21/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx a obcí Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx základě xxxxxxxx xxxx města Xxxxx nad Xxxxxxx x... 51/2018/XX ze xxx 17.12.2018 x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxx x. 1/2019 xx xxx 2.1.2019 xxxxxxxxx xxxx uvedené xxxxxxx strany tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. I
Smluvní xxxxxx
1. Město Xxxx xxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Ing. Martinem Xxxxxxx, XXXX
XXX: 295841
Žižkova 227/1, 591 31 Xxxx xxx Xxxxxxx, xxxx Xxxx xxx Xxxxxxx 1
Kraj Xxxxxxxx
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxx. Lucií Xxxxxxxx
XXX: 00842346, Sazomín' 43, 591 01 Xxxx xxx Sázavou
Kraj Xxxxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx smlouvy
V souladu x §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Xx., o xxxxxx, ve znění xxxxxxxxxx předpisů, xxxxx xxxxxx xxxxx Žďár xxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx xxxxxxxx zvláštními xxxxxx xxxxxxx obce Xxxxxxx x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
X souladu x §63 odst. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x x xxx. §105 zákona x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti za xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx (dále xxx „xxxxx x xxxxxxxxxxxx za přestupky“), xxxx Městský xxxx Xxxx nad Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxxxxx obce Xxxxxxx x jejím xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x projednávání xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánům xxxx Sazomín xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx. Xx xxxxxxx této xxxxxxx xxxx Městský úřad Xxxx nad Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxxxxxx, místně xxxxxxxxxx xxxxxxxx orgánem x řízeních pro xxxxxxx xxxxx xxxx Xxxxxxx. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Městským xxxxxx Xxxx nad Sázavou, xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx, a xxxxxxx xxxxxxx řízení xx příjmem rozpočtu xxxxx Žďáru nad Xxxxxxx.
XX. XX
Xxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x určeném xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Sazomín xxxxx Xxxx xxx Xxxxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxx 2.500 Kč xx xxxxx došlé xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx roce xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxx x xx xxxxx xxxxx xxxxxxxx, xxx xxxxxxxxxx x přestupku xx xxxxx, který má x územním obvodu xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx nebo xx x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx. Tato xxxxxx xxxx xxxxxxx xx 10 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxx xxx Sázavou xxxx x 30.6. x x 31.12. xxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx xxxxxx se dohodly, xx součástí vyúčtování xxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x příjmení xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx ustanovení xxxxxxxxxx právního xxxxxxxx.
XX. x
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxx xx jejího xxxxxxxx do 31.12.2022. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu xxxxx Vysočina x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx právní xxxx.
2. Xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxxxxxxxx xxxxxxxxx době, která xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx doručení xxxxxxxx.
XX. XX.
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx Xxxxxxx xxxxx do 7 dnů xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx ' Xxxx xxx Xxxxxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx s výkonem xxxxxxxx xxxxx xx. XXX. xxxx smlouvy. Xxxxxxx xxxx Xxxx xxx Sázavou xxxxxx xx xxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxxxxxx službu xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XXX xxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxx xxxxx této xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx smluvních xxxxx. K xxxxxxxx xxxx xxxxxx je xxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx kraje Xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx obsahu xxxxxxx.
3. Smluvní strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xx dobu 15 dnů.
4. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx úřadů xxxxxxxxx o uzavření xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx se vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx město Xxxx xxx Xxxxxxx, jeden xxxxxxxxx obdrží xxxx Xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx obdrží Xxxxxxx úřad Kraje Xxxxxxxx xxxxx s xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
6. Xxxxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxx xxx Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx rozhodnutí Krajského xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.
Xx Xxxxx xxx Xxxxxxx xxx
Xxx. Xxxxxx Xxxxx, ACCA
starosta města Xxxxx nad Xxxxxxx
Xxx. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx