28/VS/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx statutárním xxxxxx Zlín a xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/86023/2018, kterým Krajský xxxx Xxxxxxxxx kraje xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx této smlouvy, xxxxxx xxxxxx moci xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxx, xx dne 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Provodov ze xxx 12.02.2018, x.xxx. 6/38/2018, uzavírají níže xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. statutární město Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Zlínský
IČ: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx plátcem XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Adámkem, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Odbor xxxxxx XXX
Xxxxxxxx spojení: x.x.: česká xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx také xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxx 28, 763 45
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00284378
Xxxxxxxxxx: Xxx. Xxxxxx Prachařem, starostou xxxx
xxxxxxxxx xx správního xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx města Xxxxx
xxxx xxxx xxx „obec“
II.
Předmět xxxxxxx
1) Xxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Provodov xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánům xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Xx základě xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlína xxxxx x místně xxxxxxxxxx xxxxxxxx orgánem x xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx, k jejichž xxxxxxxxxx xx byly xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Správní poplatky xxxxxxxx Magistrátem města Xxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy xxxx, x xxxxxxx x xxx. §7 odst. 1 xxxx. d) xxx.x. 250/2000 Sb., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx znění, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xx, x souladu x xxx. §7 odst. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx znění, xxxxxxx xxxxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx nákladů
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x rozsahu dle xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx ze svého xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx městu Xxxxx xx jeho xxxx xxxxxxx x xxxxxx I. xxxx xxxxxxx paušální xxxxxx xxxxxxx spojených s xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x to xx xxxx 1200,- Kč (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun českých) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „vyřízením“ xx rozumí xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Sjednanou částku xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlínem xx 14 dnů xx doručení xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx roku. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx vyřízených xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XX. IV
Doba trvání xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx, x účinností xx 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xx xxxxx xxxxxx x souladu x xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx se dohodly, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx s výpovědní xxxxxx 3 měsíců. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, ve xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 05.02.2007 mezi xxxx Provodov a xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x závěrečná ustanovení
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx dne xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx městu Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx zahájených x xxxxx nedokončených xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx službu xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx smlouvy.
2) Xxxxxx x přestupcích xxxx Provodov xxxxxxxx x neukončená, xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
3) Řízení o xxxxxxxxxxx, k nimž xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxx Provodov xxxx účinností xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, obcí Xxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx zahájena Magistrátem xxxxx Zlína.
4) Tato xxxxxxx je xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (xxxx xxx „xxxxxxxxx xxxxx“) o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této smlouvy. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
5) Xxxx xxxxxxx může xxx xxxxxx xxxxx číslovanými xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x uzavření této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, přičemž xxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 stejnopis obdrží xxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží krajský xxxx xxxxx xx xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 12.2.2018, xxx. č. 6/38/2018
Xxxxxxx xxx §41 zákona x. 128/2000 Xx., x obcích
Schváleno xxxxxxx xxxx: Rada xxxxx Xxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx dne 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Adámek x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxx. Marek Xxxxxxx x. r.
starosta xxxx Xxxxxxxx