6/VS/2021 Xxxxxxx x. 13 x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Šumperk x xxxxxx Xxxxxx
(xxxxxxxxxx x xxxxxx 1/2008 Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Olomouckého xxxxx xxx x. 36/XX/2008)
XXXXXXX x. 13 X XXXXXXXXXXXXX SMLOUVĚ xxxxxxxx xxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx 1.11.2007
Článek I
Smluvní xxxxxx:
XXXXX ŠUMPERK
Zastoupené: Mgr. Xxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx
Xx sídlem: 787 01 Xxxxxxx, xxx. Xxxx 1
XXX: 003 03 461
a
MĚSTO ZÁBŘEH
Zastoupené: Xxx., XXXx. Františkem Xxxxxx, Xx.X., xxxxxxxxx xxxxx
Xx xxxxxx: 789 01 Zábřeh, Xxxxxxxxxx xxxxxxx 6
XXX: 003 03 640
xx x xxxxxxx s článkem XX. bodem 4 xxxxxxx xx změně xxxxxxxxxxxxx smlouvy ze xxx 1.11.2007, ve xxxxx xxxxxxx x.1xx xxx 24.11.2008, xxxxxxx x.2 ze xxx 3.12.2009, dodatku č.3 xx xxx 12.11.2010, xxxxxxx x.4 ze xxx 1.12.2011, xxxxxxx x.5 xx xxx 13.12.2012, dodatku x.6 xx xxx 25.11.2013, xxxxxxx x.7 ze xxx 4.12.2014, dodatku x.8 xx xxx 3.12.2015, dodatku x. 9 ze xxx 14.10.2016, dodatku č. 10 ze xxx 13.11.2017, xxxxxxx x. 11 xx xxx 15.10.2018 x xxxxxxx x. 12 ze xxx 12.12.2019 xx xxxxxxx xxxxx xx Xxxxxxx úřad Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x řízení xx xxxxxxxx obvodu Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx, x xx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx x. 20/1987Xx., x xxxxxxxxx xxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů xxxxx:
Xxxxxx XX.
Xxxxxx IV. „Úhrada xxxxxxx“ xx xxxx x xxxxxxxx následovně:
1. Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxx Xxxxx Xxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx svých dvou xxxxxxxxxxx.
2. Xxx stanovení xxxx úhrad xxxxxxx xx výkon xxxxxxxx xxxxxxx xx stanoveném xxxxxxx xx xxxxxx xx 1.1.2021 xx 31.12.2021 se xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx, xx xxxxxx výkonu xxxxxxxx xxxxxxx xx stanoveném xxxxxxx představuje 25% xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx zaměstnanců.
3. Xxxxx Xxxxxx xx xxx xxxxxxx ze xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx na xxxx xxxx č. 19-1905609309/0800 xxxx úhradu xxxxxxx za xxxxx xxxxxxxx smlouvy ve xxxxxxxxxx rozsahu xx xxxxxx xx 1.1.2021 xx 31.12.2021 částku xxxxxxxxxxxxx 25% x xxxxx xx xxxxxxx xx dvou xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx tuto agendu xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxx pojistného xx xxxxxxx zdravotní xxxxxxxxx. Jako xxxxxx xxxx brána u xxxxxxx zaměstnance xxxxxxxx xxxx platů x xxxxxx pojištění za xxxxxxxxxx xxx 2020. Xxxxxx xx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxx uhradit xx výše xxxxxxx xxxx xx základě xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx xx 31.3.2021, x 14-xx xxxxx splatností.
4. Smluvní xxxxxx xx zavazují xxxxxxx úhradu xxxxxxx xx výkon předmětu xxxxxxx xx stanoveném xxxxxxx od 1.1.2022 xx 31.12.2022 xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx do 30.11.2021.
Xxxxxx III.
1. Xxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxx Xxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX xxxxx se žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx tohoto dodatku.
2. Xxxxxxx x tomuto xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx Xxxxx Šumperka, xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx Xxxxx Xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX x udělení xxxxxxxx x touto xxxxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx tento xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxx xxxxxxxx xx svých xxxxxxxx deskách nejméně xx xxxx 15-xx xxx x zašlou xxx xx xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Olomouckého xxxxx.
4. Xxxxx dodatek xx xxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx vnitra XX x udělení xxxxxxxx s xxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
Xxxxxx IV.
Ostatní ustanovení xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx ze xxx 1.11.2007, ve znění xxxxxxxxxx xxxxxxx, která xxxxxx tímto xxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxxxx.
X Xxxxxxxx dne 11.11.2020
Xxx. Xxxxx Spurný v. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxx xxx 11.11.2020
Xxx., XXXx. František John, Xx D. x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx vnitra č. x. MV-180405-4/ODK-2020 o xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 11.12.2020.