Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

86/XX/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxx nad Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxx

XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX

Xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx města Xxxxx xxx Xxxxxxx x. 51/2018/XX xx xxx 17.12.2018 x xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxx č.3/1-2019 xxx. 2 xx dne 23.1.2019, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx smluvní strany xxxx veřejnoprávní xxxxxxx:

XX. X

Xxxxxxx xxxxxx

1. Město Xxxx xxx Sázavou

zastoupené xxxxxxxxx města Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxx, XXXX

XXX: 295841

Xxxxxxx 227/1, 591 31 Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxx Xxxx xxx Xxxxxxx 1

Kraj Xxxxxxxx

2. Obec Herálec

zastoupená xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx

XXX: 00294306, Herálec 80, 592 01 Xxxxxxx

Xxxx Xxxxxxxx

XX. II

Předmět xxxxxxx

X xxxxxxx x §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxx orgány xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx namísto xxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx zákony xxxxxxx xxxx Herálec x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.

XX. XXX

Xxxxxxx rozsah xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx

X xxxxxxx x §63 xxxx. 1 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx, ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x x ust. §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x řízení x xxxx (dále xxx „xxxxx x xxxxxxxxxxxx xx přestupky“), xxxx Xxxxxxx xxxx Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxx namísto xxxx Herálec x xxxxx xxxxxxxx obvodu xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx obce Xxxxxxx účinnými xxxxxxxx xxxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx bude Xxxxxxx xxxx Xxxx xxx Sázavou, xxxxx xxxxxxxxxxxxx, místně xxxxxxxxxx xxxxxxxx orgánem x xxxxxxxx xxx správní xxxxx xxxx Xxxxxxx. Xxxxx xxxxx uložených Xxxxxxxx xxxxxx Žďár xxx Xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx, x náhrada xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx nad Xxxxxxx.

XX. XX

Xxxxxx nákladů

Za výkon xxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxx Xxxx nad Xxxxxxx xx jeho xxxx xxxxxxxxx ve xxxx 2.500 Kč za xxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx v daném xxxx xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxx x xx xxxxx xxxxx xxxxxxxx, xxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xx xxxxx, xxxxx má x xxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xx v xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxx. Xxxx částka xxxx xxxxxxx do 10 xxx ode dne xxxxxxxx vyúčtování, xxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xxxx x 30.6. a x 31.12. příslušného xxxx. Xxxxxxx strany xx xxxxxxx, že xxxxxxxx xxxxxxxxxx bude xxxxxxx, xx xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x příjmení xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx ustanovení xxxxxxxxxx xxxxxxxx předpisu.

ČI. V

Doba xxxxxx xxxxxxx

1. Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx určitou xx xxxxxx xxxxxxxx xx 31.12.2022. Tato xxxxxxx je xxxxxxxx xxxx, kdy rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx xxxxx Xxxxxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci.

2. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxx písemnou xxxxxx xx tříměsíční xxxxxxxxx xxxx, xxxxx počíná xxxxx xxxxxx dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx.

XX. XX.

Xxxxxxxx xxxxxxxxxx

1. Xxxx Xxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx Městskému xxxxx Xxxx nad Xxxxxxx veškerou spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XXX. xxxx xxxxxxx. Městský úřad Xxxx nad Sázavou xxxxxx xx xxxxx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx související s xxxxxxx činností xxxxx xx. III této xxxxxxx.

2. Xxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx lze xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx. X xxxxxxxx xxxx dohody xx xxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx.

3. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx nejméně xx xxxx 15 dnů.

4. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.

5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx ve třech xxxxxxxxxxxx, přičemž xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxx Krajský xxxx Xxxxx Xxxxxxxx spolu x žádostí x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.

6. Xxxxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxx usnesení xxxx xxxxx Žďáru xxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.

Xx Xxxxx xxx Xxxxxxx dne 23.1.2019

Xxx. Martin Markos, XXXX v. r.

starosta

Zdeněk Xxxxxx v. x.

xxxxxxxx