Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

20/XX/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx sp. xx. XXXXX-15454/XX/2021 o udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 28.5 2021.

Xxxxxxxxxxxxx smlouva Č. XXX/XXXX-Xx23/2021 x výkonu xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Heřmanice

Smluvní strany

1. Xxxxx Jaroměř

zastoupené: starostou xxxxx Josefem Xxxxxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

DIČ: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Innertem

adresa: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Heřmanice xxx Xxxxx

XX: 00272647

xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0253-06-2021 -XXX-XX xx xxx 17.03.2021, na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx též jen „xxxxxxx“).

1. Úvodní ustanovení

1. Xxxxx Xxxxxxx na xxxxxxx zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx xxx „zákon x xxxxxx policii”) xxxxxxx jako svůj xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (dále xxx „xxxxxxx policie”).

2. Xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Předmět smlouvy

1. Xxxxxxx policie bude xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx vymezeném xxxxx smlouvou, xx xxxxx obce Heřmanice x xxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxx xxx Xxxxx, Běluň a Xxxxxx (xxxx xxx xxxx Xxxxxxxxx).

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx zákony x xxxxxx xxxxxxxxx právními xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (směn), x xx v xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 kontrola se xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxx x služebním xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx území obce Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx toulavých xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx útulku, ve xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v rozsahu xxx potřeby.

3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx městské policie xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. Xxxx Heřmanice xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x těmito předpisy xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx předpisy obce Xxxxxxxxx spojené x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x těmito xxxxxxxx spojených.

4. Xxxxxxxx xxxx Heřmanice je xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x době, xxx xxxxxxx xxxxxxx v xxxx Heřmanice xxxxx xxxxxxx xxxxxxx nezajišťuje, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (jsou-li strážníci xx službě xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx oprávněnost xxxxxx xxxxxxxxx xx jejím xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx mít xxx xxxxxx xxxxxxxxx x sebe. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx strážníků. Xxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx o xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx písemné xxxxxxxx, již xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx.

6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx obce, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx vykonává xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx nebo xxxx xxxxxxxx státu, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx řízení xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx směn xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx situaci xxxxxx xxxxxxxxx starosty xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx stranami xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx oprávnění xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx i xx xxxxxxx xxxxxxx či xxxxx xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného xxxxxxx (HZS, XXX x XXX).

8. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x případě, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx nárok xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu xx xxxxx této xxxx x neodbytné x naléhavé xxxxxxx xxxx obec xxxxx x Policií XX.

9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx zajistit xxxxxxxx umístění x xxxx o xxxxx x xxxxxxx náklady x tímto xxxxxxx (xxxxxxx xx veterinární xxxx, pobyt zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx základě příkazu xxxxxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 dnů), xxxx xxx xxxxx umístěno x záchytném zařízení xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx tak, xx není xxxxx xxxxx dále xxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx, bude xxxxx xxx xxxxxxx odkladu xxxxxxxx do xxxxxx.

10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx x výkonem xxxxx městské xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx xx xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Xxxxxx xxxxxxx s plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:

x) xxxxxx xxxxxxx, náklady xx xxxxxxxxx a sociální xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,

x) xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx,

x) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx xx xxxxxx a péči x odchycené xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx

3. Náklady spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx budou xx xxxxxxxx období xxxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx městské policie, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx hlídky x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním xxxx x služebním xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx xx plnění xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx do 20. xxx každého xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Obec Xxxxxxxxx se zavazuje, xx fakturované xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, x to xxxxxxxx k xxxxxx x ve xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx nákladů xx xxxx Heřmanice povinna xxxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx x prodlení xx výši xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Další související xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie (xxxx. xx umístění zvířete xx xxxxxx nebo xxxxxxx na nezbytnou xxxxxxxxxxx péči apod.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Heřmanice. V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx zvířata xxxxx xxxx Xxxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx Jaroměř se xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx náklady ve xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx za každý xxxxxxxx xxx.

7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí xxxxxxxxx v xxxxxx 3. xxxx smlouvy, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, se xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx s těmito xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx za xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx strážníka a 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla. Xxxx mimořádné náklady xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet města Xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx vystavené xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx mimořádné xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x úhradě x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx této xxxxxxx.

8. Xxxxxx z xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx vždy xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx

1. Tato smlouva xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou ode xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, kdy nabude xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy. Xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx počínaje xxxxxx xxxx měsíce následujícího xxxx, kdy bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx

2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx stranou, x xx x xxx xxxxx důvodů. Xxxxxxxxx xxxxx vždy xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxx smlouvu xx xxxxxxxx deskách bezodkladně xxxx, xx bude xxxxxxxx, a to xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.

2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x jejím xxxxxxxx. Uzavřená smlouva xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx stranou.

3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx zmocňují x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.

4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx strážníkem xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxx xxxxxx úkolů xx xxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice.

5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje.

6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx základě písemné xxxxxx smluvních xxxxx x souhlasu xxxxxxxxx xxxxx.

7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx této smlouvy.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx xxxx:

x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 ze dne 24.2.2021,

x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxxx x. r.

starosta xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx 12.4.2021

Miloš Xxxxxx x. r.

starosta xxxx Xxxxxxxxx