34/XX/2020
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxx a xxxx Xxxxxxxxxxx -
xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx podle zákona x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx x. j. XXXX/41116/2020, xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx, nabylo xxxxxx moci xxx 12.8.2020.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx Město x. 31, xxx bodem 1/6.2 xx xxx 18.3.2020 x xxxxxxxx x. 5/9/2020 xx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxxxx č. 9 xx xxx 4.5.2020 xxxxxxxxx xxxx uvedené xxxxxxx xxxxxx podle xxx. §63 a xxx. §66c xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x ust. §3a xxxxxx x. 553/1991 Xx., x obecní xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
1. xxxxx Xxxxx Město
zastoupené x. Xxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx
xxxxx: Nám. Hrdinů 100, Staré Xxxxx 686 03
XXX: 00567884
xxxxxxxx xxxxxxx: Komerční xxxxx Xxxxxxx Hradiště
č.ú. 35-5806070297/0100
xx xxxxx straně
a
2. obec Xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx x. Alešem Xxxxxxxx, xxxxxxxxx obce
sídlo: Xxxxxxxxxxx 92, 687 03 Babice
IČO: 00290971
xxxxxxxx xxxxxxx: Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
x.x: 5223721/0100
xx xxxxxx xxxxx
1.
Xxxxxxx smlouvy
1. Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx na xxxxx xxxx obce, xxxxx obecní policii xxxxxxxxx.
2. Xxxxx Xxxxx Xxxxx jako xxxxxxxxxx Xxxxxxx xxxxxxx Staré Xxxxx, (dále xxx „XXXX“) se zavazuje xxxxxxxx xxxxx níže xxxxxxxxxx činností městské xxxxxxx xx xxxxx xxxx Huštěnovice, xxxxx xxxx obecní xxxxxxx xxxxxxxx, x to x xxxxxxx x xx xxxxxxxx vymezených xxxxx xxxxxxxx.
XX.
Xxxxxx rozsahu xxxxx
1. MPSM xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx všechny xxxxx xxxxxxxxx v xxx. §2 zákona x obecní xxxxxxx, x xxxx činnosti xxxxx xxxxxx č. 361/2000 Sb., x xxxxxxx na xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx, xx xxxxx pozdějších předpisů, x zákona č. 65/2017 Sb., x ochraně zdraví xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
2. XXXX xxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx x x příkazním zřízení xxxx oprávněna projednávat xxxxxxxxx xxxxxxx x §91 xxxx. 2 xxxx. x) xxxxxx x. 250/2016 Sb., x odpovědnosti za xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxx xxxxx xxxx MPSM xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx dohodě xx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx. Hlídka xxxx dvoučlenná a xxxxxxxxxxxx.
3. XXXX xxxx xx xxxxx obce Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx psů x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx x umístění xx xxxxxxxx x xxxx xxxxxxxx x xxxx Huštěnovice. Přítomnost xxxxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxx (xxxxxxxxx xxxxxx XXXX) xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxx, zajistí XXXX. Xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx. Xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx psa bude xxxxxxx starosta nebo xxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx.
4. Xxxxx dle xxxxxxxx 1. x 2. xxxxxx článku bude XXXX xxxxx v xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx.
5. Xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x XXXX, x xx v xxxxxxxx xxxxx stanoveném xxxxxxx xxxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx Xxxxx.
6. Obec Xxxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx XXXX xxxxxx a xxxx xxxxxxxx obecně xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.
7. Xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxx ke dni, xxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxx MPSM xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxx xxxx prokazovat xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx území obce Xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
8. Xxxxx Xxxxx Xxxxx xx xxxxxxx xxx prodlení xxxxxxxxxx xxxx Huštěnovice x tom, že xxxxxxxx, jemuž xxxx xxxxxx xxxxxxx pověření xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxx XXXX.
9. Xxxxxx pokut xxxxxxxxx MPSM x xxxx Xxxxxxxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx příjmem města Xxxxx Město.
III.
Úhrada xxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xx xxxxx xxxxxxxx XXXX xxx čl. 11. xxxx. 1, 2 xxxx smlouvy bude xxxxxxxxxxx finanční xxxxxx xxxxxx xx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx 600,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xx xxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx.
2. Xxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xx xxxxx xxxxxxxx XXXX dle xx. XX. xxxx. 3, xxxx smlouvy xxxx xxxxxxxxxxx finanční xxxxxx xxxxxx xx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx smlouvy xx výši - 2 xxxxxxxxx 900,- Xx/xxxxxx (xxxxx: devětsetkorunčeských) x veterinář 450,- Xx/xxxxxx (xxxxx: čtyřistapadesáttkorunčeských). Xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx, xxxxxx xx navíc částka 120,- Xx za xxxxxx.
3. Město Xxxxx Xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx MPSM xxx xxxx smlouvy obci Xxxxxxxxxxx xxxxxxx vždy xx xxxxxxxxx čtvrtletí x xxxxxxxx xxxxx, xxxxx, červen x xxxxx, x xx xxxxxxx xxxxxxxx (xxxxxxxx) xxxxxxxxxx xxx zákona č. 253/2004 Sb., o dani x přidané hodnoty, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx 15 dnů xxx dne xxxxxx xxxxxxxxx. V xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxx xxxx x xxxxxxxx xx xxxx 0,05% x xxxxxx xxxxxx za xxxxx xxx xxxxxxxx.
4. Xxxxxxx č. 1 xxxxxxxx xxxxxxx (faktury) xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxx Xxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx x Xxxxxxxx XXXX dle xxxx smlouvy. Xxxxxxxx x. 2 xxx xxxx xxxxxx, ve xxxxxx xxxx uveden xxxxxxxx xxxxxx rozsah xxxxxxxx XXXX xxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx a xx xxxxxxx bude xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx.
XX.
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx xxx xxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského kraje (xxxx xxx „xxxxxxx xxxx“) x vyslovení xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx nabylo xxxxxx moci.
2. XXXX xxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx od xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxx, ve xxxxxx xxxxxxxxxx krajského xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx s uzavřením xxxx smlouvy nabude xxxxxx xxxx.
3. Smluvní xxxxxx xxxxx ukončit xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx 1 xxxxx x xxxxxx xxxxx xxxx měsíce následujícího xx doručení výpovědi xxxxx strany.
4. Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx písemnými xxxxxxxxxxx xxxxxxx schválenými xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx uzavření xxxxxxx xxxxxxxx krajského úřadu.
5. Xxxxxxx úřad xxxx xxxx xxxxxxx zrušit x xxxxxxx, že x xxxxxx xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx v případě xxxxxxx, xxx xx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx x právními xxxxxxxx.
6. Xxxxxxxx xxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx.
X.
Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx tuto smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx na svých xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx dobu 15 xxx a zašlou xx xxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxxxx ve Xxxxxxxx xxxxxxxx předpisů Xxxxxxxxx xxxxx.
2. Xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx po celou xxxx xxxxxx xxxxxx.
3. Xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxx, xxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx x vyslovení souhlasu x xxxxxxxxx této xxxxxxx krajský xxxx.
4. Xxxxxxx této smlouvy xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx stran.
5. Xxxxx účinnosti xxxx xxxxxxx xx ruší xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva.
Ve Xxxxxx Xxxxx xxx 1.7.2020
Xxxxx Bazala x. x.
xxxxxxxx xxxxx Staré Xxxxx
X Xxxxxxxxxxxxx xxx 1.7.2020
Xxxx Richtr x. x.
xxxxxxxx xxxx Huštěnovice