44/XX/2020
Xxxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxx §66c xxxx. 2 zákona x. 128/2000 Xx., o xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx
- xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxx 26.8.2020, ke xxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxx kraje, x. x. XxX 56639/2020 XXXXXX XXX xx xxx 11.8.2020 x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxx právní xxxx.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
x xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx údajů xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxx, adres x xxxxxxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x. 2/2020/15 ze xxx 30.6.2020 x xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxx x. 34/2020/17 xx dne 20.4.2020 xxxxxxxxx podle xxx. §63 a xxxx. xxxxxx č. 128/2000 Xx., x obcích (obecní zřízení), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx smluvní strany xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. X
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx starostou JUDr. Xxxxxxx Xxxxxxxx
xx xxxxxx Xxxxxxxx 39, 539 01 Xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxxxxx do správního xxxxxx obec s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx
XXX: 00271209
(xxxx xxx „xxxx Xxxxxxxx“)
x
2. Město Hlinsko
zastoupené xxxxxxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, XxX.
xx xxxxxx Xxxxxxx, Xxxxxxxxxxx xxxxxxx čp. 1, 539 23, xxxx Pardubický
IČO: 00270059
(dále xxx „město Hlinsko“)
ČI. XX
Xxxxxxx smlouvy
Předmětem smlouvy xx provádění zápisů xxxxx xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx územní identifikace, xxxxx a xxxxxxxxxxx xxxxx zákona č. 111/2009 Sb., x základních registrech, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx namísto xxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
XX. III
Smluvní xxxxxx xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx
(1) Xxxxx xxx. §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx budou xxxxxx města Xxxxxxx xxxxx orgánů xxxx Xxxxxxxx podle xxxxxx č. 111/2009 Sb., x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xx informačního xxxxxxx xxxxxx identifikace, xxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx:
x) xxxxx §42 xxxx. 1 xx 3 zákona č. 111/2009 Sb., pokud xxxxxxxx objekt nevyžaduje xxxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx úřadu x xxxx Xxxxxxxx xx editorem xxxxxx xxxxx podle §42 xxxx. 4 xxxxxx x. 111/2009 Xx. (xx. identifikační xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx o xxxx xxxxxxx xx ostatní xxxxxx prvky x xx územně xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx; xxxxx x xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx; xxxxx x typu xxxxxxxxxx xxxxxxx, způsobu xxxx využití x xxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxxxxxxx atribut xxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxx xx měsíc x xxx xxxx xxxxxxxxxx),
x) xxxxx §43 odst. 4 xxxxxx x. 111/2009 Xx. (název xxxxx x údaje x xxxxxxx ulice xx ostatní xxxxxx xxxxx),
x) xxxxx §44 xxxx. 1 xxxxxx x. 111/2009 Sb. (xxxxx xxxxx x xxxxxxxx místě x xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx do xxxxx xxxx).
(2) Orgány xxxx Xxxxxxxx budou údaje xxxxx xxxxxxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx města Xxxxxxx xxxxxxxxxxx a xxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx zapsat xx xxxxxxxxxxxx systému územní xxxxxxxxxxxx, xxxxx x xxxxxxxxxxx nejpozději xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxx xx xxxxxx xxxxxxxx.
XX. XX
Xxxxxx nákladů
(1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xx jeho xxxx vedený x Xxxxxxxx banky, a.s., x. 33628531/0100, variabilní xxxxxx 00271209, xxxxxx xx výši 100 Xx (xxxxx: xxx xxxxx xxxxxxx) za xxxxx xxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxxx xx. XXX xxxx xxxxxxx.
(2) Vyúčtování xxxxxx xx kalendářní xxx, ve kterém xxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx na úseku xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxxxxxxxx xxxxxxx územní identifikace, xxxxx x xxxxxxxxxxx xxx obec Xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx k 1.6. x x 15.12. xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx xx úhradu xxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxx 30 dnů xxx dne xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx Hlinsko.
Čl. X
Xxxx trvání xxxxxxx
(1) Xxxx smlouva se xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx. Smlouvu xxx xxxxxxxxx xxxxxxx pouze xxxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxx 1 měsíc, xxxxxxx xxxxxxx ani xxxxx xx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxx xxxxxxxxxx. Xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx.
(2) Tato xxxxxxx xx uzavřena xxxx, xxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx moci.
Čl. VI
Zmocnění x xxxxxxxxxxx
Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxx xxx xxxxx Xxxxxxx xxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxx Všeradov xxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx u Xxxxxxxxx xxxxx Pardubického xxxxx.
Xx. VII
Společná xxxxxxxxxx
(1) Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxx úředních xxxxxxx xxxxxxx po xxxx 15 dnů (§66c odst. 2 xxxxxx x. 128/2000 Xx.).
(2) Po xxxx xxxxxxxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy a xxxxx xxxxxxxx.
(3) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx číslovanými xxxxxxxxx xxxxxxx, které xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a souhlasu xxxxxxxxxxx krajského xxxxx.
(4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx jedno xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxx podpisu, xxxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxx xx udělení xxxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx.
(5) Xxxxxxx x xxxx xxxxxxx tvoří xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx a usnesení Xxxx xxxxx Hlinska x souhlasu x xxxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx.
Xx Xxxxxxxxx xxx 24.7.2020
XXXx. Xxxxx Xxxxxxx v. x.
xxxxxxxx města Hlinsko
V Xxxxxxx dne 10.7.2020
Miroslav Xxxxx, XxX. v. x.
xxxxxxxx obce Xxxxxxxx