xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx rozsah xxxx strážníků městské xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx informuje xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x plnění xxxxx x na základě xxxxxxx xx výzvy xxxxxxxxxx střediska některé x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, ZZS x XXX).
8. Obec Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, že xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxx města Xxxxxxx, případně xx xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx xxxx Hořenice xxxxxx xxxxx na xxxxxxxx provedení xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx musí xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.
9. V xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx obec Hořenice xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx s xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx do xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx-xx naplněna xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx se xxxxxxxx tak, xx xxxx xxxxx zvíře xxxx držet x xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx xxxxx bez xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx policie.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Hořenice xxxx obec Xxxxxxxx, xxxxx se xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx na xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx zejména:
a) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) náklady xx xxxxxx a xxxx x xxxxxxxxx zvíře xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x výkonem úkolů xxxxxxx xxxxxxx budou xx účtované období xxxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx z xxxxxxxxx xxxxxx xx Městskou xxxxxx Města Jaroměř. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Jaroměř xxxx xxxxxxx xx plnění xxxxx dle této xxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx každého xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, a xx xxxxxxxx k xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx nákladů xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění xxxxxxx xx útulku nebo xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Hořenice. X xxxxxxx umístění zvířete xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx fakturovány xxxxxxx xxx zvířata přímo xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx smlouvy, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx obec Hořenice xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx náklady spojené x těmito xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx zasahujícího xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx obec Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Jaroměř xxxxxxx v záhlaví xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x pokut xxxxxxxxx xxxxxxxx policií xx xxxx příjmem rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx jejího ukončení
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx smlouvy xxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx prvním xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx poté, xxx bude veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx smluvní xxxxxxx, x xx x xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxx xxxxx prvního xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx bude xxxxxxxx, x to nejméně xx dobu 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx strany xx úředních deskách xxxxx xxxxxxxxx (obecních) xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx smluvní xxxxxxx.
3. Starosta xxxxx Xxxxxxx x starosta xxxx Xxxxxxxx se xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx při xxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx se vyhotovuje xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx písemné xxxxxx xxxxxxxxx stran a xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x xxxxxxxxx uvedenými x článku 6. xxxx. 8 x x žádostí o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.
8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx xxxx xxxxxxx jsou:
a) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dne 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx v. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx v. x.
xxxxxxxx obce Xxxxxxxx