20/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx mezi městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. zn. XXXXX-15454/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx dne 28.5 2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXXX-Xx23/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx uzavřená xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxx strany
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
DIČ: CZ00272728
a
2. Xxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Innertem
adresa: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Xxxxxxxxx nad Xxxxx
XX: 00272647
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0253-06-2021 -XXX-XX xx dne 17.03.2021, na xxxxxxx xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021 x x souladu x ustanovením §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Jaroměř na xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (dále xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxxx nezřídila xxxxxx xxxxxxx.
2. Předmět xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx x ustanovením §3a odst. 1 xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx veřejného pořádku x plnit další xxxxx podle zákona x obecní policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Heřmanice x xxxx spádových xxxx Brod nad Xxxxx, Xxxxx a Xxxxxx (dále xxx xxxx Xxxxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx zákonem x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx obce Heřmanice, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx v xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 kontrola xx xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx se služebním xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx policie bude xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x koček, popřípadě xxxxxx zvířat, x xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx útulku, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx x x xxxxx některých xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx zákon), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Konkrétní xxxxxx xxxx určí xxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx poskytnout xxxxxxx policii xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx předpisy xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x informovat xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x době, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxx úkoly xxxxxxx policie nezajišťuje, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxx (jsou-li xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx jiné neodkladné xxxxx) tento xxxxxx xxxxxxxx.
5. Obec Heřmanice xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx oprávněnost xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx pro potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx pověření xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx pravomoci x sebe. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxxx x xxx, xx strážník, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx zákona o xxxxxx policii x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx na xxxxx města Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx stav nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) oprávněn xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Městská xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx událostech (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), oprávněna x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx a xxxxxx xxxxx x na xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx z xxxxxxxx xxxxxx Integrovaného záchranného xxxxxxx (XXX, ZZS x XXX).
8. Obec Xxxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, že xxxxxx úkolů městské xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx hlídek městské xxxxxxx x katastru xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx území dalších xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx stranami xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxxx právní nárok xx xxxxxxxx provedení xxxxxxx xxxx úkonu xx xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Policií XX.
9. X případě xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx umístění a xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx na xxxxxxxxxxx xxxx, pobyt zvířete x xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx základě xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx do 7 dnů), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx kapacita xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx zvířete. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx tak, xx není xxxxx xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx městské xxxxxxx, bude xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx útulku.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx oprávněn požadovat xxxxxxxxxx podkladů prokazujících xxxxxx městské xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Náklady xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx městské policie xxx ustanovení xxxxxx 3. této xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxxx, xxxxx se xxxxxxxx hradit ve xxxx xxxxxx na xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Výdaje xxxxxxx x plněním xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, náklady xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,
c) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x péči x odchycené xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xx účtované období xxxxxxxxxx na základě xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 hodina xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx hlídky xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem).
4. Xxxxx Jaroměř xxxx xxxxxxx na xxxxxx xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxxxxx xxxx do 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxxx xx zavazuje, xx fakturované xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, a to xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx prodlení x xxxxxxx nákladů xx xxxx Heřmanice povinna xxxxxxxx městu Jaroměř xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Další související xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx zavazuje xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx budou xxxxxxx fakturovány útulkem xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Heřmanice. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx obec Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx za xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx xxxxxxxxx v článku 3. této xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx počet hodin xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx výkonu dvoučlenné xxxxxx, se xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Jaroměř náklady xxxxxxx s xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx strážníka x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) nebo xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx k xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx městskou xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Města Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x způsob xxxxxx xxxxxxxx
1. Tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou ode xxx jejího uzavření. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx městská policie xxxxxxxxx počínaje xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx může xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, a xx x bez xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx běžet xxxxxxx dne měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx druhé smluvní xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxx smlouvu na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x to xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx na úředních xxxxxxx xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx obecním (Xxxxxxxx) úřadu xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Jaroměř x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx k xxxxxx praktických xxxxxx xxxxxxxxxxxxx z této xxxxxxx.
4. Xx škodu xxxxxxxxxx strážníkem xxxxxxx xxxxxxx na xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx této smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx jednom xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Tuto xxxxxxx lze měnit xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx smluvních stran x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x přílohami xxxxxxxxx x xxxxxx 6. odst. 8 x x žádostí x souhlas x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Heřmanice x. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021,
x) usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0253-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) pravomocné xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. r.
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx 12.4.2021
Xxxxx Innert x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx