36/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlín a xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/3583/2019, xxxxxx Krajský xxxx Zlínského kraje xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx moci xxx 29.1.2019.
Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx, ze xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx ze xxx 28.02.2018, x.xxx. 1/2018/8-3 uzavírají níže xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxxxx: nám. Míru 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
DIČ: XX - 00283924, xxxx plátcem XXX
Xxxxxxxxxx: Xxx. et Xxx. Xxxxx Xxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx xxxxxxx: x.x.: Xxxxx spořitelna, 1280972/0800
xxxx xxxx jen „statutární xxxxx Zlín“
2. obec Xxxxxxxxx
Xxxxx: Přílepská 120, Xxxxxxxxx, 763 16
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 70871264
Zastoupená: Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxxx, starostkou xxxx
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx města Zlína
dále xxxx xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx orgánů obce Xxxxxxxxx v souladu x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx přestupky x xxxxxx x nich, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx přestupků xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx právními xxxxxxxx.
2) Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx bude Xxxxxxxxx xxxxx Zlína xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, x jejichž xxxxxxxx xxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, k jejichž xxxxxxxxxx xx byly xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy xxxx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Sb., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, příjmem xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy je, x souladu x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, příjmem xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx nákladů
1) Za xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x rozsahu xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx na jeho xxxx xxxxxxx v xxxxxx X. xxxx xxxxxxx paušální xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx ve xxxx 1200,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx českých) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx rozumí xxxxxxxxxx, xxxxxxxx či xxxxxxx xxxx
2) Sjednanou částku xxxx uhradí xx xxxxxxx faktury vystavené xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 dnů xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx obci. Xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx kalendářního xxxx. Xxxxxxx xxxx obsahovat xxxxx vyřízených věcí xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx trvání xxxxxxx
1) Tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 01.02.2019
2) Xxxxxxx strany xx xxxxxxx, že xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxxx xxxxxx v xxxxxxx s xxx. §167 zák. č. 500/2004 Xx., správní xxx, ve znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
3) Smluvní xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx také xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx písemnou xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx x výpovědní xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, ve kterém xxxx výpověď xxxxxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx plně xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 22.03.2017 xxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x závěrečná xxxxxxxxxx
1) Obec Xxxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx statutárnímu xxxxx Xxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx xxxxxxx, a xx xxxxxx zahájených x dosud nedokončených xxxxxx. Xxxxxxxxxx město Xxxx xxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx související x xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. II. xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxx Lukoveček xxxxxxxx x neukončená, xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, k xxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Lukoveček ke xxx xxxxxxxxx smlouvy xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx.
4) Xxxx smlouva xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx právní moci xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx kraje (dále xxx „xxxxxxxxx úřadu“) x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx strany xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
5) Xxxx smlouva xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx dodatky xxxxxxxxxxx oběma xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
6) Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx úředních deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
7) Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxxxxx úřad xxxxx xx xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dle §41 xxxxxx x. 128/2000 Sb., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx obce Lukoveček
Datum x číslo xxxxxxx: 28.02.2018, usn.č. 1/2018/8-3
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Sb., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxx města Xxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018
Xx Xxxxx dne 14.12.2018
Xxx.xx Ing. Xxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxx
Xxx. Xxxxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx