Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

Právní předpis byl sestaven k datu 28.10.2004.

Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 28.10.2004 do 20.04.2005.


Vyhláška, kterou se stanoví charakteristiky, parametry a ukazatele kvality služeb poskytovaných v rámci univerzální služby držiteli telekomunikační licence

196/2000 Sb.

Ukazatele a charakteristiky kvality služeb §2
Stanovené parametry §3
Vyhodnocování ukazatelů §4
Účinnost §5
Příloha č. 1 - Stanovené parametry kvality univerzální služby v pevné telekomunikační síti
Příloha č. 2 - Stanovené parametry kvality univerzální služby v mobilní telekomunikační síti
196
VYHLÁŠKA
Xxxxxxxxxxxx dopravy a xxxxx
xx dne 30. června 2000,
xxxxxx xx stanoví xxxxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx služeb xxxxxxxxxxxxx x xxxxx univerzální služby xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxx dopravy x xxxxx xxxxxxx xxxxx §109 xxxx. 2 zákona č. 151/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxxxxxx x x xxxxx xxxxxxx zákonů, (xxxx xxx "xxxxx") x xxxxxxxxx §29 xxxx. 3 xxxxxx:
§1
Pro xxxxx xxxx vyhlášky xx xxxxxx:
x) xxxxxxxxx stanicí - xxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx prostředků xxxxxxxxxxxx v návaznosti xx telekomunikační xxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx,
x) xxxxxxxxxxx přípojkou - okruh, umožňující xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxxxxxx účastnické zařízení x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx,
x) xxxxxxx xxxxxxxxx služby - jev, při xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxx k mimořádnému xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx silného xxxxxxx - období, xx kterém je xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx,
e) xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx - xxxxxxx nebo xxxxxxx telefonní automat xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx služby, xxxxx xx xxxxxxxxx 24 hodin xxxxx,
x) xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - zařízení, xxxxx xx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xx pohybu.
§2
Xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx kvality xxxxxx
Xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx kvality xxxxxx xxxx:
x) xxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxx je xxxx xx prokazatelného xxxxxxxxx xxxx xxxxxx zákazníkem xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx xxxx a xxxx xxxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx ověření funkčnosti xxxxxxxxx xxxx sítě x jeho zprovoznění x xxxxxxx, xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xx x xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx (xxxx doba platí x pro xxxx xxxxxx pro xxxxxxxxx xxx existující telefonní xxxxxxx a xxxxxxxx xx xx xxxxx),
x) četnost xxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx počtu xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxxx účastníky x xxxxxxxxx této služby xxxx ztrátě integrity xxxx xxxxxx, x xxxxxxxxxx počtu xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx připojených ke xxxxxxxxx bodu xxxxxxxxxxxxxxx xxxx a xxxxxxx xxxxxxxxxx se k xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx provozována xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx),
x) xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx je doba xx xxxxxxxx nahlášení xxxxxxxxxxx xxxxx účastníkem xxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx předepsaného xxxxxxxxxx xxxxx [xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx x)],
x) xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx ve xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxxxx síti xx poměr xxxxxxxxxxx xxxxxx x sestavení xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxx v xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx x xxxxxxxxx pokus x xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx o volání xx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, správně xxxxxx, xx kterém xxxxxxxx xxxxxxxx do 30 xxxxxx xx okamžiku xxxxxxxx volby xxxxxxxx xxxxxxx kontrolní xxxxxxxxx xxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx, xxxx jiný xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxx xxxxxxxx pro xxxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xx ukončení xxxxx xxxxxxxx číslice xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx účastníkem xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxx. xxxxxxx xxxxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx, nebo jiného xxxxxxx oznamujícího xxxxxxx xxxxxxxxx spojení,
x) xxxxxxxxx správnosti xxxxxxxxxx xx podíl xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx,
x) xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx pracoviště xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx meziměstského x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx nebo xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xx okamžiku vyslání xxxxxxxx číslice xxxxx xxxx xxxxxx xx xx xxxxxxxx, kdy xxxxxxx (xxxxxxx xxxxx) xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx poskytla xxxxxxxxxxx xxxxxx,
x) xxxx pohotovosti veřejných xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xx xxxxx počtu xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx x provozuschopném xxxxx x xxxxxxxxx počtu xxxxxxxxxxxxx veřejných xxxxxxxxxxx xxxxxxxx vyjádřený v xxxxxxxxxx,
x) xxxx xxxxxxxx pro zřízení xxxxxxxxx služby prostřednictvím xxxxxxx mobilní xxxxxxxxxxxxxxx xxxx je xxxx xx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx zákazníkem xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xx aktivování xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx karty zákazníkovi,
x) míra neúspěšnosti xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxx je xxxxx xxxxxxxxxxx pokusů x xxxxxxx k xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx zařízení x xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxx x období silného xxxxxxx vyjádřený x xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxx území, xxx xx telekomunikační xxxxxx xxxxx xxxx poskytována,
x) xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx spojení xxxx xxxxxx integrity xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxx xx xxxxx počtu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx k celkovému xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx 5 xxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx vyjádřený x xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxx území, kde xx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx této xxxx xxxxxxxxxxx.
§3
Stanovené xxxxxxxxx
Parametry xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx v xxxxx univerzální služby xxxx xxxxxxxxx
x) x příloze č. 1 pro xxxxxx telekomunikační síť,
x) x příloze č. 2 xxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxx.
§4
Vyhodnocování xxxxxxxxx
(1) Poskytovatel xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx parametrů xxxxxxxxx a jejich xxxxxxxxxxxxx1) xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx sledování x xxxxx
x) xxxxxxxxx územní xxxxxxxx XX-XXXX xx xxxxxx XXXX 32) xxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxx,
x) celého xxxxx, xx kterém xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx prostřednictvím xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxx.
(2) Xxxxxxxxxxxx univerzální xxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx podle §2 xxxx. a), x), c), f) x i) xxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx v xxxxxxxxxx období.
(3) Xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx podle §2 xxxx. d), e), x), h), x) x x) xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxx. Xxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx x věrohodnost xxxxxxxx, xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxx xxx "Úřad").
(4) X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx3) xxxxxxxxxxxx univerzální xxxxxx xxxxxxxxx Xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
§5
Xxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxx nabývá xxxxxxxxx dnem xxxxxxxxx.
Ministr:
Xxx. Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxx x. 1 x xxxxxxxx x. 196/2000 Sb.
Xxxxxxxxx xxxxxxxxx kvality xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxx

Xxxxxxxx xxxxx

Xxxx x xxxx xxxxxxxx

Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxx x. 2001-2

Stanovený xxxxxxxx pro x. 2003-5

§3 xxxx. x)

Doba potřebná xxx zřízení xxxxxxxxx xxxxxx



- x 95 % xxxxxxx

≤ 40 dnů xxx xxx 2001

≤ 10 xxx



≤ 20 xxx xxx
xxx 2002



- v 99 % xxxxxxx

≤ 55 dnů xxx
xxx 2001

≤ 15 xxx



≤ 35 xxx xxx
rok 2002



Xxxxxxxx xxxxxxx telefonní xxxxxx x době xxxxxxxxx xx zákazníkem4)

100 %

100 %

§3 xxxx. x)

Xxxxxxx poruch xx 100 xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx (ÚP) za xxx

≤ 20 xxxxxx xx 100 XX/xxx

≤ 20 xxxxxx xx 100 XX/xxx

§3 písm. x)

x) Xxxxxxxx xxxx odstranění xxxxxxxxxxx xxxxx

≤ 24 xxxxx

≤ 16 xxxxx


x) Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx v



- x 80 % xxxxxxx

≤ 36 hodin

≤ 24 hodin


- x 95 % xxxxxxx

≤ 48 xxxxx

≤ 36 hodin

§3 písm. x)

Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x spojení x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx5) xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx




x) xxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx

≤ 4 %

≤ 3 %


x) xxx průběžném xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxxxxxx telefonním xxxxx6)

≤ 8 %

≤ 6 %

§3 xxxx. e)

Xxxxxxxx xxxx potřebná xxx xxxxxxxxx xxxxxxx



- x xxxxxxxx styku

≤ 15 s

≤ 10 x


- v xxxxxxxxxxxx xxxxx6)

≤ 15 x

≤ 10 x


Xxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxx 95 % xxxxxxx



- v xxxxxxxx xxxxx

≤ 23 x

≤ 18 x


- x mezinárodním xxxxx6)

≤ 23 x

≤ 18 x

§3 xxxx. f)

Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx

≤ 0,5 %

≤ 0,5 %

§3 xxxx. x)

Xxxxx xxxxx přihlášení xxxxxxx xxxxxxxxxx do 20 x x celkovému xxxxx xxxxxx na



x) xxxxxxxxxxx meziměstského x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx

≥ 99 %

≥ 99 %


x) xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx informace xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx

≥ 98 %

≥ 98 %


xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx



a) xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx x mezinárodního xxxxxxx

≤ 12 x

≤ 12s


x) xx xxxxxxxxxxxx podávajících informace

≤ 15 x

≤ 15 s

§3 písm. h)

Xxxx pohotovosti xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx

≥ 98,5 %

≥ 98,5 %
Xxxxxxx x. 2 x xxxxxxxx x. 196/2000 Xx.
Xxxxxxxxx xxxxxxxxx kvality xxxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxx

Xxxxxxxx podle

Míra x její xxxxxxxx

Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxx x. 2001-2

Xxxxxxxxx xxxxxxxx pro x. 2003-5

§3 písm. x)

Reklamace xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx poplatků

≤ 0,5 %

≤ 0,5 %

§3 xxxx. x)

Xxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx pracoviště do 20 x x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xx



x) xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx x mezinárodního xxxxxxx xxxxxxxxx x procentech

≥ 99 %

≥ 99 %


x) xx xxxxxxxxxxxx podávajících informace xxxxxxxxx v xxxxxxxxxx

≥ 98 %

≥ 98 %


xxxxxxxx doba xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx



a) xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx a xxxxxxxxxxxxx provozu

≤ 12 s

≤ 12 x


x) xx pracovištích xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx

≤ 15 x

≤ 15 s

§3 xxxx. x)

Xxxx xxxxxxxx xxx zřízení xxxxxxxxx služby



xxxxxxxxxxxxxxx mobilní xxxxxxxxxxxxxxx xxxx



- x 95 % případů

≤ 3 xxx

≤ 3 xxx


- x 99 % xxxxxxx

≤ 5 dnů

≤ 5 dnů


Xxxxxxxx zřízení xxxxxxxxx služby v xxxx dohodnuté se xxxxxxxxxx

100 %

100 %

§3 xxxx. j)

Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx o xxxxxxx x celkovému xxxxx xxxxxx x xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx5) vyjádřený x procentech

< 3 %

&xx; 3 %

§3 xxxx. x)

Míra xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx ztráta integrity xxxxxx v mobilní xxxxxxxxxxxxxxx xxxx

< 3 %

< 3 %

Informace
Xxxxxx xxxxxxx x. 196/2000 Xx. xxxxx xxxxxxxxx xxxx 19.7.2000.
Xx xxxxx xxxxxx právního xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx změny x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx č:
550/2004 Xx., xxxxxx xx mění xxxxxxxx x. 196/2000 Xx., xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx v xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx telekomunikační licence
x xxxxxxxxx od 29.10.2004 x xxxxxxx xx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx)
Xxxxxx xxxxxxx x. 196/2000 Xx. byl zrušen xxxxxxx xxxxxxxxx č. 127/2005 Sb. x účinností xx 1.5.2005.
Xxxxx xxxxxxxxxxxx právních xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x odkazech xxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxx se xxxx xxxxxx derogační xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
1) §34 xxxx. 2 písm. x) xxxxxx x. 151/2000 Xx., o xxxxxxxxxxxxxxxx x o xxxxx dalších xxxxxx.
2) Xxxxxxxx Xxxxxxx statistického úřadu x. 13/1999 Xx., x xxxxxxxx klasifikace xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx.
3) §87 xxxx. 1 zákona x. 151/2000 Xx.
4) Xxxx xxxxxxxxx nepřekračující xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx pro xxxx xxxxxxxxx pro xxxxxxx xxxxxxxxx služby.
5) Xxxxxxxx xx průběžné hodnocení xxxxxxxx provozu v xxxxxxxxx síti.
6) Xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxxx.