20/VS/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. zn. XXXXX-15454/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx dne 28.5 2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXXX-Xx23/2021 o xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Heřmanice
Smluvní strany
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Československé xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Heřmanice
zastoupená: xxxxxxxxx xxxx Milošem Xxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Heřmanice xxx Xxxxx
XX: 00272647
xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx č. 0253-06-2021 -XXX-XX ze xxx 17.03.2021, na základě xxxxxxxx Zastupitelstva obce Xxxxxxxxx č. 15/139/2021 xx dne 24.2.2021 x v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx též jen „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx jen „zákon x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Předmět smlouvy
1. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx základě xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy v xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx úkoly xxx zabezpečování xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx pořádku x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx zvláštního zákona, x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, na xxxxx obce Xxxxxxxxx x xxxx spádových xxxx Xxxx xxx Xxxxx, Běluň a Xxxxxx (dále xxx xxxx Xxxxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Heřmanice xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx právními xxxxxxxx obce Heřmanice, x to formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx (směn), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx měsíčně, xxxxxxx 1 kontrola se xxxxx 1 hodině xxxxxx dvoučlenné xxxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxx xxxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx policie xxxx xx území xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx také xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx zajišťovat xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx útulku, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx potřeby.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx předchozí xxxxxx xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx. Obec Xxxxxxxxx xx zavazuje poskytnout xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx obce Heřmanice xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x těmito xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx předpisy xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, aby x době, xxx xxxxxxx policie v xxxx Heřmanice xxxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxxxx, x xx nutno xxxxxxx požadovaný xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxx (xxxx-xx strážníci xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx jiné xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx oprávněnost xxxxxx xxxxxxxxx na xxxxx xxxxx. Jeden xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx je xxxxxxxx povinen mít xxx xxxxxx xxxxxxxxx x sebe. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x nových xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx obec Xxxxxxxxx x xxx, xx strážník, kterému xxxx xxxxxx písemné xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx městské policie, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx a xxxx xxxxxxxx vrátit xxxxxxxxxx xxxx Heřmanice.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, havárie apod.), xxx xxxx na xxxxx města Xxxxxxx xxxx xxxx obce, xx xxxxxx území xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, xxxxxxxx stav nebezpečí, xxxxxxx stav xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx řízení xxxxxx xxxxxxx (velitel xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx strážníků xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx při xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (povodeň, xxxxxxx událost, havárie xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx oprávnění xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx i na xxxxxxx xxxxxxx či xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx záchranného xxxxxxx (XXX, XXX x PČR).
8. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx bude vyžadovat xxxxxxxxxx hlídek xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx území dalších xxxx, xxxxx jsou xxxxxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávních xxxxx, xxxx obec Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx úkonu xx xxxxx této xxxx x xxxxxxxxx x naléhavé xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx x Policií XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x tímto spojené (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, pobyt zvířete x xxxxxx apod.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx základě příkazu xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx zvíře xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx nevylučují-li xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li xx podmínky xxx, xx xxxx možné xxxxx dále xxxxx x zařízení xxxxxxx xxxxxxx, bude xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podkladů prokazujících xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxx ustanovení článku 3. xxxx smlouvy xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx nese obec Xxxxxxxxx, xxxxx se xxxxxxxx hradit xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Výdaje xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx zejména:
a) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, školení x xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) náklady xx xxxxxx x péči x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx sazby, která xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Města Jaroměř. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx úhradu nákladů xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla xxxx jednočlenné xxxxxx xx služebním xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Jaroměř xxxx xxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. dne xxxxxxx xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem x xxxxxx xx xxxx xxxxx Jaroměř xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx do 14 xxx ode xxx xxxxxxxx faktury. V xxxxxxx prodlení x xxxxxxx nákladů je xxxx Xxxxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxx Jaroměř xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx právních xxxxxxxx.
6. Xxxxx související xxxxxxxxxxx, které xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx policie (xxxx. xx umístění xxxxxxx xx xxxxxx nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx umístění zvířete xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx fakturovány xxxxxxx xxx zvířata xxxxx xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x zařízení xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx obec Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx ve xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx jejichž xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxxxx zavazuje uhradit xxxxx Jaroměř xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, a xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Kč/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx náklady xxxx Heřmanice zaplatí xxxxxxxx x úhradě xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) nebo mimořádné xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x ve xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx městskou xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx smlouvy x způsob xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx xxxxxxxxx ode xxx xxxxxx uzavření. Xxxxxxx bude xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřena
2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx stranou, x xx x xxx xxxxx důvodů. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 kalendářní xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvu xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx vyvěsí smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x uzavření této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx (Xxxxxxxx) úřadu xxxx, xxxxx xx její xxxxxxx stranou.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx obce Heřmanice xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Heřmanice při xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Heřmanice.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve třech xxxxxxxxxxxx, z xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx měnit xxxx doplňovat xxx xx základě xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x s žádostí x souhlas s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx této xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 xx xxx 24.2.2021,
x) usnesení Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0253-06-2021-00X-XX ze xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx k uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Josef Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx