40/XX/2020 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
XXXXXXXXXXXXX SMLOUVA
k xxxxxxxxxxx výkonu některých xxxxx Xxxxxxx policie Xxxx xxx Xxxxxxx
xxxxx xxxxxx č. 553/1991 Sb., x xxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Zastupitelstva města Xxxx xxx Sázavou x. 119/12/XX/2020 xx xxx 11.05.2020 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x. 14/1/2020 xx xxx 9.3.2020, xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx strany xxxxx xxx. §3a zákona x. 553/1991 Xx., x obecní policii, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x obecní xxxxxxx“) x v xxxxxxx s ust. §160 xxxx. 6 xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx xxx“), x x xxxxxxx xx xxxxxxx č. 128/2000 Sb., o xxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx předpisů, (dále xxx „xxxxx x xxxxxx“), xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (dále jen „xxxxxxx“).
Xxxxxx X
Xxxxxxx xxxxxx
Xxxxx: Xxxx nad Sázavou
Sídlo: Xxxxx xxxxx 1, 285 22 Zruč xxx Xxxxxxx, Xxxxxxxxxxx xxxx
XXX: 00236667
Xxxxxxxxxx: Mgr. Xxxxxxxx Hujerem, xxxxxxxxx xxxxx
Xxxxxxxx xxxxxxx: Xxxxx xxxxxxxxxx, x. x., xxxxx účtu:
které xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x. 06/2006 xx xxx 19.06.2006 městskou xxxxxxx, jako xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx
x
Xxxxx: Xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxxx 9, XXX 285 22, Xxxxxxxxxxx kraj
IČO: 00236101
Zastoupená: XXXx. Petrem Xxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxx xxxxxxxxxx x. x., xxxxx xxxx:
Xxxxxx XX
Xxxxxxx smlouvy
1. Xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xxxx zřizovatel Xxxxxxx xxxxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx se xxxxxxxx, xx xxxxxxx xxxxxxx bude xx xxxxxxx xxxx smlouvy x x xxxxxxx x xxx. §2 xxxx. x) zákona x obecní xxxxxxx, xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxx xxxxxxxx pomoci xxxxxxx osad xxxx Xxxxxxxxx - Xxxxxxxxx, Xxxxxxx, Brandýs x Xxxxx xxxxxxxxxx na xxxxxx tísňové xxxx Xxxxxx Xxxx, x.x.
2. Xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx je rovněž xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxx xxxxxx x xxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx na území xxxxxxx xxxx.
3. Zřizovatel xx zavazuje xxxxxxxx xx xxxxxxxx sjednaných xxxxx smlouvou xxxxx xxxx xxxxxxxxxx činností xxxxxxx policie xx xxxxx smluvní xxxx, xxxxx xxxxxxx kdy xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx katastrálním xxxxx xxxxxxxxxxx.
4. Smluvní xxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx území xxxxxxx xxxx, x xxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxx XXX
Xxxxxxx rozsah činnosti
1. Xxxxxxx policie xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xxxx při zachování xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx o xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx obyvatelům xxxx xxxx Chabeřice - Xxxxxxxxx, Brandýs, Xxxxxxx x Xxxxx, xxxxxxxxxx xx hlídací xxxxxxxxxxxx xxxxxx poskytovatele xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx Xxxx, z.ú., xxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x těchto xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx péče.
2. Xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx na xxxxx xxxxxxx xxxx xxxx zajišťováno během xxxxxx nepřetržitého xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx území zřizovatele 24 hodin xxxxx. Xxxxx městské policie xx zajišťován xxx xxxxx služeb v xxxx od 04:00 xxxxx xx 20:00 xxxxx hlídkou jednočlennou, xx 20:00 xxxxx xx 04:00 hodin xxxxxxx xxxxxxxxxxx.
3. Seznam xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx.
4. Úkoly xxx xxxx xxxxxxx xxxx městská policie xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx, xxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx (§66c odst. 2 xxxxxx o xxxxxx).
Xxxxxx XX
Xxxxxx nákladů
Veškeré náklady xxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxxxx úkolů xxxxxxx xxxxxxx xx katastrálním xxxxx xxxx xxxx xxxx Chabeřice. Xxxxxxx xxxx jiné xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx městské xxxxxxx, xx provoz xxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx.
Xx xxxxx výjezd k xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx obec Chabeřice xxxxx Xxxx nad Xxxxxxx 500,- Xx (xxxxx: pět set xxxxx xxxxxxx) xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xx předcházející xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxxx vystaveny xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx městské policie.
Článek X
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx.
2. Xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx stran je xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Výpovědní doba xxxx dva xxxxxx x počíná xxxxx xxxxxx dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxx, x němž xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx výpověď Xxxxxxxxx úřadu Středočeského xxxxx x xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx.
3. Xxxxxxx xxx xxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx smluvních stran. X xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx.
Xxxxxx XX
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx xxxxx uzavření xx xxxxxxxx deskách xxxxx úřadů xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx této smlouvy xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx úřadů xxxxxxxxx x uzavření xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
3. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx se xxxxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx. Žádost x xxxxxxx x uzavření xxxxxxx podepsanou oběma xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx úřadu xxxxx Xxxx xxx Sázavou.
4. Xxxx xxxxxxx je xxxxxxxx dnem, kdy xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci. Xxxxxxx rozhodnutí xx xx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxxx xxxxxxx tvoří xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx města Zruč xxx Xxxxxxx x. 119/12/XX/ 2020 xx xxx 11.05.2020, xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx Obce Chabeřice x. 14/1/2020 ze xxx 9.3.2020 x xxxxxxxxxx rozhodnutí Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxx xxx Sázavou xxx 15.05.2020
Xxx. Xxxxxx Xxxxx x. r.
starosta města Xxxx x. S.
Chabeřice xxx 15.05.2020
XXXx. Xxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Chabeřice
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 29. xxxxxx 2020.