20/XX/2021 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. xx. XXXXX-15454/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 28.5 2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXXX-Xx23/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Jaroměř a Xxxx Heřmanice
Smluvní strany
1. Xxxxx Jaroměř
zastoupené: starostou xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Milošem Xxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Xxxxxxxxx xxx Xxxxx
XX: 00272647
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021 -XXX-XX xx xxx 17.03.2021, xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx č. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx též xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx ustanovení
1. Xxxxx Jaroměř xx xxxxxxx zákona č. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „zákon x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (dále jen „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Obec Xxxxxxxxx nezřídila xxxxxx xxxxxxx.
2. Předmět smlouvy
1. Xxxxxxx policie bude xx základě xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx veřejného xxxxxxx x xxxxx další xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, na xxxxx xxxx Heřmanice x xxxx xxxxxxxxx xxxx Brod nad Xxxxx, Běluň x Xxxxxx (xxxx xxx xxxx Heřmanice).
3. Rozsah xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx úkoly xxxxxxxxx zákonem o xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo výkonu xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx služebním psem x xxxxxxxxx vozidlem.
2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx provádět také xxxxxx toulavých psů x koček, popřípadě xxxxxx zvířat, x xxxx zajišťovat xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., o xxxxxxxxxxx xxxx x o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx určí xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx změnách x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx závazné xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx spojené x xxxxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji x veškerých provedených xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Starosta xxxx Xxxxxxxxx je xxxxxxxx požadovat, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx policie x xxxx Heřmanice xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx policie dle xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci xx službě xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx xx dni, xxx tato xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx městské xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx oprávněnost xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx pro xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx pověření xx xxxxxxxx povinen xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x sebe. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Jaroměř se xxxxxxxx bez zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxxx x tom, xx strážník, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, již xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. pozbyl xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Heřmanice.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx jiné obce, xx jejímž území xxxxxxx policie xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, xxxxxxxx stav nebezpečí, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx ohrožení xxxxx, xx strážník xxxxxxxx xxxxxxx některých úkolů xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (velitel xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx upravit xxxxxx směn strážníků xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, které jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Městská policie Xxxxxxx je xxx xxxxxxxxxxx událostech (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), oprávněna x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x plnění xxxxx x xx xxxxxxx žádosti či xxxxx operačního xxxxxxxxx xxxxxxx x hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x PČR).
8. Xxxx Xxxxxxxxx bere na xxxxxx skutečnost, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx úkolů městské xxxxxxx bude xxxxxxxxx xxxxxxxxxx hlídek xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, nemá xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx nárok xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx území xxxx xxxx a xxxxxxxxx x naléhavé xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx obec Xxxxxxxxx povinna zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x zvíře x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx zvířete x útulku xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx přechodnou xxxx (zpravidla do 7 dnů), může xxx zvíře xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x zařízení xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx dalšího xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx městské policie.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx ustanovení xxxxxx 3. této xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxxx, která xx xxxxxxxx hradit xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Výdaje xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) mzdové xxxxxxx, náklady na xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx odborné způsobilosti xxxxxxxxx.
x) náklady na xxxxxx x xxxx x odchycené xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x výkonem úkolů xxxxxxx policie xxxxx xx účtované období xxxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x celkových xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx služebního vozidla xxxx jednočlenné xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx na plnění xxxxx dle této xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx každého xxxxxxxxx za předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxxx se xxxxxxxx, xx fakturované náklady xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x ve xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx faktury. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx z xxxxxxxx xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie (např. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx zavazuje hradit xxxx Xxxxxxxxx. V xxxxxxx umístění xxxxxxx xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx xxxxxxx přímo xxxx Heřmanice. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxx xxxxxxx ve xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx za xxxxx xxxxxxxx den.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx paušál 1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx, se xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x to xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx strážníka x 7,- Kč/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx mimořádné xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx ode xxx xxxxxxxx této faktury.
8. Xxxxxx z xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx vždy příjmem xxxxxxxx Města Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx bude uzavřena xxxx, kdy xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx může xxx xxxxxxx vypovězena xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x bez xxxxx xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc x začne běžet xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Závěrečná ustanovení
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx deskách bezodkladně xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, a to xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
2. Po xxxx platnosti xxxx xxxxxxx vyvěsí smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx. Uzavřená smlouva xxxx být každému xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx její xxxxxxx stranou.
3. Starosta xxxxx Xxxxxxx a xxxxxxxx obce Heřmanice xx xxxxxxxx k xxxxxx praktických otázek xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx strážníkem městské xxxxxxx xx xxxxx xxxx Heřmanice xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, z nichž xxxxxxx xxxxxx obdrží xx jednom xxxxxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Tuto xxxxxxx lze měnit xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx písemné xxxxxx smluvních stran x souhlasu xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx 6. odst. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx 12.4.2021
Xxxxx Innert x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx