26/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlín x xxxx Kaňovice
Rozhodnutí č.j. XXXX/86027/2018, xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx souhlas s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx moci xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx obcemi
Na xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Kaňovice, xx xxx 23.02.2018, x.xxx. 11/2018, uzavírají xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. statutární xxxxx Xxxx
Xxxxx: nám. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Zlínský
IČ: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Odbor xxxxxx MMZ
Bankovní xxxxxxx: x.x.: Xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx: Kaňovice 45, 763 41 x. Biskupce
Kraj: Xxxxxxx
XXX: 00226238
Xxxxxxxxxx: Jiřím Xxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx
xxxx xxxx jen „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Orgány xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Kaňovice x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx přestupky x xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxx veškerou xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Magistrát xxxxx Xxxxx xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v řízeních x přestupcích, k xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx by xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx vybírané Magistrátem xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx, x souladu x ust. §7 xxxx. 1 xxxx. x) zák.č. 250/2000 Xx., o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
4) Xxxxx xxxxx uložených Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, v xxxxxxx x ust. §7 xxxx. 1 xxxx. x) zák.č. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x platném xxxxx, xxxxxxx rozpočtu xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx nákladů
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx obec ze xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx na xxxx účet xxxxxxx x xxxxxx X. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, a xx xx výši 1200,- Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, přičemž „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx statutárním městem Xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx kalendářního xxxx. Faktura xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy
ČI. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx od 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx dohodly, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx možné xxxxxx v xxxxxxx x xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx znění pozdějších xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx se xxxxxxx, že xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx lze xxxx jednostranně vypovědět, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx doručenou xxxxx xxxxxxx straně x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Výpovědní lhůta xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxx dne 16.10.2006 xxxx xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx a závěrečná xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx statutárnímu xxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx, a xx xxxxxx zahájených x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Statutární xxxxx Xxxx vede po xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx související s xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx.
2) Řízení o xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx a neukončená, xxxxx dokončena Magistrátem xxxxx Zlína.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx v xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy, xxxx Xxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxx smlouva xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx právní moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx (xxxx xxx „krajského xxxxx“) x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po jejím xxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx nejméně xx xxxx 15 xxx.
5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx pouze xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx oběma xxxxxxxxx xxxxxxxx, jejichž xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5) Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx obecních úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy a xxxxx xxxxxxxx.
6) Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx stejnopisy xxxxxx xxxxxxxxxx město Xxxx, 1 stejnopis xxxxxx obec a xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxxxxx úřad xxxxx xx žádostí x xxxxxxx s uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dle §41 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem obce: Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 23.2.2018, x.x.11/2018
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx č. 128/2000 Sb., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxx xxxxx Zlína
Datum x xxxxx xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 31.10.2018
MUDr. Xxxxxxxx Xxxxxx v. r.
primátor xxxxxxxxxxxx města Xxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 31.10.2018
Jiří Xxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx