27/XX/2019 Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlín a xxxx Ostrata
Rozhodnutí x.x. XXXX/86024/2018, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx souhlas x xxxxxxxxx této xxxxxxx, xxxxxx právní moci xxx 20.12.2018.
Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady města Xxxxx, xx dne 8.10.2018, x.xxx. 39/19R/2018 x usnesení xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 21.15 xx xxx 28.2.2018, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Zlínský
IČ: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx plátcem XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Miroslavem Adámkem, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx útvar: Bankovní xxxxxxx: Odbor xxxxxx XXX
X.x.: Xxxxxxxx banka, x.x., pobočka Zlín, 19-128661/0100
xxxx také xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxx 23
Xxxx: Zlínský
IČ: 70910740
Xxxxxxxxxx: Xxx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx, xxxxxxxxx obce
příslušná do xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx
xxxx také jen „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Orgány xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, vykonávat xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxx veškerou přenesenou xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxx xxxx Xxxxxxx účinnými xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Ostrata, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx věcně a xxxxxx xxxxxxxxx orgány xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx vybírané Magistrátem xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy xxxx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x xxxxxxx znění, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
III.
Úhrada xxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx obec ze xxxxx rozpočtu xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx xxxx uvedený x xxxxxx X. xxxx xxxxxxx paušální xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x xxxxxxx přenesené xxxxxxxxxx, x xx xx výši 1200,- Xx (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun xxxxxxx) xx každé xxxxxxxx oznámeni, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx obec xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx do 14 xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx kalendářního xxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx vyřízených xxxx na xxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx smlouvy
Tato smlouva xx uzavírá xx xxxx neurčitou, x xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx dohodly, xx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx možné xxxxxx v xxxxxxx x xxx. §167 xxx. č. 500/2004 Xx., správní řád, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x to písemnou xxxxxxxx doručenou xxxxx xxxxxxx straně x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx běžet xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx xxxxxx, xx xxxxxx byla xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxx dne 15.03.2007 xxxx xxxx Ostrata x statutárním xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x závěrečná xxxxxxxxxx
1) Obec Ostrata xxxxx xx 7 xxx xxx dne xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx xxxxx čl. II xxxx smlouvy, a xx xxxxxx zahájených x xxxxx nedokončených xxxxxx. Statutární xxxxx Xxxx vede xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx související s xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX. xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx obcí Ostrata xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
3) Řízení x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx x xxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxx před xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvy, xxxx Xxxxxxx ke xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
4) Xxxx xxxxxxx je xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (dále xxx „krajského úřadu“) x xxxxxxx souhlasu x uzavřením xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
5) Xxxx xxxxxxx může xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx oběma smluvními xxxxxxxx, jejichž xxxxxxxx xxxxxxx souhlasu krajského xxxxx.
5) Po dobu xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx smluvní strany xx xxxxxxxx deskách xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx se vyhotovuje xx 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx stejnopisy xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx obec x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: xxxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 28.2.2018, číslo usnesení 21.15
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Rada xxxxx Xxxxx
Xxxxx a xxxxx jednací: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Zlíně xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Adámek x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
X Ostratě xxx 31.10.2018
Ing. Xxxxxxxx Xxxxxxxx v. r.
starosta xxxx Xxxxxxx