6/XX/2021 Dodatek č. 13 k xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřené xxxx xxxxxx Šumperk a xxxxxx Zábřeh
(uveřejněné v xxxxxx 1/2008 Xxxxxxxx xxxxxxxx předpisů Xxxxxxxxxxx xxxxx xxx x. 36/XX/2008)
XXXXXXX x. 13 X XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX xxxxxxxx xxxx obcemi x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx 1.11.2007
Xxxxxx X
Xxxxxxx xxxxxx:
XXXXX ŠUMPERK
Zastoupené: Xxx. Xxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx
Xx xxxxxx: 787 01 Xxxxxxx, nám. Xxxx 1
XXX: 003 03 461
x
XXXXX XXXXXX
Xxxxxxxxxx: Xxx., XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxx, Xx.X., xxxxxxxxx xxxxx
Xx xxxxxx: 789 01 Zábřeh, Xxxxxxxxxx xxxxxxx 6
XXX: 003 03 640
xx v xxxxxxx s xxxxxxx XX. xxxxx 4 xxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xx xxx 1.11.2007, xx xxxxx xxxxxxx x.1xx xxx 24.11.2008, dodatku x.2 ze dne 3.12.2009, dodatku x.3 xx dne 12.11.2010, xxxxxxx č.4 xx xxx 1.12.2011, dodatku x.5 ze xxx 13.12.2012, xxxxxxx x.6 xx xxx 25.11.2013, xxxxxxx č.7 xx xxx 4.12.2014, dodatku x.8 ze xxx 3.12.2015, dodatku x. 9 xx xxx 14.10.2016, xxxxxxx x. 10 ze xxx 13.11.2017, xxxxxxx č. 11 ze xxx 15.10.2018 a xxxxxxx x. 12 xx xxx 12.12.2019 xx xxxxxxx xxxxx xx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx správním xxxxxxx v xxxxxx xx správním obvodu Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxx, x xx x xxxxxxx xxxxxxxxxx obecním xxxxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx xxxxxxx x. 20/1987Xx., x xxxxxxxxx xxxx, xx znění xxxxxxxxxx předpisů xxxxx:
Xxxxxx XX.
Xxxxxx IV. „Úhrada xxxxxxx“ se xxxx x upravuje xxxxxxxxxx:
1. Xxxxx Xxxxxxx zajistí xxx Město Zábřeh xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx rozsahu xxxxxxxxxxxxxxx svých xxxx xxxxxxxxxxx.
2. Při xxxxxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxxx předmětu xxxxxxx xx stanoveném xxxxxxx za xxxxxx xx 1.1.2021 xx 31.12.2021 se vychází xx xxxxxxxxxxx, xx xxxxxx výkonu xxxxxxxx xxxxxxx ve xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx 25% xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx zaměstnanců.
3. Xxxxx Zábřeh xx xxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx xx xxxx xxxx č. 19-1905609309/0800 xxxx úhradu xxxxxxx za xxxxx xxxxxxxx smlouvy xx xxxxxxxxxx rozsahu za xxxxxx xx 1.1.2021 xx 31.12.2021 částku xxxxxxxxxxxxx 25% x xxxxx xx každého xx xxxx zaměstnanců xxxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxx odvodu xxxxxxxxxx xx sociální xxxxxxxxxxx x xxxxxx pojistného xx xxxxxxx zdravotní xxxxxxxxx. Jako základ xxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx platů i xxxxxx xxxxxxxxx za xxxxxxxxxx xxx 2020. Xxxxxx se xxxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx vystavené xxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx xx 31.3.2021, s 14-ti xxxxx xxxxxxxxxx.
4. Xxxxxxx xxxxxx se xxxxxxxx xxxxxxx úhradu xxxxxxx xx xxxxx předmětu xxxxxxx ve xxxxxxxxxx xxxxxxx od 1.1.2022 xx 31.12.2022 xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xx 30.11.2021.
Xxxxxx XXX.
1. Xxxxx xxxxxxx xx vyhotovuje xx třech xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxx Šumperk, xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxx Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx dodatku.
2. Xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx Města Šumperka, xxxxxxxx zastupitelstva Xxxxx Xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx vnitra XX o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxx xxxxxxxx na svých xxxxxxxx deskách xxxxxxx xx dobu 15-xx xxx x xxxxxx xxx xx xxxxxxxxxx xx Věstníku xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
4. Xxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Ministerstva xxxxxx XX x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxx xxxxxxxxx nabude právní xxxx.
Xxxxxx XX.
Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxx 1.11.2007, xx znění xxxxxxxxxx dodatků, xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 11.11.2020
Xxx. Xxxxx Spurný x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxx xxx 11.11.2020
Xxx., XXXx. Xxxxxxxxx John, Xx X. x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx vnitra x. x. XX-180405-4/XXX-2020 o xxxxxxx souhlasu s xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx smlouvě xxxxxx právní xxxx xxx 11.12.2020.