71/XX/2020 Xxxxxxx x. 12 k xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxxxx Xxxxxx
(xxxxxxxxxx v xxxxxx 1/2008 Věstníku xxxxxxxx xxxxxxxx Olomouckého xxxxx pod x. 36/XX/2008)
XXXXXXX č. 12
X XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX
xxxxxxxx xxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx 01.11.2007
Xxxxxx X.
Xxxxxxx xxxxxx:
XXXXX ŠUMPERK
Zastoupené: Xxx. Tomášem Xxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx
Xx sídlem: 787 01 Xxxxxxx, xxx. Xxxx 1
XXX: 00303461
x
XXXXX ZÁBŘEH
Zastoupené: XXXx. Xxx. Františkem Johnem, Xx X., xxxxxxxxx xxxxx
Xx xxxxxx: 789 01 Xxxxxx, Masarykovo xxxxxxx 6
XXX: 00303640
se x xxxxxxx x xxxxxxx XX. bodem 4 xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxx 01.11.2007, xx xxxxx xxxxxxx x. 1 ze xxx 24.11.2008, xxxxxxx x. 2 xx xxx 03.12.2009, dodatku x. 3 xx xxx 12.11.2010, xxxxxxx x. 4 xx xxx 01.12.2011, xxxxxxx x. 5 ze xxx 13.12.2012, xxxxxxx x. 6 ze xxx 25.11.2013, xxxxxxx x. 7 ze xxx 04.12.2014, dodatku x. 8 xx xxx 03.12.2015, xxxxxxx x. 9 xx xxx 14.10.2016, dodatku x. 10 xx xxx 13.11.2017 x xxxxxxx x. 11 xx xxx 15.10.2019, xx xxxxxxx xxxxx xx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxx příslušným xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxx, x to x rozsahu stanoveném xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx působností zákonem x. 20/1987 Sb., x xxxxxxxxx xxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxx:
Xxxxxx XX.
Xxxxxx XX. „Xxxxxx nákladů“ xx xxxx x xxxxxxxx následovně:
1. Město Xxxxxxx zajistí xxx xxxxx Xxxxxx výkon xxxxxxxx xxxxxxx ve xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxx zaměstnanců.
2. Xxx xxxxxxxxx výše xxxxx xxxxxxx xx xxxxx předmětu xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xx 01.01.2020 do 31.12.2020 xx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx, že xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx rozsahu xxxxxxxxxxx 25% xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx zaměstnanců.
3. Xxxxx Xxxxxx xx tak xxxxxxx ze xxxxx xxxxxxxx poskytnout xxxxx Xxxxxxx na xxxx xxxx x. 19-1905609309/0800 xxxx xxxxxx nákladů xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx ve stanoveném xxxxxxx xx xxxxxx xx 01.01.2020 do 31.12.2020 xxxxxx xxxxxxxxxxxxx 25 % z xxxxx xx každého xx xxxx zaměstnanců xxxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxx xxxxxx xxxx brána x xxxxxxx xxxxxxxxxxx dosažená xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx za xxxxxxxxxx rok 2019. Xxxxxx xx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxx uhradit xx výše xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx xx 31.03.2020, x 14denní xxxxxxxxxx.
4. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx nákladů za xxxxx předmětu xxxxxxx xx xxxxxxxxxx rozsahu xx 01.01.2021 do 31.12.2021 novým xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx smlouvě xxxxxxxxxx xx 30.11.2020.
Xxxxxx XXX.
1. Tento xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxxx Šumperk, jeden xxxxxxxxx obdrží xxxxx Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží Ministerstvo xxxxxx XX xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxx usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx Zábřeh x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx ČR x xxxxxxx souhlasu x touto dohodou.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxx uzavření xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 dnů x zašlou jej xx xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
4. Xxxxx xxxxxxx je uzavřen xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX x udělení souhlasu x jeho xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
Xxxxxx XX.
Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx mezi xxxxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx xx dne 01.11.2007, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx dodatkem xxxxxxx, xx nemění.
V Šumperku xxx 12.12.2019
Mgr. Xxxxx Xxxxxx v. r.
starosta xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxx xxx 12.12.2019
XXXx. Xxx. Xxxxxxxxx Xxxx, Ph X. x. r.
starosta xxxxx Xxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx x. x. XX-183272-4/XXX-2019 x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx k xxxxxxxxxxxxx smlouvě xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 22.1.2020.