14/VS/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx statutárním xxxxxx Xxxx x xxxx Karlovice
Rozhodnutí č.j. XXXX/80465/2018, kterým Xxxxxxx xxxx Zlínského kraje xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 27.11.2018.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxxxx
Xx základě xxxxxxxx Rady města Xxxxx, xx dne 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Karlovice, xx xxx 19.02.2018, x.xxx. 05/34/2018, xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. statutární xxxxx Xxxx
Xxxxx: xxx. Míru 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx útvar: Xxxxx xxxxxx XXX
Xxxxxxxx spojení: x.x.: Xxxxx xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx jen „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Karlovice
Sídlo: Xxxxxxxxx 47
Xxxx: Xxxxxxx
XXX: 46276076
Zastoupená: Xxxxxxxxx Xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx xx správního xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx města Zlína
dále xxxx xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Orgány xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx budou xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x souladu x ustanovením §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx xx přestupky x xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx xx správním xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánům obce Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlína xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx správním orgánem x řízeních x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx orgány této xxxx.
3) Xxxxxxx poplatky xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx při plnění xxxx xxxxxxx xxxx, x souladu x xxx. §7 odst. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Sb., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx znění, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x souladu x xxx. §7 odst. 1 písm. d) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových pravidlech xxxxxxxx rozpočtů, v xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx působnosti x xxxxxxx xxx xxxx smlouvy poskytne xxxx xx svého xxxxxxxx statutárnímu xxxxx Xxxxx xx jeho xxxx xxxxxxx v xxxxxx X. xxxx xxxxxxx paušální xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx působnosti, x xx xx xxxx 1200,- Kč (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx projednání, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xx xxxxxxx faktury xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx xx doručení příslušné xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx bude xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx roku. Xxxxxxx bude obsahovat xxxxx vyřízených xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx.
XX. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 15.12.2018.
Xxxxxxx xxxxxx xx dohodly, že xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx zrušit x xxxxxxx s xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx se dohodly, xx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxxxxxxx vypovědět, x xx písemnou xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx začíná xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxx, xx kterém xxxx výpověď xxxxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Karlovice předá xx 7 xxx xxx xxx účinnosti xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx zahájených x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxx po dobu xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx spisovou službu xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx xxxxx xx. XX této xxxxxxx.
2) Xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx zahájená x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
3) Řízení x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx x územním xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (xxxx xxx „xxxxxxxxx úřadu“) x xxxxxxx souhlasu s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx úředních deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
5) Xxxx xxxxxxx může být xxxxxx xxxxx číslovanými xxxxxxxxx xxxxxxx schválenými xxxxx xxxxxxxxx stranami, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx krajského úřadu.
5) Xx dobu platnosti xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x jejím xxxxxxxx.
6) Xxxx smlouva xx xxxxxxxxxx xx 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx obdrží xxxxxxxxxx město Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxxxx x souhlas x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxx a xxxxx xxxxxxx: 19.2.2018, xxxxxxxx x. 05/34/2018
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Sb., x obcích
Schváleno xxxxxxx xxxx: Xxxx města Xxxxx
Xxxxx a xxxxx xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19R/2018
Ve Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Adámek x. x.
xxxxxxxx statutárního města Xxxx
X Xxxxxxxxxxx xxx 31.10.2018
Xxxxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx