Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

37/XX/2021

Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxx u Blatnice - xxxxx přenesené xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x přestupcích

Rozhodnutí x. x. XXXX/5811/2021, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Zlínského xxxxx xxxxxx xxxxxxx x uzavřením této xxxxxxx, xxxxxx právní xxxx xxx 25.2.2021.

XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX x xxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx (dále jen „xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx“) xxxxxxxx x souladu x xxx. §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x řízení x xxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x odpovědnosti xx xxxxxxxxx“), xxx. §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích, ve xxxxx pozdějších předpisů (xxxx jen „xxxxx x obcích“) x xxxxx ust. §159 x násl. xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxx“)

Xx. I

Smluvní xxxxxx

1. Xxxxx Uherské Hradiště

se xxxxxx Xxxxxxxxxx nám. 19, Xxxxxxx Xxxxxxxx, XXX 686 70

xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxx. Xxxxxxxxxxx Xxxxxx

XXX: 00291471

xxxxx účtu: 19-1543078319/0800

(xxxx jen „xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx“)

x

2. Xxxx Xxxxxxx x Xxxxxxxx

xx xxxxxx Boršice x Xxxxxxxx 157, XXX 687 63

příslušná do xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx působností Xxxxxxx Hradiště, xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Bohuslavem Vávrou

IČO: 00290815

xxxxx xxxx: 9320721/0100

(dále xxx „obec Xxxxxxx x Xxxxxxxx“)

XX. XX

Xxxxxxx xxxxxxx

1. Touto veřejnoprávní xxxxxxxx xxxx Boršice x Xxxxxxxx přenáší x xxxxxxxxx xxx xxx 1.4.2021 na xxxxx Xxxxxxx Hradiště x xxxxxxx x xxx. §105 xxxxxx x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxx x Blatnice svěřenou xxxxxxx této xxxx x město Uherské Xxxxxxxx xxxx přenesenou xxxxxxxxx xxxxxxx. Na xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxxxx města Uherské Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxx příslušným správním xxxxxxx x projednávání xxxxxxxxx xxxxxxxxx v xxx. §60 odst. 2 zákona x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x dále x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx právních xxxxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Boršice x Xxxxxxxx namísto orgánů xxxx Xxxxxxx u Xxxxxxxx.

2. Xxxxxxx poplatky, xxxxxx z xxxxx x xxxxxxx řízení xxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx Hradiště při xxxxxx povinností, xxxxx xx xxxx město Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, xxxx x souladu x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) zákona x. 250/2000 Xx., o xxxxxxxxxxxx pravidlech územních xxxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxxxxx xxxxxxxx města Xxxxxxx Xxxxxxxx.

XX. XXX

Xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx xxxxxxx

1. Xx xxxxxx xxxxxxx spojených x výkonem předmětu xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxx x Xxxxxxxx hradit xx xxxxx rozpočtu xxxxx Uherské Xxxxxxxx xxxxxx v dohodnuté xxxx 2.000,- Xx (xxxxx: dvatisíce xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxx případ xxx xxxxxx na způsob xxxx xxxxxxxx.

2. Xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx bude xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx účtovat xxxx Xxxxxxx x Xxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx čtvrtletí, x xx fakturou, xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xx 15 xxx xxx xxx jejího xxxxxxxx druhé xxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx náležitosti xxxxxxx xxxxxxxx x účetního xxxxxxx.

XX. IV

Doba xxxxxx xxxxxxx, změna a xxxxxxxx smlouvy

1. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx.

2. Tato veřejnoprávní xxxxxxx je uzavřena xxxx, kdy xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx moci.

3. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx x xxxxx xxx xx dobu její xxxxxxxxx zveřejněnou xxxxxxxxx x xxxxx uzavření.

4. Xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx lze xxx xxxxxxxx dohodou smluvních xxxxx xxxxx xxx. §166 xxxxxxxxx řádu, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx. K xxxxxxxx dohody x xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.

5. Xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxx písemný xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy. Pokud xx xxxxxxxx vysloví xxxxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx, která xxxxx xxxxxx. Ke xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.

6. Xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x bez xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx doba xx xxxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx xxxxx straně. Město Xxxxxxx Xxxxxxxx xx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx povinno xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Zlínského xxxxx.

XX. X

Xxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxxx Xxxxxxx Hradiště povede xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle čl. XX xxxx veřejnoprávní xxxxxxx. 

2. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx obdrží xxxxx Xxxxxxx Hradiště x xxxx Xxxxxxx u Xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx bude zaslán Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského xxxxx spolu xx xxxxxxx o xxxxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.

3. Xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx jsou xxxxxxxx Xxxx města Uherské Xxxxxxxx x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Boršice x Xxxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

4. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx:

Xxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx x. 798/55/XX/2020/Xxxxxxx xx xxx 14.12.2020.

Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Boršice x Blatnice č. XX/2020/06 xx dne 27.7.2020.

XX. XX

Xxxxxxxxx ustanovení

1. Xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx ruší xx xxx 31.3.2021 xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxx 6.8.2004 mezi xxxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxx x Xxxxxxxx xx. x. 2004/530/XXX xxxxxx xxxxx x xxxx xxxxx, xxxx. všech xxxxxx xxxxxxx.

X Xxxxxxxx Xxxxxxxx xxx 30.12.2020

Xxx. Xxxxxxxxx Xxxxx v. x.

xxxxxxxx města Uherské Xxxxxxxx

X Boršicích u Xxxxxxxx dne 11.1.2021

Xxxxxxxx Xxxxx v. r.

starosta xxxx Xxxxxxx u Xxxxxxxx