27/XX/2019 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxx x xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/86024/2018, kterým Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx souhlas x xxxxxxxxx této xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx moci xxx 20.12.2018.
Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx, ze xxx 8.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x usnesení xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 21.15 xx xxx 28.2.2018, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxxxx: nám. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx plátcem XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxxxxx xxxxxxx: Odbor xxxxxx XXX
X.x.: Komerční xxxxx, x.x., xxxxxxx Zlín, 19-128661/0100
xxxx také jen „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxx
Xxxxx: Ostrata 23
Xxxx: Zlínský
IČ: 70910740
Zastoupená: Xxx. Miroslavem Xxxxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx obvodu obce x rozšířenou xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx
xxxx také xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Orgány xxxxxxxxxxxx města Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxxxx x ustanovením §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x řízení o xxxx, xxxxxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Ostrata účinnými xxxxxxxx předpisy.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Magistrát xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxx dojde xx správním xxxxxx xxxx Ostrata, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx věcně x xxxxxx příslušné xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy xxxx, x souladu x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x platném znění, xxxxxxx xxxxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x souladu x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x platném znění, xxxxxxx rozpočtu xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
III.
Úhrada nákladů
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxx xxx této xxxxxxx xxxxxxxx obec xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx na xxxx xxxx xxxxxxx x článku X. xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx xx xxxx 1200,- Xx (slovy: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx každé xxxxxxxx oznámeni, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ se xxxxxx xxxxxxxxxx, odložení xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx obec xxxxxx xx základě xxxxxxx xxxxxxxxx statutárním xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx konci xxxxxxx xxxxxxxxxxxx kalendářního xxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx základě xxxx xxxxxxx.
XX. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx
Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
Smluvní xxxxxx xx dohodly, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx v xxxxxxx x xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx se xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx vypovědět, x xx písemnou xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx lhůtou 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx smlouva xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxx dne 15.03.2007 xxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x závěrečná xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxx xxxxx xx 7 xxx ode dne xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlín xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností xxxxx xx. II xxxx smlouvy, x xx xxxxxx zahájených x dosud xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností podle xx. XX. xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, k xxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Xxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx smlouvy xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx je xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx kraje (xxxx xxx „xxxxxxxxx xxxxx“) x udělení souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx pouze xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx krajského xxxxx.
5) Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
6) Tato xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx statutární xxxxx Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx a xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx spolu xx xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem obce: xxxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxx
Xxxxx x číslo xxxxxxx: 28.2.2018, xxxxx usnesení 21.15
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., o obcích
Schváleno xxxxxxx xxxx: Xxxx xxxxx Zlína
Datum x xxxxx jednací: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Miroslav Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
X Xxxxxxx xxx 31.10.2018
Ing. Miroslav Xxxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx