13/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Židovice - xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx ve xxxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-6754/XX/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci xxx 10.3.2021.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Židovice x xxxxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx č.. ………………. xx xxx …………. x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx …………Xxxxx §160 odst. 1 xxxxxx x. 500/2004 Xx.,, xxxxxxx xxx, x platném xxxxx, xxxxx §63 xxxxxx x. 128/2000 Sb., x obcích, x xxxxxxx znění, x xxxxx §105 zákona x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx x. 705/54/10/1/2021 ze xxx 11.01.2021 a xxxx Židovice na xxxxxxx usnesení Zastupitelstva xxxx ze xxx 20.01.2021 xxxxxxxxx xxxx xxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx strany
Město Xxxxxxxx, xxxxxxx Xxxxxxxxx 13
507 32 Xxxxxxxx, XX: 00271705
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx působností Jičín, Xxxxxxxxxxxxxxx kraj,
zastoupené xxxxxxxxxx xxxxx Xxx. Xxxxx Xxxxxxxxx, MBA
a
Obec Židovice, Xxxxxxxx 7
507 32 Xxxxxxxx, IČ: 271322
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Jičín, Královéhradecký xxxx,
xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxxxxx Berným
jakožto obec xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce s xxxxxxxxx obecním xxxxxx, xx. xxxxx Xxxxxxxx
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxxx xxxx prostřednictvím svých xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx svěřenou xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, a to x rozsahu vymezeném x xxxxxxxx xxx xxxxxx XX. této xxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx budou xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x řízení xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx.
2. Xxxxxx města Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, v xxxxxxx xxxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx k projednávání xxxxxxxxx xxxxxxxxx §60 xxxx. 2 zákona x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a řízení x xxxx a xxxx vymezenou zvláštními xxxxxxxx předpisy xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx města Xxxxxxxx xxx xxxxxx této xxxxxxx jsou xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Kopidlna.
4. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Kopidlna xxx xxxxxx této xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Kopidlna.
III.
Úhrada xxxxxxx
1. Na xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx předmětu xxxx xxxxxxx se xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx ze xxxxx rozpočtu hradit xxxxx Xxxxxxxx xx xxxx xxxx x. 116 197 5399/0800 xxxxxx u České xxxxxxxxxx a.s., paušální xxxxxx x xxxxxxxxx xxxx 2 500,- Xx (xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) x xx za xxxxx zahájení řízení x přestupku a xxxxxxxx xxxxxx v xxxxxxxxx xxxx 1 500,- Xx (xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx v příkazním xxxxxx xx xxxxxxxx xx xxxxx (tzn. xxxxxxx, kdy xxxxxx xxxxxxxx řízení x xxxxxxxxx).
2. Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x určeném xxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx x x xxxxxxx xxxxxxxxxx je dle xxxx xxxxxxx příslušné xxxxx Kopidlno. Město Xxxxxxxx zašle fakturu xxxx Xxxxxxxx nejdéle xx 30xx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xx ji xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx 30xx dnů xx xxxxxx xxxxxxxxx.
XX.
Xxxx xxxxxx smlouvy
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx, x to do 31.12.2022.
2. Xxxxxxx xx xxxxx §164 xxxx. 3 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
3. Tuto xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxx xxxxx důvodu xxxxxxxxx písemné xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxx xxxxxx x xxxxxx běžet xxxxxx xxxx xxxxxx následujícího xx xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx. Xxxx xxxxxxx strana, xxxxx xxxxxxx xxxxxx, xx xxxxxxx x výpovědi xxxxxxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxx nejméně 15 xxx.
2. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxxxxx x jejím xxxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxx xxxx smlouvy lze xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx, x jejímuž uzavření xx třeba xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
4. Xxxxxx vyplývající x této smlouvy xxxxxxxx xxxxx smlouvou xxxxxxxxxx se xxxx xxxxxxxxxxx ustanoveními xxxxxxxxx xxxx upravujícími xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, které xx xxxxxx obdrží xxxxx Kopidlno, xxxx Xxxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx Krajský úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx spolu xx xxxxxxx o xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
6. Xxxxxxx xxxx smlouvy tvoří xxxxxxxx rady xxxxx Xxxxxxxx, usnesení xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 1.2.2021
Xxx. Xxxx Xxxxxxxx, MBA, x. x.
xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 1.2.2021
Xxxx Xxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx