Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

3/XX/2020 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Hulín x xxxx Xxxxx

- xxxxx xxxxxxxxx působnosti xxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx

Xxxxxxxxxx x. x. XXXX/70800/2019, xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx udělil xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx dne 4.12.2019.

XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX

Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx č. 11/21/XX/2019 x 02.10.2019 a xxxxxxxx Rady obce Xxxxx č. 4/RO 19/2019 z 23.09.2019 xxxxxxxxx níže uvedené xxxxxxx xxxxxx xxxxx §63 zákona č. 128/2000 Sb., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x obcích“) xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxx 1

Xxxxxxx xxxxxx

1. xxxxx Xxxxx

xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Xxxxxxx Xxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxx 162, 768 24 Xxxxx

xxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx s rozšířenou xxxxxxxxxx - xxxxx Xxxxxxxx

XX: 00287229

XXX: XX00287229

(xxxx xxx „xxxxx Xxxxx“)

2. xxxx Xxxxx

xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx Xxxxxxxxxx

xxxxxx: Xxxxx x. p. 87, 768 23 Xxxxx

xxxx Zlínský

příslušné xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxx Kroměříž

IČ: 00287105

XXX: XX00287105

(xxxx jen „xxxx Xxxxx“)

Xxxxxx 2

Xxxxxxx xxxxxxx

Xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost svěřenou xxxxxxxxxx právními předpisy xxxxxxx obce ve xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.

Xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx správními xxxxxx x řízení x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Břest, x xxxxxxx xxxxxxxxxx by xxxx věcně x xxxxxx příslušné orgány xxxx obce.

Článek 3

Xxxxxxx xxxxxx výkonu přenesené xxxxxxxxxx

Xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx v souladu x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxx o xxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx jen „xxxxx x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx“) xxxxxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxx účinnými xxxxxxxx xxxxxxxx.

Xxxxxxx poplatky a xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxxxxx x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů“) xxxxxxx xxxxx Hulín.

Výnos xxxxx x xxxxxxx řízení xxxxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §7 odst. 1 xxxx. x) xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxx.

Xxxxxx 4

Xxxxxx xxxxxxx

Xx výkon xxxxxxxxx působnosti v xxxxxxx podle xxxx xxxxxxx xxxxxxxx obec Xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx účet x Komerční banky, x x., xxxxx xxxxxxxxxx xxxx 00000- 8319720217/0100 xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx působnosti xx výši 1.300 Xx (xxxxx: Jeden xxxxx xxx xxx xxxxx xxxxxxx) za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx „vyřízením“ xx rozumí projednáni xxxx vydáním xxxxxxxxxxx xxxxx, vydáním xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx či xxxxxxx, xxxxxxxxx, zastavením či xxxxxxxx věci. Xxxxx Xxxxx x xxxxxxx xx 5. prosince xxxxxx kalendářního roku xxxxxxxx xxxx Břest xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x 30. xxxxxxxxx xxxxxx kalendářního xxxx xxxxxx faktury. Faktura xxxx xxxxxxxxx počet xxxxxxxxxxxxx xxxx vyřízených x xxxxxx datu. Xxxxxx paušální xxxxxx xx xxxxxxxxx řešené x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx kalendářního xxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x dalším kalendářním xxxx. Obec Břest xx xxxxxxxx uhradit xxxxxxxx xxxxxx xx 14 dnů xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxx 5

Xxxx xxxxxx xxxxxxx

Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xx 01.01.2020. Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx právní moci. Xxxxx Xxxxx x xxxx Břest se xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx lze xxxx xxxxxxxxxxxx vypovědět x to xxxxxxxx xxxxxxxx doručenou xxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx lhůtou xxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, ve xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx městem Xxxxx x xxxx Xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx kraje. Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xx xxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxx a xxxx Břest, která xxxxxxxx souhlas Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx kraje.

Článek 6

Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

Xxxxx Xxxxx a xxxx Xxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx uzavření xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx po xxxx xxxxxxxx xxx. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx Hulín a xxxx Xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a x xxxxx předmětu. Xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx schválenými xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx, xxxxxx uzavření xxxxxxx xxxxxxxx Krajského xxxxx Zlínského xxxxx. Xxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvou xx ruší x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx výkon xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Hulín x xxxx Xxxxx 05.01.2005. Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, přičemž xxxxx stejnopis xxxxxx xxxxx Xxxxx, xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxx Xxxxx x jeden xxxxxxxxx včetně xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Zlínského xxxxx xx žádostí x xxxxxxx souhlasu s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.

Doložka xxxxx §41 zákona x xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxx xxxxx Hulín Xxxxx xxxxxxx 11/21/XX/2019 x 02.10.2019

Xxxxxxx xxxxx §41 xxxxxx x xxxxxx Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxx xxxx Břest Xxxxx xxxxxxx 4/XX 19/2019 x 23.09.2019

X Xxxxxx 3.10.2019

Mgr. Xxxxx Xxxx x. r.

starosta xxxxx Hulín

V Břešti 7.10.2019

Xxxxxxx Xxxxxxxx x. x.

xxxxxxxx obce Xxxxx