13/VS/2021 Veřejnoprávní smlouva uzavřená xxxx městem Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx - xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. xx. KUKHK-6754/OP/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci xxx 10.3.2021.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx příslušnosti x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x.. ………………. xx dne …………. x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx …………Xxxxx §160 xxxx. 1 xxxxxx x. 500/2004 Xx.,, xxxxxxx řád, x platném znění, xxxxx §63 xxxxxx x. 128/2000 Sb., x obcích, x xxxxxxx znění, a xxxxx §105 zákona x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x řízení x xxxx, x xxxxxxx znění, xxxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx x. 705/54/10/1/2021 xx xxx 11.01.2021 x xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx ze xxx 20.01.2021 xxxxxxxxx xxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
Xxxxx Xxxxxxxx, xxxxxxx Hilmarovo 13
507 32 Kopidlno, XX: 00271705
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Jičín, Xxxxxxxxxxxxxxx xxxx,
xxxxxxxxxx starostkou xxxxx Xxx. Xxxxx Xxxxxxxxx, XXX
x
Xxxx Xxxxxxxx, Xxxxxxxx 7
507 32 Xxxxxxxx, IČ: 271322
příslušná xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx Xxxxx, Xxxxxxxxxxxxxxx xxxx,
xxxxxxxxxx starostou obce Xxxxxx Berným
jakožto xxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx, xx. xxxxx Kopidlna
II.
Předmět xxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxxx xxxx prostřednictvím svých xxxxxx vykonávat xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xx zvláštními xxxxxxxx xxxxxxxx, x to x rozsahu vymezeném x odstavci xxx xxxxxx XX. xxxx xxxxxxx. Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx města Xxxxxxxx xxxxx x místně xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx.
2. Orgány xxxxx Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx, x xxxxxxx xxxxx, vykonávat xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx §60 xxxx. 2 xxxxxx x odpovědnosti za xxxxxxxxx x xxxxxx x nich a xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx města Xxxxxxxx xxx plnění této xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx.
4. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx této xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Kopidlna.
III.
Úhrada xxxxxxx
1. Xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx předmětu xxxx xxxxxxx se zavazuje xxxx Xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx hradit xxxxx Xxxxxxxx xx xxxx xxxx č. 116 197 5399/0800 xxxxxx u Xxxxx xxxxxxxxxx a.s., paušální xxxxxx x dohodnuté xxxx 2 500,- Xx (xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) x to za xxxxx xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxx 1 500,- Xx (xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxxxxx nebo xxxxxxx x příkazním xxxxxx či příkazem xx xxxxx (tzn. xxxxxxx, kdy xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx o xxxxxxxxx).
2. Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxx fakturovány xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx přestupků, xxxxx xxxx přílohou xxxxxxx x k jejichž xxxxxxxxxx je dle xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxx Židovice xxxxxxx xx 30xx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx a obec Xxxxxxxx xx ji xxxxxxxx uhradit xx xxxxx 30xx xxx xx xxxxxx vystavení.
IV.
Doba xxxxxx smlouvy
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx, x xx do 31.12.2022.
2. Xxxxxxx je xxxxx §164 xxxx. 3 xxxxxxxxx řádu xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci.
3. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxx udání xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx výpovědi xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx xxx xxxxxx x xxxxxx xxxxx prvním xxxx xxxxxx následujícího xx měsíci, x xxxx byla doručena xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxx xxxxxxx strana, která xxxxxxx xxxxxx, xx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje.
V.
Společná a xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx na xxxx xxxxxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx.
3. Xxxxxx obsah xxxx smlouvy xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxxxxxx x této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxxxx ustanoveními xxxxxxxxx xxxx upravujícími veřejnoprávní xxxxxxx.
5. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxx obdrží xxxxx Xxxxxxxx, obec Xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx Krajský úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
6. Přílohy xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxx města Xxxxxxxx, usnesení zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx krajského xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
X Kopidlně xxx 1.2.2021
Xxx. Xxxx Xxxxxxxx, XXX, x. x.
xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 1.2.2021
Xxxx Xxxxx x. r.
starosta xxxx Xxxxxxxx