28/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlín x xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/86023/2018, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Zlínského kraje xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Provodov ze xxx 12.02.2018, x.xxx. 6/38/2018, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx smluvní strany xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. statutární xxxxx Xxxx
Xxxxx: nám. Míru 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Odbor xxxxxx MMZ
Bankovní xxxxxxx: x.x.: česká xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx také xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxx 28, 763 45
Kraj: Xxxxxxx
XX: 00284378
Xxxxxxxxxx: Ing. Xxxxxx Xxxxxxxxx, starostou xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx působností - xxxxxxxxxxxx města Zlína
dále xxxx xxx „obec“
II.
Předmět xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx budou xxxxxxx orgánů obce Xxxxxxxx x xxxxxxx x ustanovením §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Provodov xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlína xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx by byly xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Správní xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx při plnění xxxx smlouvy jsou, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 písm. d) xxx.x. 250/2000 Sb., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy je, x xxxxxxx s xxx. §7 odst. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx pravidlech xxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx znění, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx přenesené působnosti x xxxxxxx xxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx ze xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx jeho xxxx uvedený v xxxxxx X. xxxx xxxxxxx paušální xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx přenesené působnosti, x xx xx xxxx 1200,- Xx (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun českých) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx projednání, xxxxxxxx či xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx částku xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx obci. Tato xxxxxxx bude vystavena xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx roku. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx této xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx smlouva se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx, s xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
Smluvní strany xx dohodly, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xx xxxxx xxxxxx x xxxxxxx s xxx. §167 zák. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx dohodly, xx tuto veřejnoprávní xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxx výpovědí xxxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxxxx xxxxx xxxxxxx dne xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxx, xx kterém xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřenou xxx 05.02.2007 mezi xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 dnů xxx dne xxxxxxxxx xxxxxxx statutárnímu xxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx zahájených a xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Zlín xxxx po dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxxxx spisovou službu xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx smlouvy.
2) Xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
3) Řízení o xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxx Provodov xxxx účinností této xxxxxxxxxxxxx smlouvy, xxxx Xxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Tato xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (dále xxx „xxxxxxxxx úřadu“) x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx smlouvy. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx úředních deskách xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx pouze číslovanými xxxxxxxxx xxxxxxx schválenými xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx podléhá xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
5) Xx xxxx platnosti xxxx smlouvy vyvěsí xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx informaci x xxxxxxxx této xxxxxxx x jejím xxxxxxxx.
6) Tato xxxxxxx xx vyhotovuje ve 4 stejnopisech, přičemž xxx stejnopisy xxxxxx xxxxxxxxxx město Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x jeden xxxxxxxxx xxxxxx krajský xxxx xxxxx xx xxxxxxx o souhlas x uzavřením veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx x xxxxx jednací: 12.2.2018, xxx. x. 6/38/2018
Doložka xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Rada xxxxx Xxxxx
Xxxxx x číslo xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Adámek v. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxx. Xxxxx Prachař x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx