149/VS/2019 Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx §66c xxxx. 2 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx, xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxx 20.7.2019, xx xxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx, č. j. XxX 55612/2019 XXXXXX XXX ze xxx 18.7.2019 x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy, xxxxxx xxxxxx moci.
Veřejnoprávní xxxxxxx
Xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Chrudim č. X/112/2019 xx xxx 8.4.2019 x usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Vejvanovice x. 5 xx xxx 9.4.2019, se xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx s §63 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů x §160 xxxx. x. zákona č. 500/2004 Sb., správní xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx strany
1. Město Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Xxxxxxxxxx Xxxxxx, XXX
XX 00270211
xx xxxxxx: Xxxxxxxxx xxxxxxx 77, 537 16 Xxxxxxx X
x
2. Xxxx Vejvanovice
zastoupená xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxxxxx
XX 00271136
xx sídlem: Xxxxxxxxxxx 11, 538 62 Hrochův Xxxxx
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxx smlouvou xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx, který xx xx xxxxxx zákona č. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxx x xx xxxxxx xxxxxx xxxxxx, xxxxxx obci Xxxxxxxxxxx.
2. Xxxxx xxxxx x nákladů xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx x projednávaných xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Chrudimi.
3. Xxxxx Chrudim xxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy veškerou xxxxxxxx agendu xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx, xxxxxx statistických xxxxxx.
4. Obec Xxxxxxxxxxx xx zavazuje xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx, xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx-xx xx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx zprávy xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx do 10 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx rozsahu xx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx městu Chrudim xxxxxx 3.500,- Xx xx xxxxx případ xxxxxxxxx (skutku), xxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxxxx, odložení xxxx xxxxxxxxxx přestupku. Xx xxxxxxxxxx xx xx xxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx považuje rovněž xxxxxx xxxxxxx, případně xxxxxxxx xxxxxxxxx příkazem xx xxxxx.
2. Obec Xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx úhrady částek xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxx Xxxxxx Chrudim xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx pololetí, xx. xx xxxxxx xxxxx - xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx a xx měsíce xxxxxxxx - xxxxxxxx x xxxxxx xxxxx následujícího xxxx. Xxxxxxxxx faktury xx 15 xxx.
XX.
Xxxx xxxxxx smlouvy
1. Tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx. Veřejnoprávní xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně, xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxx xxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
3. Smluvní strany xxxxxxxxxx, xx smluvní xxxxxx, xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx, zajistí xxxxxxxx formou oznámení xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Pardubického xxxxx.
X.
Xxxxxxxx, závěrečná a xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx uzavřena xxxx, xxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Pardubického kraje x xxxxxxx souhlasu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. Xxxxx ze xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxxx ustanovení §167 xxxx. 1 xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, xx xxxxx pozdějších předpisů. Xxxxxxx tak xxxx xxx xxxxxxx i xxxxxxx. Ke xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy je xxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx.
3. Xxxxx xxxxxxxx xx xxxx ruší xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxxx dne 04.06.2003 xx xxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx čj. 10989/2003, včetně změny x. 1 xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx čj. KrÚ 103664/2011 xx xxx 09.12.2011 dne 13.12.2011 x xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx x povinností x xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx za xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx účtovány xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxx xxxxxxx xxxxxxxx přestupkového xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx xx dobu 15-xx xxx. Xx xxxxxxxx této doby xxxx přístupná xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx x xxxxxxxxxx pouze xx xxxxxxx xxxxxxx dohody xxxxxxxxx xxxxx x xx xxxxxxxxx krajského xxxxx.
7. Xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx město Xxxxxxx, jeden obec Xxxxxxxxxxx a jeden xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxx kraje xx žádostí o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 15.7.2019
Xxx. František Xxxxx, XXX x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
Xx Xxxxxxxxxxxxx dne 15.7.2019
Xxxxx Xxxxx v. r.
starosta xxxx Xxxxxxxxxxx