5/XX/2021
Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx §66c xxxx. 2 zákona č. 128/2000 Xx., x xxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Kukle
- xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxx umožňujícím xxxxxxx xxxxxxx
Xxxx smlouva xxxx xxxxxxxx dne 9.2.2021, ke kterému xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx, č. x. KrÚ 1648/2021 XXXXXX XXX xx xxx 12.1.2021 o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx obsahu xxxxxx desky xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx přístup
Na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Svitavy č. 41/X/3 xx dne 30.11.2020 a xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxx xx xxx 29. 10. 2020, uzavírají xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx ve xxxxxx xxxxxxxxxx §26 xxxx. 3 x §159 x xxxx. zákona x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx „správní xxx“) x ustanovení §63 x §66c xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích (xxxxxx xxxxxxx), ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
Článek I
Smluvní xxxxxx
1. xxxxx Svitavy
zastoupené xxxxxxxxx xxxxx Mgr. Xx. Xxxxxxx Šimkem, XXX
XXX: 00277444
XXX: XX00277444
xxxxxxxx xxxxxxx: Xxxxxxxx xxxxx x. s., xxxxxxx Xxxxxxx, xxxxx účtu: 19-520591/0100 se xxxxxx: X. G. Xxxxxxxx 5/35, 568 02 Xxxxxxx
xxxx Pardubický
2. Xxxx Xxxxx
xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxx. Xxxxxxxxxxxx Xxxxxx
XX: 00579572
xxxxxxxx spojení: xxxxx xxxxxxxxxx x. s., xxxxxxx Xxxxxxx číslo xxxx: 1283337379/0800 xx xxxxxx: Xxxxx 17, 568 02 Xxxxxxx
xxxx Xxxxxxxxxx
Xxxxxx II
Předmět xxxxxxx
X xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §26 xxxx. 3 x §160 xxxx. 5 správního řádu xxxx město Xxxxxxx, xxxxx xx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx Kukle xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx obsahu xxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx dálkový xxxxxxx.
Xxxxxx XXX
Xxxxxxx rozsah výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx obce Xxxxx xxxxxxxx x x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xx xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxx všechny xxxxxxxxx, xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xxxx. xxxxxxxxxxx na „xxxxxxxx xxxxxx desce“ v xxxxx xxxxx.
3. Xxxxxxxxxx xx přijímají x xxxxxxxxxxxx na podatelně xxxxxxxxx úřadu xx xxxxx Xxxxxxxxx 3 xx Xxxxxxxxx. Zveřejňování xxxxxx úřední xxxxx x xxxxxxx podobě xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx.
4. Písemnosti xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx podobě, xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx poštovních služeb, x-xxxxxx xxxx datovou xxxxxxxxx. Xxx osobním xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx osoba na xxxxxxxxx prokáže průkazem xxxxxxxxx xxxx, který xx xxxxxxxxx xx xxxx jednat.
5. X xxxxxxxxxxx xxxxxxx ke &xxxx;xxxxxxxxxx xxxx přiloží xxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx označení předávajícího, xxxxx předání xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxxx předávaných xx xxxxxxxxxx, počet xxxxxx, xxxxx xxxxx, xxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx, xxxxx, xxxxxxxx x xxxxxx zástupce xxxxxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxx xxxx.
6. Xx xxxxxxxx xxxx &xxxx;xxxxxxxxxx opatři xxxx spisové xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx z xxxxxx xxxxx otiskem xxxxxxx, kde xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, doba xxxxxxxx x xxxxxxx x označeni xxxxx, xxxxx vyvěšení x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx vrátí xxxx
Xxxxxx XX
Xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx se xxxx Xxxxx zavazuje xxxxxxx městu Xxxxxxx xxxx xxxxxxx spojených xx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx elektronické xxxxxx xxxxx ve xxxx 80 Xx za xxxxx písemnost.
2. Xxxxxx xxxxxxx xxxx probíhat xxxxxxxxx xx základě xxxxxxx vystavené xx 15. xxxxxxxx za xxxxx xxxxxxxx roku x xxxxxxx xxxxxxxxx xx 15. ledna xx xxxxx xxxxxxxx xxxx. Splatnost faktury xxxx 15 xxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx.
3. Xxx xxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxx xxxxxxx uhradit xxxxx Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx ve xxxx 0,1% x xxxxxx xxxxxx za xxxxx xxx xxxxxxxx.
Xxxxxx X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx.
2. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci (§164 xxxx. 3 xxxxxxxxx řádu)
3. Obsah xxxx smlouvy xxx xxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx souhlasem Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx (§166 xxxx. 1 xxxxxxxxx řádu)
4. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxx jen písemnou xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx 3 měsíce x xxxxxx běžet xxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx. Datum xxxxxxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní smlouvy xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Pardubického xxxxx.
5. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx x způsobem xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xx xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx), x xx nejméně xx dobu 15 xxx.
6. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxxx Xxxxxxx, jeden xxxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx a xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x přílohou obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x souhlas x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
7. Přílohu k xxxx smlouvě xxxxx xxxxxxxx Rady města Xxxxxxx x. ze xxx 30.11.2020, usneseni Xxxxxxxxxxxxxx obce Kukle xx xxx 29.10.2020 x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xx Xxxxxxxxx xxx 09.12.2020
Xxx. Xx. Xxxxx Xxxxx, MBA, x. r.
starosta
V Kukli xxx 23.12.2020
Xxx. Xxxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx