48/XX/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi městem Xxxxxx x obcí Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx smlouva č. XX/00721/2018/XX
Xxxxx Říčany xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Říčany x. 18-54-012 xx dne 6.12.2018 a obec Xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxx x. 14 xx xxx 5.11.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
XX. 1
Smluvní xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxx
xx xxxxxx Xxxxxxxxxx nám. 53, 251 01 Xxxxxx
xxxx. xxxxxxxxx Xxx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx
XX 00 240 702
xxxx. xxxx.: Xxxxxxxx xxxxx, x.x., xxxxxxx Xxxxxx
x.x.: 19-724201/0100
x
2. Xxxx Xxxxxxx
xx sídlem Xxxxxxx xx. 71, 281 63 Xxxxxxxx xxx Xxxxxxx lesy
zast. xxxxxxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
XX 00639 761
xxxx.xxxx.: XX č.ú. 15821151/0100
xxxxxxxxx xx správního xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxx
XX. 2
Xxxxxxx smlouvy x xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) X xxxxxxx x ustanovením §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx. x xxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, x s xxxxxxxxxxx §105 zákona x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx v xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx působnost xx xxxxx xxxxxxxxxxxx přestupků.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Říčany místně xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxx xxxxxxx obvod obce Xxxxxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx městským úřadem xxxxx Říčany xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx.
4) Xxxxxx x xxxxx uložených xxxxxx města Xxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx příjmem xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx, xxxx-xx xxxxxxx stanoveno xxxxx.
5) Xxxx Výžerky xxxxx do 20 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle xxxx xxxxxxx, Xxxxx Xxxxxx xxxx xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. 2 xxxx xxxxxxx.
XX. 3
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx budou xxxx Xxxxxxx fakturovány xxxxx, xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx kalendářnímu xxx xxxxxx února xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx roku, x xx na xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx městem Xxxxxx.
Xx základě xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxx cena za 1 xxxxxxxxxx xxxxxxxxx 1.898,- Kč x xxxx za 1 xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx 82,- Xx. Xxxx xxxx je xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx, xx 14-xx denní xxxxxxxxxx.
2) Xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx úhrady xxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx Xxxxxxx povinna xxxxxxxx městu Xxxxxx xxxx z prodlení xx xxxx dle Xxxxxxxx xxxxx č. 351/2013 Sb., x xxxxxxx xxxxx.
XX. 4
Doba xxxxxx xxxxxxx
1) Tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx x xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx lhůtě, xxxxx xxxxxx xxxxx xx xxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx druhé xxxxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxx ve 2 xxxxxxxxxxxx. Xxxxxxx strana, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx Krajskému xxxxx Xxxxxxxxxxxxx kraje xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx.
XX. 5
Společná x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx moci.
2) Xxxx xxxxxxx je xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxx xxxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx po xxxx 15ti dnů.
4) Xxxxxxx strany xxxxxx xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx na xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
5) Přílohu xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxx města Xxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x souhlasu s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx, xx kterých xxxxx obdrží xxxxx Xxxxxx, xxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx dne: 17.12.2018
Mgr. Xxxxxxxx Kořen x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx
Xx Xxxxxxxxx dne: 20.12.2018
Xxxxx Xxxxxxx x. r.
starosta xxxx Výžerky
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení souhlasu xxxxxx xxxxxx moci xxx 26.ledna 2019.