20/VS/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxx - xxxxx xxxxx podle xxxxxx x obecní policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx xx. zn. XXXXX-15454/XX/2021 x udělení xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx xxx 28.5 2021.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva X. XXX/XXXX-Xx23/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx uzavřená xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Heřmanice
Smluvní xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Československé xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: CZ00272728
a
2. Xxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxxxx 13, 552 12 Xxxxxxxxx nad Xxxxx
XX: 00272647
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxx x. 0253-06-2021 -XXX-XX xx xxx 17.03.2021, na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 xx dne 24.2.2021 x v xxxxxxx x ustanovením §3a xxxxxx č. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Jaroměř xx xxxxxxx zákona č. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx policii”) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”).
2. Obec Xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Předmět smlouvy
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a odst. 1 xxxxxx x obecní xxxxxxx vykonávat úkoly xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x plnit xxxxx xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx policii xxxx xxxxxxxxxx zákona, x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Heřmanice x xxxx spádových xxxx Xxxx xxx Xxxxx, Xxxxx x Xxxxxx (dále xxx xxxx Xxxxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Městská xxxxxxx bude xx xxxxx obce Heřmanice xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx zákonem o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx denních a xxxxxxx xxxxxxx (směn), x to x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 kontrola xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné xxxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x služebním vozidlem.
2. Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx provádět xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx záchytného xxxxxxxx městské xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx některých xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx zákon), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx potřeby.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx policie xx xxxxxxxxx dohodě xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx. Obec Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx poskytnout xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx právní xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxx x činnosti xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx o xxxxxxxxx provedených xxxxxxx x těmito předpisy xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx městské xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji x veškerých xxxxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Starosta xxxx Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx nezajišťuje, x xx nutno xxxxxxx požadovaný zákrok, xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx jiné neodkladné xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxxx xxxx ke xxx, xxx tato smlouva xxxx uzavřena, xxxxxxx xxxxxxxxxxx městské xxxxxxx xxxxxxx pověření, kterým xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Jeden xxxxxxxxx xxxxxxx pověření xxxx xxxxxxxxx xxx potřeby xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Obdobně xx xxxxxxxxx x x nových xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx o tom, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx není xxxxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx a xxxx pověření xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
6. X případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, havárie apod.), xxx xxxx na xxxxx města Jaroměř xxxx xxxx xxxx, xx jejímž území xxxxxxx policie xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, xxxxxxxx stav xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx ohrožení xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx některých xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx městské xxxxxxx) xxxxxxxx upravit xxxxxx směn xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx starosty xxxx xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx událostech (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx oprávnění xxxxxxxxx a xxxxxx xxxxx i xx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx střediska xxxxxxx x hlavních xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (HZS, XXX x PČR).
8. Xxxx Xxxxxxxxx bere na xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x případě, že xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx xxxxxxxxxx hlídek městské xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, případně xx xxxxx xxxxxxx xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxxxx právní xxxxx xx vymáhání xxxxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxx xx xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx x naléhavé xxxxxxx xxxx xxxx řešit x Policií ČR.
9. X xxxxxxx odchytu xxxxxxx je xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx zajistit xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx o zvíře x xxxxxxx náklady x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx veterinární xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx do xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 dnů), xxxx xxx zvíře xxxxxxxx x xxxxxxxxx zařízení xxxxxxx xxxxxxx, není-li xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Změní-li xx podmínky tak, xx xxxx xxxxx xxxxx dále xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx zvíře xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx do xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Heřmanice xx xxxxxxxx požadovat xxxxxxxxxx podkladů prokazujících xxxxxx xxxxxxx policie.
4. Xxxxxx nákladů
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx nese xxxx Xxxxxxxxx, která se xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx na xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx (ČI. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) náklady xx xxxxxxx hmoty a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx,
x) xxxxxx, školení a xxxxxxx odborné xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x xxxx x odchycené zvíře xxxxxxxx xx záchytného xxxxx
3. Náklady xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx období xxxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Osmsetsedmdesátpětkorunčeských) měsíčně (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx psem x služebním xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx vždy xx 20. xxx každého xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx příkazem k xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx k xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx faktury. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx závazných právních xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x příčinné xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx (např. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx nebo xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx péči apod.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Heřmanice. X xxxxxxx umístění xxxxxxx xx útulku xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx xxxxxxx přímo xxxx Xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx zvířete x xxxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx obec Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx xx každý xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx mimořádných událostí xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx jejichž xxxxxx xxxxxxxx xxxxx hodin xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx výkonu dvoučlenné xxxxxx, xx obec Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x to xx výši 330,- Xx za xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx a 7,- Xx/ xx xxxxxxx služebního vozidla. Xxxx mimořádné xxxxxxx xxxx Heřmanice zaplatí xxxxxxxx k úhradě xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx řádné (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx k úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx faktury.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Města Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx smlouvy x xxxxxx jejího xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx smlouvy xxxx městská policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, kdy xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x bez xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx činí 1 kalendářní xxxxx x xxxxx běžet xxxxxxx dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvu xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx bude xxxxxxxx, a to xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx městských (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) úřadu xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx stranou.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx xx xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx na xxxxx xxxx Xxxxxxxxx při xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, z nichž xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx stejnopisu x jeden stejnopis xxxxxx Krajský úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx základě xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x souhlasu xxxxxxxxx xxxxx.
7. Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx 6. odst. 8 x x xxxxxxx x souhlas s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x nedílnou xxxxxxxx této xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x. 15/139/2021 ze dne 24.2.2021,
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jaroměř x. 0253-06-2021-00X-XX xx dne 17.03.2021,
x) pravomocné rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Josef Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx