27/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxx a xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxx č.j. XXXX/86024/2018, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx právní xxxx xxx 20.12.2018.
Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx obcemi
Na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx, xx xxx 8.10.2018, x.xxx. 39/19R/2018 x xxxxxxxx zastupitelstva xxxx Xxxxxxx x. 21.15 xx dne 28.2.2018, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. xxxxxxxxxx město Xxxx
Xxxxx: nám. Míru 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Miroslavem Adámkem, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx útvar: Xxxxxxxx xxxxxxx: Xxxxx právní XXX
X.x.: Komerční banka, x.x., xxxxxxx Zlín, 19-128661/0100
xxxx také xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxx 23
Xxxx: Zlínský
IČ: 70910740
Zastoupená: Xxx. Miroslavem Xxxxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx obvodu obce x rozšířenou působností - statutárního xxxxx Xxxxx
xxxx xxxx xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Orgány xxxxxxxxxxxx města Xxxxx xxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Ostrata x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., o xxxxxxxxxxxx xx přestupky x řízení x xxxx, vykonávat xx xxxxxxxx obvodu obce Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx města Xxxxx věcně x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x řízeních x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx správním obvodu xxxx Xxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx by xxxx xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx obce.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx při xxxxxx této xxxxxxx xxxx, v xxxxxxx x ust. §7 xxxx. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx statutárního xxxxx Zlína.
4) Výnos xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Zlína při xxxxxx této xxxxxxx xx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x xxxxxxx znění, xxxxxxx rozpočtu statutárního xxxxx Zlína.
III.
Úhrada nákladů
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx ze xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxx X. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx xx xxxx 1200,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, přičemž „xxxxxxxxx“ xx rozumí xxxxxxxxxx, odložení xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xx základě xxxxxxx xxxxxxxxx statutárním xxxxxx Xxxxxx do 14 xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx obci. Xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx kalendářního xxxx. Faktura bude xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx od 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx dohodly, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx x xxxxxxx x ust. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx jednostranně xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně x xxxxxxxxx lhůtou 3 xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxxxx běžet xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx xxxxxx, xx xxxxxx byla výpověď xxxxxxxx.
Xxxx smlouva xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx dne 15.03.2007 xxxx xxxx Xxxxxxx x statutárním xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx xxx xxxxxxxxx smlouvy statutárnímu xxxxx Zlín xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx související x výkonem činností xxxxx xx. II xxxx xxxxxxx, a xx včetně zahájených x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Statutární město Xxxx xxxx po xxxx platnosti xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx xxxxxxx.
2) Řízení x xxxxxxxxxxx obcí Ostrata xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
3) Xxxxxx x přestupcích, k xxxx došlo x xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy, xxxx Xxxxxxx ke xxx účinnosti xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
4) Xxxx smlouva je xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (dále xxx „xxxxxxxxx xxxxx“) x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
5) Xxxx smlouva xxxx xxx měněna xxxxx xxxxxxxxxxx písemnými xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx smluvními xxxxxxxx, jejichž xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx předmětu.
6) Tato xxxxxxx se vyhotovuje xx 4 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx statutární xxxxx Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx úřad spolu xx žádostí o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: xxxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx
Xxxxx x xxxxx jednací: 28.2.2018, číslo usnesení 21.15
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x obcích
Schváleno xxxxxxx obce: Rada xxxxx Xxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx dne 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Adámek x. r.
primátor statutárního xxxxx Xxxx
X Ostratě xxx 31.10.2018
Ing. Xxxxxxxx Xxxxxxxx x. r.
starosta xxxx Xxxxxxx