25/XX/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Jindřichův Xxxxxx x xxxx Dívčí Xxxx xx xxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx na xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx usnesení xxxx xxxxx Jindřichův Xxxxxx x. 119/5R/2019 xx xxx 13.2.2019 x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx x. 1/19 xx xxx 13.4.2019 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx tuto veřejnoprávní xxxxxxx:
XX. X
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Jindřichův Hradec
zastoupené xxxxxxxxx Xxx. Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
XX: 00246875
adresa: Klášterská 135/11, 377 01 Xxxxxxxxxx Hradec
2. Obec Xxxxx Kopy
zastoupená xxxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx
XX:42409764
xxxxxx: Xxxxx Xxxx 8, 378 42 Nová Xxxxxxxx
xxxxxxxxx xx správního obvodu xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Jindřichův Hradec
ČI. XX
Xxxxxxx smlouvy
1. V xxxxxxx s §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Sb., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x §105 zákona x. 250/2016 Sb., x odpovědnosti za xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx (xxxx xxx „zákon x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx“), xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx namísto xxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx ve správním xxxxxx obce Dívčí Xxxx x rozsahu xxxxxxxxx touto xxxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx ve xxxxxxxx obvodu obce Xxxxx Kopy.
2. Xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx bude xxxxxx x orgánu xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx.
3. Xxxxx x xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx uložených xxxxxx xxxxx Jindřichův Xxxxxx x xxxxxxxx xxx xxxxxx této xxxxxxx je příjmem xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx výkon přenesené xxxxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx smlouvy xx obec Xxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx svého xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx xxxxxxxxxx paušální xxxxxx 1200 Xx xx xxxxx došlý (oznámený) xxxxxxxxx.
2. Xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxx Kopy xxxx x 31.12. xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx splatností xxxxxxx xx xxxxxxxxx faktuře. Xxx nedodržení xxxxxxxxxx xxxxxxx xx faktuře xx stanoví xxxx x prodlení xx xxxx 0,5% x xxxxxxxxxxx částky xx xxxxx den xxxxxxxx.
XX. XX
Xxxx trvání smlouvy
1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxx je xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx veřejnoprávní smlouvy.
2. Xxxxxxx xxx oboustranně xxxxxxx xxxxxxxx výpovědí xxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx počínající xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx měsíci, x xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx druhé xxxxxx. Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx Krajskému úřadu Xxxxxxxxxxx xxxxx.
3. Smlouvu xx xxxxx ukončit xxxxxx vzájemnou dohodou xxxxxxxxx xxxxx.
XX. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx úřadů xxxxxxx xx xxxx 15 dnů. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx tuto xxxxxxx Krajskému xxxxx Xxxxxxxxxxx kraje se xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x jejímu xxxxxxxx.
2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
3. Nedílnou xxxxxxx x xxxx smlouvě xxxxx usneseni Xxxx xxxxx Jindřichův Hradec x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx x pravomocné xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech stejnopisech, xxxxxxx xxxxx stejnopis x přílohami obdrží xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx x xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
5. Xxxxxx obsah xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx smluvních xxxxx.
X&xxxx;Xxxxxxxxxxx Hradce xxx 14.05.2019
Xxxxxxxxx Xxxxx x. x.
Xxxx Xxxxx x. x.
Xxxx Dívčí Xxxx