26/XX/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx zákona x obecní xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. zn. XXXXX-15467/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx právní xxxx dne 27.5.2021.
Veřejnoprávní xxxxxxx X. XXX/XXX-0128/2021 x xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx x Obcí Xxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: nám. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxx 46, 551 01
XX: 00273252
xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021, na xxxxxxx usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 5 xx xxx 24.2.2021 x x xxxxxxx x ustanovením §3a zákona x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx pozdějších předpisů, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx x. 553/1991 Sb., x xxxxxx policii, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx“) xxxxxxx jako xxxx xxxxx Městskou xxxxxxx Jaroměř (xxxx xxx „městská xxxxxxx“).
2. Xxxx Zaloňov xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Předmět xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a xxxx. 1 xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx vykonávat xxxxx při xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx záležitostí xxxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxx úkoly xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, v rozsahu xxxxxxxxx touto smlouvou, xx území obce Xxxxxxx x xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx, Xxxxx, Horní Dolce (xxxx xxx obec Xxxxxxx).
3. Rozsah vykonávaných xxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x obecní xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a nočních xxxxxxx (směn), a xx v maximálním xxxxxxx 1 kontrola xxxxxxx, přičemž 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 hodině xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx strážníků xx služebním xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxxxx xxxx a xxxxxxxxx vozidlem.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxx také xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx jiných xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx jejich transport xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 zákona x. 166/1999 Sb., x xxxxxxxxxxx péči x x xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx dle xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx rozpis xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx se xxxxxxxxx xxxx Zaloňov. Xxxx Zaloňov xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx právní předpisy xxxx Xxxxxxx spojené x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxxxxx xx x veškerých xxxxxxxxxxx změnách x xxxxxx xxxxxxxx spojených.
4. Xxxxxxxx xxxx Zaloňov xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx policie x obci Xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxxxx, a je xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx službě xxxx neplní-li xxxx xxxxxxxxxx úkoly) xxxxx xxxxxx provedla.
5. Obec Xxxxxxx xxxx xx xxx, kdy xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx pověření, xxxxxx prokazuje oprávněnost xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx území. Jeden xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx městské policie Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx povinen xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx u xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x u xxxxxx xxxxxxxxx. Město Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx prodlení xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx o xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx pověření, již xxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx podle xxxxxx x xxxxxx policii x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx obce Xxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx xx xxxxx města Xxxxxxx nebo xxxx xxxx, xx jejímž xxxxx xxxxxxx policie xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx stav xxxxxxxxx, nouzový xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (velitel xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie, x této situaci xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxx smlouvy.
7. Městská xxxxxxx Jaroměř xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx apod.), xxxxxxxxx x xxxxxx všech xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx úkolů i xx základě xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Integrovaného xxxxxxxxxxx systému (XXX, XXX x XXX).
8. Xxxx Xxxxxxx xxxx xx vědomí xxxxxxxxxx, xx v xxxxxxx, xx plnění xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx přítomnost xxxxxx xxxxxxx policie v xxxxxxxx města Jaroměř, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx stranami xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxx na xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx na xxxxx xxxx obce a xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxx s Policií XX.
9. V případě xxxxxxx zvířete xx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx s xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, pobyt xxxxxxx x útulku xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx umístit zvíře xx útulku. Po xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 dnů), xxxx být zvíře xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx se podmínky xxx, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x zařízení xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx do xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx předložení xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx ustanovení xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Zaloňov xxxx xxxx Xxxxxxx, xxxxx xx xx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxx sjednaných (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x sociální xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx na xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) výstroj x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx policie,
d) výcvik, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx na stravu x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx záchytného kotce
3. Xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, která vychází x xxxxxxxxx výdajů xx Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem úkolů xxxxxxx policie, xxxx 875,- Xx (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx výkonu dvoučlenné xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla nebo xxxxxxxxxxx hlídky xx xxxxxxxxx psem x xxxxxxxxx vozidlem).
4. Město Xxxxxxx bude náklady xx xxxxxx xxxxx xxx xxxx smlouvy xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx do 20. xxx xxxxxxx čtvrtletí xx xxxxxxxxx kalendářní xxxxxxxxx. Xxxxxxx musí xxx náležitosti účetního xxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx náklady xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx vystavené xxxxxxx, x xx příkazem x xxxxxx x xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxx xxxxxxx zaplatit xxxxx Xxxxxxx úrok x xxxxxxxx xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx právních xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx vícenáklady, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx souvislosti s xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx (xxxx. za xxxxxxxx xxxxxxx do xxxxxx nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), se xxxxxxxx xxxxxx obec Xxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete do xxxxxx xxxxx náklady xxxxxxxxxxx xxxxxxx pro xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxx.
X xxxxxxx umístění xxxxxxx v zařízení xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx zavazuje obec Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx zvíře xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných v xxxxxx 3. této xxxxxxx, při xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx počet xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxx, x xx xx výši 330,- Kč xx xxxxxx hodinu xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx strážníka x 7,- Xx/ xx provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx obec Zaloňov xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx příkazem k xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx xxx doručení této xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx uložených xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Doba trvání xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Smlouva xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Xxxxx xxx této xxxxxxx bude xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx počínaje xxxxxx xxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx poté, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx a xxxxx xxxxx prvního xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx poté, xx xxxx uzavřena, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy a xxxxx xxxxxxxx. Uzavřená xxxxxxx xxxx být xxxxxxx přístupná xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, která je xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx města Jaroměř x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx se zmocňují x řešení xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx z xxxx smlouvy.
4. Xx xxxxx způsobenou strážníkem xxxxxxx xxxxxxx na xxxxx obce Zaloňov xxx xxxxxx xxxxx xx základě xxxx xxxxxxx odpovídá xxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx x jeden xxxxxxxxx xxxxxx Krajský xxxx Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx smlouvu lze xxxxx xxxx doplňovat xxx na xxxxxxx xxxxxxx dohody xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx 6. odst. 8 x x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x.5 xx xxx 24.2.2021,
x) xxxxxxxx Rady xxxxx Jaroměř č. 0258-06-2021-00X-XX ze xxx 17.03.2021,
x) pravomocné xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x udělení xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Horáček x. r.
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx 12.4.2021
Xxxxxxxxx Xxxxxxxxx x. r.
starostka obce Xxxxxxx