26/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxx - xxxxx xxxxx podle zákona x obecní xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. xx. XXXXX-15467/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx dne 27.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. XXX/XXX-0128/2021 x xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Horáčkem
adresa: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Jaroměř
IČ: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostkou obce Xxxxxxxxxx Svobodovou
adresa: Zaloňov 46, 551 01
XX: 00273252
xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021, na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 5 xx dne 24.2.2021 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx pozdějších předpisů, xxxxxxxxx tuto veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Úvodní xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx o obecní xxxxxxx“) xxxxxxx jako xxxx xxxxx Městskou xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „městská xxxxxxx“).
2. Xxxx Zaloňov xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při zabezpečování xxxxxxxx záležitostí veřejného xxxxxxx a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx zvláštního xxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxx touto smlouvou, xx xxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx, Xxxxx, Xxxxx Dolce (xxxx jen xxxx Xxxxxxx).
3. Xxxxxx vykonávaných xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxx vykonávat xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a obecně xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx, x xx xxxxxx nepravidelných xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, přičemž 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka se xxxxxxxxx xxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx obce Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů a xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a bude xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 zákona x. 166/1999 Sb., x xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Konkrétní rozpis xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx po xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxx. Xxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx poskytnout městské xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx předpisy xxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx o xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx změnách x xxxxxx xxxxxxxx spojených.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx oprávněn požadovat, xxx x xxxx, xxx městská policie x xxxx Xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx policie xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx ve xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) tento xxxxxx provedla.
5. Xxxx Xxxxxxx xxxx ke xxx, kdy xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx pověření, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Toto xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx výkonu xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x nových xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx bez xxxxxxxxxx xxxxxxxx informovat xxxx Xxxxxxx x xxx, že xxxxxxxx, xxxxxxx bylo xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx strážníkem městské xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx x xxxx pověřeni xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx bude xx území xxxxx Xxxxxxx xxxx jiné xxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx stav xxxx xxxx ohrožení xxxxx, je strážník xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxx policie (velitel xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx směn xxxxxxxxx xxxxxxx policie, x této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx x xxxxxx všech xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx i xx základě žádosti xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX a PČR).
8. Xxxx Zaloňov xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x případě, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie bude xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxx, které xxxx xxxxxxxxx stranami xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Xxxxxxx právní xxxxx na xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx obce a xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx obec xxxxx x Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx zvířete xx xxxx Zaloňov xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx umístěni x xxxx x xxxxx a xxxxxxx xxxxxxx s xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx na xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx v xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx policie xxxx xx základě xxxxxxx starosty xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx útulku. Xx xxxxxxxxxx dobu (xxxxxxxxx xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx kapacita xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx-xx xx vlastnosti zvířete. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx zvíře dále xxxxx x zařízení xxxxxxx policie, bude xxxxx bez dalšího xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Starosta xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx nákladů
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx dle xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxx, která xx je zavazuje xxxxxx ve xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxx sjednaných (XX. 4, odstavec 3).
2. Výdaje xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx x výzbroj strážníků xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx stravu x xxxx o xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx budou xx xxxxxxxx xxxxxx vypočítány xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x celkových xxxxxx xx Městskou polici Xxxxx Jaroměř. Paušální xxxxxx, kterou xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx jako xxxxxx xxxxxxx spojených x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie, činí 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxxx hlídky se xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem).
4. Město Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx plnění xxxxx xxx xxxx smlouvy xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx každého xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx, že xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx x úhradě xx účet města Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx vystavené faktury, x xx příkazem x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx ve xxxx dle xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx předpisů.
6. Xxxxx související xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx (např. za xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou veterinární xxxx xxxx.), se xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx budou náklady xxxxxxxxxxx xxxxxxx pro xxxxxxx přímo xxxx Xxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx zvíře xx xxxxx xxxxxxxx den.
7. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, při jejichž xxxxxx přesáhne počet xxxxx xxxxxxx paušál 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx spojené x xxxxxx úkony, x xx xx xxxx 330,- Kč xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx strážníka x 7,- Xx/ xx provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx obec Zaloňov xxxxxxx příkazem x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x záhlaví vystavené xxxxx (xxxxxxxxxx) nebo xxxxxxxxx xxxxxxx, a xx xxxxxxxx k xxxxxx a xx xxxxx splatnosti xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
8. Příjem x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx rozpočtu Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x způsob xxxxxx ukončení
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx bude xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx bude městská xxxxxxx xxxxxxxxx počínaje xxxxxx dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx poté, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x to x xxx udání důvodů. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx x začne xxxxx xxxxxxx dne xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, a xx nejméně xx xxxx 15 xxx.
2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx přístupná xx xxxxxxx (Městském) úřadu xxxx, která xx xxxx smluvní xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x starosta xxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx x řešení praktických xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx smlouvy.
4. Xx xxxxx způsobenou xxxxxxxxxx xxxxxxx policie na xxxxx xxxx Xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, z xxxxx smluvní xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx dohody smluvních xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx stejnopis xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx uvedenými x xxxxxx 6. xxxx. 8 x s xxxxxxx o souhlas x uzavřením této xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx součástí této xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x.5 xx dne 24.2.2021,
x) usnesení Rady xxxxx Xxxxxxx č. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) pravomocné rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Josef Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx 12.4.2021
Xxxxxxxxx Xxxxxxxxx x. r.
starostka obce Xxxxxxx