67/VS/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxx x xxxx Xxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxxxx x zrušení xxxxx x místu xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxx x xxxxxx Xxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxx Bozkov
zastoupená: starostou xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxxx
xxxxxx xxxxxxxx xxxxx: Xxxxxx 270, 512 13 Xxxxxx
xxxxxxxxxxx do správního xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností: Xxxxxx
XXX 00275611
x
2. Xxxxx Xxxxxx
xxxxxxxxxx: xxxxxxxxxx xxxxx Xx. Xxxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxxx 82, 513 13 Semily
IČO 00276111
xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxx Xxxxxx č. 05.06.2019 xx xxx 21.2.2019 x xxxxxxxx Xxxx xxxxx Semily č. 181217/XX/75X xx xxx 17.12.2018 x x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63 a §66c xxxxxx č. 128/2000 Xx., x obcích (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx "xxxxx o xxxxxx") x v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §159 a xxxx. xxxxxx č. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxx xxxxxxxxx xxx, xxxxxx a xxxx, tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) X xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63 xxxx. 1 xxxxxx o xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxx orgány xxxx Bozkov xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx předpisy xxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxx x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxxxx”).
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Semily xxx xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx XX. xxxx smlouvy xxxxxx příslušnými správními xxxxxx v xxxxxxxx xx správním xxxxxx xxxx Xxxxxx.
XX.
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxxxx xxxxx Semily (Městský xxxx Xxxxxx) budou xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Bozkov xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx přenesenou xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxx (xxxxxxxxx) xxxxxxxxxxx §2 písm., x) a §12 xxxxxx x. 133/2000 Xx., x xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx x o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx“), xxxx rozhodovat x xxxxxxx xxxxx x xxxxx trvalého xxxxxx xxxxxx xxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podle xx. XX xxxxxxx xxxxxx xxxx Bozkov xxxxx Xxxxxx náklady xx výši 1.800 Xx (xxxxx: xxxxx xxxxx xxx set xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx návrhu xx xxxxxxx xxxxx o xxxxx trvalého xxxxxx.
2) Xxxx náklady xxxx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx rok xxxx xx 15.xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx se xxxxxxxxxx k 31. xxxxxx xxxxxxx xxxx.
XX.
Xxxxxxxxx xxxxxxxx
1) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx xx 28.02.2023. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx nabude xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx.
2) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx na úředních xxxxxxx bezodkladně poté, xx xxxx uzavřena, x xx nejméně xx xxxx 15 xxx. Současně xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx ve Věstníku xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
3) Xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx musí xxx xxxxxxx přístupná na xxxxxxx úřadu obce, xxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxxxxx.
4) Tato xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, x. xxxxx smluvní xxxxxx obdrží po xxxxxx stejnopisu x xxxxx stejnopis xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
5) Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx x přílohami xxxxxxxxx v xx. XX xxxx. 6 xxxx., x) a xxxx., b) a x žádostí o xxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx.
6) Přílohou x xxxxxxxx součástí xxxx xxxxxxx xxxx:
x) xxxxxxxx Rady xxxx Xxxxxx x. 05-06-2019 xx xxx 21.2.2019
x) xxxxxxxx Rady města Xxxxxx x. 181217/RM/75C xx dne 17.12.2018
c) xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Libereckého kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření této xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
V Bozkově xxx 21.02.2019
Xxxx Xxxxxx
Xxxxxxxxx Doubek x. r.
starosta
V Semilech xxx 11.03.2019
Xxxxx Xxxxxx
Xx. Lena Xxxxxxxxx x. r.
starostka
Tato xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx byla xxxxxxxx (resp. xxxxxx xxxxxxxxx) xxx 26.04.2019, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Krajského xxxxx Libereckého kraje x.x.: XXXX 29364/2019 XX/250/2019 VPS/TP/16 o xxxxxxx xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XXXx. Xxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx
Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxx xxxxx