Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

21/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx dne 28.5.2021.

Veřejnoprávní xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx

Xxxxxxx xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: nám. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Jaroměř

IČ: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Volfem

adresa: Xxxxxxxx 42, 551 01

XX: 00578720

xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-XX X-XX xx xxx 17.03.2021, xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (dále xxx jen „xxxxxxx“).

1. Xxxxxx ustanovení

1. Město Xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Obec Xxxxxxxx xxxxxxxxx obecní xxxxxxx.

2. Xxxxxxx smlouvy

1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx této veřejnoprávní xxxxxxx x souladu x ustanovením §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx další xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 kontrola xx xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx toulavých psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx útulku, xx xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., o veterinární xxxx x o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární zákon), xx zněni pozdějších xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.

3. Konkrétní xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx ji o xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Starosta obce Xxxxxxxx je oprávněn xxxxxxxxx, xxx x xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx v obci Xxxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx zákrok, městská xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci ve xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx zákrok provedla.

5. Xxxx Xxxxxxxx vydá xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx policie xxxxxxx xxxxxxxx, kterým prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx pravomoci xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx mít při xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx zbytečného prodlení xxxxxxxxxx xxxx Hořenice x tom, že xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.

6. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, živelná událost, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, na xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx vykonává xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx úkolů xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, o xxxx xxxxxxx xxxxxx informuje xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx této smlouvy.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx mimořádných xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx oprávnění xxxxxxxxx x plnění úkolů x na xxxxxxx xxxxxxx xx výzvy xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (XXX, XXX x XXX).

8. Xxxx Hořenice xxxx na vědomí xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně xx xxxxx dalších xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx nárok na xxxxxxxx xxxxxxxxx zákroku xxxx xxxxx na xxxxx xxxx obce x xxxxxxxxx x xxxxxxxx případy xxxx xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.

9. V xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx obec Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x péči x zvíře x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (náklady xx veterinární péči, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx může na xxxxxxx xxxxxxx starosty xxxx Xxxxxxxx umístit xxxxx xx xxxxxx. Xx přechodnou dobu (xxxxxxxxx xx 7 xxx), může xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx-xx to vlastnosti xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx zvíře xxxx držet x xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx xx xxxxxx.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících výkony xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx smlouvy na xxxxx obce Hořenice xxxx obec Xxxxxxxx, xxxxx xx xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx určené xx xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, náklady na xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx služebních vozidel,

c) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx,

x) xxxxxx, školení x xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) náklady xx xxxxxx x péči x xxxxxxxxx zvíře xxxxxxxx xx záchytného xxxxx

3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx období xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx na Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx hlídky xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxxxxx vždy do 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx za předchozí xxxxxxxxxx čtvrtletí. Faktura xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx příkazem x xxxxxx na účet xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx k xxxxxx x ve lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx nákladů xx xxxx Xxxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x prodlení xx výši xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x příčinné xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění xxxxxxx xx útulku nebo xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxx. X xxxxxxx umístění zvířete xx xxxxxx budou xxxxxxx fakturovány xxxxxxx xxx xxxxxxx přímo xxxx Xxxxxxxx.

X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské policie Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx každý započatý xxx.

7. X případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx smlouvy, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Hořenice xxxxxxxx uhradit xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ km provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx města Jaroměř xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx příkazem x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx faktury.

8. Příjem x pokut xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Jaroměř.

5. Xxxx xxxxxx smlouvy x xxxxxx xxxxxx ukončení

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx ode dne xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx právní xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxx policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx poté, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Smlouva xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, a xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx měsíc a xxxxx xxxxx prvního xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx bude uzavřena, x xx nejméně xx xxxx 15 xxx.

2. Po xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx smluvní strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx obce, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících x xxxx xxxxxxx.

4. Xx xxxxx způsobenou xxxxxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx při plnění xxxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Hořenice.

5. Tato xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x nichž smluvní xxxxxx obdrží xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx jen xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.

7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx spolu x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 6. xxxx. 8 a x xxxxxxx o xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx jsou:

a) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,

x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,

c) xxxxxxxxxx rozhodnutí Krajského xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx dne 12.4.2021

Xxxxx Horáček v. x.

Xxxxxxxx 12.4.2021

starosta xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx Xxxx x. x.

xxxxxxxx obce Xxxxxxxx