19/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxx Xxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/87183/2018, xxxxxx Krajský xxxx Zlínského xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx, xxxxxx právní xxxx xxx 21.12.2018.
Veřejnoprávní smlouva
Na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxx x. 374/27/XX/2018 xx dne 03.12.2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxx Xxxxx x. 2 xx dne 17.12.2018 xxxxxxxxx níže uvedené xxxxxxx xxxxxx xxxxx §63 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
xxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxx 628, 769 01 Xxxxxxx
XXX: 00287172
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxxxx
(xxxx xxx „xxxxx Xxxxxxx“)
x
xxxx Horní Xxxxx
Xxxxx Xxxxx 22, 769 01 Xxxxxxx
XXX: 00287199
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx Hudečkovou
příslušná xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxx Xxxxxxx
(xxxx jen „xxxx Xxxxx Lapač“)
II.
Předmět xxxxxxx
1) Xxxxxx města Xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxx Lapač x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x řízení x nich, vykonávat xx správním obvodu xxxx Horní Xxxxx xxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxx Lapač xxxxxxxx x xxxxxxxx právními xxxxxxxx.
2) Na xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx orgány x xxxxxxxx o xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx dojde ve xxxxxxxx obvodu obce Xxxxx Xxxxx, k xxxxxxx projednání xx xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx orgány xxxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v rozsahu xxx xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxx xx svého xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xx jeho xxxx xxxxxxxx xxxxxx nákladů xx výši 1.200 Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx) za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx „vyřízením“ xx xxxxxx projednání xxxx xxxxxxxx vydáním xxxxxxxxxxxx rozhodnutí, odložení xx xxxxxxx věci.
2) Xxxxxxxx xxxxxx obec Xxxxx Lapač uhradí xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xx základě xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxxxx xxxxx následujícího xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxxxx faktury xxxx 14 xxx x tato xxxx xxxxxxxxx počet xxxxxxxxxxxxx xxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx x 31.12. příslušného xxxxxxxxxxxx xxxx.
XX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Tato xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xx 01.01.2019.
2) Xxxxxxx xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx této xxxxxxx.
3) Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx písemnou dohodou, xxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
4) Xxxxxxx xxx jednostranně vypovědět, x to xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx druhé xxxxxxx straně. Xxxxxxxx xxxxx xxxx 3 xxxxxx x začíná xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx.
X.
Xxxxxxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx. Xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x x xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx dobu platnosti xxxx smlouvy.
2) Tato xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx stranami, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx krajského xxxxx.
3) Xxxxx smlouvou se xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxxxx agendy xxxxxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxx 06.12.2005 (xxxxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx).
4) Tato smlouva xx xxxxxxxxxx ve 3 stejnopisech, z xxxxx každá xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx a jeden xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx kraje xxxxx xx xxxxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 18.12.2018
Xxx. Xxxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxx Xxxxxx xxx 18.12.2018
Xxxxxxxxx Hudečková x. x.
xxxxxxxxx obce Xxxxx Xxxxx