Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/VS/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx a obcí Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii

Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. xx. XXXXX-15453/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx dne 28.5.2021.

Veřejnoprávní xxxxxxx Č. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx a Obcí Xxxxxxxx

Xxxxxxx strany

1. Město Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: nám. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Jaroměř

IČ: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Obec Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx

xxxxxx: Hořenice 42, 551 01

XX: 00578720

xx základě xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usneseni Xxxxxxxxxxxxxx obce Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Sb., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „xxxxxxx“).

1. Xxxxxx xxxxxxxxxx

1. Město Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx č. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx o xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx svůj orgán Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (xxxx xxx „městská xxxxxxx”).

2. Obec Hořenice xxxxxxxxx obecní policii.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Městská xxxxxxx xxxx na xxxxxxx této veřejnoprávní xxxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku x xxxxx xxxxx úkoly xxxxx zákona o xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx touto xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxx všechny úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx policii nebo xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx závaznými právními xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx kontrol (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 kontrola xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx xxxxxxxxx xxxx x služebním xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx toulavých xxx x xxxxx, popřípadě xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x rozsahu xxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx policie xx předchozí xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Obec Hořenice xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Starosta xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx v xxxx Xxxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx zákrok, xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci ve xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx neodkladné úkoly) xxxxx xxxxxx provedla.

5. Xxxx Hořenice vydá xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx písemné xxxxxxxx, kterým prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx stejnopis každého xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř. Toto xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx mít xxx xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx zavazuje xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxx x tom, že xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx pověření, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie, resp. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx a xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.

6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), kdy xxxx na xxxxx xxxxx Xxxxxxx nebo xxxx xxxx, na xxxxxx území městská xxxxxxx vykonává xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx stav xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx policie (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, o xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx strážníka x plnění xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného xxxxxxx (XXX, ZZS a XXX).

8. Obec Xxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně xx xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx obec Xxxxxxxx xxxxxx nárok xx xxxxxxxx provedení zákroku xxxx xxxxx xx xxxxx této xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Xxxxxxx ČR.

9. V xxxxxxx odchytu xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x péči x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx zvíře xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx xxxxx bez xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx útulku.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících výkony xxxxxxx policie.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx na xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx obec Hořenice, xxxxx se xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx částek níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).

2. Výdaje xxxxxxx s plněním xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, náklady xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,

x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx městské policie,

d) xxxxxx, školení a xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx na xxxxxx x péči x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx záchytného xxxxx

3. Xxxxxxx spojené x výkonem úkolů xxxxxxx policie budou xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx z xxxxxxxxx xxxxxx xx Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) měsíčně (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx vozidlem).

4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx na plnění xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx do 20. dne každého xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dokladu.

5. Obec Xxxxxxxx se zavazuje, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x ve lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx prodlení x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx z prodlení xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie (xxxx. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx zavazuje hradit xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx útulku xxxxx xxxxxxx fakturovány útulkem xxx zvířata přímo xxxx Hořenice.

V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx se zavazuje xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx výši 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx započatý xxx.

7. X případě xxxxxxxxxxx událostí popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx přesáhne xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx obec Hořenice xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx spojené x těmito xxxxx, x to ve xxxx 330,- Xx xx xxxxxx hodinu xx jednoho xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx řádné (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Příjem x xxxxx uložených xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Jaroměř.

5. Doba xxxxxx smlouvy x xxxxxx jejího xxxxxxxx

1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Krajského xxxxx Královéhradeckého kraje x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx poté, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Smlouva xxxx být písemně xxxxxxxxxx jakoukoliv xxxxxxx xxxxxxx, x to x xxx xxxxx xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx běžet xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení výpovědi xxxxx smluvní xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx bude xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.

2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx x jejím xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx obecním (Xxxxxxxx) xxxxx obce, která xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Hořenice se xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.

4. Xx xxxxx způsobenou xxxxxxxxxx městské policie xx území xxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x nichž xxxxxxx xxxxxx xxxxxx po xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Tuto smlouvu xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx jen xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx krajského úřadu.

7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží stejnopis xxxx xxxxxxx spolu x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:

x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx č. 9/10/2021 xx dne 10.2.2021,

b) xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxxx x. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Xxxx v. x.

xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx