25/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxxxxx Hradec x obcí Dívčí Xxxx xx xxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx výkonu xxxxxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx města Xxxxxxxxxx Xxxxxx č. 119/5X/2019 xx dne 13.2.2019 x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Dívčí Xxxx x. 1/19 xx xxx 13.4.2019 uzavírají xxxx uvedené xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. I
Smluvní xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec
zastoupené xxxxxxxxx Xxx. Stanislavem Xxxxxx
XX: 00246875
adresa: Klášterská 135/11, 377 01 Xxxxxxxxxx Hradec
2. Obec Xxxxx Xxxx
xxxxxxxxxx starostou Xxxxx Xxxxxxx
XX:42409764
xxxxxx: Xxxxx Xxxx 8, 378 42 Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Xxxxxxxxxx Hradec
ČI. XX
Xxxxxxx smlouvy
1. V xxxxxxx s §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích, ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx x §105 zákona x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x řízení x xxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx“), xxxxx orgány xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx vykonávat xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx xxxxx x místné xxxxxxxxxxx správními orgány x xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx Xxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx uložen x orgánu xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec.
3. Xxxxx x pokut x xxxxxxxxx xxxxxxxx uložených xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx x řízeních xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx příjmem xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podle xx. XX. této xxxxxxx xx xxxx Xxxxx Xxxx xxxxxxxx uhradit xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx 1200 Xx xx xxxxx xxxxx (xxxxxxxx) xxxxxxxxx.
2. Xxxxx Jindřichův Xxxxxx xxxxxxx obci Xxxxx Xxxx vždy x 31.12. běžného xxxxxxxxxxxx roku fakturu xx xxxxxxxxxx xxxxxxx xx příslušné xxxxxxx. Xxx xxxxxxxxxx splatnosti xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx 0,5% x xxxxxxxxxxx částky za xxxxx xxx prodlení.
ČI. XX
Xxxx trvání xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx výpovědní xxxxxx počínající xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx měsíci, x xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx druhé xxxxxx. Xxxxx vyhotovení xxxxxxxx doručí podávající xxxxxx Krajskému úřadu Xxxxxxxxxxx kraje.
3. Xxxxxxx xx xxxxx ukončit xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
XX. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx. Smluvní xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx kraje xx xxxxxxx x udělení xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxx.
2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních deskách xxxxx úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxxxx x této xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Dívčí Xxxx x xxxxxxxxxx rozhodnuti Xxxxxxxxx úřadu Jihočeského xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx stejnopis x přílohami xxxxxx xxxxx Jindřichův Xxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx Kopy x xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Jihočeského xxxxx.
5. Xxxxxx obsah xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
X&xxxx;Xxxxxxxxxxx Hradce xxx 14.05.2019
Xxxxxxxxx Mrvka v. x.
Xxxx Xxxxx v. x.
Xxxx Xxxxx Xxxx