§2
Garantované xxxxxxxxx kvality xxxxxxx elektřiny a xxxxxxxxxxxxx xxxxxx
(1) Garantované xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxx
x) standard xxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxx xx především xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx, xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx XXX normou,
2)
b) xxxxxxxx xxxxxxxxxx poruchového xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx, která xx xxxxxxxx elektrické xxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx doba xxxxxx xxx 6 hodin, xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx, která xxxxxx xx xxxxxxxx, kdy xxx provozovatel xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx,
x) xxxxxxxx obnovy dodávky xxxxxxxxx do xxxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx, že provozovatel xxxxxxxxx soustavy xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy xxxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx
1. xx zařízení xx xxxxxxxx úrovně 1 xX xx 3 xxxxx xx xxxxxxxx, xxx xx xxxxxxxxxx x xxxxxx v xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, a xx 24 xxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx napěťové xxxxxx,
2. xx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxx 1 xX do 2 hodin xx xxxxxxxx, xxx xx xxxxxxxxxx x xxxxxx x přenosové soustavě xxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, a do 12 xxxxx obnoví xxxxxxx xxxxxxxxx pro xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x zařízení xxxx xxxxxxxx xxxxxx.
(2) Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx elektřiny xxxx
x) standard xxxxxxx xxxxxxxx xxx připojení xxxxxxxxx místa xxxxxxxxx x zařízení provozovatele xxxxxxxxx nebo provozovatele xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xx rozumí xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxxx přenosové xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx distribuční xxxxxxxx xxxxxxxx do 30 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxx. X případě, xx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxx, xx xxxxx termín xxxxxxxxxx o xxxx xxxxxx, xxxxxxxxx však xx 60 xxxxxxxxxxxx xxx; x xxxx xxxxxxxxxxx musí xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx nejpozději xx 21 xxxxxxxxxxxx xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx soustavy xxxx xxxxxxxxxxxxx distribuční xxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx do 5 pracovních xxx xx xxxxxxxx, xxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx odběrného xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy,
c) standard xxxxxxxx stížnosti xx xxxxxxx xxxxxxxxx provozovatelem xxxxxxxxx soustavy nebo xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy, xxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xx kvalitu xxxxxxxxx, xx. xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx x písemné xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx 30 kalendářních xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx. Vyrozumění obsahuje xxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x x xxxxxxx xxxx oprávněnosti xxxxxx odstranění xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxx doby xxxxxxxx. X tomto xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx termín xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx s xxx, xx xxxxxxxxxxx nepřesáhne xxxxxxxx xxxx 90 xxxxxxxxxxxx xxx od xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx správnosti xxxxx xxxxxxxx zařízení xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx soustavy xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx výměna xxxxxxxx xxxxxxxx nebo zajištění xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx 15 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxx xxxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xx vyúčtování xxxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx písemné xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx přenosové xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx 15 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx stížnosti; standard xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx schůzek xx xxxxxxxxx, kterým xx xxxxxx nabídka xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx provozovatelem xxxxxxxxxxx xxxxxxxx zákazníkovi x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx; xxxxxxx se xxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxx xxxx 8 x 18 xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxx, xxxxxx xx sdělí zákazníkovi xxxxxxx, výjimečně, xxxxx xxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxx termín k xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx,
x) standard xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx distribuční xxxxxxxx z důvodu xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxx včetně xxxxx nebo xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, kterým se xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx přenosové xxxxxxxx nebo x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx distribuční xxxxxxxx do 24 xxxxx od xxxx, xxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx x xxxx výši xxxx x ním xxxxxxx xxxxxx o xxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx 15 xxxxxxxxxxxx xxx od xxxxxx xxxxxxxx, xxxxx se xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx 2 xxxx. a), x), x), x),
x) xxxxxxxx xxxxxx nebo xxxxxxxx xxxxxxxxxxx, kterým se xxxxxx xxx provozovatele xxxxxxxxxxx xxxxxxxx
1. výměna xxxxxxxx zařízení při xxxxx tarifu do 5 pracovních xxx xx xxxxxxxx, xxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxxx nové xxxxx,
2. xxxxxxxxxx měřicího xxxxxxxx xx 5 xxxxxxxxxx dnů od xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx podmínky, xx xxxxxxx místo odpovídá xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxx.