Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

20/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. zn. XXXXX-15454/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx xxx 28.5 2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. XXX/XXXX-Xx23/2021 x xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxxxx

Xxxxxxx xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Josefem Xxxxxxxx

xxxxxx: xxx. Československé xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

DIČ: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Xxxxxxxxx xxx Xxxxx

XX: 00272647

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0253-06-2021 -XXX-XX xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx dne 24.2.2021 x v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx též jen „xxxxxxx“).

1. Úvodní ustanovení

1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx zákona x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx jen „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx svůj xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).

2. Xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Xxxxxxx smlouvy

1. Xxxxxxx policie xxxx xx základě xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx x ustanovením §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx policii xxxx zvláštního xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx smlouvou, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxx spádových xxxx Xxxx nad Xxxxx, Běluň x Xxxxxx (dále xxx xxxx Xxxxxxxxx).

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx závaznými právními xxxxxxxx xxxx Heřmanice, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (směn), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx služebním psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x koček, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx určí xxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxxxxxx xxxxxx xx starostou xxxx Xxxxxxxxx. Obec Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx obecně závazné xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x informovat xx x veškerých xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxx úkoly xxxxxxx xxxxxxx nezajišťuje, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci xx službě nebo xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx uzavřena, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx pověření bude xxxxxxxxx xxx potřeby xxxxxxx policie Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx výkonu pravomoci x xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx x x nových xxxxxxxxx. Xxxxx Jaroměř xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxxx x tom, xx xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii x xxxx xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.

6. X případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, havárie xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx strážník pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx strážníků xxxxxxx policie, x xxxx xxxxxxx předem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx stranami xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx událostech (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), oprávněna x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx i na xxxxxxx xxxxxxx či xxxxx operačního xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (HZS, XXX x XXX).

8. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxx skutečnost, že x xxxxxxx, že xxxxxx úkolů městské xxxxxxx bude xxxxxxxxx xxxxxxxxxx hlídek městské xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně xx území dalších xxxx, které jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, nemá xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx nárok xx xxxxxxxx provedení xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx xxxx x neodbytné x naléhavé xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.

9. X xxxxxxx odchytu xxxxxxx je xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x zvíře x xxxxxxx náklady x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx základě xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx zvíře do xxxxxx. Po xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx do 7 dnů), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx zařízení xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx to xxxxxxxxxx zvířete. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx dále xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, bude zvíře xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx útulku.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx oprávněn požadovat xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících xxxxxx městské xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx území obce Xxxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxx hradit xx xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx zejména:

a) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) náklady xx xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxxx a výzbroj xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxx, školení x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) náklady xx xxxxxx a péči x odchycené xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx

3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx z celkových xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, kterou xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (1 hodina výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem).

4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx xx plnění xxxxx dle této xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx do 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dokladu.

5. Obec Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, x to xxxxxxxx k xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx ode dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx z prodlení xx xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie (např. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči apod.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxxx. V xxxxxxx umístění xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx zvířata xxxxx xxxx Xxxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete x xxxxxxxx městské xxxxxxx Jaroměř xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx náklady xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx den.

7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 3. této xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx paušál 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, se xxxx Xxxxxxxxx zavazuje uhradit xxxxx Jaroměř xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx za xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Kč/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx mimořádné xxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxxxxx x úhradě xx xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx vystavené řádné (xxxxxxxxxx) nebo xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx této faktury.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx městskou policii xx vždy příjmem xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx xxx xxx jejího xxxxxxxx. Xxxxxxx bude uzavřena xxxx, xxx nabude xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx městská policie xxxxxxxxx počínaje xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, a xx x xxx xxxxx důvodů. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxx na xxxxxxxx deskách bezodkladně xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x to xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.

2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x jejím xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx na obecním (Xxxxxxxx) úřadu obce, xxxxx je xxxx xxxxxxx stranou.

3. Starosta xxxxx Jaroměř x xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx z xxxx xxxxxxx.

4. Za xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Heřmanice při xxxxxx xxxxx na xxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx obec Xxxxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x nichž xxxxxxx strany obdrží xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx jen xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.

7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje obdrží xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx 6. xxxx. 8 x x žádostí x souhlas x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx xxxx:

x) usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx dne 24.2.2021,

x) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021-00X-XX ze dne 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Josef Horáček x. x.

xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx 12.4.2021

Miloš Xxxxxx x. x.

xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx