26/XX/2021 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxx - výkon xxxxx xxxxx zákona x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-15467/XX/2021 x udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx dne 27.5.2021.
Veřejnoprávní xxxxxxx Č. XXX/XXX-0128/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Obcí Xxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: starostou města Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: nám. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Obec Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxx: Zaloňov 46, 551 01
XX: 00273252
xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. 0258-06-2021-00W-RM xx xxx 17.03.2021, na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Zaloňov x. 5 xx xxx 24.2.2021 a x xxxxxxx s ustanovením §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Úvodní xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Jaroměř xx xxxxxxx zákona x. 553/1991 Xx., x obecní policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále jen „xxxxx x xxxxxx xxxxxxx“) zřídilo xxxx xxxx orgán Xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx (xxxx xxx „městská xxxxxxx“).
2. Xxxx Zaloňov xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx na základě xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §3a odst. 1 xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx při zabezpečování xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x plnit xxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx zvláštního xxxxxx, x rozsahu xxxxxxxxx touto smlouvou, xx území xxxx Xxxxxxx a xxxx xxxxxxxxxxxx částí Xxxxxx, Xxxxx, Horní Xxxxx (xxxx xxx xxxx Xxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx
1. Městská xxxxxxx xxxx na území xxxx Xxxxxxx vykonávat xxxxxxx xxxxx stanovené xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx právními xxxxxxxx xxxx Zaloňov, x xx xxxxxx nepravidelných xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (xxxx), x xx v maximálním xxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx 1 xxxxxxxx se xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx strážníků xx xxxxxxxxx vozidlem xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx xxxx Zaloňov xxxxxxxx také odchyt xxxxxxxxx psů a xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx, x xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx x. 166/1999 Xx., x xxxxxxxxxxx péči x x změně xxxxxxxxx souvisejících zákonů (xxxxxxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Konkrétní xxxxxx xxxx určí velitel xxxxxxx xxxxxxx po xxxxxxxxx dohodě xx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx. Xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx spojené x xxxxxxxx městské xxxxxxx x informovat xx x veškerých xxxxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxx předpisy spojených.
4. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx městská xxxxxxx x xxxx Zaloňov xxxxx městské policie xxxxxxxxxxx, a xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx xxx možností (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx xxxxxxxxxx úkoly) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxx xxxx ke xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx pověření, xxxxxx prokazuje xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx území. Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx pověření xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx městské xxxxxxx Xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx povinen xxx xxx výkonu xxxxxxxxx x xxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxxx x x nových xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx prodlení informovat xxxx Xxxxxxx o xxx, xx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxx vydáno xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx městské xxxxxxx, resp. pozbyl xxxxxxxxx podle xxxxxx x obecní xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, havárie xxxx.), kdy xxxx xx xxxxx města Xxxxxxx nebo jiné xxxx, xx jejímž xxxxx městská xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx xxxx xxxx ohrožení xxxxx, je strážník xxxxxxxx plněním některých xxxxx při xxxxxx xxxxxx xxxxxxx (velitel xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx směn xxxxxxxxx městské xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx informuje xxxxxxxx xxxx obcí, xxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxx smlouvy.
7. Městská xxxxxxx Xxxxxxx je xxx xxxxxxxxxxx událostech (xxxxxxx, xxxxxxx událost, xxxxxxx xxxx.), xxxxxxxxx x xxxxxx všech xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx úkolů x xx základě xxxxxxx xx xxxxx operačního xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx složek Integrovaného xxxxxxxxxxx xxxxxxx (HZS, XXX a XXX).
8. Xxxx Xxxxxxx xxxx xx vědomí xxxxxxxxxx, xx x xxxxxxx, xx xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx města Xxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx obcí, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Xxxxxxx právní xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxx xx xxxxx xxxx xxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxx obec xxxxx x Xxxxxxx XX.
9. X případě xxxxxxx zvířete je xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxx a xxxxxxx xxxxxxx x tímto xxxxxxx (xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx v útulku xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxxxxx starosty obce Xxxxxxx umístit xxxxx xx xxxxxx. Po xxxxxxxxxx dobu (xxxxxxxxx xx 7 dnů), xxxx xxx xxxxx xxxxxxxx x záchytném xxxxxxxx xxxxxxx policie, xxxx-xx naplněna kapacita xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, xx xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx umístěno xx xxxxxx.
10. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx městské xxxxxxx.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxx, která xx je xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx xxxxxx na xxxxxxx xxxxxx xxxx sjednaných (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx spojené x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie tvoří xxxxxxx:
x) mzdové xxxxxxx, xxxxxxx na zdravotní x sociální xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx,
x) výstroj x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) xxxxxxx na stravu x xxxx o xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx období vypočítány xx xxxxxxx hodinové xxxxx, která xxxxxxx x celkových xxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx jako xxxxxx nákladů spojených x xxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx, činí 875,- Kč (slovy: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxx (1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx x provozu xxxxxxxxxx vozidla nebo xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx).
4. Město Xxxxxxx xxxx náklady xx xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxx Zaloňov fakturovat xxxx xx 20. xxx každého xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Faktura xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx zaplatí xxxxxxxx x úhradě xx účet města Xxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx vystavené faktury, x to příkazem x xxxxxx a xx lhůtě xxxxxxxxxx xx 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx zaplatit xxxxx Xxxxxxx úrok x prodlení xx xxxx xxx obecně xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx vícenáklady, xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx (xxxx. za xxxxxxxx xxxxxxx do xxxxxx xxxx xxxxxxx xx nezbytnou veterinární xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx obec Xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx budou náklady xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx obci Xxxxxxx.
X případě umístění xxxxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx policie Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxx 150,- Xx/xxxxx xxxxx xx xxxxx započatý xxx.
7. X xxxxxxx mimořádných xxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx paušál 1 hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky, se xxxx Xxxxxxx zavazuje xxxxxxx xxxxx Jaroměř xxxxxxx spojené x xxxxxx xxxxx, a xx xx xxxx 330,- Xx za xxxxxx hodinu xx xxxxxxx zasahujícího strážníka x 7,- Xx/ xx provozu xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx mimořádné xxxxxxx obec Zaloňov xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx uvedený x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx faktury, x xx příkazem x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 dnů xxx xxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
8. Příjem x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx je vždy xxxxxxx xxxxxxxx Města Xxxxxxx.
5. Doba xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxx ukončení
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx městská xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx vypovězena xxxxxxxxxx smluvní xxxxxxx, x to x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta vždy xxxx 1 kalendářní xxxxx x začne xxxxx prvního xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxxxxxxxx poté, xx xxxx xxxxxxxx, x xx nejméně po xxxx 15 xxx.
2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách svých xxxxxxxxx (obecních) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx přístupná xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, která xx xxxx smluvní stranou.
3. Xxxxxxxx města Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx se xxxxxxxx x xxxxxx praktických xxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxx xxx xxxxxx úkolů xx základě této xxxxxxx odpovídá obec Xxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, z xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx x jeden xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.
6. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx smluvních xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
7. Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx stejnopis xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx 6. xxxx. 8 x x xxxxxxx x souhlas x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx součástí xxxx xxxxxxx xxxx:
x) usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Zaloňov x.5 xx xxx 24.2.2021,
x) usnesení Rady xxxxx Xxxxxxx č. 0258-06-2021-00X-XX ze dne 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Horáček x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx 12.4.2021
Xxxxxxxxx Xxxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx