25/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi městem Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxxxx - xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x obecní policii
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-15469/XX/2021 o xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 27.5.2021.
Veřejnoprávní xxxxxxx X. VPS/OOVV-0127/2021 x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř xxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxxx x Xxxx Xxxxxxxxxx
Xxxxxxx strany
1. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Horáčkem
adresa: nám. Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx 16, 551 01 Xxxxxxx
XX: 00272728
XXX: XX00272728
x
2. Xxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxxxxxxxx
xxxxxx: Na Xxxxxx 1, 552 11 Xxxxxxxxxx
XX:00273155
xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx č. 0257-06-2021-XXX-XX xx xxx 17.03.2021, xx xxxxxxx usnesení Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxx x. 16/2021/3x xx xxx 25.1.2021 x x souladu x xxxxxxxxxxx §3a zákona x. 553/1991 Xx., x obecní policii, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, uzavírají xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (dále xxx xxx „xxxxxxx“).
1. Xxxxxx xxxxxxxxxx
1. Město Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx č. 553/1991 Xx., o obecní xxxxxxx, ve znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx o xxxxxx xxxxxxx“) zřídilo xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx policii Jaroměř (xxxx jen „městská xxxxxxx“).
2. Xxxx Velichovky xxxxxxxxx obecní policii.
2. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx x souladu x ustanovením §3a xxxx. 1 zákona x xxxxxx policii xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx záležitostí xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, x xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxx Velichovky x xxxx xxxxxxx obce Xxxxxxxxx (dále xxx xxxx Xxxxxxxxxx).
3. Xxxxxx xxxxxxxxxxxx úkolů
1. Xxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx zákonem x xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx zákony a xxxxxx závaznými xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx (směn), x to v xxxxxxxxxx rozsahu 8 xxxxxxx měsíčně, přičemž 1 xxxxxxxx xx xxxxx 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx služebním xxxxxxxx xxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxx obce Xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx toulavých xxx x xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx zvířat, x xxxx xxxxxxxxxx jejich xxxxxxxxx do záchytného xxxxxxxx xxxxxxx policie xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx §42 xxxxxx č. 166/1999 Xx., o xxxxxxxxxxx xxxx a x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (veterinární zákon), xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx určí xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx předchozí xxxxxx xx xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxx. Obec Velichovky xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx veškeré xxxxxx závazné právní xxxxxxxx obce Xxxxxxxxxx xxxxxxx s činností xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx ji x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx.
4. Starosta xxxx Xxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxx x xxxx, xxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxxx úkoly xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx, x xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx zákrok, městská xxxxxxx xxx xxxxxxxx (xxxx-xx xxxxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx-xx xxxx neodkladné xxxxx) xxxxx xxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxxxx xxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx strážníkovi xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx území. Xxxxx xxxxxxxxx každého xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Jaroměř. Toto xxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxx. Obdobné se xxxxxxxxx x u xxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Velichovky x xxx, že xxxxxxxx, kterému xxxx xxxxxx písemné pověření, xxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, resp. xxxxxx osvědčení xxxxx xxxxxx x obecní xxxxxxx x xxxx xxxxxxxx vrátit starostovi xxxx Velichovky.
6. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxx.), xxx xxxx na xxxxx xxxxx Jaroměř xxxx xxxx obce, xx xxxxxx xxxxx městská xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx, vyhlášen xxxx xxxxxxxxx, nouzový xxxx xxxx xxxx xxxxxxxx státu, xx xxxxxxxx xxxxxxxx plněním xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx obecní xxxxxxx (xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx) xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxx xxxxxx informuje xxxxxxxx obou xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Xxxxxxx policie Jaroměř xx xxx mimořádných xxxxxxxxxx (xxxxxxx, živelná xxxxxxx, havárie apod.), xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx strážníka x xxxxxx úkolů x na základě xxxxxxx či výzvy xxxxxxxxxx střediska některé x xxxxxxxx složek Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx (XXX, XXX x XXX).
8. Obec Xxxxxxxxxx xxxx na xxxxxx xxxxxxxxxx, že x xxxxxxx, xx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx vyžadovat xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx policie x xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx xxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx smluv, xxxx xxxx Velichovky xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx zákroku xxxx xxxxx xx xxxxx xxxx obce x xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxx musí xxxx xxxxx x Xxxxxxx XX.
9. X xxxxxxx xxxxxxx zvířete xx xxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxx zajistit následné xxxxxxxx x xxxx x xxxxx x xxxxxxx xxxxxxx s xxxxx xxxxxxx (náklady xx xxxxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxx.). Xxxxxxx xxxxxxx může xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Velichovky xxxxxxx xxxxx do útulku. Xx xxxxxxxxxx xxxx (xxxxxxxxx do 7 xxx), xxxx být xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx zařízení xxxxxxx xxxxxxx, xxxx-xx naplněna xxxxxxxx zařízení nebo xxxxxxxxxx-xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxx-xx xx xxxxxxxx xxx, že xxxx xxxxx xxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxxx městské policie, xxxx xxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx umístěno xx xxxxxx.
10. Starosta xxxx Xxxxxxxxxx je xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxxx xxxx obec Velichovky, xxxxx xx xx xxxxxxxx hradit ve xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx níže xxxxxxxxxx (XX. 4, xxxxxxxx 3).
2. Xxxxxx xxxxxxx x plněním xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx:
x) xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx,
x) xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx vozidel,
c) xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx,
x) xxxxxx, školení x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
x) náklady na xxxxxx x péči x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx do xxxxxxxxxx xxxxx
3. Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxxxxx policie xxxxx xx účtované období xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, která xxxxxxx z xxxxxxxxx xxxxxx xx Městskou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx, kterou xxxxxxx xxxxxx sjednávají xxxx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx městské xxxxxxx, xxxx 7000,- Kč (xxxxx: Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) měsíčně (8 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx hlídky a xxxxxxx xxxxxxxxxx vozidla xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx x služebním xxxxxxxx).
4. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxx xxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxx Velichovky xxxxxxxxxx xxxx xx 20. xxx xxxxxxx xxxxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx čtvrtletí. Faktura xxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
5. Obec Xxxxxxxxxx xx xxxxxxxx, xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx účet xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x xx xxxxxxxx x úhradě x xx xxxxx xxxxxxxxxx do 14 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Velichovky povinna xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx xxx xxxxxx závazných xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxxxx vzniknou x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx úkolů xxxxxxx policie (xxxx. xx umístění zvířete xx útulku xxxx xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxx.), xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx zvířete xx útulku xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxxxx.
X xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Velichovky hradit xxxxxxx xx xxxx 150,- Kč/jedno xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx.
7. X xxxxxxx xxxxxxxxxxx událostí xxxxxxxxx x xxxxxx 3. xxxx xxxxxxx, xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 1 xxxxxx xxxxxx dvoučlenné hlídky, xx obec Xxxxxxxxxx xxxxxxxx uhradit městu Xxxxxxx xxxxxxx spojené x xxxxxx xxxxx, x xx xx xxxx 330,- Xx xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x 7,- Xx/ xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxxxxxx náklady obec Xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx xx xxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (čtvrtletní) xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, x to xxxxxxxx x xxxxxx x xx xxxxx xxxxxxxxxx xx 14 dnů xxx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxx x xxxxx uložených xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
5. Doba xxxxxx xxxxxxx a xxxxxx jejího xxxxxxxx
1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx uzavřena dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Krajského xxxxx Královéhradeckého kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Úkoly xxx xxxx smlouvy xxxx xxxxxxx policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, a xx x xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx činí 1 xxxxxxxxxx měsíc x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
6. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx zveřejní tuto xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx xxxx xxxxxxxx, x to xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Po dobu xxxxxxxxx této smlouvy xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx předmětu. Xxxxxxxx xxxxxxx musí xxx xxxxxxx přístupná xx xxxxxxx (Městském) xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx smluvní xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x starosta xxxx Xxxxxxxxxx se xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx otázek xxxxxxxxxxxxx x xxxx smlouvy.
4. Xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx městské policie xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xx základě xxxx smlouvy odpovídá xxxx Xxxxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x nichž smluvní xxxxxx obdrží po xxxxxx stejnopisu a xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxx smlouvu xxx měnit nebo xxxxxxxxx jen xx xxxxxxx písemné xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx krajského xxxxx.
7. Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx stejnopis xxxx xxxxxxx xxxxx x přílohami xxxxxxxxx x xxxxxx 6. xxxx. 8 x x žádostí x xxxxxxx s uzavřením xxxx xxxxxxx.
8. Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxx x. 16/2021/3x xx xxx 25.1.2021,
b) xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 0257-06-2021-XXX-XX xx xxx 17.03.2021,
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx 12.4.2021
Xxxxx Horáček x. x.
xxxxxxxx xxxxx Jaroměř
Velichovky 12.4.2021
Xxxx Xxxxxxxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx