Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

20/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. xx. XXXXX-15454/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx dne 28.5 2021.

Xxxxxxxxxxxxx smlouva Č. XXX/XXXX-Xx23/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxxxx

Xxxxxxx strany

1. Xxxxx Jaroměř

zastoupené: starostou xxxxx Josefem Xxxxxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

XXX: CZ00272728

a

2. Xxxx Xxxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Milošem Xxxxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Heřmanice xxx Xxxxx

XX: 00272647

xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0253-06-2021 -XXX-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Zastupitelstva obce Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021 x v souladu x ustanovením §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).

1. Xxxxxx ustanovení

1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx jen „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (dále xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Obec Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx smlouvy v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx vykonávat úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxx zvláštního xxxxxx, x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Heřmanice x dále xxxxxxxxx xxxx Xxxx nad Xxxxx, Xxxxx x Xxxxxx (dále xxx xxxx Heřmanice).

3. Rozsah xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx právními xxxxxxxx xxxx Heřmanice, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 kontrola xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x služebním xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx území xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx také xxxxxx toulavých xxx x koček, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské policie xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx a o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn xxxx xxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxxxxxx xxxxxx xx starostou obce Xxxxxxxxx. Obec Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policii veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx x činnosti xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx o xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Starosta xxxx Heřmanice je xxxxxxxx požadovat, xxx x xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxx úkoly xxxxxxx policie nezajišťuje, x xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx zákrok, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (jsou-li xxxxxxxxx xx službě xxxx xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx ke xxx, xxx tato smlouva xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx městské xxxxxxx xxxxxxx pověření, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx povinen xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx i x nových xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxx, xx strážník, kterému xxxx xxxxxx písemné xxxxxxxx, již xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx. pozbyl xxxxxxxxx xxxxx zákona o xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx.

6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx města Jaroměř xxxx jiné obce, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx strážník pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx úkolů xxx xxxxxx obecní xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) oprávněn upravit xxxxxx xxxx strážníků xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx obou xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx je při xxxxxxxxxxx událostech (povodeň, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx a plnění xxxxx i xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (HZS, XXX x XXX).

8. Xxxx Xxxxxxxxx bere xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, že xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx x katastru xxxxx Jaroměř, xxxxxxxx xx xxxxx dalších xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu xx xxxxx xxxx xxxx a xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx řešit x Policií ČR.

9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx obec Xxxxxxxxx xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx zvířete x útulku xxxx.). Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx do 7 dnů), xxxx xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx zařízení xxxxxxx policie, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx nevylučují-li to xxxxxxxxxx zvířete. Xxxxx-xx xx podmínky xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, bude xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.

10. Xxxxxxxx xxxx Heřmanice xx xxxxxxxx požadovat xxxxxxxxxx podkladů xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx s výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx článku 3. této xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx nese xxxx Xxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx částek níže xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Výdaje xxxxxxx x plněním xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,

c) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxx, školení x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx na xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx do záchytného xxxxx

3. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx období xxxxxxxxxx na základě xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Města Jaroměř. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx městské xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx do 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem x xxxxxx xx účet xxxxx Jaroměř xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx faktury. X xxxxxxx prodlení x xxxxxxx nákladů je xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx dle xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (např. xx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx zavazuje xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx zvířata xxxxx xxxx Xxxxxxxxx. V xxxxxxx umístění xxxxxxx x zařízení xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř se xxxxxxxx obec Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx za každý xxxxxxxx xxx.

7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 3. této xxxxxxx, xxx jejichž xxxxxx xxxxxxxx počet xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx obec Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx náklady xxxxxxx s těmito xxxxx, a xx xx xxxx 330,- Xx za každou xxxxxx xx jednoho xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx náklady xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx xx xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx řádné (xxxxxxxxxx) nebo xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx této xxxxxxx.

8. Xxxxxx x pokut xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx trvání xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx ode xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx bude uzavřena xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy. Úkoly xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx počínaje prvním xxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva uzavřena

2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx jakoukoliv xxxxxxx xxxxxxx, x xx i xxx xxxxx důvodů. Výpovědní xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx běžet xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Závěrečná xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, co xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx po dobu 15 dnů.

2. Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx informaci x xxxxxxxx této xxxxxxx x jejím xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx obce, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx xxxxx Jaroměř a xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx zmocňují k xxxxxx praktických xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.

4. Za xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx ve třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx strany obdrží xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.

7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxx x přílohami xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x souhlas s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:

x) usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 xx dne 24.2.2021,

x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0253-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,

x) pravomocné xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Horáček x. r.

starosta města Xxxxxxx

Xxxxxxxxx 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxx x. r.

starosta obce Xxxxxxxxx