34/XX/2020
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Staré Xxxxx x xxxx Xxxxxxxxxxx -
xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx policii
Rozhodnutí x. x. XXXX/41116/2020, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx udělil xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, nabylo xxxxxx xxxx dne 12.8.2020.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx Xxxxx č. 31, xxx xxxxx 1/6.2 xx xxx 18.3.2020 x xxxxxxxx x. 5/9/2020 ze xxxxxxxx Zastupitelstva obce Xxxxxxxxxxx č. 9 xx xxx 4.5.2020 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx strany xxxxx xxx. §63 x xxx. §66c zákona x. 128/2000 Xx., x obcích, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x ust. §3a xxxxxx č. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
1. xxxxx Xxxxx Město
zastoupené p. Xxxxxxx Xxxxxxx, starostou xxxxx
xxxxx: Xxx. Hrdinů 100, Staré Xxxxx 686 03
XXX: 00567884
xxxxxxxx xxxxxxx: Xxxxxxxx banka Xxxxxxx Xxxxxxxx
x.x. 35-5806070297/0100
xx xxxxx xxxxxx
x
2. obec Xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx p. Alešem Xxxxxxxx, starostou obce
sídlo: Xxxxxxxxxxx 92, 687 03 Xxxxxx
XXX: 00290971
xxxxxxxx xxxxxxx: Komerční xxxxx Xxxxxxx Hradiště
č.ú: 5223721/0100
na xxxxxx druhé
1.
Předmět xxxxxxx
1. Xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx vztahů, xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx výkonu xxxx xxxxxxxxxx činností xxxxxx policie na xxxxx jiné obce, xxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx.
2. Xxxxx Xxxxx Xxxxx xxxx zřizovatel Xxxxxxx xxxxxxx Xxxxx Xxxxx, (xxxx xxx „XXXX“) xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx městské xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxx obecní policii xxxxxxxx, x xx x xxxxxxx a xx xxxxxxxx vymezených xxxxx smlouvou.
II.
Určení xxxxxxx xxxxx
1. XXXX bude xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx v xxx. §2 zákona x xxxxxx policii, x xxxx xxxxxxxx xxxxx zákona č. 361/2000 Sb., x xxxxxxx na xxxxxxxxx komunikacích, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxx č. 65/2017 Sb., x xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. XXXX bude na xxxxx xxxx Huštěnovice xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx zákonů x x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx projednávat xxxxxxxxx uvedené x §91 xxxx. 2 xxxx. x) zákona x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x nich, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxx xxxx XXXX provádět xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx dohodě xx xxxxxxxxx nebo místostarostou xxxx Xxxxxxxxxxx. Xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx.
3. MPSM xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx zabezpečovat případný xxxxxx toulavých xxx x jejich xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxx xx zařízení x xxxx určenému x xxxx Huštěnovice. Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxx (xxxxxxxxx xxxxxx XXXX) při odchytu xxxxxxxxx psa, zajistí XXXX. Xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx a xxxxxxxxxxxx. Xxxxx k odchytu xxxxxxxxx xxx bude xxxxxxx starosta nebo xxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxxx.
4. Xxxxx xxx xxxxxxxx 1. x 2. xxxxxx xxxxxx xxxx XXXX xxxxx v xxxxxxxx době xxxxxxxxx.
5. Xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxx této xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x XXXX, x xx v xxxxxxxx xxxxx stanoveném účinným xxxxxxxxx Xxxx města Xxxxx Město.
6. Xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx před xxxxxxxxx spolupráce MPSM xxxxxx x xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Huštěnovice spolu x orientační mapou xxxxxxxx.
7. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxx xx xxx, xxx xxxx xxxxxxx xxxxxx účinnost, každému xxxxxxxxxxx XXXX xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxxxxxxx území obce Xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
8. Město Xxxxx Město xx xxxxxxx xxx prodlení xxxxxxxxxx xxxx Huštěnovice x tom, xx xxxxxxxx, jemuž bylo xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxxx odstavce, xxx xxxx xxxxxxxxxx XXXX.
9. Výnosy xxxxx xxxxxxxxx MPSM x xxxx Huštěnovice xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx města Xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx nákladů
1. Xxxxxxx strany se xxxxxxx, xx za xxxxx činností MPSM xxx xx. 11. xxxx. 1, 2 xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxx spojených x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx výši 600,- Xx (xxxxx: šestsetkorunčeských) xx jednu hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx.
2. Xxx xxxxxxx strany xx xxxxxxx, xx xx xxxxx činnosti XXXX dle xx. XX. odst. 3, xxxx smlouvy bude xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx na úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx smlouvy xx xxxx - 2 xxxxxxxxx 900,- Xx/xxxxxx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) x xxxxxxxxx 450,- Xx/xxxxxx (xxxxx: čtyřistapadesáttkorunčeských). Xxxxx bude xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx, účtuje xx navíc xxxxxx 120,- Xx za xxxxxx.
3. Xxxxx Xxxxx Xxxxx xxxx náklady xxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx XXXX xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx účtovat xxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx leden, xxxxx, červen a xxxxx, x to xxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxxxxxxx xxx zákona č. 253/2004 Sb., o xxxx x xxxxxxx hodnoty, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx. Splatnost xxxxxxx xxxx 15 xxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxxx. X xxxxxxx xxxxxxxx s platbou xx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxx xxxx x xxxxxxxx ve xxxx 0,05% z xxxxxx částky za xxxxx den xxxxxxxx.
4. Xxxxxxx x. 1 xxxxxxxx dokladu (xxxxxxx) xxxxxxxxxxx městem Xxxxx Xxxxx bude xxxxxx xxxxxxx zpráva x Xxxxxxxx MPSM xxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxxx x. 2 pak xxxx soupis, xx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxx časový rozsah xxxxxxxx MPSM xxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxxx a xx kterého bude xxxxxxxx xxxxxxx úhrady xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx.
XX.
Xxxx trvání xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxx dne, xxx rozhodnutí Krajského xxxxx Zlínského xxxxx (xxxx xxx „krajský xxxx“) x xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. XXXX xxxx připravena xxxxx xxx léto smlouvy xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx měsíci, xx xxxxxx xxxxxxxxxx krajského xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx moci.
3. Smluvní xxxxxx mohou xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx bez udání xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx 1 měsíc x xxxxxx běžet xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx.
4. Tato xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx pouze xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx schválenými xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx podléhá xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5. Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx smlouvu xxxxxx x případě, xx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxx v rozporu x xxxxxxxx předpisy xxxx x xxxxxxx xxxxxxx, xxx se xxxxxxx xx jejím xxxxxxxx dostane xx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxxxxx xxxxx x xxxx smlouvy xxxxxxxxx krajský xxxx.
X.
Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx xxxxxxxx na xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx nejméně xx dobu 15 xxx a zašlou xx xxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.
2. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xx xxxxx xxxx xxxxxx xxxxxx.
3. Xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Staré Xxxxx, jeden obec Xxxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx se xxxxxxx x vyslovení souhlasu x uzavřením xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx.
4. Xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx pravomocné xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran.
5. Xxxxx účinnosti nové xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva.
Ve Xxxxxx Xxxxx dne 1.7.2020
Xxxxx Xxxxxx v. x.
xxxxxxxx města Xxxxx Xxxxx
X Xxxxxxxxxxxxx xxx 1.7.2020
Xxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx obce Huštěnovice