20/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15454/XX/2021 o udělení xxxxxxxx nabylo právní xxxx dne 28.5 2021.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva X. XXX/XXXX-Xx23/2021 o výkonu xxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Jaroměř x Xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Josefem Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
DIČ: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Milošem Xxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Xxxxxxxxx xxx Xxxxx
XX: 00272647
xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021 -XXX-XX xx xxx 17.03.2021, na základě xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021 x x xxxxxxx x ustanovením §3a xxxxxx č. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx ustanovení
1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxxx nezřídila xxxxxx xxxxxxx.
2. Předmět smlouvy
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx smlouvy v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx místních xxxxxxxxxxx veřejného xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx vymezeném xxxxx smlouvou, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxx xxx Xxxxx, Xxxxx x Xxxxxx (xxxx jen xxxx Heřmanice).
3. Rozsah xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx zákonem x xxxxxx policii nebo xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x služebním vozidlem.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, a xxxx zajišťovat jejich xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx útulku, ve xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., o xxxxxxxxxxx xxxx a o xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx potřeby.
3. Konkrétní xxxxxx směn určí xxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxxxxxx dohodě xx starostou obce Xxxxxxxxx. Obec Heřmanice xx zavazuje poskytnout xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx obecně xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx spojených.
4. Starosta xxxx Xxxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx v xxxx Xxxxxxxxx úkoly xxxxxxx xxxxxxx nezajišťuje, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) tento zákrok xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx xx dni, xxx tato smlouva xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx policie xxxxxxx pověření, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx na xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx pravomoci x sebe. Obdobně xx xxxxxxxxx x x nových xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxxx o xxx, xx strážník, xxxxxxx xxxx vydáno písemné xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx o xxxxxx policii a xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx obce Heřmanice.
6. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx (povodeň, živelná xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Jaroměř xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx stav xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx strážník pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx řízení xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx směn xxxxxxxxx xxxxxxx policie, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx starosty obou xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Městská xxxxxxx Xxxxxxx je xxx xxxxxxxxxxx událostech (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x plnění xxxxx x xx xxxxxxx žádosti xx xxxxx operačního střediska xxxxxxx x hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, že x případě, že xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx bude vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x katastru xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx území dalších xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxxx právní nárok xx xxxxxxxx provedení xxxxxxx xxxx úkonu xx xxxxx xxxx xxxx x neodbytné x naléhavé xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Policií XX.
9. X případě xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx o zvíře x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx spojené (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx příkazu xxxxxxxx obce Heřmanice xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx přechodnou xxxx (zpravidla xx 7 dnů), xxxx xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx kapacita xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx tak, xx xxxx možné xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx zvíře xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx do xxxxxx.
10. Xxxxxxxx obce Heřmanice xx oprávněn požadovat xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Náklady xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx městské policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxxx, xxxxx se xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,
c) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx městské policie,
d) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) náklady xx xxxxxx x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx záchytného xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx z celkových xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Města Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx úhradu nákladů xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem).
4. Xxxxx Jaroměř xxxx xxxxxxx na xxxxxx xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. dne každého xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx čtvrtletí. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem k xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x záhlaví vystavené xxxxxxx, x to xxxxxxxx k úhradě x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Jaroměř xxxx z xxxxxxxx xx xxxx dle xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Další související xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie (xxxx. xx umístění xxxxxxx xx útulku xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx umístění zvířete xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx xxxxxxx přímo xxxx Xxxxxxxxx. V xxxxxxx umístění xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx obec Heřmanice xxxxxx xxxxxxx ve xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx za každý xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx počet hodin xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx, se xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx xxxxx, a to xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx za xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Kč/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxxxxx x úhradě xx xxxx města Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx vystavené řádné (xxxxxxxxxx) nebo mimořádné xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx městskou xxxxxxx xx xxxx příjmem xxxxxxxx Města Jaroměř.
5. Xxxx xxxxxx smlouvy x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx uzavírá na xxxx neurčitou xxx xxx jejího uzavření. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, kdy nabude xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x udělení xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx městská xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx prvním xxxx xxxxxx následujícího xxxx, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx vypovězena xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx vždy činí 1 kalendářní xxxxx x xxxxx běžet xxxxxxx xxx měsíce xxxxxxxxxxxxx po xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvu na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx bude xxxxxxxx, a to xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx informaci x uzavření xxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx. Uzavřená xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx obecním (Xxxxxxxx) xxxxx obce, xxxxx xx její xxxxxxx stranou.
3. Starosta xxxxx Jaroměř a xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx na xxxxx xxxx Heřmanice při xxxxxx úkolů xx xxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, z nichž xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx jednom stejnopisu x jeden xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx doplňovat xxx xx základě písemné xxxxxx smluvních stran x xxxxxxxx krajského xxxxx.
7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x žádostí x souhlas x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Heřmanice x. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021,
x) usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx