20/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxx a obcí Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx. xx. XXXXX-2532/XX/2019 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 13.2.2019.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva x. 4/XX/2018 xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxx a xxxx Xxxxxxxx o xxxxxxx xxxxxxxxxxxx k xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x.x. ………... xx xxx ……………….. x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx ………………………….
Xxxxx §160 xxxx. 1 zákona x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, x xxxxxxx znění, xxxxx §63 xxxxxx x. 128/2000 Sb., x xxxxxx, x plat. xxxxx, x xxxxx §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x řízení x xxxx, v xxxxxxx xxxxx, xxxxx Xxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx x. 4 xx xxx 12.12.2018 x xxxx Xxxxxxxx xx základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce xx dne 10.12.2018, xxxxxxxxx mezi xxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx:
X. Xxxxxxx xxxxxx
x) město Xxxxx
Xxxxx, Žižkovo xxx. 18
XXX 271632
bankovní xxxxxxx:19-524541/0100
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx XXXx. Xxxxx Xxxxx,
xxxxxxx obec x rozšířenou xxxxxxxxxx
x) xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxx 39
IČO 00578363
xxxxxxxx xxxxxxx: 23822541/0100
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx Xxxxxxx,
xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, tj. xxxxx Xxxxxx
XX. Předmět xxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxxx vykonávat xxxxxxxx xxxxxxxxx svěřenou jí xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x to x xxxxxxx vymezeném x xxxxxxxx xxx xxxxxx XX této xxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx orgány xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xx správním xxxxxx xxxx Jinolice.
2. Xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx přestupky a xxxxxx x xxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxxxx xx správním xxxxxx xxxx Jinolice xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx §60 odst. 2 xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xx přestupky x xxxxxx x xxxx x xxxx xxxxxxxxx zvláštními xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxx xxxxxx této xxxxxxx xxxx příjmem rozpočtu xxxxx Xxxxxx.
4. Výnos xxxxx uložených xxxxxx xxxxx Jičína xxx xxxxxx této smlouvy xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx.
XXX. Úhrada xxxxxxx
1. Xx xxxxxx xxxxxxx spojených s xxxxxxx předmětu xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Jinolice xx xxxxx rozpočtu xxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx xxxx č. x. 19-524541/0100 xxxxxxxx x Komerční banky, x.x., pobočka Xxxxx, xxxxxxxx částku x xxxxxxxxx xxxx 2.500,- Xx (xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) x xx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxx x přestupku a xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxx 1.500,- Xx (slovy jedentisícpětsetkorunčeských) xx xxxxx xxxxxxxxx, xxxxx bude xxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xx příkazem xx xxxxx (xxx. xxxxxxx, xxx xxxxxx zahájeno xxxxxx o přestupku).
2. Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxx fakturovány pololetně xx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx, který bude xxxxxxxx xxxxxxx a x jejichž xxxxxxxxxx xx xxx této xxxxxxx příslušné město Xxxxx. Xxxxx Jičín xxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxx xx 30xx dnů xx xxxxxxxx kalendářního xxxxxxxx x obec xx xx xxxxxxxx uhradit xx xxxxx 30ti xxx xx xxxxxx xxxxxxxxx.
3. Xxxxxxx strany xx tímto dohodly, xx se xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx míry xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx průměrného xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxx xxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx, xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxx xxxxxx xxxxx xx změně xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx 5 %. X xxxxx xxxxx xxxxx Jičín xxxx Xxxxxxxx písemně xxxxxx xxxxxx výše xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxxx působnosti.
IV. Doba xxxxxx xxxxxxx
1. Tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx, x xx xx 31.12.2022.
2. Smlouva xx xxxxx §164 xxxx. 3 xxxxxxxxx řádu xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxx nabude xxxxxx moci.
3. Xxxx xxxxxxx xxx vypovědět xxx udání důvodu xxxxxxxxx písemné výpovědi xxxxx smluvní xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx xxx xxxxxx x xxxxxx běžet xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx výpověď xxxxx xxxxxxx straně. Poté xxxxxxx xxxxxx, která xxxxxxx xxxxxx, xx xxxxxxx o xxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajský úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
X. Xxxxxxxx x závěrečná xxxxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx na xxxx xxxxxxx 15 xxx.
Xx dobu platnosti xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx deskách svých xxxxxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx smlouvy x jejím xxxxxxxx.
Xxxxxx xxxxx xxxx smlouvy xxx jen písemnou xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx, k jejímuž xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje.
Vztahy vyplývající x této smlouvy xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx řídí xxxxxxxxxxx ustanoveními xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, které po xxxxxx obdrží xxxxx Xxxxx, xxxx Jinolice x jeden xxxxxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x souhlas x uzavřením veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxx, xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu - x xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
X Xxxxxx dne 17.12.2018
XXXx. Xxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 17.12.2018
Xxxxxxxxx Xxxxx v. r.
starosta xxxx Xxxxxxxx