1/XX/2019 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxx x obcí Xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx §63 odst. 1 xxxxxx č. 128/2000 Xx., o obcích, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx a xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxx x. 170/MRM/18 xx xxx 17.12.2018 x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx xx dne 16.11.2018, xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
Xx. X
1. Xxxxx Tábor
zastoupené xxxxxxxxx Ing. Štěpánem Xxxxxxxx
XXX: 253014
xxxxxxxx xxxxxxx: 19-701427349/0800 Xxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxx Xxxxx
xxxxxx: Xxxxx Xxxxx, Žižkovo xxx. 2, 390 15 Xxxxx
xxxxxxxxx xx správního xxxxxx obce x&xxxx;xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxx
2. Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Karlem Xxxxxx
XXX: 00667021
xxxxxxxx xxxxxxx: 2480906379/0800, Xxxxx spořitelna x.x.
xxxxxx: Xxxxxxxx 70, 391 31 Dražice
příslušná xx správního xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxx
Xx. II
Předmět xxxxxxx
1. Na xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxx xxxxx Tábor xxxxx §105 zákona x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x řízení x xxxx, vykonávat xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxx přestupků svěřenou xxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx předpisy.
2. Xxxxx x&xxxx;xxxxx a xxxxxxx xxxxxx uložených Xxxxxxxx úřadem Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx příjmem xxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
Xx. XXX
Xxxxxx nákladů
1. Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx čl. XX xxxx. 1 xxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxx zavazuje xxxxxxx xxxxx Tábor xxxxxxxxx xx svého xxxxxxxx x xx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx x&xxxx;xxx. xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxx xxxx xxxxxx 500 Xx x xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x&xxxx;xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx částku 1000 Xx.
2. Xxxxxxxxxx úhrady xxxxxxx provede xxxxx Xxxxx xxxxxx xxxxx xxxx xx osmého xxx následujícího xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx. Faktura xxxx xxxxxxx xx 15. xxx xxx xxx xxxxxx xxxxxxxx.
Xx. IV
Společná xxxxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx uzavírá na xxxx xxxxxxx xx 31.12.2022
2. Smlouva xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx krajského úřadu x xxxxxxx souhlasu x&xxxx;xxxxx uzavřením xxxxxx xxxxxx xxxx. Před xxxxxxxxx této xxxxx xxx smlouvu xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx prvním xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx po xxxxx doručení. Jedno xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xx dobu 15 xxx. Město Xxxxx xxxxx smlouvu krajskému xxxxx xx xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx. Po xxxx platnosti xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx x uzavření xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx xx vyhotovuje xx třech xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx město Xxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx kraje x&xxxx;Xxxxxxx Xxxxxxxxxxxx spolu xx xxxxxxx x xxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxxxxxx přílohou xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxx x. 170/XXX/18 xx xxx 17.12.2018 x usnesení Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx č. 70/2018 xx dne 16.11.2018 x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx krajského úřadu x udělení souhlasu x&xxxx;xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
6. Xxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxx smlouvy xxx xxxxxxx smluvními xxxxxxx. Xxxxxxxxxxxx postup xxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx x&xxxx;xxxxxxxx při xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx krajského xxxxx.
X&xxxx;Xxxxxx dne 19.12.2018
Xxx. Xxxxxx Pavlík
starosta xxxxx Xxxxx
X&xxxx;Xxxxxxxx dne 28.12.2018
Xxxxx Xxxxx
xxxxxxxx xxxx Meziříčí