23/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřená xxxx xxxxxx Žďár nad Xxxxxxx x xxxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx základě xxxxxxxx rady města Xxxxx nad Xxxxxxx x. 51/2018/XX xx xxx 17.12.2018 x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx města x. 7x/ xx xxx 18.12.2018 uzavírají xxxx uvedené smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. X
Xxxxxxx strany
1. Xxxxx Xxxx nad Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx města Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxx, XXXX
XXX: 295841
Xxxxxxx 227/1, 591 31 Žďár xxx Sázavou, xxxx Xxxx nad Xxxxxxx 1
Xxxx Xxxxxxxx
2. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx starostou xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxxx
XXX: 00295531
Palackého 30, 592 02 Xxxxxxx
Xxxx Vysočina
ČI. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
X xxxxxxx x §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxx orgány xxxxx Xxxx nad Xxxxxxx namísto xxxxxx xxxxx Xxxxxxx vykonávat xxxxxxxxxx působnost svěřenou xxxxxxxxxx zákony xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxxx rozsah xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
X xxxxxxx s §63, xxxx. 1, xxxxxx x. 128/2000 Sb., x xxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x x xxx. §105 zákona x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx přestupky x xxxxxx x xxxx (dále jen „xxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx“), bude Xxxxxxx xxxx Xxxx xxx Sázavou, xxxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x projednávání xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxx úřad Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxxxxxx, místně příslušným xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx pro xxxxxxx xxxxx města Svratka. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxx xxx Sázavou, xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx, x náhrada xxxxxxx řízení xx xxxxxxx rozpočtu města Xxxxx xxx Xxxxxxx.
XX. XX
Xxxxxx nákladů
Za výkon xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Svratka městu Xxxx xxx Xxxxxxx xx xxxx účet xxxxxxxxx xx xxxx 2.500 Xx za xxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x daném xxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx x za xxxxx xxxxx oznámení, xxx podezřelým x xxxxxxxxx xx občan, xxxxx má x xxxxxxx obvodu xxxxx Xxxxxxx xxxxxx bydliště xxxx se v xxxxx územním xxxxxx xxxxxxx xxxx pracuje. Xxxx xxxxxx bude xxxxxxx xx 10 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx, které xxxxxxx xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xxxx x 30.6. a x 31.12. xxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx xxxxxx xx dohodly, že xxxxxxxx xxxxxxxxxx bude xxxxxxx, ve xxxxx xxxx uvedeno xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx porušení xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
XX. X
Xxxx xxxxxx smlouvy
1. Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx určitou xx xxxxxx xxxxxxxx xx 31.12.2022. Xxxx xxxxxxx je xxxxxxxx xxxx, xxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci.
2. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxx xx tříměsíční výpovědní xxxx, která počíná xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx.
XX. XX.
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xxxxx xx 7 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx související s xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. xXx. xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxx Xxxx xxx Sázavou xxxxxx xx celou xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností podle xx. III xxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxx obsah xxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx. X xxxxxxxx této xxxxxx xx xxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx xxxxx Xxxxxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx xx změnou xxxxxx xxxxxxx.
3. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně po xxxxx uzavření na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx nejméně xx xxxx 15 dnů.
4. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany na xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx smlouva se xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx obdrží město Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Svratka x xxxxx stejnopis xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxx Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
6. Xxxxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx Žďáru nad Xxxxxxx x usnesení xxxxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx x souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu o xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx xxxxxxx.
Xx Xxxxx xxx Xxxxxxx xxx 28.1.2019
Xxx. Martin Xxxxx, XXXX x. r.
Starosta xxxxx Xxxxx xxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx města Xxxxxxx