26/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. zn. XXXXX-15467/XX/2021 o udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 27.5.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx X. VPS/OOW-0128/2021 x výkonu úkolů xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx mezi Xxxxxx Xxxxxxx x Obcí Xxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxx 46, 551 01
XX: 00273252
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00X-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 5 xx xxx 24.2.2021 a x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §3a xxxxxx č. 553/1991 Xx., x xxxxxx policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (dále xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Úvodní xxxxxxxxxx
1. Město Xxxxxxx xx základě xxxxxx x. 553/1991 Sb., x obecní policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx“) xxxxxxx jako xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxx Jaroměř (xxxx xxx „xxxxxxx xxxxxxx“).
2. Xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a odst. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx veřejného xxxxxxx a plnit xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxx, x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx, xx území obce Xxxxxxx x dále xxxxxxxxxxxx částí Xxxxxx, Xxxxx, Xxxxx Xxxxx (xxxx jen xxxx Xxxxxxx).
3. Rozsah xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx stanovené xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x obecně xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Zaloňov, x xx formou xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx x maximálním xxxxxxx 1 kontrola xxxxxxx, přičemž 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx jednočlenné xxxxxx strážníka xx xxxxxxxxx xxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx také odchyt xxxxxxxxx xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x bude xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 zákona x. 166/1999 Xx., x veterinární péči x x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x xxxxxxx dle xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx rozpis xxxx určí xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx po xxxxxxxxx dohodě se xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx. Xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx x činností xxxxxxx xxxxxxx x informovat xx o veškerých xxxxxxxxxxx změnách s xxxxxx xxxxxxxx spojených.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x době, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Zaloňov xxxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx provést požadovaný xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxx (jsou-li xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx neplní-li xxxx xxxxxxxxxx xxxxx) tento xxxxxx provedla.
5. Obec Xxxxxxx xxxx xx xxx, kdy tato xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx pověření, xxxxxx prokazuje oprávněnost xxxxxx xxxxxxxxx na xxxxx xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx pověření xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx strážník povinen xxx xxx výkonu xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Jaroměř xx xxxxxxxx bez xxxxxxxxxx xxxxxxxx informovat xxxx Zaloňov x xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx bylo vydáno xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx x toto xxxxxxxx xxxxxx starostovi xxxx Xxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí (povodeň, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), kdy bude xx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx jiné xxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx stav xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx, xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (velitel xxxxxxx xxxxxxx) oprávněn xxxxxxx rozsah xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx situaci xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), oprávněna x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx x xx xxxxxxx xxxxxxx xx výzvy xxxxxxxxxx xxxxxxxxx některé x xxxxxxxx xxxxxx Integrovaného xxxxxxxxxxx systému (XXX, XXX x PČR).
8. Xxxx Xxxxxxx xxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx plnění xxxxx xxxxxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx přítomnost hlídek xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx města Jaroměř, xxxxxxxx na území xxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx stranami xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Zaloňov xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxx xx území xxxx xxxx a xxxxxxxxx x naléhavé xxxxxxx xxxx obec xxxxx x Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxx povinna xxxxxxxx xxxxxxxx umístěni x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxx (xxxxxxx na xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x útulku xxxx.). Městská policie xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxx. Po xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx xx 7 dnů), xxxx xxx zvíře xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx podmínky xxx, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx bez xxxxxxx xxxxxxx umístěno xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx oprávněn xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxx ustanovení xxxxxx 3. této xxxxxxx na xxxxx xxxx Zaloňov xxxx xxxx Xxxxxxx, xxxxx xx je xxxxxxxx xxxxxx ve výši xxxxxx na xxxxxxx xxxxxx níže sjednaných (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx spojené x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx x opotřebení xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxxx x xxxxxxx strážníků xxxxxxx policie,
d) xxxxxx, xxxxxxx x zkouška xxxxxxx způsobilosti xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx xx stravu x péči x xxxxxxxxx xxxxx umístěné xx xxxxxxxxxx kotce
3. Xxxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx období xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxxxx vychází x xxxxxxxxx xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx 875,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx hlídky xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx vozidlem).
4. Město Xxxxxxx xxxx náklady xx plnění úkolů xxx xxxx xxxxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx náležitosti xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxx xx zavazuje, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx splatnosti xx 14 dnů xxx xxx doručení xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx je xxxx Xxxxxxx povinna zaplatit xxxxx Jaroměř xxxx x xxxxxxxx xx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx předpisů.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou v xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů městské xxxxxxx (xxxx. za xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx nebo xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx hradit obec Xxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxx náklady xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx přímo xxxx Xxxxxxx.
X případě xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx výši 150,- Xx/xxxxx zvíře xx xxxxx započatý xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx popsaných x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx jejichž xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx měsíční paušál 1 xxxxxx výkonu xxxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx spojené s xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx hodinu za xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Kč/ xx provozu služebního xxxxxxx. Tyto xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx na xxxx xxxxx Jaroměř xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxxxxx) nebo xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx doručení této xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxx trvání xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx počínaje xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx může xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xx x xxx udání důvodů. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx 1 xxxxxxxxxx xxxxx a začne xxxxx prvního xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx výpovědi xxxxx xxxxxxx straně.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx tuto xxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x xx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx platnosti xxxx smlouvy vyvěsí xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx deskách svých xxxxxxxxx (xxxxxxxx) úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx musí xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, která xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x starosta obce Xxxxxxx xx zmocňují x řešení xxxxxxxxxxx xxxxxx vyplývajících z xxxx xxxxxxx.
4. Za xxxxx způsobenou strážníkem xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx obce Xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx odpovídá obec Xxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx stejnopisech, z xxxxx smluvní xxxxxx xxxxxx xx jednom xxxxxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx nebo doplňovat xxx xx xxxxxxx xxxxxxx dohody xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx stejnopis této xxxxxxx xxxxx s xxxxxxxxx uvedenými v xxxxxx 6. odst. 8 x s xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x.5 ze xxx 24.2.2021,
x) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00X-XX ze dne 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx 12.4.2021
Xxxxxxxxx Svobodová x. r.
starostka xxxx Xxxxxxx