Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

37/VS/2021

Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Uherské Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxx u Blatnice - xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx zákona x přestupcích

Rozhodnutí x. x. XXXX/5811/2021, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Zlínského xxxxx xxxxxx souhlas x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 25.2.2021.

VEŘEJNOPRÁVNÍ XXXXXXX x xxxxxxx xxxxxxxxxx k projednávání xxxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx“) xxxxxxxx x xxxxxxx s xxx. §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x řízení x xxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx“), xxx. §63 xxxx. 1 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx jen „zákon x xxxxxx“) a xxxxx ust. §159 x násl. xxxxxx x. 500/2004 Sb., xxxxxxx xxx, xx xxxxx pozdějších předpisů (xxxx xxx „xxxxxxx xxx“)

Xx. X

Xxxxxxx xxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx Hradiště

se xxxxxx Xxxxxxxxxx nám. 19, Xxxxxxx Hradiště, XXX 686 70

xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Ing. Xxxxxxxxxxx Xxxxxx

XXX: 00291471

číslo xxxx: 19-1543078319/0800

(xxxx jen „město Xxxxxxx Xxxxxxxx“)

x

2. Obec Xxxxxxx x Blatnice

se xxxxxx Xxxxxxx x Xxxxxxxx 157, XXX 687 63

xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx působností Xxxxxxx Xxxxxxxx, zastoupená xxxxxxxxx Xxxxxxxxxx Vávrou

IČO: 00290815

xxxxx xxxx: 9320721/0100

(xxxx xxx „xxxx Xxxxxxx x Blatnice“)

ČI. XX

Xxxxxxx xxxxxxx

1. Xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx obec Xxxxxxx x Blatnice xxxxxxx x xxxxxxxxx xxx xxx 1.4.2021 xx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx x xxx. §105 zákona x odpovědnosti xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx x Blatnice svěřenou xxxxxxx této xxxx x xxxxx Uherské Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx. Na xxxxxxx této veřejnoprávní xxxxxxx xxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx správním xxxxxxx k projednávání xxxxxxxxx uvedených x xxx. §60 xxxx. 2 xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x dále x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx právních předpisů xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxx x Xxxxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxx x Xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx poplatky, xxxxxx z xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx Hradiště xxx xxxxxx povinností, xxxxx xx xxxx město Xxxxxxx Hradiště xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx přijímá, xxxx x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxxxxx č. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx.

XX. III

Úhrada nákladů xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx smlouvy

1. Xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxx obec Boršice x Blatnice xxxxxx xx xxxxx rozpočtu xxxxx Uherské Xxxxxxxx xxxxxx v dohodnuté xxxx 2.000,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxx korun xxxxxxx) za xxxxx xxxxx xxxxxx xxx xxxxxx na xxxxxx xxxx xxxxxxxx.

2. Xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx předmětu xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx Boršice u Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx fakturou, xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xx 15 xxx xxx xxx jejího xxxxxxxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxx xxxx mít xxxxxxx náležitosti xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.

XX. XX

Xxxx trvání xxxxxxx, změna x xxxxxxxx xxxxxxx

1. Tato xxxxxxxxxxxxx smlouva xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx.

2. Xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx uzavřena xxxx, kdy xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxxxx právní moci.

3. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx nejméně xx xxxx 15 xxx x budou mít xx xxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x jejím uzavření.

4. Xxxxxx obsah xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx lze jen xxxxxxxx dohodou xxxxxxxxx xxxxx podle xxx. §166 xxxxxxxxx xxxx, x xx formou xxxxxxxxxxx xxxxxxx. K xxxxxxxx xxxxxx o xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.

5. Každá xxxxxxx strana může xxxxx xxxxxxx návrh xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx. Pokud xx zrušením xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx, kdy xxxxxxx xxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx, která xxxxx xxxxxx. Xx zrušení xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.

6. Xxxxx smluvní xxxxxx xxxx tuto veřejnoprávní xxxxxxx písemně vypovědět x xxx xxxxx xxxxxx. Výpovědní doba xx xxxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx výpovědi xxxxx straně. Xxxxx Xxxxxxx Hradiště xx x případě ukončení xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx.

XX. X

Xxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx. 

2. Xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx město Xxxxxxx Hradiště a xxxx Xxxxxxx x Xxxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx bude zaslán Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxx se xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.

3. Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Uherské Xxxxxxxx a xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxx x Blatnice o xxxxxxxx x uzavřením xxxx veřejnoprávní smlouvy x xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx usnesením:

Rady xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx č. 798/55/XX/2020/Xxxxxxx xx xxx 14.12.2020.

Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Boršice x Xxxxxxxx x. XX/2020/06 xx dne 27.7.2020.

XX. XX

Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxx ke xxx 31.3.2021 veřejnoprávní xxxxxxx x výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxx 6.8.2004 mezi xxxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxx x Blatnice ev. x. 2004/530/XXX včetně xxxxx o její xxxxx, xxxx. xxxxx xxxxxx xxxxxxx.

X Xxxxxxxx Xxxxxxxx xxx 30.12.2020

Xxx. Xxxxxxxxx Blaha x. x.

xxxxxxxx xxxxx Uherské Xxxxxxxx

X Xxxxxxxxx x Xxxxxxxx xxx 11.1.2021

Bohuslav Xxxxx x. r.

starosta xxxx Xxxxxxx x Xxxxxxxx