67/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřená mezi xxxxxx Semily x xxxx Xxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx x zrušení údaje x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx uzavřená xxxx xxxx Xxxxxx a xxxxxx Semily
Smluvní strany
1. Xxxx Bozkov
zastoupená: starostou xxxx Xxxxxxxxxxx Doubkem
adresa xxxxxxxx úřadu: Xxxxxx 270, 512 13 Xxxxxx
xxxxxxxxxxx xx správního xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Xxxxxx
XXX 00275611
x
2. Xxxxx Semily
zastoupené: xxxxxxxxxx města Xx. Xxxxx Mlejnkovou
adresa městského xxxxx: Husova 82, 513 13 Xxxxxx
XXX 00276111
xxxxxxxxx xx základě xxxxxxxx Rady xxxx Xxxxxx x. 05.06.2019 xx dne 21.2.2019 x usnesení Rady xxxxx Semily č. 181217/XX/75X xx dne 17.12.2018 x x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §63 x §66c xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích (obecní zřízení), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx "zákon x xxxxxx") x v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §159 a xxxx. xxxxxx č. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, níže xxxxxxxxx xxx, měsíce x xxxx, xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X.
Xxxxxxx smlouvy
1) X xxxxxxx x ustanovením §63 xxxx. 1 xxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx pro xxxxxx xxxx Bozkov xxxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx obce xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx touto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx jen „xxxxxxx”).
2) Xx základě xxxx xxxxxxx budou xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x rozsahu xxxxxxxxx x xxxxxx XX. této xxxxxxx xxxxxx příslušnými xxxxxxxxx xxxxxx v xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxx.
XX.
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx působnosti
Orgány xxxxx Xxxxxx (Xxxxxxx xxxx Xxxxxx) budou xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Bozkov xxxx místně příslušný xxxxxxx orgán xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxx (ohlašovně) xxxxxxxxxxx §2 xxxx., x) x §12 xxxxxx x. 133/2000 Xx., x xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x o xxxxx některých xxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále jen „xxxxx x evidenci xxxxxxxx“), tedy xxxxxxxxxx x zrušení údaje x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Za xxxxx xxxxxxxxx působnosti xxxxx xx. II xxxxxxx xxxxxx obec Bozkov xxxxx Xxxxxx náklady xx výši 1.800 Xx (xxxxx: jeden xxxxx xxx xxx xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx rozhodnutí xx xxxx návrhu xx xxxxxxx xxxxx x xxxxx trvalého xxxxxx.
2) Xxxx náklady bude xxxxx Xxxxxx fakturovat xxxx Xxxxxx za xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx xxxx xx 15.února xxxxxxxxxxxxx roku se xxxxxxxxxx x 31. xxxxxx xxxxxxx xxxx.
XX.
Xxxxxxxxx xxxxxxxx
1) Xxxx smlouva xx xxxxxxx na xxxx určitou xxx xxx jejího xxxxxxxx xx 28.02.2023. Smlouva xxxx xxxxxxxx dnem, xxx nabude xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx.
2) Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx, xx bude xxxxxxxx, x xx nejméně xx xxxx 15 xxx. Xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xx Věstníku xxxxxxxx předpisů Xxxxxxxxxxx xxxxx.
3) Uzavřená xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx být xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx xxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4) Tato xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech stejnopisech, x. xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxx stejnopisu x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxx xxxxx.
5) Krajský xxxx Xxxxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxx s přílohami xxxxxxxxx v xx. XX odst. 6 xxxx., x) x xxxx., x) a x žádostí o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.
6) Xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy xxxx:
x) xxxxxxxx Rady xxxx Xxxxxx x. 05-06-2019 xx dne 21.2.2019
x) xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxx x. 181217/XX/75X xx xxx 17.12.2018
x) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
V Bozkově xxx 21.02.2019
Xxxx Xxxxxx
Xxxxxxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx
X&xxxx;Xxxxxxxx dne 11.03.2019
Xxxxx Semily
Bc. Xxxx Xxxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx byla xxxxxxxx (xxxx. nabyla xxxxxxxxx) xxx 26.04.2019, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxx kraje x.x.: XXXX 29364/2019 XX/250/2019 XXX/XX/16 x xxxxxxx xxxxxxxx s uzavřením xxxx xxxxxxx.
XXXx. Xxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxx xxxxxxxxx oddělení
Krajský úřad Xxxxxxxxxxx xxxxx