142/VS/2019 Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx §66c xxxx. 2 zákona x. 128/2000 Xx., x obcích, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxx
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxx 20.7.2019, xx xxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx, x. j. XxX 55573/2019 XXXXXX XXX ze xxx 18.7.2019 x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, nabylo xxxxxx moci.
Veřejnoprávní xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Chrudim x. X/x 12/2019 xx xxx 8.4.2019 x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxx x. 1/2019 xx dne 15.3.2019, xx smluvní xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx x §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx a §160 xxxx. 5 xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx pozdějších předpisů, xx uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Chrudim
zastoupené xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Františkem Xxxxxx, MBA
IČ 00270211
xx xxxxxx: Xxxxxxxxx xxxxxxx 77, 537 16 Xxxxxxx I
2. Xxxx Xxxxxx
xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxx. Xxxxxx Xxxxx
XX 15054268
xx xxxxxx: Xxxxxx 57, 538 63 Xxxxxxxxxxxx
XX.
Xxxxxxx smlouvy
1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx obce Xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx přestupků x rozsahu, xxxxx xx ve xxxxxx xxxxxx č. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x řízení o xxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, jakož x ve smyslu xxxxxx xxxxxx, svěřen xxxx Xxxxxx.
2. Xxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx města Xxxxxxxx.
3. Město Chrudim xxxx xx dobu xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx agendu xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxx, xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx.
4. Xxxx Xxxxxx se zavazuje xxxxxxxx xxxxxxxx o xxxxxxxxx městu Chrudimi xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx, poštovní xxxxxxxx xxxx umožní-li xx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx schránkou xxxxxxxxxxxx xx 10 dnů xxx xxx doručení xxxx.
XXX.
Xxxxxx nákladů
1. Za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x určeném rozsahu xx obec Xxxxxx xxxxxxxx uhradit městu Xxxxxxx částku 3.500,- Xx za každý xxxxxx xxxxxxxxx (xxxxxx), xxxxx xxxx příslušným xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxx formou vydání xxxxxxxxxx, projednání, xxxxxxxx xxxx postoupení xxxxxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xx xx xxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx příkazu, xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx.
2. Xxxx Xxxxxx se xxxxxxxx xxxxxx úhrady xxxxxx xx přestupkové xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx města Chrudimi xx xxxxxxx Městem Xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, vždy za xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xx. xx xxxxxx xxxxx - červen x xxxxxx xxxxxxxx x xx měsíce xxxxxxxx - xxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxxxx xxxxxxx je 15 xxx.
XX.
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx.
2. Smluvní xxxxxx xxxxxxxxxx možnost xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxxx xxxxxxxxx písemným podáním xxxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxx xxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx, xx xxxxxxx xxxxxx, která xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx zániku xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx.
X.
Xxxxxxxx, xxxxxxxxx x xxxxxxxxx ustanovení
1. Xxxxxxxxxxxxx smlouvaje uzavřena xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx s jejím xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. Xxxxx ze xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxx písemný xxxxx xx xxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx podle xxxxxxxxxx §167 odst. 1 xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxx xxxx xxx xxxxxxx x xxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx nutný souhlas Xxxxxxxxx xxxxx Pardubického xxxxx.
3. Touto xxxxxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxx 06.08.2015 xx základě xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx xx. KrÚ 50587/2015 xx xxx 31.07.2015 x obě xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Xxxxxx za xxxxxxxxxx xxxxxxxxx budou xxxxxxxx podle veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxx x xxx xxxxxxx doručení xxxxxxxxxxxxx případu xxxxx Xxxxxxx.
5. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx po xxxx 15-xx dnů. Xx xxxxxxxx xxxx xxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxxxxx xxxx být měněna x xxxxxxxxxx pouze xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x se xxxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
7. Xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx každý xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, přičemž xxxxx stejnopis obdržím xxxxx Xxxxxxx, xxxxx xxxx Xxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxxx x xxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Pardubického xxxxx se žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
V Chrudimi xxx 16.7.2019
Xxx. Xxxxxxxxx Xxxxx, XXX x. x.
xxxxxxxx xxxxx Chrudim
V Ostrově xxx 16.7.2019
Mgr. Pavel Xxxx x. r.
starosta xxxx Ostrov