21/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx a obcí Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/85689/2018, xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxx xxxxx udělil xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx moci dne 15.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxx č. 374/27/XX/2018 xx xxx 03.12.2018 x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Martinice č. 8/2018 xx xxx 10.12.2018 uzavírají xxxx xxxxxxx xxxxxxx strany xxxxx §63 xxxxxx x. 128/2000 Sb., x obcích, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxx 628, 769 01 Xxxxxxx
XXX: 00287172
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxxxx
(xxxx xxx „xxxxx Xxxxxxx“)
x
xxxx Martinice
Martinice 16, 769 01 Xxxxxxx
XXX: 00287482
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x rozšířenou působností - město Xxxxxxx
(xxxx xxx „xxxx Xxxxxxxxx“)
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Martinice xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx x účinnými xxxxxxxx předpisy.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx orgány města Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx správní xxxxxx v xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxx dojde xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx věcně x xxxxxx příslušné xxxxxx xxxx obce.
3) Xxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx příjmem rozpočtu xxxxx Holešova.
III.
Úhrada xxxxxxx
1) Xx výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x rozsahu xxx xxxx smlouvy xxxxxxxx obec Xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxx Holešov na xxxx xxxx paušální xxxxxx nákladů xx xxxx 1.200 Kč (xxxxx: jedentisícdvěstě xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx „vyřízením“ se xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx vydáním pravomocného xxxxxxxxxx, odložení či xxxxxxx xxxx.
2) Xxxxxxxx xxxxxx xxxx Martinice xxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxxxx xxxxxxx činí 14 xxx a tato xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx věcí xxx xxxx xxxxxxx vyřízených x 31.12. příslušného xxxxxxxxxxxx roku.
IV.
Trvání smlouvy
1) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx s xxxxxxxxx xx 01.01.2019.
2) Smlouva xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
3) Smlouvu xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, která xxxxxxx xxxxxxxx krajského úřadu.
4) Xxxxxxx lze xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx xxxxxxxx výpovědí doručenou xxxxx smluvní xxxxxx. Xxxxxxxx xxxxx xxxx 3 měsíce x xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx xxxxxxxx xxxxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxxxxx strany zveřejní xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxx xx dobu 15 xxx. Xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x x xxxxx xxxxxxxx zveřejní xxxxxxx xxxxxx způsobem xxxxxxxxxx xxxxxxx přístup xx celou xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
2) Xxxx smlouva může xxx měněna xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
3) Touto smlouvou xx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva xx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx stranami xxx 06.12.2005 (datum nabytí xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu).
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 3 xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx x xxxxx stejnopis obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x udělení xxxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
V Xxxxxxxx xxx 11.12.2018
Xxx. Xxxxxx Xxxxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxxxxxx xxx 12.12.2018
Xxxxx Fiurášek x. r.
starosta obce Xxxxxxxxx