28/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxx a xxxx Provodov
Rozhodnutí x.x. XXXX/86023/2018, kterým Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx právní xxxx xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx, xx dne 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxx 12.02.2018, x.xxx. 6/38/2018, uzavírají xxxx xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. statutární xxxxx Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Zlínský
IČ: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Adámkem, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx xxxxxxx: x.x.: xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx jen „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Provodov
Sídlo: Xxxxxxxx 28, 763 45
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00284378
Xxxxxxxxxx: Ing. Xxxxxx Prachařem, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx města Xxxxx
xxxx xxxx jen „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Orgány xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx budou xxxxxxx orgánů obce Xxxxxxxx v xxxxxxx x ustanovením §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx účinnými xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxx Xxxxxxxxx města Xxxxx xxxxx x místně xxxxxxxxxx správním xxxxxxx x xxxxxxxx o xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx, x jejichž xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x místně xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy xxxx, x xxxxxxx x xxx. §7 odst. 1 xxxx. d) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, příjmem xxxxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx při xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. d) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Za xxxxx xxxxxxxxx působnosti x rozsahu xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxx X. této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx ve xxxx 1200,- Xx (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx projednání, xxxxxxxx či předání xxxx
2) Xxxxxxxxx částku xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx vystavené xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx xx 14 xxx xx doručení xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Tato xxxxxxx bude xxxxxxxxx xx xxxxx každého xxxxxxxxxxxx kalendářního roku. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx vyřízených věcí xx xxxxxxx této xxxxxxx.
XX. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx, x účinností xx 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx dohodly, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx možné xxxxxx x souladu x xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, a xx písemnou xxxxxxxx xxxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxx, ve kterém xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxx xxx 05.02.2007 xxxx xxxx Xxxxxxxx a xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlínem.
V.
Společná x xxxxxxxxx ustanovení
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 dnů xxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx statutárnímu městu Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxx xx dobu xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx spisovou službu xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx o přestupcích xxxx Xxxxxxxx zahájená x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
3) Xxxxxx o xxxxxxxxxxx, x nimž xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxx Provodov xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxx xx dni xxxxxxxxx smlouvy xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Magistrátem xxxxx Zlína.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx moci rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského xxxxx (dále xxx „xxxxxxxxx úřadu“) x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
5) Tato xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx dodatky xxxxxxxxxxx xxxxx smluvními xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx podléhá xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx a jejím xxxxxxxx.
6) Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, přičemž xxx xxxxxxxxxx obdrží xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 stejnopis obdrží xxxx a jeden xxxxxxxxx obdrží krajský xxxx xxxxx xx xxxxxxx x souhlas x xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Zastupitelstvo xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 12.2.2018, xxx. x. 6/38/2018
Xxxxxxx xxx §41 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Rada xxxxx Xxxxx
Xxxxx a číslo xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Xxxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxx. Xxxxx Xxxxxxx x. r.
starosta obce Xxxxxxxx