34/XX/2021
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx Xxxxxxxx a xxxx Xxxxxx - xxxxx xxxxxxxxx působnosti podle xxxxxx x přestupcích
Rozhodnutí x. j. XXXX/5804/2021, xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, nabylo xxxxxx xxxx xxx 25.2.2021.
XXXXXXXXXXXXX SMLOUVA
o xxxxxxx xxxxxxxxxx x projednávání xxxxxxxxx
(xxxx xxx „xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx“)
xxxxxxxx x souladu x ust. §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx přestupky x xxxxxx o xxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx jen „xxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx“), xxx. §63 odst. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx znění pozdějších xxxxxxxx (xxxx jen „xxxxx o xxxxxx“) x xxxxx xxx. §159 a xxxx. xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx řád“)
Č1.I
Smluvní xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xx xxxxxx Xxxxxxxxxx nám. 19, Xxxxxxx Hradiště, XXX 686 70
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Ing. Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
XXX: 00291471
xxxxx xxxx: 19-1543078319/0800
(xxxx xxx „xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx“)
x
2. Obec Xxxxxx
xx sídlem Babice 508, PSČ 687 03
xxxxxxxxx xx správního xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx, xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxx. Martinou Xxxxxxxxxx
XXX: 00290777
xxxxx xxxx: 1543046309/0800
(dále xxx „xxxx Babice“)
ČI. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx ode xxx 1.4.2021 xx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx x ust. §105 zákona o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx úseku přestupků xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxx svěřenou xxxxxxx této obce x xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx tuto xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx. Na xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxxxx xxxxx Uherské Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxx příslušným xxxxxxxx xxxxxxx x projednávání xxxxxxxxx uvedených v xxx. §60 xxxx. 2 zákona o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x dále x xxxxxxxxxxxx přestupků xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xx správním obvodu xxxx Xxxxxx xxxxxxx xxxxxx obce Babice.
2. Xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx x xxxxx x xxxxxxx řízení xxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, jsou x xxxxxxx s xxx. §7 odst. 1 xxxx. x) xxxxxx č. 250/2000 Xx., o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx územních rozpočtů, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx rozpočtu xxxxx Uherské Xxxxxxxx.
Xx. XXX
Xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx xxxxxxx
1. Xx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx předmětu xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bude xxxx Xxxxxx hradit xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Uherské Xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxx 2.000,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxx korun xxxxxxx) xx xxxxx xxxxx xxxxxx bez xxxxxx xx způsob xxxx vyřízení.
2. Xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxxxxx xxxx Xxxxxx vždy xx skončení xxxxxxxxx, x to fakturou, xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx do 15 xxx xxx xxx xxxxxx doručení xxxxx xxxxxx. Faktura xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.
XX. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx, xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx xxxxxxxxx.
2. Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxx právní xxxx.
3. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx a xxxxx xxx po dobu xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx o xxxxx xxxxxxxx.
4. Xxxxxx obsah xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx písemnou xxxxxxx xxxxxxxxx stran xxxxx xxx. §166 správního xxxx, x xx xxxxxx číslovaných dodatků. X uzavření dohody x xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.
5. Xxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvy. Xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx druhá xxxxxx, veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxx dnem, xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx strany došel xxxxxxx xxxxxx, xxxxx xxxxx xxxxxx. Xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xx třeba souhlasu Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx písemně xxxxxxxxx x xxx xxxxx důvodu. Xxxxxxxxx xxxx xx tříměsíční x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx Hradiště xx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx.
XX. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx po dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx veškerou spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxx stejnopisu xxxxxx xxxxx Uherské Hradiště x obec Xxxxxx x xxxxx stejnopis xxxx xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xx žádostí x vyslovení souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
3. Přílohami xxxx veřejnoprávní smlouvy xxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Uherské Xxxxxxxx x xxxxxxxx Xxxx xxxx Babice x xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx x pravomocné rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
4. Tato xxxxxxxxxxxxx smlouva byla xxxxxxxxx xxxxxxxxx:
Xxxx města Xxxxxxx Hradiště č. 798/55/XX/2020/Xxxxxxx xx dne 14.12.2020.
Xxxx obce Babice x. 6/42/2020 xx xxx 20.7.2020.
Xx. VI
Zrušovací xxxxxxxxxx
1. Xxxxx veřejnoprávní xxxxxxxx se xxxx xx xxx 31.3.2021 xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx přenesené působnosti xxxxxxxx xxx 25.10.2004 xxxx xxxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxx ev. x. 2004/775/XXX včetně xxxxx x xxxx xxxxx, xxxx. xxxxx xxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx Xxxxxxxx xxx 30.12.2020
Xxx. Stanislav Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Uherské Hradiště
V Xxxxxxxx xxx 13.1.2021
Mgr. Xxxxxxx Horňáková x. x.
xxxxxxxxx obce Xxxxxx