21/XX/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - výkon xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. zn. XXXXX-15453/XX/2021 x udělení xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 28.5.2021.
Veřejnoprávní xxxxxxx X. XXX/XXX-0122/2021 x výkonu xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Městem Xxxxxxx x Obcí Xxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx města Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: CZ00272728
a
2. Obec Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxx 42, 551 01
XX: 00578720
xx základě usnesení Xxxx města Xxxxxxx x. 0252-06-2021-OO X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hořenice x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu (dále xxx xxx „smlouva“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx na základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx policii Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx policii.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x ustanovením §3a xxxx. 1 zákona x obecní policii xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx úkoly xxxxx zákona x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx zákona, v xxxxxxx xxxxxxxxx touto xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx obce Hořenice, x to formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx kontrol (xxxx), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky xxxxxxxxx xx služebním xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx území xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x koček, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx zajišťovat jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx ustanovení §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x veterinární xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx zákon), xx zněni pozdějších xxxxxxxx, x rozsahu xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx směn určí xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx. Xxxx Hořenice xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx policii xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx provedených změnách x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Starosta xxxx Xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, kdy městská xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx nezajišťuje, x xx nutno xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx neplní-li xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx písemné xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx pravomoci xx xxxxx xxxxx. Xxxxx stejnopis xxxxxxx xxxxxxxx xxxx poskytnut xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř. Toto xxxxxxxx je strážník xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx i x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x tom, že xxxxxxxx, kterému bylo xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx není strážníkem xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení podle xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Hořenice.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, živelná událost, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx na xxxxx xxxxx Jaroměř xxxx xxxx obce, xx xxxxxx území městská xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx nebo stav xxxxxxxx státu, je xxxxxxxx pověřený xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx této smlouvy.
7. Xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxx mimořádných xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx k výkonu xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx úkolů x xx základě xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX a XXX).
8. Xxxx Xxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx přítomnost xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx obec Hořenice xxxxxx nárok xx xxxxxxxx xxxxxxxxx zákroku xxxx xxxxx xx xxxxx této obce x xxxxxxxxx x xxxxxxxx případy xxxx xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx odchytu xxxxxxx xx obec Xxxxxxxx xxxxxxx zajistit následné xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx příkazu xxxxxxxx xxxx Hořenice xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx do 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx to vlastnosti xxxxxxx. Změní-li se xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx umístěno xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Hořenice je xxxxxxxx požadovat xxxxxxxxxx xxxxxxxx prokazujících xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx na xxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx xx je xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx určené na xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x plněním xxxxx městské xxxxxxx xxxxx zejména:
a) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx hmoty x xxxxxxxxxx služebních xxxxxxx,
x) xxxxxxx x výzbroj xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x péči x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx do záchytného xxxxx
3. Náklady xxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx budou xx xxxxxxxx období xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x celkových xxxxxx na Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Jaroměř. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx strany xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx služebního xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx služebním psem x služebním xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxx xxxxx dle této xxxxxxx obci Hořenice xxxxxxxxxx vždy do 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dokladu.
5. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx fakturované xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx k xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx ode xxx xxxxxxxx faktury. X xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx z xxxxxxxx xx výši xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie (např. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx útulku xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči xxxx.), xx zavazuje xxxxxx xxxx Hořenice. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx útulku xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx xxxxxxx přímo xxxx Xxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx započatý xxx.
7. V případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx plnění xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx obec Hořenice xxxxxxxx uhradit xxxxx Xxxxxxx náklady xxxxxxx x xxxxxx úkony, x xx ve xxxx 330,- Xx xx každou xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ km xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx a xx xxxxx splatnosti xx 14 xxx xxx xxx doručení xxxx faktury.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx smlouvy x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx ode dne xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení souhlasu x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Úkoly xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího poté, xxx bude xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx smluvní xxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení výpovědi xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx xxxxxxx musí xxx xxxxxxx přístupná xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x starosta xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x této xxxxxxx.
4. Xx xxxxx způsobenou xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxx při plnění xxxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx stejnopisu a xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Tuto smlouvu xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx písemné xxxxxx xxxxxxxxx stran x xxxxxxxx krajského úřadu.
7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx stejnopis xxxx xxxxxxx spolu x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy.
8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx xxxx xxxxxxx jsou:
a) xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx x. 9/10/2021 xx xxx 10.2.2021,
b) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0252-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
c) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Jaroměř xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
Xxxxxxxx 12.4.2021
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Hořenice