25/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlín a xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/86025/2018, xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x usnesení Zastupitelstva xxxx Hostišová, xx xxx 27.02.2018, x.xxx. XX/1X/2018, xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Zlínský
IČ: 00283924
DIČ: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx útvar: Odbor xxxxxx XXX
Xxxxxxxx xxxxxxx: x.x.: Xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx xxx „xxxxxxxxxx město Zlín“
2. xxxx Hostišová
Sídlo: Xxxxxxxxx - Xxxxxx x. 100
Xxxx: Xxxxxxx
XXX: 00568562
Xxxxxxxxxx: Xxxxxx Xxxxxxxxx, starostkou xxxx
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx města Zlína
dále xxxx jen „obec“
II.
Předmět xxxxxxx
1) Orgány statutárního xxxxx Xxxxx budou xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx přestupky a xxxxxx o nich, xxxxxxxxx xx správním xxxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx obce Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx správním orgánem x řízeních x xxxxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx by byly xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx orgány xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx poplatky xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx plnění xxxx smlouvy xxxx, x xxxxxxx s xxx. §7 xxxx. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Sb., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx rozpočtů, v xxxxxxx znění, příjmem xxxxxxxx statutárního xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx pokut xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xx, x xxxxxxx x xxx. §7 odst. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových pravidlech xxxxxxxx rozpočtů, v xxxxxxx znění, příjmem xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx jeho xxxx uvedený v xxxxxx I. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx spojených x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x to xx xxxx 1200,- Xx (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun českých) xx každé vyřízené xxxxxxxx, přičemž „xxxxxxxxx“ xx rozumí xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx předání xxxx
2) Sjednanou xxxxxx xxxx xxxxxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx příslušné xxxxxxx xxxx. Tato xxxxxxx bude xxxxxxxxx xx konci xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx bude xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx této xxxxxxx.
XX. IV
Doba trvání xxxxxxx
1) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx, s xxxxxxxxx od 1.1.2019.
2) Xxxxxxx xxxxxx se xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx x xxxxxxx x ust. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů.
3) Smluvní xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx také xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxx 3 měsíců. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 23.10.2006 xxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx a závěrečná xxxxxxxxxx
1) Xxxx Hostišová xxxxx xx 7 xxx xxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlín veškerou xxxxxxxx agendu související x výkonem činností xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx město Xxxx vede po xxxx platnosti xxxx xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností podle xx. XX xxxx xxxxxxx.
2) Řízení x xxxxxxxxxxx obcí Xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx v xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxxx před účinností xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx smlouvy xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx kraje (dále xxx „xxxxxxxxx xxxxx“) x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx svých obecních xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx měněna xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx oběma xxxxxxxxx xxxxxxxx, jejichž uzavření xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5) Po xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
6) Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx stejnopisy xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx úřad spolu xx xxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx
Xxxxx x xxxxx jednací: 27.2.2018, XX/1X/2018
Xxxxxxx xxx §41 zákona č. 128/2000 Sb., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Xxxx xxxxx Xxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Zlíně xxx 31.10.2018
XXXx. Miroslav Xxxxxx x. r.
primátor xxxxxxxxxxxx města Xxxx
Xxxxx Xxxxxxxx v. x.
xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx