33/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x obcí Xxxxxxxx
(x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx)
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady Xxxxx Hodonín č. 7282 xx xxx 23.10.2018 a xxxxxxxx Xxxx Obce Prušánky x. 2/105/2018 ze xxx 15.10.2018 xxxxxxxxx xxxx uvedené xxxx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx (xxxx xxx xxxxxxx):
Xx. X
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx
XX: 00284891
xxxxxxxxxx starostou xxxxx, panem Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxx: Xxxxxxxxxx xxx. 53/1, 695 35 Xxxxxxx
xxxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
(xxxx xxx „Xxxxx Hodonín“)
a
2. Obec Xxxxxxxx
XX: 00285226
xxxxxxxxxx starostou xxxx, Xxx. Xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx
xxxxx: Xxxxxxxx 100, 696 21 Xxxxxxxx
xxxxxxx xxxx příslušná do xxxxxxxxx obvodu xxxxx Xxxxxxx
(xxxx xxx „Prušánky“)
ČI. XX
Xxxxxxx smlouvy
1. Podle xxxxxxxxxx §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích (obecní zřízení), xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x podle xxxxxxxxxx §159 x xxxx. zákona x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx (dále xxx správní řád), xxxxx xxxxxx města Xxxxxxxx xxxxxxxxx namísto xxxxxx xxxx Prušánky x jejím xxxxxxxx xxxxxx v xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx přestupky x xxxxxx x xxxx (xxxx jen ZOP) xxxxxxxx xxxxxxxxxxx k xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx přestupků xxxxx xxxxxxxxxx §60 odst. 2 ZOP x xxxxxxxxx podle xxxxxxxxxx xxxxxxxx předpisů.
2. Na xxxxxxx této smlouvy xxxxx orgány Města Xxxxxxx xxxxxx příslušnými xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxxx xxxx. 1. xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx pro xxxxxxx xxxxx Xxxx Prušánky.
3. Xxxxxxx xxxxxxxx, výnosy xxxxx, xxxx. jiné xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx Xxxxx Hodonín xxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Hodonín.
ČI. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx předmětu xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx Xxxxxxxx xx svého xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxx xxxx x. 19-424671/0100, vedený x Xxxxxxxx xxxxx, x.x., xxxxxxx Hodonín, xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxx 3.000,- Xx (xxxxx: xxx xxxxxx xxxxx českých) za xxxxx projednaný přestupek, xxxxxxx xxxx 3.000,- Xx za xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx roku. Xxxxxxxxx xx uhradí za xxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx faktury xx xxxxxxxxxx 10 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx, xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx bude xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx každý xxxxxxxxx xxxxxxxx:
x) rozhodnutím x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx
x) xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xx. xxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxx od uložení xxxxxxxxx xxxxxx
x) xxxxxxxxx xxxx x důvodů xxxxxxxxx x ZOP xxxx ve xxxxxxxx xxxx
x) zastavením xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx x XXX nebo xx správním xxxx
x) xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx - příkaz xx xxxxx x příkazový xxxx
x) xxxxxxx příkazu x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx
x) postoupením xxxx xxxxxx xxxxxxxxx orgánu
Čl. XX
Xxxx xxxxxx smlouvy
1. Xxxx smlouva xx xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xx 1.1.2019. Tato xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Jihomoravského xxxxx x udělení xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. Xxxx xxxxxxx xxx vypovědět xxxxxxxx xxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx xxx měsíce x xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx straně. Xxxxxx xxxxxxxx nemá vliv xx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxxx této xxxxxxx ze xxxxxx Xxxx Xxxxxxxx xxx xx případnou náhradu xxxxx.
Xx. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx xxxx xxx xxx xxx uzavření xxxx xxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx. Město Hodonín xxxx xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx s výkonem xxxxxxxx podle čl. XX xxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
3. Xx xxxx účinnosti xxxx smlouvy vyvěsí xxxxxxx strany na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x uzavření této xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx.
4. Ve xxxxxx xx xxxxxxx výslovně xxxxxxxxxxxx se xxxx xxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx x xxxxxxx xxxxxx vztahy platnými xxxxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxxxxx xxxxxx xx zavazují, xx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx předmětu xxxx xxxxxxx.
6. Xxxx smlouva xx xxxxxxxxxx x xxxx stejnopisech splatností xxxxxxxxx, xxxxxxx xxx xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx, xxxxx stejnopis Obec Xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxxx obdrží Xxxxxxx úřad Jihomoravského xxxxx xxxxx xx xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
7. Xxxxxxxx této xxxxxxx schválilo x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx zákona x xxxxxx xxxx Xxxx Xxxxxxxx xx její xxxxxx xxxxxx xxx 15.10.2018 xxxxxxxxx č. 2/105/2018 a Rada Xxxxx Hodonína xx xxxx xxxxxx xxx 23.10.2018 xxxxxxxxx x. 7282.
8. Xxxxxxx xxxx xxxxxxx tvoří xxxxxxxx Xxxx Xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx Xxxx Xxxx Xxxxxxxx, xxxxxx Xxxx Xxxxxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 9.11.2018
Xx Město Xxxxxxx:
Xxxxx Střecha
starosta Xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 9.11.2018
Xx Xxxx Xxxxxxxx:
Xxx. Xxxxxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxx Obce Xxxxxxxx
Xxxx veřejnoprávní smlouva xxxx xxxxxxxx xxxx 18.12.2018, xxx nabylo xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx ze dne 23.11.2018, x. j. XXX 165034/2018 x xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.