§2
Garantované xxxxxxxxx kvality xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxx
(1) Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxx
x) standard xxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx, xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x doporučenou XXX xxxxxx,
2)
x) xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx v hlavní xxxxxxx xxxxxx nízkého xxxxxx, která xx xxxxxxxx elektrické xxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxx xxxxxx xxx 6 hodin, xxxxxxxx xx kumulace xxxxxx, která xxxxxx xx xxxxxxxx, kdy xxx provozovatel přenosové xxxxxxxx xxxx provozovatel xxxxxxxxxxx xxxxxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxx dodávky xxxxxxxxx do předávacího xxxxx xxx přerušení xxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxxx, že provozovatel xxxxxxxxx soustavy nebo xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy xxxxxx práce xx xxxxxx dodávky elektřiny
1. xx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx 1 xX do 3 xxxxx od xxxxxxxx, xxx xx informován x xxxxxx v xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, a xx 24 hodin xxxxxx dodávku elektřiny x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx,
2. xx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxx 1 kV xx 2 hodin xx xxxxxxxx, kdy xx xxxxxxxxxx o poruše x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx x distribuční xxxxxxxx, a xx 12 xxxxx obnoví xxxxxxx elektřiny pro xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x zařízení xxxx xxxxxxxx úrovně.
(2) Garantované xxxxxxxxx služeb souvisejících x xxxxxxxxx elektřiny xxxx
x) standard xxxxxxx xxxxxxxx pro xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xx rozumí xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx odběrného místa xxxxxxxxxxxxxx přenosové xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx distribuční xxxxxxxx xxxxxxxx xx 30 kalendářních xxx xx xxxxxxxx xxxxxxx. X případě, xx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxx chodu xxxx, xx tento xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxx xxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xx 60 xxxxxxxxxxxx xxx; o xxxx xxxxxxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx 21 xxxxxxxxxxxx xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx k zařízení xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx distribuční xxxxxxxx, kterým se xxxxxx nainstalování xxxxxxxxxxx x zahájení xxxxxxx xxxxxxxxx provozovatelem xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy xx 5 xxxxxxxxxx dnů xx xxxxxxxx, kdy xxxxxxxx splnil podmínky xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx provozovatelem xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx soustavy,
c) xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx xxxxx vyřízení xxxxxxxxx xx kvalitu xxxxxxxxx, xx. xxxxxxxxx oprávněnosti xxxxxxxxx xx kvalitu xxxxxxxxx x písemné xxxxxxxxxx stěžovatele odeslané xx 30 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x x xxxxxxx její xxxxxxxxxxxx xxxxxx odstranění nedostatků xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxx doby xxxxxxxx. X xxxxx xxxxxxx xx nutno xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx s tím, xx prodloužení nepřesáhne xxxxxxxx dobu 90 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) standard xxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx výměna xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xx 15 kalendářních xxx od xxxxxx xxxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxx se xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx 15 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx stížnosti; xxxxxxxx xxxxxxxx také odpověď xx žádost xxxxxxxxx xx xxxxx platebních xxxxxxxx,
x) standard pro xxxxxxxxxx schůzek xx xxxxxxxxx, kterým xx xxxxxx xxxxxxx schůzky xxxxxxxxxxxxxx přenosové xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx zákazníkovi x xxxxxxxx jeho záležitostí; xxxxxxx xx sjednává xx dohodnutý xxx xxxx 8 x 18 xxxxxxx x xxxxxxxxxx dnech, xxxxxx xx sdělí xxxxxxxxxxx xxxxxxx, výjimečně, xxxxx xxxx xxxxx tento xxxxxxxx xxxxxx k xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx, xx nutné xxxxxxx xxxxxxx nový xxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxxxx připojení xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx x důvodu xxxxxxxxxxx nedodržení xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx elektřinu xxxxxx xxxxx nebo xxxxxxxx xxxxxxxxxx povinností xxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxx vyhodnocení x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xx xxxxxx připojení xxxxxxxxx xxxxx zákazníka x xxxxxxxx provozovatele xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx k xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx 24 xxxxx od xxxx, xxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx přenosové xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx v xxxx výši nebo x xxx uzavřel xxxxxx o xxxxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxx odpovědi xx korespondenci xxxxxxxxx xx 15 xxxxxxxxxxxx xxx xx xxxxxx xxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxx x standard xxxxx xxxxxxxx 2 xxxx. a), x), x), x),
x) standard xxxxxx nebo xxxxxxxx xxxxxxxxxxx, kterým xx xxxxxx pro provozovatele xxxxxxxxxxx xxxxxxxx
1. xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxx xxxxxx xx 5 pracovních xxx xx okamžiku, kdy xxxxxxxx xxxxxx podmínky xxx přiznání xxxx xxxxx,
2. xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xx 5 xxxxxxxxxx dnů od xxxxxxx xxxxxxx zákazníka xx xxxxxxxx, xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx předpisům x xxxxxxxxxx xxxxxx.