Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

20/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxxx - výkon xxxxx podle xxxxxx x obecní policii

Rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. zn. XXXXX-15454/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5 2021.

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXXX-Xx23/2021 x výkonu xxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Heřmanice

Smluvní xxxxxx

1. Xxxxx Jaroměř

zastoupené: starostou xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Xxxx Heřmanice

zastoupená: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Innertem

adresa: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Xxxxxxxxx xxx Xxxxx

XX: 00272647

xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0253-06-2021 -XXX-XX xx dne 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 xx dne 24.2.2021 x x souladu x ustanovením §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (xxxx též jen „xxxxxxx“).

1. Úvodní xxxxxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Sb., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx policii”) xxxxxxx jako xxxx xxxxx Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (dále jen „xxxxxxx policie”).

2. Obec Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Předmět xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx základě xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a odst. 1 xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx zvláštního xxxxxx, x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Heřmanice x dále xxxxxxxxx xxxx Xxxx nad Xxxxx, Xxxxx x Xxxxxx (xxxx xxx xxxx Heřmanice).

3. Rozsah xxxxxxxxxxxx úkolů

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxxxx všechny úkoly xxxxxxxxx zákonem x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx xxxxxxxxx právními xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x to v xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 kontrola xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x služebním vozidlem.

2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx území xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx toulavých psů x xxxxx, popřípadě xxxxxx zvířat, a xxxx zajišťovat xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., o veterinární xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx znění pozdějších xxxxxxxx, v rozsahu xxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx předchozí xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx závazné právní xxxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx x činnosti xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx o xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, kdy xxxxxxx policie x xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie nezajišťuje, x xx xxxxx xxxxxxx požadovaný xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci xx službě xxxx xxxxxx-xx jiné neodkladné xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.

5. Obec Heřmanice xxxx xx dni, xxx xxxx smlouva xxxx uzavřena, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xx jejím xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx pověření bude xxxxxxxxx pro potřeby xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx pověření xx xxxxxxxx xxxxxxx mít xxx výkonu pravomoci x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Jaroměř xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx informovat obec Xxxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx x xxxx pověření xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.

6. X případě mimořádných xxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx jiné obce, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx vykonává xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx stav xxxxxxxxx, xxxxxxx stav nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx některých úkolů xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) oprávněn xxxxxxx xxxxxx xxxx strážníků xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

7. Městská xxxxxxx Xxxxxxx je xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx oprávnění xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx i na xxxxxxx xxxxxxx či xxxxx operačního xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).

8. Obec Xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxx skutečnost, xx x případě, že xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx bude vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně xx území xxxxxxx xxxx, které xxxx xxxxxxxxx stranami xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx vymáhání xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx území xxxx xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx obec xxxxx x Policií XX.

9. X případě xxxxxxx xxxxxxx je obec Xxxxxxxxx povinna zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx spojené (xxxxxxx xx veterinární xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx policie xxxx xx základě xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx umístěno x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx zvíře xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx do xxxxxx.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podkladů xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx článku 3. této xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxx hradit xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské policie xxxxx zejména:

a) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx městské policie,

d) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx na xxxxxx x xxxx x odchycené xxxxx xxxxxxxx xx záchytného xxxxx

3. Xxxxxxx xxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx sazby, která xxxxxxx x celkových xxxxxx xx Městskou xxxxxx Xxxxx Jaroměř. Xxxxxxxx částka, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).

4. Xxxxx Jaroměř xxxx xxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx do 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx za předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxxx xx zavazuje, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx prodlení x xxxxxxx nákladů xx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx městu Jaroměř xxxx z xxxxxxxx xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx na nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx budou xxxxxxx fakturovány xxxxxxx xxx xxxxxxx přímo xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete x xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx ve xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx za xxxxx xxxxxxxx xxx.

7. X xxxxxxx mimořádných událostí xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx náklady xxxxxxx s xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx za xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx mimořádné xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx k úhradě xx xxxx města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) nebo xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x úhradě x ve xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxx z pokut xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx jejího xxxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx uzavření. Xxxxxxx bude uzavřena xxxx, xxx nabude xxxxxx moci rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Úkoly xxx xxxx smlouvy xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx počínaje xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, kdy xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx stranou, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx měsíce xxxxxxxxxxxxx po doručení xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx smlouvu xx xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xxxx, co bude xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx dobu 15 dnů.

2. Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxxx (xxxxxxxx) úřadů xxxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Uzavřená xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) úřadu obce, xxxxx xx xxxx xxxxxxx stranou.

3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Heřmanice xx zmocňují x xxxxxx praktických xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.

4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Heřmanice.

5. Xxxx smlouva se xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx strany obdrží xx xxxxxx xxxxxxxxxx x jeden xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Tuto xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.

7. Krajský úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx 6. odst. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:

x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Heřmanice x. 15/139/2021 ze xxx 24.2.2021,

x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x uzavření xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Horáček x. r.

starosta města Xxxxxxx

Xxxxxxxxx 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxx x. x.

xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx