21/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - výkon xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 o udělení xxxxxxxx nabylo právní xxxx xxx 28.5.2021.
Veřejnoprávní xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Jaroměř
IČ: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Hořenice 42, 551 01
XX: 00578720
xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 a x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „zákon o xxxxxx policii”) xxxxxxx xxxx svůj orgán Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx v souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx policii xxxxxxxxx úkoly při xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku x xxxxx xxxxx úkoly xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx xxxxxxxxx touto xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx kontrol (směn), x to x xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x služebním xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx také xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, xx xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx a o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx zněni xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Konkrétní xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx dohodě xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxx xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx x činností xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby v xxxx, xxx městská xxxxxxx v obci Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx provést xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx strážníci xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Hořenice vydá xx xxx, xxx xxxx smlouva bude xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xx xxxxx území. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx městské xxxxxxx Jaroměř. Xxxx xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxx mít při xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx se xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx prodlení xxxxxxxxxx xxxx Hořenice x xxx, že xxxxxxxx, xxxxxxx bylo xxxxxx xxxxxxx pověření, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx x toto xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx území xxxxx Jaroměř xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxx městská xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx zákona, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx plněním xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx upravit rozsah xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, x této xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx této smlouvy.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx mimořádných xxxxxxxxxx (povodeň, živelná xxxxxxx, havárie apod.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Xxxx Xxxxxxxx xxxx na vědomí xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, že xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx města Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních smluv, xxxx xxxx Hořenice xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx řešit s Xxxxxxx ČR.
9. X xxxxxxx odchytu xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx spojené (náklady xx veterinární xxxx, xxxxx xxxxxxx v xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx starosty xxxx Hořenice umístit xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx zařízení městské xxxxxxx, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx to vlastnosti xxxxxxx. Xxxxx-xx se xxxxxxxx tak, že xxxx možné xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx zvíře xxx xxxxxxx odkladu umístěno xx útulku.
10. Starosta xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx policie.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx na xxxxx xxxx Hořenice xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx xx xx xxxxxxxx hradit ve xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xxxxxxx:
x) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,
x) náklady xx xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,
c) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, školení x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx zvíře xxxxxxxx xx záchytného xxxxx
3. Náklady spojené x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx budou xx účtované xxxxxx xxxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx na Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx jednočlenné hlídky xx služebním psem x služebním xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx plnění xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx fakturované náklady xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx faktury. V xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x příčinné souvislosti x plněním úkolů xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Hořenice. X xxxxxxx umístění zvířete xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xx zavazuje xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx ve xxxx 150,- Xx/xxxxx zvíře xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Hořenice xxxxxxxx uhradit městu Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x úhradě xx xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx uložených xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx příjmem rozpočtu Xxxxx Jaroměř.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx a xxxxxx xxxxxx ukončení
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx uzavření. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx být písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, a to x xxx xxxxx xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx bude xxxxxxxx, x to xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (obecních) xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx každému přístupná xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx smluvní xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx k řešení xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x xxxx xxxxxxx.
4. Xx škodu xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx dohody xxxxxxxxx stran x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 a x žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Jaroměř dne 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx v. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Volf x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx