Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

20/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx a obcí Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15454/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx nabylo právní xxxx dne 28.5 2021.

Xxxxxxxxxxxxx smlouva X. XXX/XXXX-Xx23/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Heřmanice

Smluvní strany

1. Xxxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx

XX: 00272728

XXX: XX00272728

x

2. Xxxx Xxxxxxxxx

xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

xxxxxx: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Xxxxxxxxx xxx Xxxxx

XX: 00272647

xx základě xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021 -XXX-XX xx dne 17.03.2021, xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx dne 24.2.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx č. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, uzavírají xxxx veřejnoprávní smlouvu (xxxx též xxx „xxxxxxx“).

1. Úvodní xxxxxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Sb., x xxxxxx policii, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x obecní policii”) xxxxxxx xxxx svůj xxxxx Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (dále jen „xxxxxxx policie”).

2. Xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

2. Předmět xxxxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a odst. 1 xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx zabezpečování xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, na xxxxx xxxx Xxxxxxxxx x dále xxxxxxxxx xxxx Xxxx xxx Xxxxx, Běluň a Xxxxxx (xxxx xxx xxxx Xxxxxxxxx).

3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx

1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Heřmanice xxxxxxxxx všechny úkoly xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx, x to xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx (směn), x xx v xxxxxxxxxx rozsahu 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 kontrola xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx území obce Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx toulavých xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x o xxxxx některých xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v rozsahu xxx potřeby.

3. Konkrétní xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxxxxxx dohodě xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxxxx xx zavazuje xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx změnách x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx spojené x xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx s těmito xxxxxxxx spojených.

4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx policie x xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx zákrok xxxxxxxx.

5. Xxxx Heřmanice xxxx xx dni, xxx tato xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx městské xxxxxxx xxxxxxx pověření, xxxxxx xxxxxxxxx oprávněnost výkonu xxxxxxxxx na jejím xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx pověření xxxx xxxxxxxxx pro xxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx. Xxxx pověření je xxxxxxxx povinen xxx xxx výkonu xxxxxxxxx x xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx i x nových xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x tom, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx a xxxx xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx.

6. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxx xxxx xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx jiné xxxx, xx jejímž xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, xxxxxxxx stav xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx nebo xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) oprávněn upravit xxxxxx směn xxxxxxxxx xxxxxxx policie, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, které xxxx xxxxxxxxx stranami xxxx xxxxxxx.

7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx událostech (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), oprávněna x xxxxxx xxxxx oprávnění xxxxxxxxx a xxxxxx xxxxx i xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Integrovaného záchranného xxxxxxx (XXX, ZZS x PČR).

8. Obec Xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxx skutečnost, xx x případě, xx xxxxxx úkolů městské xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx hlídek xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně xx xxxxx xxxxxxx xxxx, které jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx obec Xxxxxxxxx právní xxxxx xx vymáhání xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx území xxxx xxxx x neodbytné x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx řešit x Xxxxxxx XX.

9. X xxxxxxx odchytu xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx povinna zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx x zvíře x xxxxxxx náklady x tímto spojené (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, pobyt zvířete x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx základě příkazu xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 dnů), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx zařízení xxxx nevylučují-li xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx podmínky xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx držet x xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx zvíře xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx útulku.

10. Xxxxxxxx obce Heřmanice xx xxxxxxxx požadovat xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících xxxxxx xxxxxxx policie.

4. Xxxxxx xxxxxxx

1. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx ustanovení xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxxx, která xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx částek xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).

2. Výdaje xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xxxxxxx:

x) mzdové xxxxxxx, náklady xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,

x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,

c) xxxxxxx a výzbroj xxxxxxxxx městské xxxxxxx,

x) xxxxxx, školení x xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.

x) xxxxxxx xx xxxxxx x xxxx x odchycené xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx

3. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie budou xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x celkových xxxxxx na Městskou xxxxxx Xxxxx Jaroměř. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 hodina xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx hlídky xx služebním xxxx x služebním xxxxxxxx).

4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx plnění xxxxx xxx xxxx xxxxxxx obci Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. dne každého xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx čtvrtletí. Faktura xxxx xxx náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.

5. Xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx na xxxx xxxxx Jaroměř xxxxxxx x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, a to xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx faktury. V xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x příčinné souvislosti x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx útulku xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x zařízení xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř se xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx náklady xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx za xxxxx xxxxxxxx den.

7. V xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x článku 3. xxxx xxxxxxx, xxx jejichž xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx paušál 1 xxxxxx výkonu dvoučlenné xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx xxxxx, x to xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx jednoho xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla. Xxxx mimořádné náklady xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx vystavené řádné (xxxxxxxxxx) nebo xxxxxxxxx xxxxxxx, a to xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode dne xxxxxxxx xxxx faktury.

8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx městskou xxxxxxx xx vždy příjmem xxxxxxxx Města Xxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx neurčitou xxx xxx jejího xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, kdy xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Úkoly xxx této xxxxxxx xxxx městská policie xxxxxxxxx xxxxxxxx prvním xxxx měsíce následujícího xxxx, kdy xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva uzavřena

2. Xxxxxxx může xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x bez xxxxx důvodů. Výpovědní xxxxx xxxx činí 1 kalendářní měsíc x začne běžet xxxxxxx dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.

6. Xxxxxxxxx ustanovení

1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, a to xxxxxxx po dobu 15 xxx.

2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx x jejím xxxxxxxx. Xxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx na obecním (Xxxxxxxx) úřadu xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.

3. Starosta xxxxx Xxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx zmocňují x xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.

4. Za xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx na území xxxx Xxxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice.

5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx jednom stejnopisu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.

6. Tuto xxxxxxx xxx xxxxx xxxx doplňovat xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx smluvních stran x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.

7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx s přílohami xxxxxxxxx v xxxxxx 6. xxxx. 8 x s xxxxxxx x souhlas x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.

8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:

x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Heřmanice x. 15/139/2021 ze xxx 24.2.2021,

x) usnesení Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,

x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.

Xxxxxxx xxx 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxxx x. r.

starosta xxxxx Xxxxxxx

Xxxxxxxxx 12.4.2021

Xxxxx Xxxxxx x. r.

starosta obce Xxxxxxxxx