20/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a obcí Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15454/XX/2021 x udělení xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 28.5 2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXXX-Xx23/2021 x xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx uzavřená xxxx Xxxxxx Jaroměř a Xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxx strany
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Československé xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
DIČ: CZ00272728
a
2. Xxxx Heřmanice
zastoupená: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Innertem
adresa: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Xxxxxxxxx xxx Xxxxx
XX: 00272647
na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx č. 0253-06-2021 -XXX-XX xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvu (xxxx též xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx ustanovení
1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx zákona x. 553/1991 Sb., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx jen „xxxxx x obecní xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx svůj xxxxx Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (dále xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx obecní xxxxxxx.
2. Předmět smlouvy
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a odst. 1 xxxxxx o obecní xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx veřejného xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x rozsahu vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx x dále spádových xxxx Xxxx xxx Xxxxx, Xxxxx a Xxxxxx (dále xxx xxxx Xxxxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákony a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx kontrol (xxxx), x xx v xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 kontrola xx xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky strážníka xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem.
2. Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx také xxxxxx toulavých xxx x koček, popřípadě xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., o xxxxxxxxxxx xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx potřeby.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx předchozí dohodě xx starostou obce Xxxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx poskytnout xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji o xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx předpisy obce Xxxxxxxxx spojené s xxxxxxxx xxxxxxx policie x informovat xx x veškerých xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx je xxxxxxxx požadovat, aby x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Heřmanice xxxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx požadovaný xxxxxx, xxxxxxx policie xxx xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci xx xxxxxx nebo xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.
5. Xxxx Heřmanice xxxx xx dni, xxx tato smlouva xxxx uzavřena, xxxxxxx xxxxxxxxxxx městské policie xxxxxxx xxxxxxxx, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Jeden xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx i x nových strážníků. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx bez zbytečného xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxx, xx strážník, xxxxxxx xxxx xxxxxx písemné xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx o xxxxxx policii x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, havárie apod.), xxx bude xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx jiné xxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, xxxxxxxx stav nebezpečí, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (velitel xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, o xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx obou xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx je xxx xxxxxxxxxxx událostech (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), oprávněna x xxxxxx všech xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx operačního xxxxxxxxx xxxxxxx z hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x případě, že xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx bude vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx území xxxxxxx xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx obec Xxxxxxxxx xxxxxx nárok xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu xx xxxxx xxxx xxxx x neodbytné x xxxxxxxx případy xxxx xxxx řešit x Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx odchytu xxxxxxx je obec Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx spojené (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxx do xxxxxx. Po xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 dnů), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x záchytném zařízení xxxxxxx policie, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx není možné xxxxx dále xxxxx x zařízení městské xxxxxxx, bude xxxxx xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx xx útulku.
10. Xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Náklady xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx obec Xxxxxxxxx, která xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx xx xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Výdaje xxxxxxx s plněním xxxxx městské xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,
x) náklady xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,
x) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx,
x) xxxxxx, školení a xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x xxxx x odchycené zvíře xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx xx Městskou xxxxxx Xxxxx Jaroměř. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx strany sjednávají xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 hodina xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx jednočlenné xxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Jaroměř bude xxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx obci Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy xx 20. dne každého xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx čtvrtletí. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxxx se zavazuje, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx xx účet xxxxx Jaroměř uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx k xxxxxx x ve xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx faktury. V xxxxxxx prodlení s xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx z xxxxxxxx xx xxxx xxx xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Další xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx souvislosti x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie (xxxx. xx umístění xxxxxxx xx útulku xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx budou xxxxxxx fakturovány xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř se xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx ve xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx za xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, se xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx náklady xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, a xx xx výši 330,- Xx za xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx služebního xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx k xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx vystavené řádné (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx k úhradě x ve lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx městskou xxxxxxx xx vždy xxxxxxx xxxxxxxx Města Jaroměř.
5. Xxxx trvání xxxxxxx x xxxxxx jejího xxxxxxxx
1. Tato xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx neurčitou ode xxx xxxxxx uzavření. Xxxxxxx bude uzavřena xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx s uzavřením xxxx smlouvy. Xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx městská policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího xxxx, kdy xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx i xxx xxxxx xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x to xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx platnosti této xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx svých xxxxxxxxx (xxxxxxxx) úřadů informaci x uzavření xxxx xxxxxxx a jejím xxxxxxxx. Uzavřená xxxxxxx xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx obce, xxxxx xx její xxxxxxx stranou.
3. Starosta xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx praktických otázek xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx území xxxx Heřmanice xxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, z nichž xxxxxxx strany xxxxxx xx jednom stejnopisu x jeden xxxxxxxxx xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx jen xx základě písemné xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx 6. odst. 8 x x žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Heřmanice x. 15/139/2021 ze xxx 24.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jaroměř č. 0253-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Jaroměř xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. r.
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx 12.4.2021
Miloš Innert x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx