98/XX/2020 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxx a xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
xxxxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx:
1. Město Xxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx města XXXx. Xxx. Františkem Xxxxxx, Xx X.
xx xxxxxx x Zábřeze, Xxxxxxxxxx xxx. 510/6, PSČ 789 01
XX 00303640
x
2. Xxxx Rovensko
zastoupena xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxxxxx
xx xxxxxx v Rovensku 59, XXX 789 01
XX 00303305
Článek X.
Xxxxxx xxxxxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx xx xxx 20.05.2020, x. xxxxxxxx 20/XX/11/XXX/347, x dále xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxx 12.05.2020, x. xxxxxxxx 8x/10/20, xx xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxx XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Předmětem xxxx smlouvy xx xxxxxx smluvních xxxxx xxxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Sb., x xxxxxx (obecní zřízení), xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, týkající xx xxxxxxxxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
2. Na xxxxxxx xxxx smlouvy xxxx příslušný správní xxxxx xxxxx Xxxxxx x souladu s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xx úseku projednávání xxxxxxxxx, svěřenou xxxxxxxxxx xxxxxx orgánům xxxx Xxxxxxxx x xxxx xxx místně xxxxxxxxxx xxxxxxx v řízeních xxx xxxxxxx obvod xxxx Rovensko.
Článek XXX.
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. X xxxxx xxxxxxxxx rozsahu xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Zábřeh xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx XX xxxx. 2 xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxx x xxxxxxxx sankcí, vymáhání xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx, xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx.
2. Xxxxxx z xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Zábřeh x xxxxxx x xxxxxxxxxxx x xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx náklady xxxxxx xxx xxxxxxxx vedených xxx xxxx xxxxxxx xxxxx, xxx jejich xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx města Xxxxxx.
Xxxxxx XX.
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxxx uhradit městu Xxxxxx náklady spojené x xxxxxxx přenesené xxxxxxxxxx dle xxxxxxxxxx xx. XX x XXX této xxxxxxx. Xxxxxxxxx xxxx úhrady xxxxxxx xxxx 3.000,00 Xx (slovy: Xxxxxxxxx xxxxx českých) za xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x obci Xxxxxxxx, x dále xx každý xxxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxx a x xxxxx xxxxxxxxxx xx jinak xxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
2. Vyúčtování xxxxxx xxxxxxx xx kalendářní xxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx Xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxx xxxxxxxxxxx kalendářního xxxxxx. Faktury na xxxxxx nákladů budou xxx splatnost do 10 xxxxxxxxxxxx xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
Xxxxxx X.
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx uzavírá na xxxx xxxxxxx, a xx xx 30.06.2023. Xxx xx xxxxxxx xxxxxxxx dohodou xxxxxxxxx xxxxx.
2. Smlouva xx xxxxxxxx dnem, kdy xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxx uzavřením xxxxxx xxxxxx xxxx, nejdříve xxxx 01.07.2020.
Xxxxxx VI.
Společná x závěrečná xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx x účinnosti dnem, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx nabude xxxxxx xxxx, nejdříve však 01.07.2020.
2. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 kalendářních xxx x xxxxxx xx krajskému xxxxx x xxxxxxxxxx ve Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx.
3. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech s xxxxxxxxx originálu, xxxxxxx xxxxx stejnopis obdrží xxxxx Xxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxx Xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Krajský xxxx Olomouckého xxxxx xxxxx se žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Přílohou této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx města Xxxxxx ze xxx 20.05.2020, x. usnesení 20/XX/11/XXX/347, xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxx 12.05.2020, x. xxxxxxxx 8x/10/20, x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxx uskutečnit xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx podepsanými, xxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxx dodatky x této smlouvě x xxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Olomouckého kraje x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, přičemž takový xxxxxxx xx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x udělení souhlasu x xxxx xxxxxxxxx xxxxxx právní moci.
V Xxxxxxx xxx 26.05.2020
RNDr. Xxx. Xxxxxxxxx John, Xx D. x. x.
xxxxxxxx xxxxx Zábřeh
V Xxxxxxxx dne 27.05.2020
Josef Xxxxx x. r.
starosta xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Olomouckého xxxxx x. j. XXXX 63589/2020 x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 24.6.2020.