34/XX/2020
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřená xxxx městem Xxxxx Xxxxx x obcí Xxxxxxxxxxx -
xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx x. x. KUZL/41116/2020, xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx moci dne 12.8.2020.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx Xxxxx x. 31, xxx bodem 1/6.2 xx dne 18.3.2020 x xxxxxxxx x. 5/9/2020 xx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxxx x. 9 xx xxx 4.5.2020 xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx strany xxxxx xxx. §63 x xxx. §66c xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích, ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x xxx. §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, ve znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
1. xxxxx Xxxxx Xxxxx
xxxxxxxxxx p. Xxxxxxx Bazalou, starostou xxxxx
xxxxx: Xxx. Xxxxxx 100, Staré Xxxxx 686 03
XXX: 00567884
bankovní xxxxxxx: Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Hradiště
č.ú. 35-5806070297/0100
na xxxxx straně
a
2. xxxx Xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx p. Alešem Xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxx: Xxxxxxxxxxx 92, 687 03 Xxxxxx
XXX: 00290971
xxxxxxxx xxxxxxx: Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
x.x: 5223721/0100
na xxxxxx druhé
1.
Předmět xxxxxxx
1. Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx vztahů, xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxx sjednaných xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxxx jiné obce, xxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx.
2. Město Xxxxx Xxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx policie Staré Xxxxx, (xxxx xxx „XXXX“) xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx níže xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxxxxx, která xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, a to x xxxxxxx x xx podmínek vymezených xxxxx xxxxxxxx.
XX.
Xxxxxx xxxxxxx xxxxx
1. XXXX xxxx xx území obce Xxxxxxxxxxx vykonávat xxxxxxx xxxxx stanovené v xxx. §2 xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx, x xxxx xxxxxxxx xxxxx zákona č. 361/2000 Sb., x provozu na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxx č. 65/2017 Sb., x xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx.
2. XXXX bude xx xxxxx xxxx Huštěnovice xxxxxxxxx úkoly v xxxxxxx xxxxxx x x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx projednávat xxxxxxxxx xxxxxxx x §91 odst. 2 xxxx. e) xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti za xxxxxxxxx a řízení x xxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx. Tyto xxxxx xxxx MPSM xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx dohodě xx xxxxxxxxx nebo místostarostou xxxx Huštěnovice. Hlídka xxxx dvoučlenná x xxxxxxxxxxxx.
3. XXXX xxxx xx území xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx případný xxxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx a xxxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxx xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, pokud bude xxxxx (xxxxxxxxx xxxxxx XXXX) xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxx, xxxxxxx XXXX. Xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx a xxxxxxxxxxxx. Xxxxx k xxxxxxx xxxxxxxxx psa bude xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxxx.
4. Xxxxx xxx xxxxxxxx 1. x 2. xxxxxx xxxxxx bude XXXX xxxxx x xxxxxxxx xxxx strážníků.
5. Xxxxxxxxx x plnění xxxxx xxx xxxx xxxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x MPSM, a xx x xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx Xxxxx.
6. Xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx XXXX xxxxxx a xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxxx xxxx Huštěnovice xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.
7. Starosta xxxx Xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxx xx xxx, xxx xxxx smlouva xxxxxx xxxxxxxx, každému xxxxxxxxxxx XXXX písemné xxxxxxxx, xxxxxx strážník xxxx xxxxxxxxxx oprávněnost xxxxxx xxxxxxxxx na xxxxxxxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
8. Město Xxxxx Xxxxx xx xxxxxxx bez xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Huštěnovice x xxx, xx xxxxxxxx, jemuž bylo xxxxxx písemné xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxx není xxxxxxxxxx XXXX.
9. Výnosy xxxxx xxxxxxxxx XXXX x xxxx Xxxxxxxxxxx při xxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xx xxxxx xxxxxxxx MPSM xxx xx. 11. xxxx. 1, 2 xxxx smlouvy xxxx xxxxxxxxxxx finanční částka xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx předmětu xxxxxxx xx výši 600,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xx jednu hodinu xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx.
2. Xxx xxxxxxx strany xx xxxxxxx, že xx výkon činnosti XXXX dle čl. XX. odst. 3, xxxx smlouvy bude xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx na xxxxxx xxxxxxx spojených x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx výši - 2 xxxxxxxxx 900,- Xx/xxxxxx (slovy: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) x veterinář 450,- Xx/xxxxxx (slovy: čtyřistapadesáttkorunčeských). Xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx zbraň, účtuje xx xxxxx xxxxxx 120,- Xx xx xxxxxx.
3. Město Staré Xxxxx xxxx náklady xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx XXXX xxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxx vždy xx předchozí xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxx, xxxxx, červen x xxxxx, x to xxxxxxx dokladem (fakturou) xxxxxxxxxx dle xxxxxx č. 253/2004 Sb., x xxxx x xxxxxxx hodnoty, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx 15 xxx xxx xxx jejího xxxxxxxxx. V případě xxxxxxxx s xxxxxxx xx xxxx Huštěnovice xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxx Xxxxx xxxx x xxxxxxxx ve xxxx 0,05% x xxxxxx částky za xxxxx den xxxxxxxx.
4. Xxxxxxx x. 1 xxxxxxxx xxxxxxx (xxxxxxx) xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx o Xxxxxxxx XXXX xxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxxx x. 2 pak xxxx xxxxxx, xx xxxxxx bude xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx rozsah xxxxxxxx MPSM xxx xxxx xxxxxxx v xxxxx xxxxxxxxx x xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxx.
XX.
Xxxx trvání xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx xxx xxx, xxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (xxxx xxx „krajský xxxx“) x xxxxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci.
2. XXXX xxxx připravena xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx měsíci, xx xxxxxx rozhodnutí krajského xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx xxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx mohou ukončit xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx bez udání xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxx 1 xxxxx x začíná xxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx xxxxx xxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx xxxx být xxxxxx pouze xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx dodatky schválenými xxxxx xxxxxxxxx stranami, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5. Xxxxxxx xxxx xxxx xxxx smlouvu xxxxxx x xxxxxxx, xx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxx předpisy xxxx x případě xxxxxxx, xxx se xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx dostane xx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxxx.
6. Xxxxxxxx spory x této xxxxxxx xxxxxxxxx krajský úřad.
V.
Závěrečná xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx tuto xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx xxxxxxxx xx svých xxxxxxxx deskách xxxxxxx xx dobu 15 xxx x xxxxxx xx krajskému xxxxx xx xxxxxxxxxx ve Xxxxxxxx právních xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.
2. Xxxxxxx xxxx xxx každému xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xx xxxxx xxxx xxxxxx trvání.
3. Xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxx, xxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx a jeden xxxxxxxxx xx žádostí x xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx krajský xxxx.
4. Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxxxxx příslušných xxxxxx smluvních xxxxx.
5. Xxxxx účinnosti nové xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva.
Ve Xxxxxx Xxxxx dne 1.7.2020
Xxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx města Xxxxx Xxxxx
X Xxxxxxxxxxxxx xxx 1.7.2020
Xxxx Richtr x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx