34/XX/2021
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Uherské Xxxxxxxx a obcí Xxxxxx - výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x. x. XXXX/5804/2021, xxxxxx Krajský úřad Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx s uzavřením xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 25.2.2021.
XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX
x přenosu xxxxxxxxxx x projednávání xxxxxxxxx
(xxxx xxx „xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx“)
xxxxxxxx x xxxxxxx x ust. §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx přestupky a xxxxxx o nich, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx o odpovědnosti xx přestupky“), xxx. §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx x obcích“) x xxxxx xxx. §159 a násl. xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (dále xxx „xxxxxxx řád“)
Č1.I
Smluvní xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xx xxxxxx Xxxxxxxxxx xxx. 19, Uherské Xxxxxxxx, XXX 686 70
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Ing. Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
XXX: 00291471
xxxxx xxxx: 19-1543078319/0800
(xxxx xxx „xxxxx Xxxxxxx Hradiště“)
a
2. Obec Xxxxxx
xx xxxxxx Xxxxxx 508, XXX 687 03
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností Xxxxxxx Xxxxxxxx, xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxx. Martinou Xxxxxxxxxx
XXX: 00290777
xxxxx xxxx: 1543046309/0800
(xxxx xxx „obec Babice“)
ČI. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx obec Xxxxxx přenáší x xxxxxxxxx xxx xxx 1.4.2021 xx xxxxx Xxxxxxx Hradiště x xxxxxxx x xxx. §105 xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xx úseku xxxxxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx obce x město Uherské Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx. Na xxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxxxx xxxxx Uherské Xxxxxxxx věcně x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxx. §60 odst. 2 zákona x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxx x xxxxxxxxxxxx přestupků xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx předpisů xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxx namísto xxxxxx obce Xxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx touto veřejnoprávní xxxxxxxx přijímá, xxxx x xxxxxxx s xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. d) xxxxxx č. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx územních xxxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Hradiště.
Čl. XXX
Xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx předmětu xxxxxxx
1. Xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxx xxxx Xxxxxx hradit xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Hradiště xxxxxx x xxxxxxxxx xxxx 2.000,- Kč (xxxxx: xxxxxxxxx korun xxxxxxx) za každý xxxxx případ xxx xxxxxx xx xxxxxx xxxx vyřízení.
2. Xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx účtovat xxxx Babice xxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, x to xxxxxxxx, xxxxx xxxx splatná xxxxxxxxxx xx 15 xxx ode dne xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx veškeré xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.
XX. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx, xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx.
2. Tato xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně po xxxxx uzavření xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxx xx dobu 15 xxx a xxxxx xxx po xxxx xxxx platnosti xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
4. Změnit xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxx. §166 správního xxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxxx xxxxxx x xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Krajského xxxxx Zlínského xxxxx.
5. Xxxxx xxxxxxx strana xxxx xxxxx xxxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy. Xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx druhá xxxxxx, xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx, kdy xxxxxxx souhlas druhé xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx, xxxxx xxxxx xxxxxx. Xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xx třeba xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského xxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxx xxxxxx může xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx písemně xxxxxxxxx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxx xx tříměsíční x xxxxxx plynout xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxxxx xxxxxxxx druhé xxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx Hradiště xx x případě xxxxxxxx smluvního xxxxxx xxxxxxx neprodleně informovat Xxxxxxx xxxx Zlínského xxxxx.
XX. V
Společná xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Uherské Hradiště xxxxxx po xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX této xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
2. Tato xxxxxxxxxxxxx smlouva se xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx Hradiště x xxxx Babice x xxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxx Krajskému xxxxx Xxxxxxxxx kraje xxxxx xx žádostí x xxxxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
3. Přílohami xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx usnesení Rady xxxxx Xxxxxxx Hradiště x xxxxxxxx Xxxx xxxx Xxxxxx o xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx byla xxxxxxxxx usnesením:
Rady města Xxxxxxx Xxxxxxxx x. 798/55/XX/2020/Xxxxxxx xx xxx 14.12.2020.
Xxxx xxxx Xxxxxx x. 6/42/2020 xx xxx 20.7.2020.
Čl. VI
Zrušovací xxxxxxxxxx
1. Xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx se xxxx xx dni 31.3.2021 xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxx 25.10.2004 xxxx xxxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx x obcí Xxxxxx xx. č. 2004/775/XXX xxxxxx xxxxx x xxxx xxxxx, xxxx. xxxxx jejích xxxxxxx.
X Xxxxxxxx Xxxxxxxx xxx 30.12.2020
Xxx. Stanislav Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Uherské Xxxxxxxx
X Xxxxxxxx xxx 13.1.2021
Mgr. Xxxxxxx Xxxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx obce Babice