29/XX/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxx xxx Xxxxxxx x. 7 xx xxx 28.1.2019 x xxxxxxxx zastupitelstva xxxx Xxxxx xx xxx 8.1.2019 xxxxxxxxx níže xxxxxxx smluvní strany xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. X
Xxxxxxx strany
1. Město Xxxx xxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxx, XXXX
XXX: 295841
Xxxxxxx 227/1, 591 31 Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxx Žďár xxx Xxxxxxx 1
Kraj Xxxxxxxx
2. Xxxx Račín
zastoupená xxxxxxxxx panem Xxxxx Xxxxx
XXX: 842311, Xxxxx 18, 592 11
Xxxx Xxxxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
X xxxxxxx x §63 xxxx. 1 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxx xxxxxx města Xxxx xxx Sázavou xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx obce Xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxxx rozsah xxxxxx xxxxxxxxx působnosti
V xxxxxxx x §63 xxxx. 1 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, bude Xxxxxxx xxxx Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx-xxxxxxx x obecní xxxxxxxxxxxx xxxx, namísto xxxx Xxxxx x xxxxx xxxxxxxx obvodu xxxxx zákona č. 133/2000 Sb., x evidenci obyvatel x rodných čísel x x změně xxxxxxxxx xxxxxx (xxxxx x xxxxxxxx obyvatel), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx:
x) Xxxxxxx úřad Xxxx xxx Sázavou, odbor xxxxxxxx-xxxxxxx x obecní xxxxxxxxxxxx xxxx bude xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx x informačním systému xxxxxxxx xxxxxxxx, x xx x rozsahu §3 xxxx. 3 xxxx. x) x x) xxxxxxxx se xxxxxxxx xxxxx místa xxxxxxxx xxxxxx, adres xxx doručování xxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx pobytu, xxxxxxxxx xxxxx zrušení xxxxx x místu xxxxxxxx pobytu xxxx xxxxx ukončení xxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx Xxxxx republiky x §10b, xxx se xx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxx o xxxxxx pro xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, její změny xxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxx o xxxxxxxx xxxxxxxx.
x) Xxxxxx obce Xxxxx budou xxxxx xxxxx XX. XXX xxxx. x) xxxx xxxxxxx, xxxxxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxxxx XxX Žďáru xxx Xxxxxxx, a xx xxxx nejpozději xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxx od xxxxxx obdržení x XxX Xxxxx nad Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx systému xxxxxxxx obyvatel xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx den xx xxxxxx xxxxxxxx.
x) Xxxxxx xxxx Xxxxx xxxx xxxxxxx pravomocné xxxxxxxxxx o zrušení xxxxx o xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx (xxxxx §12 zákona x evidenci xxxxxxxx) xxxxxx orgánu xxxxx Xxxxx nad Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxx xx nabytí xxxxxx moci xxxxxxxxxx x XxX Xxxxx xxx Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxx xx informačního xxxxxxx xxxxxxxx obyvatel xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx.
XX. IV
Za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x určeném rozsahu xxxxxxxx obec Xxxxx xxxxx Žďár xxx Xxxxxxx na xxxx xxxx x. 9005-424751/0100, xxxxxx x XX, x.x, Xxxx nad Xxxxxxx xxxxxx xx xxxx 110 Xx (xxxxx: xxxxx xxx xxxxx xxxxx českých) xx xxxxx provedený xxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxxx XX. XXX této xxxxxxx. Xxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx x&xxxx;30.6. x 31.12. xxxxxxx kalendářního xxxx xxxxxx xxxxxxx.
XX. X
Xxxx xxxxxx smlouvy
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxx do 31.12.2022. Xxxx smlouva xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. Xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxx xxxxxxxxx jen písemnou xxxxxx xx tříměsíční xxxxxxxxx xxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx smluvních stran. X xxxxxxxx této xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxx Vysočina x xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx jejím xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
3. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx strany xx úředních xxxxxxx xxxxx úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx, jeden stejnopis xxxxxx xxxx Xxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxxxxx xxxxx s žádostí x souhlas x xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
5. Xxxxxxx x této xxxxxxx tvoří xxxxxxxx xxxx xxxxx Žďáru xxx Xxxxxxx x xxxxxxxx zastupitelstva xxxx Xxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x pravomocné xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx smlouvy.
Ve Xxxxx xxx Sázavou xxx 31.1.2019
Xxx. Xxxxxx Xxxxx, ACCA
starosta xxxxx Xxxxx xxx Xxxxxxx
Xxxx Xxxx
xxxxxxxx xxxx Xxxxx