26/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlín a xxxx Kaňovice
Rozhodnutí x.x. XXXX/86027/2018, kterým Xxxxxxx xxxx Zlínského kraje xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 20.12.2018.
Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx xxxxxx
Xx základě xxxxxxxx Xxxx města Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, č.usn. 39/19X/2018 x usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Kaňovice, ze xxx 23.02.2018, x.xxx. 11/2018, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxxxx: nám. Míru 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx plátcem DPH
Zastoupené: XXXx. Xxxxxxxxxx Adámkem, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx xxxxxxx: x.x.: Česká spořitelna, 1280972/0800
xxxx xxxx xxx „xxxxxxxxxx město Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxx 45, 763 41 x. Xxxxxxxx
Xxxx: Zlínský
IČO: 00226238
Xxxxxxxxxx: Xxxxx Miklem, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx
xxxx xxxx jen „xxxx“
XX.
Xxxxxxx smlouvy
1) Orgány xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Kaňovice v xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 zákona x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx příslušným správním xxxxxxx x řízeních x přestupcích, k xxxxxxx spáchání xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xxxxxxx projednání by xxxx xxxxx x xxxxxx příslušné xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx, x xxxxxxx x ust. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., o rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x platném znění, xxxxxxx xxxxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx při xxxxxx xxxx smlouvy xx, x souladu x ust. §7 xxxx. 1 xxxx. x) zák.č. 250/2000 Xx., o rozpočtových xxxxxxxxxx územních xxxxxxxx, x platném xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
III.
Úhrada xxxxxxx
1) Xx výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x rozsahu xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlínu xx xxxx účet uvedený x článku X. xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x to xx xxxx 1200,- Xx (slovy: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx každé xxxxxxxx oznámení, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, odložení či xxxxxxx xxxx
2) Sjednanou xxxxxx obec xxxxxx xx základě faktury xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx xx doručení xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx faktura xxxx xxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx jednotlivého xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx bude xxxxxxxxx xxxxx vyřízených xxxx na xxxxxxx xxxx smlouvy
ČI. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx smlouva xx xxxxxxx xx xxxx neurčitou, s xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx se xxxxxxx, xx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx je možné xxxxxx v xxxxxxx x xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxx xxxx jednostranně xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx lhůtou 3 xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxxxx běžet xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx xxxxxx, ve xxxxxx byla xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 16.10.2006 xxxx xxxx Kaňovice x statutárním městem Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x závěrečná xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx dne xxxxxxxxx smlouvy statutárnímu xxxxx Xxxx veškerou xxxxxxxx agendu související x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxx x dosud nedokončených xxxxxx. Xxxxxxxxxx město Xxxx xxxx po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností xxxxx xx. II této xxxxxxx.
2) Řízení x xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxxxxx, xxxxx dokončena Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
3) Řízení x xxxxxxxxxxx, x xxxx došlo v xxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxx před xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Kaňovice ke xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx.
4) Xxxx smlouva xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (dále xxx „krajského úřadu“) x udělení souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx strany xxxxxxxx veřejnoprávní smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx nejméně xx xxxx 15 dnů.
5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx měněna xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx dodatky xxxxxxxxxxx oběma xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx předmětu.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx statutární město Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx a xxxxx stejnopis xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxxxx o xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Kaňovice
Datum x číslo xxxxxxx: 23.2.2018, x.x.11/2018
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx č. 128/2000 Sb., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxx xxxxx Xxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 31.10.2018
MUDr. Miroslav Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
X Xxxxxxxxxx dne 31.10.2018
Xxxx Xxxxx v. r.
starosta xxxx Xxxxxxxx