19/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxx Lapač
Rozhodnutí č.j. XXXX/87183/2018, kterým Krajský xxxx Zlínského xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx této smlouvy, xxxxxx xxxxxx moci xxx 21.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Holešova x. 374/27/XX/2018 xx xxx 03.12.2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxx č. 2 xx dne 17.12.2018 xxxxxxxxx xxxx uvedené xxxxxxx xxxxxx xxxxx §63 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx strany
město Xxxxxxx
Xxxxxxxxxx 628, 769 01 Holešov
IČO: 00287172
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxx. Rudolfem Xxxxxxxxx
(xxxx xxx „město Xxxxxxx“)
x
xxxx Xxxxx Xxxxx
Xxxxx Xxxxx 22, 769 01 Holešov
IČO: 00287199
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx Hudečkovou
příslušná xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx - xxxxx Xxxxxxx
(xxxx jen „obec Xxxxx Lapač“)
II.
Předmět xxxxxxx
1) Xxxxxx města Xxxxxxxx xxxxx namísto xxxxxx xxxx Xxxxx Lapač x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x řízení x nich, xxxxxxxxx xx správním xxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx obce Xxxxx Xxxxx platnými x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Na základě xxxx xxxxxxx budou xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx orgány x xxxxxxxx o xxxxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx Lapač, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x xxxxxx příslušné xxxxxx xxxx obce.
3) Xxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx orgány xxxxx Holešova při xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Holešova.
III.
Úhrada xxxxxxx
1) Xx xxxxx přenesené xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxx xxxx smlouvy xxxxxxxx obec Horní Xxxxx ze xxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxxx částku nákladů xx xxxx 1.200 Xx (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx vyřízené oznámení xxxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx ukončené vydáním xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx předání xxxx.
2) Xxxxxxxx xxxxxx obec Xxxxx Xxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxx bankovním xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx vystavené městem Xxxxxxx x měsíci xxxxx xxxxxxxxxxxxx kalendářního xxxx. Xxxxxxxxx faktury xxxx 14 xxx x tato xxxx xxxxxxxxx počet xxxxxxxxxxxxx xxxx xxx této xxxxxxx xxxxxxxxxx x 31.12. příslušného xxxxxxxxxxxx xxxx.
XX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx dobu neurčitou x xxxxxxxxx xx 01.01.2019.
2) Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx právní moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx.
3) Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx dohodou, xxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
4) Smlouvu xxx jednostranně vypovědět, x xx písemnou xxxxxxxx doručenou xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxx xxxxx xxxx 3 xxxxxx x xxxxxx xxxxx prvního dne xxxxxx následujícího xx xxxxxxxx xxxxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx ustanovení
1) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx uzavření xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx dobu 15 xxx. Informaci x xxxxxxxx této smlouvy x x xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx přístup po xxxxx dobu platnosti xxxx xxxxxxx.
2) Xxxx xxxxxxx může xxx xxxxxx pouze xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx smluvními xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
3) Xxxxx xxxxxxxx xx xxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxx 06.12.2005 (xxxxx nabytí xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx).
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 3 stejnopisech, z xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx obdrží xx xxxxxx x jeden xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx kraje xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx souhlasu x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 18.12.2018
Xxx. Xxxxxx Xxxxxxx x. r.
starosta města Xxxxxxx
X Horním Xxxxxx xxx 18.12.2018
Xxxxxxxxx Hudečková x. r.
starostka xxxx Xxxxx Xxxxx