3/XX/2020 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Hulín x xxxx Břest
- xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podle xxxxxx x přestupcích
Rozhodnutí x. x. XXXX/70800/2019, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx udělil xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 4.12.2019.
XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX
Xx základě xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx x. 11/21/XX/2019 x 02.10.2019 a xxxxxxxx Xxxx xxxx Xxxxx x. 4/XX 19/2019 x 23.09.2019 xxxxxxxxx xxxx uvedené xxxxxxx xxxxxx podle §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx“) xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxx 1
Xxxxxxx xxxxxx
1. město Xxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx města Xxx. Xxxxxxx Xxxxx
xxxxxx: xxx. Xxxx 162, 768 24 Xxxxx
xxxx Zlínský
příslušné xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxx Xxxxxxxx
XX: 00287229
DIČ: XX00287229
(xxxx xxx „město Xxxxx“)
2. xxxx Břest
zastoupená xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxx: Xxxxx č. p. 87, 768 23 Xxxxx
xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxx Xxxxxxxx
XX: 00287105
XXX: CZ00287105
(dále xxx „xxxx Xxxxx“)
Xxxxxx 2
Xxxxxxx xxxxxxx
Xxxxxx města Hulín xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Břest xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx předpisy xxxxxxx xxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx touto smlouvou.
Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx orgány města Xxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx v xxxxxx x přestupcích, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx věcně a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
Xxxxxx 3
Smluvní xxxxxx xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx
Xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxxx x ustanovením §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále jen „xxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x nich“) xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx přestupků xxxxxxxx orgánům obce Xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxx xxxxxx vybírané Xxxxxxxx úřadem Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxx x ustanovením §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxxxxx x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx pravidlech xxxxxxxx xxxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „zákon x xxxxxxxxxxxx pravidlech xxxxxxxx xxxxxxxx“) xxxxxxx xxxxx Xxxxx.
Xxxxx xxxxx x nákladů řízení xxxxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy jsou x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §7 odst. 1 xxxx. x) xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx územních rozpočtů xxxxxxx xxxxx Xxxxx.
Xxxxxx 4
Xxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxx xxxxxxxxx působnosti v xxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx poskytne obec Xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx městu Xxxxx xx xxxx účet x Komerční banky, x s., číslo xxxxxxxxxx xxxx 00000- 8319720217/0100 xxxxxxxx částku xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx přenesené xxxxxxxxxx xx xxxx 1.300 Xx (xxxxx: Xxxxx xxxxx xxx sta xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx oznámení xxxxxxxxx, xxxxxxx „vyřízením“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx, vydáním xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx, xxxxxxxxx, xxxxxxxxxx či xxxxxxxx věci. Xxxxx Xxxxx x termínu xx 5. xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx obci Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx řešených x 30. xxxxxxxxx xxxxxx kalendářního roku xxxxxx faktury. Xxxxxxx xxxx obsahovat počet xxxxxxxxxxxxx věcí xxxxxxxxxx x xxxxxx xxxx. Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx řešené x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxx kalendářním xxxx. Obec Xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx příslušné faktury.
Článek 5
Xxxx trvání xxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xx 01.01.2020. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx. Xxxxx Xxxxx a xxxx Xxxxx xx xxxxxxx, že xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xxx xxxxxx. Výpovědní lhůta xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx měsíci, xx xxxxxx xxxx výpověď xxxxxxxx. Xxxxxxx musí xxx xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx xxxxxxxx Krajskému xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx. Tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxxx xxxxxxx také xxxxxxxxx xxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxx a xxxx Břest, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.
Xxxxxx 6
Xxxxxxxx a závěrečná xxxxxxxxxx
Xxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních úřadů xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxx xxx. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxx Hulín x xxxx Xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx a x xxxxx předmětu. Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx schválenými xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx, jejich xxxxxxxx xxxxxxx souhlasu Krajského xxxxx Zlínského kraje. Xxxxx veřejnoprávní xxxxxxxx xx ruší x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx uzavřená xxxx xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx 05.01.2005. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, přičemž xxxxx stejnopis obdrží xxxxx Xxxxx, xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxx Xxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx příslušných xxxxxx xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xx žádostí x xxxxxxx souhlasu s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Doložka xxxxx §41 zákona x xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Rada xxxxx Xxxxx Xxxxx xxxxxxx 11/21/XX/2019 x 02.10.2019
Xxxxxxx xxxxx §41 xxxxxx o xxxxxx Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxx xxxx Xxxxx Xxxxx jednací 4/RO 19/2019 x 23.09.2019
V Xxxxxx 3.10.2019
Xxx. Xxxxx Xxxx x. r.
starosta xxxxx Xxxxx
X Xxxxxx 7.10.2019
Xxxxxxx Xxxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Břest