Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

20/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx a obcí Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii

Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. xx. XXXXX-15454/XX/2021 o udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5 2021.

Xxxxxxxxxxxxx smlouva Č. XXX/XXXX-Xx23/2021 o výkonu xxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxxxx

Xxxxxxx xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

DIČ: CZ00272728

a

2. Xxxx Heřmanice

zastoupená: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Heřmanice nad Xxxxx

XX: 00272647

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021 -XXX-XX ze xxx 17.03.2021, xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 xx dne 24.2.2021 x v souladu x ustanovením §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx též xxx „xxxxxxx“).

1. Xxxxxx ustanovení

1. Xxxxx Jaroměř na xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx xxx „zákon x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx policie”).

2. Obec Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx smlouvy

1. Xxxxxxx policie xxxx xx základě xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a odst. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx vykonávat úkoly xxx zabezpečování místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku x xxxxx xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx zvláštního xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxx nad Xxxxx, Xxxxx x Xxxxxx (xxxx xxx xxxx Xxxxxxxxx).

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx závaznými právními xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, x to formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx kontrol (směn), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 hodině xxxxxx dvoučlenné hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx vozidlem.

2. Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx také xxxxxx xxxxxxxxx psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx zákon), xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.

3. Konkrétní xxxxxx xxxx určí xxxxxxx městské xxxxxxx xx předchozí xxxxxx xx starostou obce Xxxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji o xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx změnách x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské policie x informovat xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx spojených.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx je xxxxxxxx požadovat, aby x xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Heřmanice xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx tato xxxxxxx xxxx uzavřena, xxxxxxx xxxxxxxxxxx městské xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx oprávněnost výkonu xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx policie Jaroměř. Xxxx xxxxxxxx je xxxxxxxx povinen mít xxx xxxxxx xxxxxxxxx x sebe. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx o xxx, xx strážník, kterému xxxx vydáno xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx o xxxxxx policii a xxxx pověření xxxxxx xxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx.

6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, havárie apod.), xxx xxxx xx xxxxx města Jaroměř xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx podle zákona, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx nebo xxxx ohrožení xxxxx, xx strážník xxxxxxxx xxxxxxx některých úkolů xxx řízení obecní xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx strážníků xxxxxxx policie, o xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx stranami této xxxxxxx.

7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx je při xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx operačního xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x PČR).

8. Obec Xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxx skutečnost, xx x xxxxxxx, že xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx bude vyžadovat xxxxxxxxxx hlídek xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx území dalších xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx obec Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu xx území této xxxx x neodbytné x xxxxxxxx případy xxxx xxxx řešit x Xxxxxxx ČR.

9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx x xxxxx x uhradit xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx na veterinární xxxx, pobyt zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx xx 7 dnů), může xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx podmínky tak, xx není možné xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx zvíře xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx do xxxxxx.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Náklady xxxxxxx s výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx článku 3. této xxxxxxx xx území obce Xxxxxxxxx nese xxxx Xxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxx hradit ve xxxx xxxxxx na xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie,

d) xxxxxx, školení a xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) náklady na xxxxxx a péči x odchycené xxxxx xxxxxxxx xx záchytného xxxxx

3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx období xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx sazby, xxxxx xxxxxxx z xxxxxxxxx xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx služebního vozidla xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x služebním xxxxxxxx).

4. Xxxxx Jaroměř bude xxxxxxx na xxxxxx xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy xx 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx k úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx faktury. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx nákladů xx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Jaroměř xxxx x xxxxxxxx xx výši dle xxxxxx xxxxxxxxx právních xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x příčinné xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx umístění xxxxxxx xx xxxxxx nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči apod.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx umístění xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx náklady xx xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.

7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí xxxxxxxxx v xxxxxx 3. této xxxxxxx, xxx jejichž plnění xxxxxxxx počet xxxxx xxxxxxx paušál 1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx, se xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx uhradit xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx každou xxxxxx xx jednoho xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx služebního xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx řádné (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, a to xxxxxxxx k xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx městskou xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Města Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x způsob jejího xxxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx jejího uzavření. Xxxxxxx bude xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx moci rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy. Xxxxx xxx této smlouvy xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx prvním xxxx xxxxxx následujícího xxxx, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Závěrečná xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, co xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx po xxxx 15 xxx.

2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých městských (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Uzavřená smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx obecním (Xxxxxxxx) xxxxx obce, xxxxx je xxxx xxxxxxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx z této xxxxxxx.

4. Za xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx na xxxxx xxxx Xxxxxxxxx při xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x nichž xxxxxxx xxxxxx obdrží xx jednom xxxxxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Tuto xxxxxxx xxx měnit xxxx doplňovat xxx xx základě písemné xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x souhlasu krajského xxxxx.

7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxx x přílohami xxxxxxxxx v xxxxxx 6. xxxx. 8 x s xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:

x) usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Heřmanice x. 15/139/2021 ze dne 24.2.2021,

x) xxxxxxxx Rady xxxxx Jaroměř x. 0253-06-2021-00X-XX ze xxx 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Josef Horáček x. x.

xxxxxxxx města Xxxxxxx

Xxxxxxxxx 12.4.2021

Xxxxx Innert x. r.

starosta obce Xxxxxxxxx