36/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlín x xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/3583/2019, xxxxxx Krajský xxxx Zlínského kraje xxxxxx souhlas s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx moci xxx 29.1.2019.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, č.usn. 39/19X/2018 x usnesení Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxx ze xxx 28.02.2018, x.xxx. 1/2018/8-3 xxxxxxxxx níže xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
DIČ: XX - 00283924, xxxx plátcem DPH
Zastoupené: Xxx. xx Ing. Xxxxx Xxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx xxxxxxx: x.x.: Xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
dále xxxx xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxxx 120, Xxxxxxxxx, 763 16
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 70871264
Zastoupená: Xxx. Xxxxxxxx Kojeckou, starostkou xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx působností - xxxxxxxxxxxx města Zlína
dále xxxx xxx „obec“
II.
Předmět xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína budou xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o nich, xxxxxxxxx xx správním xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlína xxxxx x místně xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x místně xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx poplatky xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx, x xxxxxxx s xxx. §7 odst. 1 xxxx. d) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx pravidlech xxxxxxxx rozpočtů, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx při xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x xxxxxxx s xxx. §7 odst. 1 písm. d) xxx.x. 250/2000 Sb., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, v xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx působnosti x rozsahu dle xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xx svého xxxxxxxx statutárnímu městu Xxxxx xx xxxx xxxx uvedený x xxxxxx X. této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx spojených s xxxxxxx xxxxxxxxx působnosti, x to ve xxxx 1200,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „vyřízením“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx či předání xxxx
2) Sjednanou xxxxxx xxxx uhradí na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 dnů xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx xxxx vystavena xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx bude obsahovat xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1) Tato xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 01.02.2019
2) Xxxxxxx xxxxxx se xxxxxxx, že xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx zrušit x xxxxxxx x xxx. §167 zák. x. 500/2004 Xx., správní xxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
3) Smluvní xxxxxx xx xxxxxxx, xx tuto veřejnoprávní xxxxxxx lze xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, a xx xxxxxxxx výpovědí xxxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx x výpovědní xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx začíná xxxxx xxxxxxx dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, ve xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 22.03.2017 xxxx obcí Xxxxxxxxx x statutárním xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx dne xxxxxxxxx xxxxxxx statutárnímu xxxxx Zlín xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx vede xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX. této xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxx došlo x xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy, xxxx Xxxxxxxxx xx xxx účinnosti smlouvy xxxxxxxxxx, xxxxx zahájena Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (xxxx xxx „xxxxxxxxx xxxxx“) x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
5) Xxxx smlouva může xxx měněna xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx smluvními xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
6) Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx smluvní strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxx a xxxxx předmětu.
7) Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx stejnopisy xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxxxxx úřad xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dle §41 zákona č. 128/2000 Sb., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxx x číslo jednací: 28.02.2018, usn.č. 1/2018/8-3
Doložka xxx §41 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Rada xxxxx Xxxxx
Xxxxx x číslo xxxxxxx: 08.10.2018, č.usn. 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 14.12.2018
Xxx.xx Xxx. Xxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxx. Xxxxxxx Kojecká x. x.
xxxxxxxxx obce Lukoveček