26/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx a obcí Xxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15467/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx dne 27.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Č. VPS/OOW-0128/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx a Xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou města Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: nám. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: CZ00272728
a
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxx: Zaloňov 46, 551 01
XX: 00273252
xx základě usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxx x. 5 xx xxx 24.2.2021 x v xxxxxxx x ustanovením §3a zákona x. 553/1991 Xx., o xxxxxx policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx též xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Město Jaroměř xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění pozdějších xxxxxxxx (dále jen „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx“) xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx Městskou xxxxxxx Jaroměř (dále xxx „xxxxxxx policie“).
2. Xxxx Zaloňov xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Předmět xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a odst. 1 xxxxxx x xxxxxx policii xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx záležitostí xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Xxxxxxx a dále xxxxxxxxxxxx xxxxx Vestec, Xxxxx, Xxxxx Xxxxx (xxxx xxx xxxx Xxxxxxx).
3. Xxxxxx vykonávaných xxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx na xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x obecní xxxxxxx nebo zvláštními xxxxxx x obecně xxxxxxxxx právními předpisy xxxx Xxxxxxx, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x maximálním xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx strážníka xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxx také xxxxxx xxxxxxxxx xxx a xxxxx, xxxxxxxxx jiných xxxxxx, a xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx xxxx x o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx zákonů (xxxxxxxxxxx xxxxx), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxx. Xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré obecně xxxxxxx právní xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx spojené x činností městské xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx požadovat, xxx x době, xxx xxxxxxx policie x xxxx Xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x je xxxxx xxxxxxx požadovaný xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (jsou-li xxxxxxxxx xx službě xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxx xxxx ke xxx, kdy xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx písemné xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx oprávněnost xxxxxx pravomoci xx xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx každého pověření xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx se postupuje x u xxxxxx xxxxxxxxx. Město Jaroměř xx zavazuje bez xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx bylo xxxxxx xxxxxxx pověření, již xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, resp. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx obce Xxxxxxx.
6. X případě xxxxxxxxxxx událostí (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx území xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx, na jejímž xxxxx městská xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx podle xxxxxx, xxxxxxxx stav xxxxxxxxx, nouzový xxxx xxxx stav xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx některých xxxxx při xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) oprávněn xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx starosty xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx stranami xxxx smlouvy.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx je xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x výkonu xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx úkolů x xx xxxxxxx žádosti xx výzvy xxxxxxxxxx xxxxxxxxx některé x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx systému (HZS, XXX x XXX).
8. Xxxx Xxxxxxx bere xx xxxxxx skutečnost, xx x případě, xx plnění úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx hlídek xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx stranami xxxxxxxxxxxxxxx smluv, nemá xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx na území xxxx xxxx a xxxxxxxxx x naléhavé xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx s Xxxxxxx XX.
9. X případě xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x péči x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x útulku xxxx.). Městská xxxxxxx xxxx xx základě xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx zvíře xx xxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xxxx (zpravidla xx 7 xxx), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx-xx naplněna xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx zvířete. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx není xxxxx zvíře dále xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, bude xxxxx bez xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx.
10. Starosta obce Xxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podkladů xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx dle ustanovení xxxxxx 3. této xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxx, xxxxx xx xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx na xxxxxxx xxxxxx xxxx sjednaných (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Výdaje xxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx na xxxxxxxxx x sociální pojištění,
b) xxxxxxx na pohonné xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) výstroj x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) výcvik, xxxxxxx x zkouška xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx xxxxxx x péči x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx záchytného xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx za xxxxxxxx období vypočítány xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx x celkových xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Město Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxx této xxxxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx kalendářní xxxxxxxxx. Xxxxxxx musí xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě a xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx doručení xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxx xxxxxxx zaplatit xxxxx Xxxxxxx úrok x xxxxxxxx xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx právních xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů městské xxxxxxx (např. za xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx xxxx náklady xx nezbytnou xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx obec Xxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx útulkem pro xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx zavazuje xxxx Xxxxxxx hradit náklady xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx den.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. této xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx přesáhne xxxxx xxxxx měsíční xxxxxx 1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx, se xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Jaroměř xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx úkony, a xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Kč/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx mimořádné xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x záhlaví vystavené xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x ve xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx doručení této xxxxxxx.
8. Příjem x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Města Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx ukončení
1. Tato xxxxxxx se xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx dnem, kdy xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx této smlouvy. Xxxxx xxx této xxxxxxx bude městská xxxxxxx vykonávat xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Smlouva xxxx xxx písemně xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, co xxxx xxxxxxxx, x xx nejméně po xxxx 15 xxx.
2. Xx dobu platnosti xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx smluvní stranou.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx z xxxx smlouvy.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Zaloňov xxx xxxxxx xxxxx xx základě xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx stejnopisech, x xxxxx xxxxxxx strany xxxxxx xx jednom xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx lze xxxxx nebo doplňovat xxx na základě xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Krajský xxxx Královéhradeckého xxxxx xxxxxx stejnopis této xxxxxxx xxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x souhlas x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx součástí xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxx x.5 xx xxx 24.2.2021,
x) usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x udělení xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Jaroměř xxx 12.4.2021
Josef Horáček x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx 12.4.2021
Xxxxxxxxx Xxxxxxxxx x. r.
starostka obce Xxxxxxx