29/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje xx. xx. XXXXX-2538/XX/2019 x xxxxxxx xxxxxxxx nabylo xxxxxx xxxx xxx 9.2.2019.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x. 13/XX/2018 xxxxxxxx xxxx xxxxxx Jičín x xxxx Xxxxxxx o xxxxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x.x. ……….. xx xxx …………. x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx ………………….
Xxxxx §160 xxxx. 1 zákona x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, v xxxxxxx xxxxx, xxxxx §63 zákona č. 128/2000 Sb., x xxxxxx, x plat. xxxxx, x xxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x řízení o xxxx, x xxxxxxx xxxxx, město Xxxxx xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx č. 5 xx dne 20.12.2018 x xxxx Xxxxxxx xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx x. 19 ze xxx 12.12.2018, uzavírají xxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I. Xxxxxxx xxxxxx
x) město Xxxxx
Xxxxx, Xxxxxxx xxx. 18
XXX 271632
xxxxxxxx xxxxxxx: 19-524541/0100
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx JUDr. Xxxxx Xxxxx,
xxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
x) xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxx, Jičínská 37
XXX 00272311
xxxxxxxx xxxxxxx: 5827541/0100
xxxxxxxxxx starostkou obce Xxxxx Skrbkovou,
jakožto xxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx působností, xx. xxxxx Jičína
II. Předmět xxxxxxx
1. Xxxxx Jičín xxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xx x xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxx xxxxxx II xxxx xxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Jičín xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx.
2. Xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, v xxxxxxx xxxxx, vykonávat ve xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx §60 xxxx. 2 zákona x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a řízení x xxxx a xxxx xxxxxxxxx zvláštními xxxxxxxx předpisy svěřenou xxxxxxx obce Xxxxxxx.
3. Xxxxxxx řízení xxxxxxx xxxxxx města Xxxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xxxx příjmem xxxxxxxx města Xxxxxx.
4. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx.
XXX. Xxxxxx nákladů
1. Na xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Valdice xx xxxxx rozpočtu xxxxxx městu Xxxxx xx jeho účet x. x. 19-524541/0100 xxxxxxxx x Komerční xxxxx, a.s., xxxxxxx Xxxxx, paušální částku x dohodnuté výši 2.500,- Xx (slovy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) a xx xx xxxxx zahájení xxxxxx x přestupku x paušální xxxxxx x dohodnuté xxxx 1.500,- Kč (xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxxx, xxxxx bude xxxxxxx, postoupen xxxx xxxxxxx x příkazním xxxxxx xx xxxxxxxx xx xxxxx (tzn. xxxxxxx, xxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx).
2. Náklady za xxxxx xxxxxxxxx působnosti x xxxxxxx rozsahu xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx, xxxxx xxxx přílohou xxxxxxx x x jejichž xxxxxxxxxx xx xxx xxxx xxxxxxx příslušné xxxxx Xxxxx. Město Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxx nejdéle xx 30ti xxx xx skončení xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx a obec xx xx zavazuje xxxxxxx xx xxxxx 30xx xxx xx xxxxxx xxxxxxxxx.
3. Smluvní xxxxxx xx xxxxx xxxxxxx, xx xx xxxxxxxx xxxxxxx výši xxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx vyhlašované xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx ročního indexu xxxxxxxxxxxxxxxx xxx podle xxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxx v případě, xx od xxxxxxxxxx xxxxxxxxx výše této xxxxxx došlo xx xxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx 5 %. X xxxxx xxxxx město Xxxxx xxxx Xxxxxxx písemně xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx spojených x xxxxxxx xxxxxxxxx působnosti.
IV. Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxx, x xx xx 31.12.2022.
2. Smlouva xx podle §164 xxxx. 3 správního xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx rozhodnutí Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x uzavřením xxxxxxx xxxxxx právní moci.
3. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxx udání xxxxxx xxxxxxxxx písemné xxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxx xxxxxx x počíná běžet xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxx, x němž byla xxxxxxxx xxxxxxx výpověď xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxx xxxxxxx xxxxxx, xxxxx xxxxxxx xxxxxx, xx xxxxxxx x xxxxxxxx informovat Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
X. Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx obecních úřadů xx dobu xxxxxxx 15 dnů.
Po dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx smluvní xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx lze jen xxxxxxxx dohodou obou xxxxxxxxx xxxxx, k xxxxxxx uzavření xx xxxxx souhlasu Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
Xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx výslovně touto xxxxxxxx neupravené xx xxxx xxxxxxxxxxx ustanoveními xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, které xx jednom obdrží xxxxx Xxxxx, obec Xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx této xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Jičína, xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x pravomocné xxxxxxxxxx krajského xxxxx - x xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
X Xxxxxx xxx 28.12.2018
XXXx. Xxx Malý x. x.
xxxxxxxx města Xxxxx
Xx Xxxxxxxxx xxx 3.1.2019
Xxxx Xxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx xxxx Valdice