34/XX/2021
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřená xxxx městem Xxxxxxx Xxxxxxxx a obcí Xxxxxx - xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podle xxxxxx o xxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x. x. XXXX/5804/2021, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx udělil xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx dne 25.2.2021.
XXXXXXXXXXXXX SMLOUVA
o přenosu xxxxxxxxxx k projednávání xxxxxxxxx
(xxxx jen „xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx“)
xxxxxxxx v xxxxxxx x xxx. §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., o odpovědnosti xx přestupky a xxxxxx x xxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (dále jen „xxxxx x odpovědnosti xx přestupky“), ust. §63 odst. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx x xxxxxx“) x xxxxx ust. §159 a násl. xxxxxx č. 500/2004 Xx., správní řád, xx znění pozdějších xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx řád“)
Č1.I
Smluvní xxxxxx
1. Xxxxx Uherské Xxxxxxxx
xx xxxxxx Masarykovo xxx. 19, Xxxxxxx Xxxxxxxx, XXX 686 70
zastoupené xxxxxxxxx Xxx. Stanislavem Xxxxxx
XXX: 00291471
xxxxx xxxx: 19-1543078319/0800
(xxxx jen „xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx“)
x
2. Xxxx Xxxxxx
xx xxxxxx Xxxxxx 508, XXX 687 03
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx, zastoupená starostkou Xxx. Martinou Xxxxxxxxxx
XXX: 00290777
xxxxx účtu: 1543046309/0800
(xxxx xxx „obec Xxxxxx“)
XX. XX
Xxxxxxx smlouvy
1. Xxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvou obec Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxx xxx 1.4.2021 xx město Xxxxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx x ust. §105 xxxxxx o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx xx správním xxxxxx xxxx Babice xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx x město Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxx přenesenou xxxxxxxxx přijímá. Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx tak budou xxxxxx xxxxx Uherské Xxxxxxxx věcně x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxx. §60 xxxx. 2 xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxx.
2. Xxxxxxx poplatky, výnosy x xxxxx a xxxxxxx xxxxxx uložené xxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxx plnění xxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxx město Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx přijímá, xxxx x xxxxxxx x xxx. §7 odst. 1 xxxx. x) xxxxxx x. 250/2000 Xx., o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx územních xxxxxxxx, xx znění pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxx rozpočtu xxxxx Xxxxxxx Hradiště.
Čl. XXX
Xxxxxx nákladů spojených x xxxxxxx předmětu xxxxxxx
1. Xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx předmětu xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx x dohodnuté xxxx 2.000,- Kč (xxxxx: xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxx xxxxxx xxx xxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxxx.
2. Město Xxxxxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxx spojené x xxxxxxx předmětu xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx účtovat xxxx Xxxxxx vždy xx skončení xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx do 15 xxx xxx xxx xxxxxx doručení druhé xxxxxx. Xxxxxxx bude xxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxxx dokladu.
ČI. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx, změna x ukončení xxxxxxx
1. Xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx uzavírá na xxxx xxxxxxxxx.
2. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx nabude xxxxxx xxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx tuto veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx uzavření xx xxxxxxxx deskách svých xxxxxxxx úřadů xxxxxxx xx xxxx 15 xxx x xxxxx xxx xx dobu xxxx xxxxxxxxx zveřejněnou xxxxxxxxx x jejím xxxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx lze xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxx. §166 xxxxxxxxx xxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxxx dohody x xxxxx xx xxxxx souhlasu Krajského xxxxx Xxxxxxxxx kraje.
5. Xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxx písemný xxxxx xx zrušení xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy. Xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx dnem, xxx xxxxxxx xxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx straně, xxxxx xxxxx xxxxxx. Ke xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx třeba souhlasu Xxxxxxxxx úřadu Zlínského xxxxx.
6. Každá xxxxxxx xxxxxx xxxx tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxx xxxxx xxxxxx. Výpovědní xxxx xx xxxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx druhé xxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx xx v xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx informovat Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx.
XX. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Uherské Xxxxxxxx xxxxxx xx dobu xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činnosti podle xx. II této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva se xxxxxxxxxx ve třech xxxxxxxxxxxx, přičemž po xxxxxx stejnopisu obdrží xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx x obec Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxx Krajskému xxxxx Xxxxxxxxx kraje xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením této xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
3. Přílohami xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx Hradiště x xxxxxxxx Xxxx xxxx Xxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvy x xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
4. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx:
Xxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx x. 798/55/XX/2020/Xxxxxxx xx xxx 14.12.2020.
Xxxx obce Xxxxxx x. 6/42/2020 xx xxx 20.7.2020.
Xx. VI
Zrušovací xxxxxxxxxx
1. Xxxxx veřejnoprávní xxxxxxxx xx xxxx xx xxx 31.3.2021 xxxxxxxxxxxxx smlouva x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxx 25.10.2004 xxxx xxxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxx ev. x. 2004/775/XXX xxxxxx xxxxx x xxxx změně, xxxx. xxxxx xxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx Xxxxxxxx xxx 30.12.2020
Xxx. Stanislav Xxxxx v. r.
starosta xxxxx Uherské Xxxxxxxx
X Xxxxxxxx dne 13.1.2021
Xxx. Xxxxxxx Xxxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx xxxx Xxxxxx