26/VS/2021 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x obcí Xxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15467/XX/2021 o udělení xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx dne 27.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. VPS/OOW-0128/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Jaroměř
IČ: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx Svobodovou
adresa: Xxxxxxx 46, 551 01
XX: 00273252
xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Zaloňov x. 5 xx dne 24.2.2021 x v xxxxxxx s ustanovením §3a xxxxxx č. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx tuto veřejnoprávní xxxxxxx (dále xxx xxx „smlouva“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx“) zřídilo xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (dále xxx „xxxxxxx xxxxxxx“).
2. Xxxx Zaloňov xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x souladu x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 zákona x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při zabezpečování xxxxxxxx záležitostí xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx úkoly podle xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx smlouvou, xx xxxxx obce Xxxxxxx x xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Vestec, Xxxxx, Horní Xxxxx (xxxx jen xxxx Xxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx policie xxxx xx území xxxx Zaloňov vykonávat xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx o xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx x obecně xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx (směn), a xx x xxxxxxxxxx xxxxxxx 1 kontrola xxxxxxx, přičemž 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx bude na xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxx také odchyt xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, a xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx smyslu xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Sb., x veterinární xxxx x o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx zákonů (xxxxxxxxxxx zákon), ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x xxxxxxx dle xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx rozpis xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx dohodě se xxxxxxxxx xxxx Zaloňov. Xxxx Zaloňov xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx předpisy xxxx Xxxxxxx xxxxxxx x činností městské xxxxxxx x xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx v xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, městská xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx službě xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx provedla.
5. Xxxx Xxxxxxx xxxx ke xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx pověření, xxxxxx prokazuje oprávněnost xxxxxx pravomoci xx xxxxx území. Jeden xxxxxxxxx xxxxxxx pověření xxxx poskytnut xxx xxxxxxx městské policie Xxxxxxx. Toto xxxxxxxx xx xxxxxxxx povinen xxx xxx výkonu xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx postupuje x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx zavazuje xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx o xxx, že strážník, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx pověření, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, resp. pozbyl xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x obecní policii x xxxx pověřeni xxxxxx xxxxxxxxxx obce Xxxxxxx.
6. V případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), kdy bude xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx úkoly podle xxxxxx, vyhlášen stav xxxxxxxxx, xxxxxxx stav xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, je strážník xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx policie) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx směn xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x této xxxxxxx xxxxxx informuje starosty xxxx obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř je xxx mimořádných xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx úkolů x xx základě xxxxxxx xx xxxxx operačního xxxxxxxxx xxxxxxx z xxxxxxxx xxxxxx Integrovaného xxxxxxxxxxx xxxxxxx (HZS, XXX a PČR).
8. Xxxx Xxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx přítomnost hlídek xxxxxxx policie x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx xx území xxxxxxx obcí, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxx právní xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxx xx xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx s Xxxxxxx XX.
9. X případě xxxxxxx zvířete xx xxxx Zaloňov xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx o xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (náklady xx xxxxxxxxxxx péči, pobyt xxxxxxx x útulku xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na základě xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx umístit xxxxx xx xxxxxx. Po xxxxxxxxxx dobu (xxxxxxxxx xx 7 dnů), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx vlastnosti xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, že xxxx xxxxx zvíře xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx xxxxx bez dalšího xxxxxxx umístěno xx xxxxxx.
10. Starosta obce Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx.
4. Úhrada nákladů
1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx úkolů městské xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx na xxxxx xxxx Xxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxx, xxxxx xx xx zavazuje xxxxxx xx výši xxxxxx na základě xxxxxx níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx tvoří xxxxxxx:
x) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie,
d) xxxxxx, xxxxxxx a zkouška xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x xxxx o xxxxxxxxx xxxxx umístěné xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx budou za xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx Xxxxxxxx polici Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx xxxxxx sjednávají jako xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Kč (slovy: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx x provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx se xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx této smlouvy xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx každého xxxxxxxxx xx předchozí xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx, že xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx k úhradě xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x úhradě x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X případě xxxxxxxx s úhradou xxxxxxx je obec Xxxxxxx xxxxxxx zaplatit xxxxx Jaroměř úrok x prodlení ve xxxx dle obecně xxxxxxxxx právních předpisů.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx vícenáklady, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx souvislosti x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. za xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx apod.), xx xxxxxxxx hradit obec Xxxxxxx. X případě xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x zařízení xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxxxxxxx obec Xxxxxxx hradit náklady xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx den.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných v xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx přesáhne xxxxx xxxxx xxxxxxx paušál 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, se xxxx Zaloňov xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Jaroměř xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx úkony, x xx xx xxxx 330,- Kč xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx zasahujícího xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx mimořádné xxxxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx faktury, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx splatnosti xx 14 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Města Xxxxxxx.
5. Doba xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx dne jejího xxxxxxxx. Xxxxxxx bude xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx souhlasu s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx městská xxxxxxx vykonávat počínaje xxxxxx dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx
2. Xxxxxxx může xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx i xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx vždy xxxx 1 kalendářní xxxxx a xxxxx xxxxx prvního dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxxxx výpovědi druhé xxxxxxx xxxxxx.
6. Závěrečná xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvu xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx poté, xx xxxx xxxxxxxx, a xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (obecních) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx musí být xxxxxxx přístupná xx xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx smluvní xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx praktických xxxxxx xxxxxxxxxxxxx z xxxx xxxxxxx.
4. Za xxxxx způsobenou xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx této xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx stejnopisech, z xxxxx xxxxxxx strany xxxxxx xx jednom xxxxxxxxxx a jeden xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx nebo xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx smluvních xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx spolu s xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 a x xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Zaloňov x.5 ze dne 24.2.2021,
x) usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx o udělení xxxxxxxx k uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Josef Horáček x. r.
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx 12.4.2021
Jaroslava Xxxxxxxxx x. r.
starostka obce Xxxxxxx