21/XX/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15453/XX/2021 x udělení xxxxxxxx nabylo právní xxxx xxx 28.5.2021.
Veřejnoprávní xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x výkonu xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Městem Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Jaroměř
IČ: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01
IČ: 00578720
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-OO X-XX xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 ze xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx jen „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, ve znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx x xxxxxx policii”) xxxxxxx xxxx xxxx orgán Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (xxxx xxx „městská xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx obecní xxxxxxx.
2. Xxxxxxx smlouvy
1. Městská xxxxxxx bude na xxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx v xxxxxxx x ustanovením §3a xxxx. 1 zákona x obecní xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku x xxxxx xxxxx úkoly xxxxx zákona o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v xxxxxxx xxxxxxxxx touto xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Městská xxxxxxx xxxx na xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x to formou xxxxxxxxxxxxxx denních a xxxxxxx xxxxxxx (směn), x xx v xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx se služebním xxxxxxxx nebo výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx území xxxx Xxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx toulavých xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, a xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Konkrétní xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx starostou xxxx Xxxxxxxx. Obec Xxxxxxxx xx zavazuje poskytnout xxxxxxx policii veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx s činností xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Starosta xxxx Xxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx v xxxx Xxxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx nebo neplní-li xxxx xxxxxxxxxx úkoly) xxxxx zákrok xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxx, kdy xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx písemné xxxxxxxx, xxxxxx prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř. Toto xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx mít xxx xxxxxx pravomoci x xxxx. Xxxxxxx se xxxxxxxxx x x xxxxxx strážníků. Xxxxx Xxxxxxx xx zavazuje xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému bylo xxxxxx xxxxxxx pověření, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Hořenice.
6. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx apod.), kdy xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx nebo xxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxx městská xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx nebezpečí, xxxxxxx xxxx nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, je xxxxxxxx xxxxxxxx plněním xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx městské policie) xxxxxxxx upravit rozsah xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx při xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x plnění xxxxx x na základě xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Obec Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx v xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx přítomnost xxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx na xxxxx dalších xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Hořenice xxxxxx nárok na xxxxxxxx provedení zákroku xxxx úkonu xx xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx s Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx obec Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx veterinární xxxx, xxxxx zvířete v xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxxxxx starosty xxxx Xxxxxxxx umístit xxxxx do útulku. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), může být xxxxx umístěno v xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li se xxxxxxxx xxx, xx xxxx možné xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx zvíře bez xxxxxxx odkladu xxxxxxxx xx útulku.
10. Xxxxxxxx xxxx Hořenice xx xxxxxxxx požadovat xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxx xxxx obec Xxxxxxxx, xxxxx se xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx služebních vozidel,
c) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, školení a xxxxxxx odborné způsobilosti xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Náklady spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx z xxxxxxxxx xxxxxx xx Městskou xxxxxx Xxxxx Jaroměř. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx úhradu nákladů xxxxxxxxx s výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla xxxx jednočlenné xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Jaroměř bude xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dokladu.
5. Obec Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx příkazem x xxxxxx na účet xxxxx Xxxxxxx uvedený x záhlaví xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x úhradě x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx z xxxxxxxx xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx útulku xxxx xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči xxxx.), xx zavazuje hradit xxxx Hořenice. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Hořenice.
V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete x xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Hořenice hradit xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx zvíře xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx přesáhne xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx obec Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x xx ve xxxx 330,- Kč xx každou xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx náklady obec Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx řádné (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x xxxxxx a xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Jaroměř.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx jejího xxxxxxxx
1. Xxxx smlouva se xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx ode xxx xxxxxx xxxxxxxx. Smlouva xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx právní xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx poté, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx jakoukoliv smluvní xxxxxxx, x xx x bez xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x to xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (obecních) xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx smlouva musí xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx obce, která xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Hořenice se xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek vyplývajících x xxxx xxxxxxx.
4. Xx škodu xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx při xxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x nichž xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx úřad Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx krajského xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx spolu x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 6. xxxx. 8 x x žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx jsou:
a) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dne 12.4.2021
Xxxxx Horáček x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx obce Hořenice