71/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřená xxxx xxxxxx Xxxxxx a xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
x xxxxxx přenesené působnosti xx xxxxx rozhodování x xxxxxxx údaje x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxxx Xxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxx Jesenný
zastoupená: xxxxxxxxx xxxx Xxx. Xxxxxx Xxxxx
xxxxxx xxxxxxxx xxxxx: Xxxxxxx 13, 512 12 Xxxxxxx
xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností: Xxxxxx
XXX 00275786
x
2. Xxxxx Xxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxxx xxxxx Xx. Lenou Xxxxxxxxxx
xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxxx 82, 513 13 Xxxxxx
XXX 00276111
uzavírají xx xxxxxxx xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxx x. 6 xx xxx 26.02.2019 x xxxxxxxx Xxxx města Semily x. 18I2I7/RM/75G ze xxx 17.12.2018 a x souladu x xxxxxxxxxxx §63 x §66c xxxxxx x. 128/2000 Sb., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxx“) x x souladu s xxxxxxxxxxx §159 x xxxx. xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxx xxxxxxxxx dne, měsíce x roku, xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) X xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63 odst. 1 xxxxxx x xxxxxx budou orgány xxxxx Xxxxxx xxx xxxxxx obce Xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xxxxxxxx zvláštními xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxx v xxxxxxx vymezeném xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx „xxxxxxx“).
2) Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx orgány xxxxx Xxxxxx xxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxxx XX. xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx.
XX.
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx
Xxxxxx města Semily (Xxxxxxx xxxx Xxxxxx) xxxxx vykonávat xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx působnost xxxxxxxx xxxxxx každé xxxx (xxxxxxxxx) xxxxxxxxxxx §2 xxxx., x) x §12 zákona x. 133/2000 Xx., o xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxx xxxxxxx x x změně některých xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxxxx obyvatel“), xxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxxxxxx pobytu občanů xxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx přenesené xxxxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxx xxxxx Xxxxxx xxxxxxx xx výši 1.800 Xx (slovy: xxxxx xxxxx osm xxx korun českých) xx xxxxx rozhodnutí xx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxx x místu xxxxxxxx xxxxxx.
2) Xxxx náklady xxxx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxxxx obci Xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx xxxx do 15. února následujícího xxxx se splatností x 31.březnu xxxxxxx xxxx.
XX.
Xxxxxxxxx ujednání
1) Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx do 28.02.2023. Xxxxxxx xxxx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Libereckého xxxxx o udělení xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu na xxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xxxx, xx bude xxxxxxxx, x to xxxxxxx na xxxx 15 xxx. Xxxxxxxx xx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx předpisů Xxxxxxxxxxx xxxxx.
3) Xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxxx přístupná xx xxxxxxx xxxxx xxxx, xxxxx je xxxx smluvní xxxxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxx kraje.
5) Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxx uvedenými v xx. XX xxxx. 6 písm. x) x xxxx. b) x s žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
6) Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:
x) usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 6 xx xxx 26.02.2019
x) usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxx x. 181217/XX/75X ze xxx 17.12.2018
x) xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
V Jesenném xxx 22.03.2019
Xxxx Xxxxxxx
Xxx. Xxxx Hlůže v. x.
xxxxxxxx
X&xxxx;Xxxxxxxx xxx 11.03.2019
Xxxxx Xxxxxx
Xx. Xxxx Xxxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx byla xxxxxxxx (xxxx. xxxxxx xxxxxxxxx) xxx 10.04.2019, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x.x.: XXXX 26311/2019 SO/229/2019 XXX/XX/13 x udělení xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XXXx. Xxxx Xxxxx x. r.
vedoucí xxxxxxxxx xxxxxxxx
Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxx xxxxx