26/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15467/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 27.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. XXX/XXX-0128/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx strany
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx armády 16, 551 01 Jaroměř
IČ: 00272728
XXX: CZ00272728
a
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx Svobodovou
adresa: Xxxxxxx 46, 551 01
XX: 00273252
xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Zaloňov x. 5 xx xxx 24.2.2021 x v xxxxxxx x ustanovením §3a zákona č. 553/1991 Xx., o xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx též xxx „smlouva“).
1. Úvodní xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Jaroměř xx základě zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx o xxxxxx xxxxxxx“) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx“).
2. Xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a odst. 1 zákona o xxxxxx policii xxxxxxxxx xxxxx při zabezpečování xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx o obecní xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx území obce Xxxxxxx a dále xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx, Xxxxx, Xxxxx Xxxxx (xxxx xxx xxxx Xxxxxxx).
3. Rozsah vykonávaných xxxxx
1. Xxxxxxx policie xxxx xx xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxxx xxxxxxx úkoly stanovené xxxxxxx x obecní xxxxxxx xxxx zvláštními xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx právními předpisy xxxx Zaloňov, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x nočních xxxxxxx (xxxx), x xx v maximálním xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 hodině výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx strážníků xx služebním xxxxxxxx xxxx xxxxxx jednočlenné xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx a xxxxx, popřípadě xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx péči x o změně xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx zákonů (xxxxxxxxxxx zákon), xx xxxxx pozdějších předpisů, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Konkrétní xxxxxx xxxx určí velitel xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx. Xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx právní předpisy xxxx Xxxxxxx xxxxxxx x činností městské xxxxxxx x informovat xx x veškerých xxxxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx požadovat, xxx v xxxx, xxx městská xxxxxxx x xxxx Zaloňov xxxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx službě xxxx xxxxxx-xx jiné xxxxxxxxxx úkoly) tento xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxx vydá xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx oprávněnost xxxxxx xxxxxxxxx na xxxxx území. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx pro xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Toto xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx při xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x u nových xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx xx zavazuje xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx informovat xxxx Xxxxxxx o xxx, xx strážník, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx strážníkem městské xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx zákona x obecní xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx obce Xxxxxxx.
6. V případě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx událost, havárie xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx města Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, xx xxxxxx xxxxx městská xxxxxxx xxxxxxxx úkoly podle xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx stav xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx policie) oprávněn xxxxxxx xxxxxx směn xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx informuje xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Městská xxxxxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), oprávněna x výkonu xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx a xxxxxx xxxxx i xx xxxxxxx žádosti xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx některé x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (HZS, XXX a XXX).
8. Xxxx Xxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx přítomnost xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx města Xxxxxxx, xxxxxxxx xx území xxxxxxx xxxx, které xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Xxxxxxx právní xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxx na xxxxx xxxx xxxx a xxxxxxxxx a naléhavé xxxxxxx musí obec xxxxx s Xxxxxxx XX.
9. X případě xxxxxxx zvířete xx xxxx Xxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, pobyt xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Městská xxxxxxx xxxx na základě xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx umístit zvíře xx útulku. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 dnů), xxxx být xxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxxxx městské policie, xxxx-xx naplněna xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx vlastnosti xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx není xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x zařízení xxxxxxx policie, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx do xxxxxx.
10. Xxxxxxxx obce Xxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. této xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxx nese xxxx Xxxxxxx, xxxxx xx xx zavazuje xxxxxx ve xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxx sjednaných (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx tvoří xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx pojištění,
b) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a opotřebení xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx x zkouška xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx na xxxxxx x péči o xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx budou za xxxxxxxx období vypočítány xx základě xxxxxxxx xxxxx, xxxxx vychází x xxxxxxxxx výdajů xx Městskou xxxxxx Xxxxx Jaroměř. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie, činí 875,- Xx (slovy: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx bude náklady xx xxxxxx úkolů xxx xxxx xxxxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx musí xxx xxxxxxxxxxx účetního xxxxxxx.
5. Xxxx Zaloňov xx zavazuje, že xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx faktury, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxx Jaroměř xxxx x xxxxxxxx ve xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx právních předpisů.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx (xxxx. xx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxx náklady xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx hradit xxxx Xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx obci Xxxxxxx.
X případě xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx hradit xxxxxxx xx výši 150,- Xx/xxxxx xxxxx za xxxxx xxxxxxxx den.
7. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx jejichž xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx paušál 1 hodinu výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Zaloňov xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx úkony, x xx xx výši 330,- Xx xx xxxxxx hodinu za xxxxxxx xxxxxxxxxxxx strážníka x 7,- Kč/ xx xxxxxxx služebního xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx obec Xxxxxxx xxxxxxx příkazem x xxxxxx na xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx faktury, x xx xxxxxxxx k xxxxxx a xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx je xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Tato xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Smlouva xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx xxx této xxxxxxx bude xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx počínaje xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx poté, kdy xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx stranou, x to i xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx výpovědi druhé xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx poté, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxx x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx (Xxxxxxxx) xxxxx xxxx, xxxxx je xxxx xxxxxxx stranou.
3. Xxxxxxxx xxxxx Jaroměř x xxxxxxxx obce Xxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx praktických xxxxxx vyplývajících x xxxx xxxxxxx.
4. Za xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxx xxx plnění xxxxx xx základě této xxxxxxx xxxxxxxx obec Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx smluvní strany xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx x jeden xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx na xxxxxxx xxxxxxx dohody smluvních xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
7. Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx s xxxxxxxxx uvedenými x xxxxxx 6. xxxx. 8 x s xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x.5 xx dne 24.2.2021,
x) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx č. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx k uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Horáček x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx 12.4.2021
Jaroslava Xxxxxxxxx x. r.
starostka obce Xxxxxxx