13/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxxx x obcí Xxxxxxxx - výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. KUKHK-6754/OP/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx dne 10.3.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxxx x projednávání xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x.. ………………. xx dne …………. x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx …………Xxxxx §160 xxxx. 1 xxxxxx x. 500/2004 Xx.,, správní řád, x xxxxxxx xxxxx, xxxxx §63 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, v xxxxxxx xxxxx, x xxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx a xxxxxx x nich, v xxxxxxx xxxxx, xxxxx Xxxxxxxx xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx x. 705/54/10/1/2021 xx xxx 11.01.2021 a xxxx Xxxxxxxx na xxxxxxx usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx ze xxx 20.01.2021 uzavírají mezi xxxxx tuto veřejnoprávní xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx strany
Město Kopidlno, xxxxxxx Hilmarovo 13
507 32 Xxxxxxxx, XX: 00271705
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx obce s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxx, Xxxxxxxxxxxxxxx xxxx,
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxx. Xxxxx Xxxxxxxxx, MBA
a
Obec Xxxxxxxx, Xxxxxxxx 7
507 32 Xxxxxxxx, XX: 271322
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx s rozšířenou xxxxxxxxxx Xxxxx, Xxxxxxxxxxxxxxx xxxx,
xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxxxxx Xxxxxx
xxxxxxx obec xxxxxxxxx do správního xxxxxx xxxx s xxxxxxxxx obecním úřadem, xx. xxxxx Xxxxxxxx
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Město Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xx x xxxxxxx xxxxxxxxx x odstavci xxx xxxxxx XX. této xxxxxxx. Xx základě xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx orgány x řízení xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx.
2. Xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx č. 250/2016 Sb., o xxxxxxxxxxxx xx přestupky x řízení x xxxx, v platném xxxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx veškerou přenesenou xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx §60 xxxx. 2 xxxxxx x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx x xxxx vymezenou zvláštními xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx obce Židovice.
3. Xxxxxxx xxxxxx vybrané xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx města Xxxxxxxx.
4. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Kopidlna xxx xxxxxx této xxxxxxx xx příjmem xxxxxxxx města Xxxxxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx zavazuje xxxx Židovice ze xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx na xxxx xxxx č. 116 197 5399/0800 xxxxxx x Xxxxx xxxxxxxxxx a.s., xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxx 2 500,- Xx (xxxxx dvatisícepětsetkorunčeských) x xx za xxxxx zahájení xxxxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx částku v xxxxxxxxx xxxx 1 500,- Xx (slovy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) za xxxxx xxxxxxxxx, xxxxx bude xxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx či příkazem xx xxxxx (tzn. xxxxxxx, xxx xxxxxx xxxxxxxx řízení x xxxxxxxxx).
2. Náklady xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x určeném xxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx základě xxxxxx xxxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx x k xxxxxxx xxxxxxxxxx xx dle xxxx xxxxxxx příslušné xxxxx Xxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx nejdéle xx 30ti dnů xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx a xxxx Xxxxxxxx xx ji xxxxxxxx xxxxxxx ve xxxxx 30xx xxx xx xxxxxx vystavení.
IV.
Doba xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se uzavírá xx xxxx xxxxxxx, x to xx 31.12.2022.
2. Smlouva xx xxxxx §164 xxxx. 3 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
3. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxx xxxxx důvodu xxxxxxxxx xxxxxxx výpovědi xxxxx smluvní xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta činí xxx měsíce x xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx měsíci, v xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx výpověď xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Poté xxxxxxx xxxxxx, xxxxx xxxxxxx xxxxxx, je xxxxxxx x výpovědi xxxxxxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
X.
Xxxxxxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx uzavření na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx na xxxx xxxxxxx 15 xxx.
2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadu xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx.
3. Xxxxxx obsah xxxx smlouvy lze xxx písemnou xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx stran, x xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx se xxxx xxxxxxxxxxx ustanoveními xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx, obec Xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx spolu xx xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
6. Xxxxxxx xxxx xxxxxxx tvoří xxxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx, xxxxxxxx zastupitelstva xxxx Židovice x xxxxxxxxxx rozhodnutí xxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
X Kopidlně xxx 1.2.2021
Ing. Xxxx Xxxxxxxx, XXX, x. x.
xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 1.2.2021
Petr Xxxxx v. r.
starosta xxxx Židovice