17/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxx - zajišťování xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
x xxxxxxxxxxx xxxxxxxx podle xxxxxx x obecní xxxxxxx
xxxxxxxx xxxxx ust. §3a xxxxxx č. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, ve znění xxxxxxxxxx předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., xxxxxxx xxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx x zákona č. 128/2000 Sb., x xxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxx X.
Xxxxxxx xxxxxx
Xxxx Xxxxxx
xxxxx: Xxxxxxxx X, 252 29 Xxxxxx
XXX: 44684967
xxxxxxxxxx: Xxxxx Xxxxxxxxxx, xxxxxxxxxx
xxxxxxxx xxxxxxx: ……………….
xxx.:+420 257 711 074
e-mail: xxxx@xxxxxxxxxx.xx
x
xxxxx Xxxxxxx
xxxxx: xxx. Xxxxx Xxxxxx z Xxxxxxxx 74. 252 30 Xxxxxxx
XXX: 00241636
zastoupené: xxx. Xxxxxxx Xxxxxxx
xxxx xxxxxxx: …………………
xxx.: +420 313 104 215
e-mail : starosta@revnice.cz
Článek II.
Předmět xxxxxxx
1. Předmětem xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx vzájemných xxxxxx, xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxx stran xxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxxx jiné xxxx, xxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx.
2. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx xxxxxxx”) xx zavazuje xxxxxxxx xxxxx činností xxxxxxx policie xx xxxxx xxxx Xxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxx XXX.
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx x xxxxx městské xxxxxxx
1. Xxxxxxx policie xxxx xx katastrálním xxxxx xxxx Xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx úkoly v xxxxxxx a způsobem xxxxxxxxxx zákonem č. 553/1991 Sb., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále jen „xxxxx o obecní xxxxxxx“) nebo xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx.
2. Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxx xxxx stanoven xx 8 xxxxx xxxxx (416 hodin xxxxx) s vybaveným xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxx x xxxx. Xx směny xx xxxxxxxxxx x xxxx potřebná xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxx přestupků xx služebně, xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxxx x xxxx, xx xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx dle xxxxxx xxxx starostou obce Xxxxxx x xxxxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxx Řevnice.
3. Xxxxxx služeb - xxxxxxxxx zajištění xxxxxxxxx xxxxxxx hlídkovou xxxxxxxx xx xxxxxxxxx zřetelem xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx veřejného xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx hlídkovou xxxxxxxx, xxxxxxxxxx xxxxxx ve xxxxxx xxx xxx xxxxxxxx x 7.15 - 7.30 xxx. (xxxxxxxx xxxxxxxx - xxxxxx děti xx xxxxx), xxxxxxxx 8.30 - 9.00 hod. xxxx 15.30 - 16.00 xxx. (x xxxxxx' XX Xxxxxxxx - kontrola parkování), xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx předpisů xxxx, xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx.
4. Xxxx provádění xxxxxxxx xxxxxxxxx v xx. XXX odst. X x 2 xxxx xxxxxxx je xxxxx xxxxxx nebo xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxxxxxxx, případně xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxx, xxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx v uvedeném xxxxxxx.
5. Po xxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxx x xxxxxxxxx městské xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx rámec v xx. 111 xxxx. 2 této smlouvy. Xxxxxxx policie si xxxxxxxxx xxxxx odmítnuli xxxxxx xxxxx xxx xxxxx xxxxxxxxxx časového xxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxx městské policie xxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxx xxxxx xxxxxxxxxx časového xxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, plněni xxxxx xx xxxxxxxxxx xx opatřeni x xxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx v xxxx Xxxxxx nebo xx xxxxxxxx Xxxxxxx XX.
6. V xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxx. x důvodu xxxxxxxxx, xxxxxxxxxxx (xxxx. xxxxx 19) apod. xxxxxxxxx XXX xxxx xxxxx x xxxxx měsíci x ponížení xxxxxxx xxxxxx. x xxxx xxxxxxxxxx xxxx vždy xxxx Xxxxxx sdělena xxxxxxx.
7. Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx, že k xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx X xxxxxx xxxxxx smlouvy xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx provádět, řádně xxxxxxxx x xx xxxxxxx.
8. Xxxx Xxxxxx xx xxxxxxxx vydat xxxxxxx strážníkovi Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx písemné xxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxx oprávněnosti xxxxxx xxxxxxxxx na xxxxx xxxx Xxxxxx.
9. Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx 1x xxxxxxx starostovi xxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx o činnosti xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx této xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxx.
Xxxxxx IV
l xxxxx xxxxxxx
1. Ohrada xxxxxxx xx výkon XX v xxxxxxx xxxxxxxx v čl. XXX této xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxx Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx ve xxxxxxx fakturačních xxxxxxxx x to:
|
fakturační xxxxxx xx činnost |
od 1.1. xx 31.3. |
18.880,- |
|
xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx |
xx 1.1. xx 30.6. |
48.880,- |
|
xxxxxxxxxx xxxxxx xx činnost |
od 1.7. xx 30.9. |
48.880,- |
|
xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx |
xx 1.10. xx 31.12. |
48.880,- |
kdy Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx do 15.xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxxx do 30. xxx xxxxxx, xx xxxxxx byla xxxxxxx xxxxxxxxx.
2. Xx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx, bude xxxxx XX fakturován x xxxxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx hodin. Xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx může xxx xxxx meziročně xxxxxxxx x xxxxxxx (xx. xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxx) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx XXX xxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, maximálně xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx. Xxxxx xxxxxxxx xxxx za činnost XX x xxxxxx xxxxxxx mzdových tarifu xxxxxxxxx xxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxxxx příkazem xx xxxxx xxxx příjmem xx rozpočtu Města Xxxxxxx.
Xxxxxx V.
Doba xxxxxx xxxxxxx
X. l tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou. Xxxxxxx xx možné xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx stran xxxx xxxxxxxx výpovědi kterékoli x nich. Xxxxxxxxx xxxxx činí xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxxxx výpovědi xxxxx xxxxxxx straně. Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx doručí xxxxxxxxxxx strana podávající xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx kraje Xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx nejdříve xxxxxxx ze xxxxxx xxxx Xxxxxx k 31.12.2023. Xxxx Xxxxxx xx xxxx xxxxx xxxxx na
jeden rok xxx xxxx Hnitu; xxxx xxxxx xxxxx xx obec Xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx 31.3.2023. Město Xxxxxxx je x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx ze strany xxxx Xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x 31.12.2024.
Xxxxxxx policie xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx uvedené x xxxxxx XXX xxxx. X a 2 xxxx xxxxxxx xxxxxxx dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvy. Xxx zadávacích podmínek xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx dle xxxxxx strážníků, xxxx xxxxx služby započne xxxxxxxxxx k 1.6.2021.
Článek XX
Xxxxxxxx a závěrečná xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xxxx xxxxxxx xxxx xxx měněna xxxxx xxxxxxxxx dodatky, které xxxxxxxxx schválení xxxxx xxxxxxxxx stranami x xxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxxx kraje.
3. Xxxxxxx xxxxxx souhlasí x xxx, aby xxxx xxxxxxx, včetně xxxxx xxxxxx dodatků, xxxx xxxxxx x xxxxxxxx xxxxx xxxxxx obci Xxxxxx x městem Xxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxxx xxx xxxxxx č. 106/1999 Sb., o xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx skutečnosti uvedené x této smlouvě xxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxx xx smyslu xxxxxx č. 106/1999 Xx., x xxxxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxxxx.
4. x tato xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx obec Xxxxxx. Xxxxx Řevnice a Xxxxxxx xxxx Středočeského xxxxx společně se xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
5. Souhlas s xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Karlík xxx 15.3.2021 usnesením č. 8/20/2021 x Zastupitelstvo xxxxx Xxxxxxx xxx 15.3.2021 xxxxxxxxx č. 12/XX/16/2021.
6. Xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx přílohy, xxxxx xxxxxxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxx x usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx o xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy;
b) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxx.
X Xxxxxxxxx xxx 30.3.2021
Xxxx Xxxxxxxxx x. x. xxxxxxxxx xxxx Xxxxxx
X Xxxxxxxxx dne 30.3.2021
Xxx. Xxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx města Xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx kraje o xxxxxxx souhlasu xxxxxx xxxxxx moci xxx 17. xxxxx 2021.