XXXXXXXXX XXXXXXXXXX KOMISE (XX) 2021/488
xx xxx 22.&xxxx;xxxxxx 2021,
xxxxxx se xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx (XX) 2020/174 a (EU) 2020/1167, xxxxx xxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx a lehkých užitkových xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx zkapalněný xxxxx xxxx (XXX), xxxxxxxx xxxxx plyn (XXX) x&xxxx;xxxxxxx (E85)
(Text s významem xxx XXX)
XXXXXXXX KOMISE,
s ohledem xx Xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx Xxxxxxxx xxxx,
x&xxxx;xxxxxxx na xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x&xxxx;Xxxx (XX) 2019/631 xx dne 17.&xxxx;xxxxx&xxxx;2019, xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxx CO2 xxx xxxx osobní xxxxxxxxxx x&xxxx;xxx nová xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx a kterým xx xxxxxxx xxxxxxxx (XX) x.&xxxx;443/2009 a (EU) x.&xxxx;510/2011&xxxx;(1), x&xxxx;xxxxxxx na xx.&xxxx;11 xxxx.&xxxx;4 uvedeného xxxxxxxx,
xxxxxxxx x&xxxx;xxxxx důvodům:
|
(1) |
Výrobci Xxxxx Xxxx x.x, Xxxx-Xxxxx GmbH, Groupe Xxxxxxx, XXX Italy X.x.X, XXXX S.A., Xxxxxxxxxx XX, Xxxxxxxxxxx Xxxxxxx, Automobiles Peugeot, XXX Xxxxxxxxxxx XX x&xxxx;XXXX Automobile XxxX xxx 9. července 2020 xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx podle xxxxxx&xxxx;12x xxxxxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxx (XX) č. 725/2011 (2) x&xxxx;xxxxxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxx (XX) x.&xxxx;427/2014&xxxx;(3) x&xxxx;xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Komise (XX) 2020/174&xxxx;(4), na xxxxxx xxxxxxx by xx xxxxxxxx, aby 12xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx podle xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx inovativní xxxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxx x&xxxx;x&xxxx;xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidlech xxxxxxxxxx konvenčními spalovacími xxxxxx xxxxxxxxx provozu xx zkapalněný xxxxx xxxx (XXX), xxxxxxxx xxxxx xxxx (CNG) x&xxxx;xxxxxxx (X85). |
|
(2) |
Xxxxxxx Ford-Werke XxxX, Honda Xxxxx Xxxxxx Xxx a Renault XX xxx 11. prosince 2020 xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx&xxxx;12x prováděcího xxxxxxxx (XX) x.&xxxx;725/2011 a prováděcího xxxxxxxx (EU) č. 427/2014 xxxxxx o změnu xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Komise (XX) 2020/1167&xxxx;(5) xxx, xxx xxxxxx 48voltové motorgenerátory xx xxxxxxx s 48 V/12 V DC/DC xxxxxx, xxxxx xxxx xxxxx uvedeného xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx být xxxxxxxxx x&xxxx;x&xxxx;xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxx xxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx užitkových xxxxxxxxx xxxxxxxxx provozu xx xxxxxxxxxx xxxxx plyn (XXX), xxxxxxxx xxxxx xxxx (XXX) x&xxxx;xxxxxxx (X85). |
|
(3) |
Xxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx&xxxx;11 xxxxxxxx (EU) 2019/631, xxxxxxxxxx xxxxxxxxx (XX) x.&xxxx;725/2011, prováděcím xxxxxxxxx (XX) x.&xxxx;427/2014 a technickými xxxxxx xxx přípravu xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx (XX) č. 443/2009 a nařízení (XX) x.&xxxx;510/2011 (xx xxxxx z července 2018) (6). |
|
(4) |
Jelikož xx xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ropný xxxx (XXX), xxxxxxxx xxxxx plyn (XXX) x&xxxx;xxxxxxx (E85), xx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx. |
|
(5) |
Xxxxx xxx x&xxxx;xxx xxxxxxx, je xxxxxx xxxxxxxx, xx xxxxxxx xxxxx CO2 xxxxxxxx xxxxxx inovativních xxxxxxxxxxx lze xxxxx x&xxxx;xxxxx, xxxx-xx xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx na XXX, XXX x&xxxx;X85. X&xxxx;xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx pro paliva xx xxxxxxxx pro xxxxxxxxx xxxxxxx emisí XX2 xxxxxxx v prováděcích xxxxxxxxxxxx (XX) 2020/174 x&xxxx;(XX) 2020/1167 proto xxxxxxxx xx vhodné xxx xxxxxx xxxxxxx xxxxx CO2 spojeného x&xxxx;xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx u vozidel poháněných xxxxxx xxxxxx. |
|
(6) |
Xxxxx jde x&xxxx;X85, není xxxxxxxx x&xxxx;xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxx Xxxx xxxx celku xxxxxxx xxx xxxxx metodik xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx CO2 vhodné xxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx. |
|
(7) |
Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx (XX) 2020/174 x&xxxx;(XX) 2020/1167 xx xxxxx xxxx být xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx změněna, |
PŘIJALA XXXX ROZHODNUTÍ:
Článek 1
Změny prováděcího rozhodnutí (XX) 2020/174
Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx (XX) 2020/174 xx xxxx xxxxx:
|
1) |
Xxxxxx&xxxx;1 xx xxxx xxxxx:
|
|
2) |
x&xxxx;xxxxxx&xxxx;3 xx xxxxxx xxxx xxxxxxxx 3x, xxxxx xxx: „3x.&xxxx;&xxxx;&xxxx;Xx-xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx-xxxx, xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx snížení emisí XX2 xxxxx:
|
|
3) |
příloha xx xxxx x&xxxx;xxxxxxx s přílohou X&xxxx;xxxxxx xxxxxxxxxx. |
Xxxxxx&xxxx;2
Xxxxx prováděcího xxxxxxxxxx (XX) 2020/1167
Prováděcí xxxxxxxxxx (XX) 2020/1167 xx xxxx xxxxx:
|
1) |
Xxxxxx&xxxx;1 se xxxx takto:
|
|
2) |
x&xxxx;xxxxxx&xxxx;3 xx xxxxxx xxxx xxxxxxxx 3a, xxxxx zní: „3a. Je-li xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx-xxxx, zaznamená xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx XX2 xxxxx:
|
|
3) |
Xxxxxxx xx xxxx x&xxxx;xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxx II xxxxxx rozhodnutí. |
Xxxxxx&xxxx;3
Xxxxx x&xxxx;xxxxxxxx
Xxxx rozhodnutí xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx po xxxxxxxxx x&xxxx;Xxxxxxx věstníku Xxxxxxxx xxxx.
V Bruselu dne 22.&xxxx;xxxxxx 2021.
Xx Komisi
předsedkyně
Ursula XXX XXX LEYEN
(1) Úř. xxxx. X&xxxx;111, 25.4.2019, x.&xxxx;13.
(2)&xxxx;&xxxx;Xxxxxxxxx xxxxxxxx Komise (XX) x.&xxxx;725/2011 xx xxx 25.&xxxx;xxxxxxxx&xxxx;2011, xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx schvalování x&xxxx;xxxxxxxxxxx inovativních technologií xx snižování xxxxx XX2 z osobních automobilů xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x&xxxx;Xxxx (XX) x.&xxxx;443/2009 (Úř. xxxx. X&xxxx;194, 26.7.2011, x.&xxxx;19).
(3)&xxxx;&xxxx;Xxxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxx (XX) x.&xxxx;427/2014 xx xxx 25.&xxxx;xxxxx&xxxx;2014, xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxxx inovativních technologií xx xxxxxxxxx xxxxx XX2 x&xxxx;xxxxxxx užitkových xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x&xxxx;Xxxx (XX) č. 510/2011 (Úř. xxxx. X&xxxx;125, 26.4.2014, x.&xxxx;57).
(4)&xxxx;&xxxx;Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx Komise (XX) 2020/174 ze xxx 6. února 2020 x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xx 12xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx v některých xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx jako xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx podle nařízení Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x&xxxx;Xxxx (XX) 2019/631 (Xx. xxxx. X&xxxx;35, 7.2.2020, x.&xxxx;13).
(5)&xxxx;&xxxx;Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxx (XX) 2020/1167 xx xxx 6.&xxxx;xxxxx&xxxx;2020 o schválení xxxxxxxxxxx použité v účinném 48xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxx x&xxxx;48&xxxx;X/12&xxxx;X&xxxx;XX/XX xxxxxxx xxx xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx užitkových xxxxxxxxx xxxx inovativní xxxxxxxxxxx podle nařízení Xxxxxxxxxx parlamentu x&xxxx;Xxxx (XX) 2019/631 (Xx. xxxx. X&xxxx;258, 7.8.2020, x.&xxxx;15).
(6)&xxxx;&xxxx;xxxxx://xxxxxxx.xxxxxx.xx/xx/x/x19x42x8-8x87-4x24-x78x-9x70760x82x9/Xxxx%202018%20Xxxxxxxxx%20Xxxxxxxxxx.xxx
XXXXXXX X
Xxxxxxx prováděcího xxxxxxxxxx (EU) 2020/174 xx xxxx xxxxx:
|
1) |
xxx 6 xx mění xxxxx:
|
|
2) |
xxx 8 se xxxx takto: tabulka 4 xx nahrazuje tímto: „Tabulka 4 Xxxxxxxx koeficient XX2 x&xxxx;xxxxxxxx dodatečné xxxxxxxxx
|
XXXXXXX XX
Xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (XX) 2020/1167 xx mění xxxxx:
|
1) |
x&xxxx;xxxx 3.2 xx tabulky 2 x&xxxx;3 nahrazují xxxxx: „Xxxxxxx 2 Spotřeba na xxxxxx výkon
Xxxxxxx 3 Xxxxxxxxxxx koeficient podle xxxxxx (XX)
|
|
2) |
x&xxxx;xxxx 3.5 xx tabulka 4 xxxxxxxxx tímto: „Tabulka 4 Korekční xxxxxxxxxx XX2 x&xxxx;xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx
|