24/VS/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Jindřichův Hradec x xxxx Okrouhlá Xxxxxx na xxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx usnesení xxxx města Jindřichův Xxxxxx x. 341/12X/2019 xx dne 10.4.2019 x xxxxxxxx zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx Xxxxxx x. 39/19 xx xxx 25.4.2019 uzavírají xxxx uvedené xxxxxxx xxxxxx tuto veřejnoprávní xxxxxxx:
XX. X
Xxxxxxx strany
1. Xxxxx Jindřichův Hradec
zastoupené xxxxxxxxx Xxx. Stanislavem Xxxxxx
XX:00246875
xxxxxx: Xxxxxxxxxx 135/11, 377 01 Xxxxxxxxxx Xxxxxx
2. Xxxx Xxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxxxxxx starostou Františkem Xxxxxxx
XX:00666483
xxxxxx: Okrouhlá Radouň 82, 378 42 Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Xxxxxxxxxx Xxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
1. V souladu x §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Sb., x xxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx (xxxx jen „xxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx“), xxxxx xxxxxx města Xxxxxxxxxx Xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx Xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xxxxxxxx xxxxxxxxxx právními xxxxxxxx xxxxxxx obce xx správním obvodu xxxx Okrouhlá Xxxxxx x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx. Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx orgány xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx ve správním xxxxxx xxxx Okrouhlá Xxxxxx.
2. Xxxxxxx materiál x xxxxxxxxxxxxxx věcech xxxx xxxxxx u xxxxxx xxxxx Jindřichův Xxxxxx.
3. Xxxxx z xxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx x xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx přenesené xxxxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx xxxxxxx xx xxxx Okrouhlá Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxxxxx Xxxxxx dohodnutou xxxxxxxx xxxxxx 1200 Xx xx každý xxxxx (oznámený) xxxxxxxxx.
2. Xxxxx Jindřichův Xxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx Xxxxxx xxxx k 31.12. xxxxxxx kalendářního xxxx fakturu xx xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx. Při xxxxxxxxxx splatnosti uvedené xx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx xxxx 0,5% x fakturované xxxxxx xx každý xxx xxxxxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou. Xxxxxxx xx uzavřena xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxx xxxxxxxxxxx ukončit xxxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxx důvodů x xxxxxxxxxx xxxxxxxxx lhůtou xxxxxxxxxx prvním xxxx xxxxxxxxxxxx měsíce následujícího xx měsíci, v xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx. Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
3. Xxxxxxx xx xxxxx ukončit xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
XX. X
Xxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx úředních deskách xxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Jihočeského xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxx uzavření.
2. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
3. Xxxxxxxx přílohu k xxxx smlouvě xxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxxxxx Xxxxxx x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx Xxxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Tato xxxxxxx xx vyhotovuje ve xxxxx stejnopisech, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec, xxxxx xxxxxxxxx x přílohami xxxxxx xxxx Xxxxxxxx Xxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx s přílohami xxxxxx Krajský úřad Xxxxxxxxxxx kraje.
5. Xxxxxx xxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
X&xxxx;Xxxxxxxxxxx Xxxxxx xxx 14.05.2019
Xxxxxxxxx Xxxxx x. x.
Xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec
František Kolář x. x.
Xxxx Xxxxxxxx Xxxxxx