26/VS/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx statutárním xxxxxx Zlín x xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/86027/2018, xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx základě xxxxxxxx Xxxx města Xxxxx, ze dne 08.10.2018, č.usn. 39/19R/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, ze xxx 23.02.2018, x.xxx. 11/2018, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. statutární xxxxx Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Adámkem, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx útvar: Odbor xxxxxx XXX
Xxxxxxxx spojení: x.x.: Xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx také xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxx 45, 763 41 x. Xxxxxxxx
Xxxx: Zlínský
IČO: 00226238
Xxxxxxxxxx: Jiřím Xxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx města Xxxxx
xxxx také xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx x ustanovením §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx přestupky x řízení x xxxx, vykonávat xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxx veškerou přenesenou xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx předpisy.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx věcně x xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v řízeních x přestupcích, k xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx obce.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., o rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx této xxxxxxx xx, x xxxxxxx x ust. §7 xxxx. 1 xxxx. x) zák.č. 250/2000 Xx., o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x platném xxxxx, xxxxxxx rozpočtu xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
III.
Úhrada xxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxx ze xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx účet uvedený x článku I. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x výkonem přenesené xxxxxxxxxx, x to xx xxxx 1200,- Xx (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx oznámení, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, odložení xx xxxxxxx xxxx
2) Sjednanou xxxxxx xxxx xxxxxx xx základě xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx do 14 xxx po xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Faktura xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx základě xxxx xxxxxxx
XX. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx
Xxxx smlouva xx uzavírá xx xxxx xxxxxxxxx, s xxxxxxxxx od 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx x xxxxxxx x xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., správní xxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx.
Xxxxxxx strany xx xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx vypovědět, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx lhůtou 3 xxxxxx. Výpovědní lhůta xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx měsíci, xx xxxxxx byla xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx smlouva xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 16.10.2006 xxxx xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx xxx xxxxxxxxx smlouvy xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx čl. XX xxxx xxxxxxx, a xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx vede xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx související s xxxxxxx činností xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx obcí Kaňovice xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
3) Řízení x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx v xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy, xxxx Xxxxxxxx xx xxx účinnosti xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Zlína.
4) Xxxx smlouva xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx (dále xxx „xxxxxxxxx xxxxx“) x udělení xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx nejméně xx xxxx 15 dnů.
5) Xxxx smlouva xxxx xxx xxxxxx pouze xxxxxxxxxxx písemnými dodatky xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx souhlasu krajského xxxxx.
5) Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx úředních deskách xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx xxxxxxx a xxxxx předmětu.
6) Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx a xxxxx stejnopis xxxxxx xxxxxxx úřad xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dle §41 zákona č. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx x číslo xxxxxxx: 23.2.2018, x.x.11/2018
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxx města Xxxxx
Xxxxx x xxxxx jednací: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Xxxxxx x. r.
primátor xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 31.10.2018
Xxxx Xxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx