26/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxx x xxxx Kaňovice
Rozhodnutí x.x. XXXX/86027/2018, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx souhlas s xxxxxxxxx této xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 20.12.2018.
Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx
Xx základě xxxxxxxx Rady města Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx, xx xxx 23.02.2018, x.xxx. 11/2018, uzavírají xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. xxxxxxxxxx město Xxxx
Xxxxx: xxx. Míru 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx plátcem XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Miroslavem Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx MMZ
Bankovní spojení: x.x.: Xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx jen „xxxxxxxxxx město Xxxx“
2. xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx: Kaňovice 45, 763 41 x. Biskupce
Kraj: Xxxxxxx
XXX: 00226238
Xxxxxxxxxx: Xxxxx Xxxxxx, xxxxxxxxx obce
příslušná xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx města Xxxxx
xxxx xxxx jen „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx namísto xxxxxx xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxx s ustanovením §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx, xxxxxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxx xxxx Xxxxxxxx účinnými xxxxxxxx předpisy.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx věcně a xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx správním xxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xxxxxxx projednání xx xxxx xxxxx a xxxxxx příslušné orgány xxxx obce.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx vybírané Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx při xxxxxx této xxxxxxx xxxx, x souladu x ust. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx územních xxxxxxxx, x platném xxxxx, xxxxxxx rozpočtu statutárního xxxxx Zlína.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, v souladu x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) zák.č. 250/2000 Xx., o rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx rozpočtu statutárního xxxxx Zlína.
III.
Úhrada nákladů
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx obec xx xxxxx rozpočtu xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxx x článku I. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx přenesené xxxxxxxxxx, a xx xx výši 1200,- Xx (slovy: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx oznámení, přičemž „xxxxxxxxx“ xx rozumí xxxxxxxxxx, xxxxxxxx či xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx uhradí xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxx faktury obci. Xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Faktura xxxx xxxxxxxxx xxxxx vyřízených xxxx xx xxxxxxx xxxx smlouvy
ČI. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx xxxxxxxxx, s xxxxxxxxx od 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx tuto veřejnoprávní xxxxxxx je xxxxx xxxxxx x souladu x xxx. §167 xxx. č. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, že xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxxxx běžet prvního xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, ve xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx smlouva xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 16.10.2006 xxxx xxxx Xxxxxxxx x statutárním xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx dne xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx agendu související x výkonem xxxxxxxx xxxxx xx. II xxxx xxxxxxx, x xx včetně xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx město Xxxx xxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx související x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx.
2) Řízení x xxxxxxxxxxx obcí Kaňovice xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx dokončena Magistrátem xxxxx Xxxxx.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, k xxxx došlo v xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvy, xxxx Xxxxxxxx xx xxx účinnosti xxxxxxx xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxx kraje (xxxx xxx „xxxxxxxxx xxxxx“) x udělení xxxxxxxx x uzavřením xxxx xxxxxxx. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx na úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx oběma xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx obecních úřadů xxxxxxxxx x uzavření xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx vyhotovuje xx 4 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx dva stejnopisy xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 zákona x. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx x číslo xxxxxxx: 23.2.2018, č.j.11/2018
Doložka dle §41 zákona č. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxx města Xxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19R/2018
Ve Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Xxxxxx x. r.
primátor xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlín
V Xxxxxxxxxx dne 31.10.2018
Xxxx Xxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx