20/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. zn. XXXXX-15454/XX/2021 o udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5 2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXXX-Xx23/2021 x výkonu xxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx uzavřená xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: CZ00272728
a
2. Xxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxx Xxxxxxx Innertem
adresa: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Heřmanice xxx Xxxxx
XX: 00272647
na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021 -XXX-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx předpisů, uzavírají xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx též xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx ustanovení
1. Xxxxx Jaroměř na xxxxxxx zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx policie”).
2. Xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx smlouvy
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx s ustanovením §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx zabezpečování místních xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx další xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx obce Xxxxxxxxx x dále xxxxxxxxx xxxx Xxxx xxx Xxxxx, Běluň a Xxxxxx (xxxx xxx xxxx Xxxxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx obce Heřmanice xxxxxxxxx všechny úkoly xxxxxxxxx zákonem o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (směn), x xx x xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx toulavých psů x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxx, ve xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x rozsahu xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn xxxx xxxxxxx městské policie xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxxx xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx provedených změnách x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx obecně závazné xxxxxx předpisy xxxx Xxxxxxxxx spojené x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x informovat xx x veškerých xxxxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx xxxxxxxx spojených.
4. Xxxxxxxx xxxx Heřmanice je xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x xxxx, xxx xxxxxxx policie x xxxx Heřmanice xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x je nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx zákrok, xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx službě xxxx xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) tento xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx xx dni, xxx tato xxxxxxx xxxx uzavřena, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx bude xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx výkonu pravomoci x sebe. Xxxxxxx xx postupuje x x xxxxxx strážníků. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, již není xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx a xxxx pověření vrátit xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx bude xx xxxxx města Xxxxxxx xxxx xxxx obce, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx ohrožení státu, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkolů xxx xxxxxx obecní xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx směn xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, které jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Městská xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx a plnění xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x hlavních xxxxxx Integrovaného xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x PČR).
8. Xxxx Xxxxxxxxx bere xx xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, že xxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x katastru xxxxx Xxxxxxx, případně xx xxxxx xxxxxxx xxxx, které jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx obec Xxxxxxxxx právní xxxxx xx xxxxxxxx provedení xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx xxxx a neodbytné x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx obec xxxxx x Policií ČR.
9. X případě xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx povinna zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x uhradit náklady x xxxxx spojené (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, pobyt zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx přechodnou xxxx (xxxxxxxxx xx 7 dnů), může xxx zvíře xxxxxxxx x záchytném xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx tak, xx xxxx xxxxx xxxxx dále držet x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx do útulku.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx oprávněn požadovat xxxxxxxxxx podkladů xxxxxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx ustanovení xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx nese xxxx Xxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx určené xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,
x) xxxxxxx a výzbroj xxxxxxxxx xxxxxxx policie,
d) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x péči x odchycené xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx částka, kterou xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx hlídky x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx jednočlenné xxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxxxxx xxxx xx 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dokladu.
5. Xxxx Xxxxxxxxx se xxxxxxxx, xx fakturované xxxxxxx xxxxxxx příkazem k xxxxxx xx xxxx xxxxx Jaroměř uvedený x záhlaví xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx k xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx prodlení x xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx z prodlení xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx souvislosti x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (např. xx umístění xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx útulku xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx umístění zvířete x zařízení xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx náklady ve xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx za xxxxx xxxxxxxx den.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 3. této smlouvy, xxx jejichž plnění xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx, se xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx uhradit xxxxx Xxxxxxx náklady xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx za xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx mimořádné náklady xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) nebo xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx ode dne xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx městskou xxxxxxx xx vždy příjmem xxxxxxxx Xxxxx Jaroměř.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x způsob jejího xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx uzavírá na xxxx xxxxxxxxx xxx xxx jejího xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx i xxx xxxxx důvodů. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 kalendářní měsíc x xxxxx běžet xxxxxxx dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxx na xxxxxxxx deskách xxxxxxxxxxx xxxx, co bude xxxxxxxx, x to xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx na úředních xxxxxxx svých xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx a jejím xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) úřadu xxxx, xxxxx xx její xxxxxxx stranou.
3. Xxxxxxxx xxxxx Jaroměř x xxxxxxxx xxxx Heřmanice xx zmocňují k xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.
4. Za xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Heřmanice xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx stejnopisu x jeden xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx lze xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx základě xxxxxxx xxxxxx smluvních stran x xxxxxxxx krajského xxxxx.
7. Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x přílohami xxxxxxxxx v xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx této smlouvy.
8. Xxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 ze xxx 24.2.2021,
x) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx