XXXXXXXXX ROZHODNUTÍ KOMISE (XX) 2021/488
ze dne 22.&xxxx;xxxxxx 2021,
kterým xx xxxx prováděcí xxxxxxxxxx (XX) 2020/174 x&xxxx;(XX) 2020/1167, pokud xxx x&xxxx;xxxxxxxxx schválených inovativních xxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx a lehkých užitkových xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ropný xxxx (XXX), stlačený xxxxx xxxx (XXX) x&xxxx;xxxxxxx (X85)
(Xxxx x&xxxx;xxxxxxxx xxx XXX)
XXXXXXXX XXXXXX,
x&xxxx;xxxxxxx xx Xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx Xxxxxxxx xxxx,
x&xxxx;xxxxxxx xx xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x&xxxx;Xxxx (EU) 2019/631 xx dne 17. dubna 2019, xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxx normy pro xxxxx XX2 pro xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx x&xxxx;xxx xxxx lehká xxxxxxxx xxxxxxx a kterým xx xxxxxxx xxxxxxxx (XX) č. 443/2009 x&xxxx;(XX) x.&xxxx;510/2011&xxxx;(1), x&xxxx;xxxxxxx na xx.&xxxx;11 odst. 4 xxxxxxxxx xxxxxxxx,
xxxxxxxx x&xxxx;xxxxx důvodům:
(1) |
Výrobci Xxxxx Xxxx a.s, Xxxx-Xxxxx XxxX, Xxxxxx Xxxxxxx, XXX Xxxxx X.x.X, XXXX X.X., Xxxxxxxxxx XX, Xxxxxxxxxxx Xxxxxxx, Automobiles Xxxxxxx, XXX Xxxxxxxxxxx XX x&xxxx;XXXX Automobile XxxX xxx 9.&xxxx;xxxxxxxx&xxxx;2020 xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx&xxxx;12x xxxxxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxx (XX) č. 725/2011 (2) x&xxxx;xxxxxxxxxxx nařízení Xxxxxx (XX) x.&xxxx;427/2014&xxxx;(3) x&xxxx;xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Komise (XX) 2020/174&xxxx;(4), xx xxxxxx xxxxxxx by xx xxxxxxxx, xxx 12xxxxxxx účinné alternátory xxxxxxxxx podle uvedeného xxxxxxxxxx jako xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxx x&xxxx;x&xxxx;xxxxxxxx automobilech x&xxxx;xxxxxxx užitkových vozidlech xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx provozu xx zkapalněný xxxxx xxxx (XXX), xxxxxxxx xxxxx plyn (CNG) x&xxxx;xxxxxxx (X85). |
(2) |
Xxxxxxx Xxxx-Xxxxx XxxX, Xxxxx Xxxxx Xxxxxx Ltd a Renault XX xxx 11.&xxxx;xxxxxxxx&xxxx;2020 xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx&xxxx;12x prováděcího nařízení (XX) x.&xxxx;725/2011 x&xxxx;xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (XX) x.&xxxx;427/2014 xxxxxx x&xxxx;xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxx (XX) 2020/1167&xxxx;(5) tak, aby xxxxxx 48voltové xxxxxxxxxxxxxxx xx spojení x&xxxx;48&xxxx;X/12&xxxx;X&xxxx;XX/XX xxxxxx, xxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxx xxxxxxxxx x&xxxx;x&xxxx;xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxx xxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx osobních xxxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidlech xxxxxxxxx provozu na xxxxxxxxxx xxxxx xxxx (XXX), xxxxxxxx xxxxx xxxx (XXX) x&xxxx;xxxxxxx (X85). |
(3) |
Xxxxxx xxx žádosti xxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx&xxxx;11 xxxxxxxx (XX) 2019/631, xxxxxxxxxx xxxxxxxxx (XX) x.&xxxx;725/2011, xxxxxxxxxx xxxxxxxxx (XX) x.&xxxx;427/2014 a technickými xxxxxx pro přípravu xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx inovativních xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx (XX) x.&xxxx;443/2009 x&xxxx;xxxxxxxx (XX) x.&xxxx;510/2011 (ve xxxxx x&xxxx;xxxxxxxx 2018)&xxxx;(6). |
(4) |
Xxxxxxx xx xxx žádosti xxxxxx objasnění xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx technologií xx xxxxxxxxx schopných provozu xx zkapalněný ropný xxxx (LPG), stlačený xxxxx xxxx (XXX) x&xxxx;xxxxxxx (X85), xx xxxxxx xx těmito xxxxxxxx zabývat x&xxxx;xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx. |
(5) |
Xxxxx xxx x&xxxx;xxx xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxx, xx xxxxxxx xxxxx CO2 xxxxxxxx pomocí inovativních xxxxxxxxxxx xxx určit x&xxxx;xxxxx, xxxx-xx xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx xx XXX, XXX a E85. S výhradou xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxx paliva xx metodiky pro xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx XX2 xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx (XX) 2020/174 x&xxxx;(XX) 2020/1167 xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx xxx určení xxxxxxx xxxxx CO2 xxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx poháněných xxxxxx xxxxxx. |
(6) |
Xxxxx jde x&xxxx;X85, není xxxxxxxx x&xxxx;xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxx Xxxx xxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx XX2 vhodné xxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxx od benzinu. |
(7) |
Prováděcí xxxxxxxxxx (EU) 2020/174 x&xxxx;(XX) 2020/1167 by xxxxx xxxx být xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, |
XXXXXXX XXXX XXXXXXXXXX:
Článek 1
Změny xxxxxxxxxxx rozhodnutí (XX) 2020/174
Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx (XX) 2020/174 xx xxxx takto:
1) |
Článek 1 xx xxxx xxxxx:
|
2) |
x&xxxx;xxxxxx&xxxx;3 xx xxxxxx xxxx xxxxxxxx 3x, xxxxx zní: „3a. Je-li xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xx vozidle xxxx-xxxx, xxxxxxxxx schvalovací xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx XX2 xxxxx:
|
3) |
xxxxxxx xx xxxx v souladu x&xxxx;xxxxxxxx X&xxxx;xxxxxx xxxxxxxxxx. |
Xxxxxx&xxxx;2
Xxxxx xxxxxxxxxxx rozhodnutí (XX) 2020/1167
Prováděcí xxxxxxxxxx (XX) 2020/1167 se xxxx takto:
1) |
Článek 1 xx xxxx xxxxx:
|
2) |
x&xxxx;xxxxxx&xxxx;3 se xxxxxx xxxx odstavec 3x, xxxxx zní: „3a. Je-li inovativní xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx nebo ve xxxxxxx xxxx-xxxx, xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx certifikované xxxxxxx xxxxx XX2 xxxxx:
|
3) |
Xxxxxxx xx xxxx x&xxxx;xxxxxxx s přílohou II xxxxxx xxxxxxxxxx. |
Článek 3
Vstup v platnost
Toto rozhodnutí xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxxx x&xxxx;Xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxx xxxx.
V Bruselu xxx 22.&xxxx;xxxxxx 2021.
Xx Xxxxxx
xxxxxxxxxxx
Xxxxxx XXX XXX XXXXX
(1)&xxxx;&xxxx;Xx. věst. X&xxxx;111, 25.4.2019, x.&xxxx;13.
(2)&xxxx;&xxxx;Xxxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxx (XX) x.&xxxx;725/2011 ze dne 25.&xxxx;xxxxxxxx&xxxx;2011, kterým xx xxxxxxx xxxxxx schvalování x&xxxx;xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx technologií xx snižování xxxxx XX2 x&xxxx;xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Evropského xxxxxxxxxx x&xxxx;Xxxx (ES) x.&xxxx;443/2009 (Úř. xxxx. X&xxxx;194, 26.7.2011, s. 19).
(3) Prováděcí xxxxxxxx Xxxxxx (XX) x.&xxxx;427/2014 xx xxx 25.&xxxx;xxxxx&xxxx;2014, kterým xx xxxxxxx xxxxxx schvalování x&xxxx;xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx technologií xx snižování xxxxx XX2 x&xxxx;xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x&xxxx;Xxxx (XX) č. 510/2011 (Xx. xxxx. L 125, 26.4.2014, x.&xxxx;57).
(4)&xxxx;&xxxx;Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxx (XX) 2020/174 xx xxx 6. února 2020 o schválení xxxxxxxxxxx použité ve 12xxxxxxxxx účinných alternátorech xxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx osobních xxxxxxxxxxxx a lehkých xxxxxxxxxx xxxxxxxxx jako xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x&xxxx;Xxxx (XX) 2019/631 (Úř. xxxx. X&xxxx;35, 7.2.2020, x.&xxxx;13).
(5)&xxxx;&xxxx;Xxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxx (XX) 2020/1167 xx xxx 6.&xxxx;xxxxx&xxxx;2020 x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx 48xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxx x&xxxx;48&xxxx;X/12&xxxx;X&xxxx;XX/XX xxxxxxx xxx xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx motorech a některých xxxxxxxxxx elektrických osobních xxxxxxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx inovativní xxxxxxxxxxx podle nařízení Xxxxxxxxxx parlamentu a Rady (XX) 2019/631 (Xx. xxxx. X&xxxx;258, 7.8.2020, x.&xxxx;15).
(6)&xxxx;&xxxx;xxxxx://xxxxxxx.xxxxxx.xx/xx/x/x19x42x8-8x87-4x24-x78x-9x70760x82x9/Xxxx%202018%20Xxxxxxxxx%20Xxxxxxxxxx.xxx
XXXXXXX I
Příloha xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (XX) 2020/174 xx xxxx xxxxx:
1) |
xxx 6 xx xxxx xxxxx:
|
2) |
xxx 8 xx xxxx xxxxx: xxxxxxx 4 xx xxxxxxxxx tímto: „Tabulka 4 Xxxxxxxx koeficient XX2 x&xxxx;xxxxxxxx dodatečné xxxxxxxxx
|
XXXXXXX XX
Xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (XX) 2020/1167 xx xxxx takto:
1) |
v bodě 3.2 se xxxxxxx 2 x&xxxx;3 nahrazují xxxxx: „Xxxxxxx 2 Spotřeba xx xxxxxx xxxxx
Xxxxxxx 3 Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx (XX)
|
2) |
v bodě 3.5 xx xxxxxxx 4 xxxxxxxxx xxxxx: „Xxxxxxx 4 Xxxxxxxx xxxxxxxxxx XX2 v důsledku xxxxxxxxx xxxxxxxxx
|