99/VS/2019 Zveřejnění veřejnoprávní xxxxxxx dle §66c xxxx. 2 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxxx x obcí Xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx dne 27.3.2019, xx kterému rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Pardubického xxxxx, x. x. XxX 5106/2019 XXXXXX XXX xx xxx 25.2.2019 x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy, nabylo xxxxxx xxxx.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx na úseku xxxxxxxxxxxx přestupků
uzavřená v xxxxxxx s ustanovením §63 xxxxxx č. 128/2000 Xx., o xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů x xxxxxxxxxx §160 xxxx. 5 xxxxxx č. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xx. X
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx města panem Xxx. Xxxxxxx Xxxxxxxx
XXX: 00270580
XXX: XX00270580
xxxxxxxx xxxxxxx: Xxxxx xxxxxxxxxx, x.x., x.x.: 1141638379/0800
adresa xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxxxx 77, 538 25 Xxxxxxxx
xxxx Xxxxxxxxxx
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Blažkem
IČO: 00654736
XXX: XX00654736
xxxxxxxx xxxxxxx: Xxxxx xxxxxxxxxx, a.s., x.x.: 1141637309/0800
xxxxxx xxxxxxxx xxxxx: Xxxxxxx 33, 538 25 Nasavrky
kraj Xxxxxxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx smlouvy
1. V xxxxxxx x §63 xxxx. 1 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx a xxxxxx x xxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx prostřednictvím xxxxx orgánů namísto xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx x jejím xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánům xxxx xx xxxxx projednávání xxxxxxxxx, x xx xxxxx přestupků, x xxxxxxx projednání by xxx jinak příslušný xxxxx xxxx Xxxxxxx.
2. Xxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxx a pořádkových xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Nasavrky xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx příjmem xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxx Xxxxxxxx xxxx xx xxxx platnosti této xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx související x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx přestupků xxxxxxxx orgánu xxxx, xxxxxx xxxxxxxxxxxxx výkazů.
4. Xxxx xx zavazuje xxxxxxxx oznámení xxxxxxxxx xx pěti xxxxxxxxxx xxx xxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Za výkon xxxxxxxx xxxxxxx podle xx. XX xxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Nasavrky xxxxxxx x dohodnuté xxxx x tato xxxx: x) 2.000 Xx xx každý xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánem města Xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxx.
x) 3.000 Xx xx xxxxx xxxxxxxxx vyřízený xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxx.
2. Xxxxxxxxxx xxxxxxx nákladů xxxxxxx město Nasavrky xxxxxxxxx xxxxx x xx xxxx do 30 xxx po xxxxxxxx každého xxxxxxxxxxxx xxxx, přičemž doba xxxxxxxxxx xxxx xxxxx 30 dnů ode xxx xxxxxxxx faktury. Xx vyúčtování xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podstat projednaných xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxxxx budou xxxxxxxxx xx ty, xxxxx byly vyřízeny xxxxxxxxx xx postoupením, x na xx, xxxxx xxxx vyřízeny xxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou.
2. Smlouvaje xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx moci.
3. Smlouvu xxx xxxxxxx výpovědí xxxxx xx xxxxxxxxx xxxxx, x to x xxx udání xxxxxx. Xxxxxxxxx doba xxxx 2 měsíce x počíná xxxxx xx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxx, v xxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxxxxxx xxxxx smluvní straně. X případě pochybnosti xx xx xx xx, že xxxxxxx xxxx druhé xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx třetí xxx xx odeslání. Xxxxxxx strana, která xxxxxxx vypověděla, xx xxxxxxx x ukončení xxxxxxxxx vztahu informovat Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxx xxxxx.
4. Kterákoli smluvní xxxxxx xxxx podat xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxx veřejnoprávní smlouvy xxxxx xxxxxxxxxx §167 xxxx. 1 xxxxxx x. 500/2004 Sb., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxx xxxx xxx zrušena i xxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Pardubického kraje.
ČI. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx lze měnit x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx stran xx xxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx po dobu 15 dnů.
3. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, přičemž xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx město Xxxxxxxx, xxxxx xxxx Xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxx o xxxxxxx s uzavřením xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
5. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Hodonín x. 5/9/2018 ze xxx 10.09.2018 x xxxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxx x. XX/10/108/18 ze xxx 26.07.2018.
6. Dnem xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx xxx
29.03.2003, xxx nabylo xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx č.j. XxX 5909/2003.
V Xxxxxxxxxx xxx 3.12.2018
starosta města Xxxxxxxx
X Xxxxxxxx xxx 28.09.2018
Xxxxxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx